breek me de bek niet losquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:44 schreef iamredleader het volgende:
politie
GPS babyquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe weet je dat diegene in de Peugeot exact 121 km/u reed?
Ah, als je druk doende met je GPS-shizzle bent is het inderdaad wel handig als de weg voor je vrij is.quote:
Scherpquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:36 schreef Virus.NL het volgende:
Rechts inhalen is goedkoper dan een prent voor bumperkleven achter een linksplakker...
Tot die linksrijder zich ineens bedenkt en zonder in zijn/haar spiegel te kijken naar de rechterbaan teruggaatquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:10 schreef maartena het volgende:
Gewoon rechts inhalen. Niet aan ergeren. Doe ik ook altijd.
Sure, jij weer niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:18 schreef SHE het volgende:
Volvo
vrouwen hebben die linksrijd neiging altijd....
sterf!
( ik doe dat natuurlijk niet, tenzij 180 )
Mwah... pubertmannetjes in Golfjes kunnen er ook wat vanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:21 schreef SHE het volgende:
Niet om op te scheppen en echt puur toeval; maar ik heb een licentie..dus rijden lukt me wel
daar waar ik het overigens eens ben met het feit dat 80% van de vrouwen niet op de openbare weg thuishoort. ALS ik me erger op de weg, is dat 9 van de 10 x een vrouw
Die rijden meestal geen 120 op de linker rijbaan hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Mwah... pubertmannetjes in Golfjes kunnen er ook wat van![]()
Nee dat niet, maar maken wel andere vage ongecontroleerde bewegingen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die rijden meestal geen 120 op de linker rijbaan hoor.
Dat zeker. Een vriend van mij had net z'n rijbewijs en probeerde heel stoer een draai van 360 graden te maken door de handrem er op te gooien. Die mocht de berm knuffelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar maken wel andere vage ongecontroleerde bewegingen...
Hmm.... dan heeft hij nog geluk gehad met het alleen knuffelen van de bermquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zeker. Een vriend van mij had net z'n rijbewijs en probeerde heel stoer een draai van 360 graden te maken door de handrem er op te gooien. Die mocht de berm knuffelen.
Linksrijders die met 120 ook daadwerkelijk inhalen is niet erg, maar als er rechts niks rijdt en ze blijven links rijden, da's behoorlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:51 schreef cultheld het volgende:
Hij reed geloof ik maar 40/50 buitenaf ergens. Maar OT: linksrijders met een gangetje van 120
Tja.... gelukkig woon ik in een land waar rechts inhalen gewoon mag, en waar automobilisten geleerd word om op te letten als ze een baantje opschuiven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:12 schreef Vava het volgende:
Tot die linksrijder zich ineens bedenkt en zonder in zijn/haar spiegel te kijken naar de rechterbaan teruggaat![]()
Keep your lanequote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... gelukkig woon ik in een land waar rechts inhalen gewoon mag, en waar automobilisten geleerd word om op te letten als ze een baantje opschuiven.
Klopt. Wat dacht je van al die irritante rechtsrijders (quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Keep your lane.
Mooi systeem volgens mij werkt dat veel beter dan telkens krampachtig naar rechts moeten.
Ja vervelend en veroorzaakt alleen maar files.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
Klopt. Wat dacht je van al die irritante rechtsrijders () als je op de invoegstrook rijdt en er niet tussen gelaten wordt?
dat zie je in nederland ook wel eens,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja vervelend en veroorzaakt alleen maar files.
In Duitsland zie je vaak dat als er mensen op de invoegstrook rijden de mensen op de rechterbaan indien mogelijk zelf naar links gaan. Goed voor de doorstroming.
Gadver wat heb ik dr ook een hekel aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef Het_Biertje het volgende:
Gatverdamme, wat is dat tegenwoordig met bestuurders die op de snelweg gewoon links blijven rijden.
Rechts is vrij voor 500meter maar neuh! meneer blijft met 121 km/h links tuffen.
ff knipperen, vage stuur bewegingen maken. neuh hoor. meneer heeft de oogkleppen actief
KLOOTZAK IN JE PEUGEOT 406!!!!
MIJN VOLVO met lekke uitlaat en startproblemen IS TOCH VEEL BETERDER!
Heb em gewoon luid toeternd rechts ingehaald
Mee eens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:46 schreef brood_korst het volgende:
Pussy![]()
Je had gewoon moeten afremmen dan volgas zodat je hem met 160 vol tegen ze achter kant kon beuken![]()
Blijf dan rechts rijden wil jequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Whehehe![]()
Ik kon vanmorgen niet harder dan 120, omdat de inspuiting van mijn diesel het begeven heeft.
Ja, hoe wil ik dan vrachtwagens inhalenquote:
Nee die marakezen met wit petje in hun verlaagde bmw 316, half leunend over de middenconsole die met 70km/u zwalkend over de snelweg op de linkerbaan rijden, dat is fijn bedoel jequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef Rydell het volgende:
Bijna alle Peugeot rijders blijven te lang links rijden!Stuur die wrakken terug naar Frankrijk...
Hahaha Touchè !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, hoe wil ik dan vrachtwagens inhalenIedereen mag maximaal 120, dus als ik daarmee op de linkerbaan rij, hebben ze niks te mauwen
![]()
Ondertussen genieten van een uitkering die wij financierenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee die marakezen met wit petje in hun verlaagde bmw 316, half leunend over de middenconsole die met 70km/u zwalkend over de snelweg op de linkerbaan rijden, dat is fijn bedoel je
Waar geen wil is, is een uitkeringquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Ondertussen genieten van een uitkering die wij financieren![]()
zullen we samen een keer de achterbank testen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:18 schreef SHE het volgende:
Volvo
vrouwen hebben die linksrijd neiging altijd....
sterf!
( ik doe dat natuurlijk niet, tenzij 180 )
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef Het_Biertje het volgende:
Gatverdamme, wat is dat tegenwoordig met bestuurders die op de snelweg gewoon links blijven rijden.
Rechts is vrij voor 500meter maar neuh! meneer blijft met 121 km/h links tuffen.
ff knipperen, vage stuur bewegingen maken. neuh hoor. meneer heeft de oogkleppen actief
KLOOTZAK IN JE PEUGEOT 406!!!!
MIJN VOLVO met lekke uitlaat en startproblemen IS TOCH VEEL BETERDER!
Heb em gewoon luid toeternd rechts ingehaald
Het werkt een stuk beter heb ik gemerkt, zeker voor de doorvloeing van verkeer wanneer het drukker is. Verder heeft het ook geen enkele zin om van baan 2 naar baan 4 te schuiven om iemand op baan 3 in te halen, en daarna weer helemaal terug naar baan 2 of baan 1.... bij meer dan 3 rijstroken is verplicht links inhalen alleen maar irritant en werkt het averechts op de verkeers doorstroming.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:31 schreef MrX1982 het volgende:
Keep your lane.
Mooi systeem volgens mij werkt dat veel beter dan telkens krampachtig naar rechts moeten.
Precies dat levert een uitermate onrustig verkeersbeeld op wat de doorstroming belemmert.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef maartena het volgende:
Het werkt een stuk beter heb ik gemerkt, zeker voor de doorvloeing van verkeer wanneer het drukker is. Verder heeft het ook geen enkele zin om van baan 2 naar baan 4 te schuiven om iemand op baan 3 in te halen, en daarna weer helemaal terug naar baan 2 of baan 1.... bij meer dan 3 rijstroken is verplicht links inhalen alleen maar irritant en werkt het averechts op de verkeers doorstroming.
Dat kon ik uit je post niet opmaken maar na je profiel gezien te hebben geloof ik jequote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... gelukkig woon ik in een land waar rechts inhalen gewoon mag, en waar automobilisten geleerd word om op te letten als ze een baantje opschuiven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |