Wat mij opvalt is dat het aantal gevallen van kankerpatienten wel enorm toeneemt, of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik hoop op een doorbraak die snel gebeurt. Kanker heeft te lang geleefd als je het mij vraagt. Maar ze zijn toch non-stop bezig ermee. Het is toch een continu gevecht tegen kanker. Dus wie weet komt er ooit positief nieuws dat ze de ziekte tot de wortel kunnen aanpakken
I hope so. En dan kunnen ze de rest van alle ziektes ook meteen gaan aanpakken. Tot en met de psychiatrie. Overal een wonder middel voor. Dan hoef je niet meer naar lourdes, dan is de wetenschap lourdes.
Of zweten. Een keer naar de sauna, alle kanker eruit zweten en dan komt er aan het eind van de dag een mannetje die alle kanker opveegt en in de vuilnisbak gooit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Kanker zou je moeten kunnen uitkotsen inderdaad, een keer goed over je nek gaan en alle ziektes eruit laten stromen. Zoals in de green mile een beetje.
Verdoriequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga me vandaag klaar maken om de grote wereld van TRU binnen te treden en in de topics te reageren
. Ik ben bang
Je wordt natuurlijk ook gewoon steeds ouder, leert steeds meer mensen kennen, waardoor de kans steeds groter is dat je mensen kent die ervaringen met kanker hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat het aantal gevallen van kankerpatienten wel enorm toeneemt, of ligt dat aan mij?
Bijna iedereen die ik ken heeft wel iemand verloren aan kanker. Echt heel raar.
Alwéérquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
.....kunnen we een "zoek Dizer" actie op touw zetten....
Ik denk dat dat ook meespeelt inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je wordt natuurlijk ook gewoon steeds ouder, leert steeds meer mensen kennen, waardoor de kans steeds groter is dat je mensen kent die ervaringen met kanker hebben.
als dit niet de eerste keer zal zijn wordt het tijd dat we een tuigje voor hem aanschaffen...quote:
Ik zal jouw gedachten bij mij houden en gebruiken wanneer er geen licht meer is in het pad dat ik zal moeten volgen door TRU. Wanneer het moeilijk wordt en ik verdwaal, zal ik aan jou denken en dat jij de juiste persoon bent die mij weer opweg kan helpen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Verdorie
Ik had je graag willen ondersteunen.
Moet ik zo weg en kom ik hopenlijk de eerste dagen niet meer thuis.
Neem één stap tegelijk, pas op dat je neit valt... je stuiterd zo door je matras de astrale wereld in... en zonder kaart vind je nimmer de weg meer terug.
.....kunnen we een "zoek Dizer" actie op touw zetten....
CBS ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn er nergens cijfers bekend met de aantallen kankerpatienten van zeg, de afgelopen 100 jaar?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal jouw gedachten bij mij houden en gebruiken wanneer er geen licht meer is in het pad dat ik zal moeten volgen door TRU. Wanneer het moeilijk wordt en ik verdwaal, zal ik aan jou denken en dat jij de juiste persoon bent die mij weer opweg kan helpen!
Trouwens, Ik heb mijn eerste topic in TRU geopend![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook meespeelt inderdaad.
Net als dat ik het gevoel kreeg een paar jaar terug dat steeds meer mensen aan de drugs en alcohol gingen.... wat bleek.... ik werd gewoon student
Kanker de afgelopen 100 jaarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn er nergens cijfers bekend met de aantallen kankerpatienten van zeg, de afgelopen 100 jaar?
Inderdaad, het lichaam raakt vervuild. Als het lichaam verontreinigd raakt en het zuivert zichzelf niet, dan kun je van alles oplopen. Maar als je als mens dus jezelf reinigt dan kun je redelijk leven in een vervuilde wereld, als het lichaam zichzelf in stand houdt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat het aantal gevallen van kankerpatienten wel enorm toeneemt, of ligt dat aan mij?
Bijna iedereen die ik ken heeft wel iemand verloren aan kanker. Echt heel raar. Misschien ligt het aan de teringzooi die elke dag de lucht in gekotst wordt door de shell, of door de uitlaatgassen, of door de bodemverontreiniging. Ik weet het niet maar het zou me niks verbazen als we onze eigen ondergang aan het tekenen zijn door onze leefomgeving zo enorm te verkloten. En het meest verbazingwekkende is dat er helemaal NIKS aan gedaan wordt.
Waar blijven de échte technologische innovaties (auto's op waterstof of op electriciteit)
Alles valt of staat met GELD in deze verrotte wereld en daar baal ik van als een stier. Is geld zó belangrijk geworden dat je je eigen bevolking laat sterven aan vervuiling?
En veel water drinkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of zweten. Een keer naar de sauna, alle kanker eruit zweten en dan komt er aan het eind van de dag een mannetje die alle kanker opveegt en in de vuilnisbak gooit.kanker
1999 was het "topjaar"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kanker de afgelopen 100 jaar
Kanker van 1992 t/m 2003
Valt reuze meequote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:43 schreef Mirage het volgende:
Goeiemorgen Dromenvanger, geen kater ?
ey girlquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zal toch moeten gaan beginnen met aan het lichaam te werken. Ik zal weer op de hometrainer gaan om op te bouwen op constant tempo. Met hart-slag meter erbij dus ook. Dat het hart dus ook gelijkmatig blijft kloppen. In principe wil ik 2 uur achter elkaar op hoog tempo en lage hartslag kunnen sporten.
quote:
quote:
Goedemiddagquote:
Hey Metroquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
Ook al een kutweek gehad zie ik![]()
Hoop files, hoop stress, pa weer uit het ziekenhuis gelukkig, beetje raar gesprek met mijn vriendin gisteren (nu weer goed hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hey MetroJa nogal, jij ook dus?? Hoe ist met je huis?
Eerst maar eens 10 minuten volhoudenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
dat is bijna onmogelijk hoor
nee ik wacht ook in spanning af... ik denk dat mir vandaag der ei gaat leggen!quote:
Ik ga zo weg...quote:
Het zou pas ongezond zijn als je hart niet sneller zou gaan kloppenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Eerst maar eens 10 minuten volhouden
Maar ik vind het onprettig als het hart te snel klopt tijdens het sporten.
Tijden gehad dat ik doorging tot het bittere eind, en dan had ik soms echt een hartslag van boven de 220 ofzo. En dan kun je misschien nog beter helemaal niet sporten dan het hart zo erg overbelasten.
Ik zie topsport soms ook als ongezond. Die wielrenners van de tour de france, dan denk ik soms, je kunt nog beter een sigaret roken dan zo zwaar sporten. Je lichaam te erg overbelasten dus ook.
Sporten met mate ga ik dus doen. Alles met mate
ohjee, je vader in het ziekenhuis had ik even gemistquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoop files, hoop stress, pa weer uit het ziekenhuis gelukkig, beetje raar gesprek met mijn vriendin gisteren (nu weer goed hoor) en ik moet gedeeltelijk in de buitendienst op mijn werk (:r) en het was eeeeeenorm druk op mijn werk deze week.
huis schiet al op, vloer + schilderwerk is klaar, geiser en kachel werken weer, stroom wordt volgende week aangesloten. Dus dat begint nu eindelijk allemaal vorm te krijgen
Spannend Mirage!! Houdt Oversight ons wel op de hoogte?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga zo weg...
Het "voelt" goed... het lijkt alsof hij voor de opening zit, maar niet ingedaald is.
Dat geeft op zich niet als hij niet weer terug draait, maar met de draaiing van vancohtend heb ik hem een beetje proberen te sturen (niet meegeduwd..want ik kan niet zien hoe de navelstreng ligt natuurlijk.. straks hangt ie zich op)
Hij lijkt nu met zijn billen naar benden te liggen in onvolkomen stuit (zo heet dat toch ?) voetjes èn hoofd omhoog.
Persoonlijk lijk mij dat een prima positie voor een gewone bevalling.
(schijnt beter te zijn dan eerst met de pootjes)
Als hij zo blijft zitten ben ik tevreden en hoeven ze wmb niet te proberne zijn hoofdje naar benden te krijgen.
Zal je zien dat hij dan weer dwars eindigt en ik dus een keizersnee moet.
Iets dat niet rampzalig is... niet proberne te fixen is mijn motto in dit geval.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat hij een ruft laat
Had ik geloof ik ook niet hier verteldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ohjee, je vader in het ziekenhuis had ik even gemistmaar ik neem aan dat het weer goed met hem gaat, wat had hij?
Ik heb het ook een beetje druk gehad deze week op het werk, veel overgewerkt en laat thuis![]()
Fijn dat het opschiet met je huis, wacht maar tot jullie er straks echt wonen en het helemaal af is enzo. Ik woon nu anderhalf jaar in mijn huisje en ben er nog iedere dag zo blij meeIk vind het zelfs leuk tegenwoordig om te poetsen enzo, mijn moeder weet niet wat ze ziet
![]()
Ben net terug.quote:
ooooh lijkt mij helemaal jouw ding !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben net terug.
Echt voor mij gemaakt, die vacature. Helemaal super. Assistent producer voor een jaarlijks cultureel festival. Op mijn lijf geschreven.
Zal er maandag of dinsdag meer van horen als alles gaat zoals de bedoeling is.
Things are in motion![]()
![]()
![]()
Sterkte straksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga zo weg...
Het "voelt" goed... het lijkt alsof hij voor de opening zit, maar niet ingedaald is.
Dat geeft op zich niet als hij niet weer terug draait, maar met de draaiing van vancohtend heb ik hem een beetje proberen te sturen (niet meegeduwd..want ik kan niet zien hoe de navelstreng ligt natuurlijk.. straks hangt ie zich op)
Hij lijkt nu met zijn billen naar benden te liggen in onvolkomen stuit (zo heet dat toch ?) voetjes èn hoofd omhoog.
Als hij zo blijft zitten ben ik tevreden en hoeven ze wmb niet te proberne zijn hoofdje naar benden te krijgen.
Iets dat niet rampzalig is... niet proberne te fixen is mijn motto in dit geval.
Jij ook succes.... Hier....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga zo weg...
Hee gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben net terug.
Echt voor mij gemaakt, die vacature. Helemaal super. Assistent producer voor een jaarlijks cultureel festival. Op mijn lijf geschreven.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik wacht ook in spanning af... ik denk dat mir vandaag der ei gaat leggen!
gelukkig dat het weer goed met hem gaatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Had ik geloof ik ook niet hier vertelden ja gaat nu weer goed. Hij had een ontsteking van het een of ander en heeft in het ziekenhuis een antibiotica kuur ondergaan. Hij had nogal hoge koorts (41 graden) dus vandaar naar het ziekenhuis.
en ja ik kan niet wachten tot ik er woonlekker geen files meer, op de fiets naar mijn werk, en uiteraard een plek van mezelf
Klinkt leuk. Maar als het een jaarlijks festival is, wanneer en hoeveel uur zou je dan moeten werken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben net terug.
![]()
![]()
Ze zoeken iemand op zeer korte termijn. En het leek iedereen vrij moeilijk om een juiste match te vinden. Toevallig kwam ik daar woensdag binnen en de vacature een paar uur later, blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hee gefeliciteerd!
hoop dat het wat wordt voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |