breek me de bek niet losquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:44 schreef iamredleader het volgende:
politie
GPS babyquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe weet je dat diegene in de Peugeot exact 121 km/u reed?
Ah, als je druk doende met je GPS-shizzle bent is het inderdaad wel handig als de weg voor je vrij is.quote:
Scherpquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:36 schreef Virus.NL het volgende:
Rechts inhalen is goedkoper dan een prent voor bumperkleven achter een linksplakker...
Tot die linksrijder zich ineens bedenkt en zonder in zijn/haar spiegel te kijken naar de rechterbaan teruggaatquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:10 schreef maartena het volgende:
Gewoon rechts inhalen. Niet aan ergeren. Doe ik ook altijd.
Sure, jij weer niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:18 schreef SHE het volgende:
Volvo
vrouwen hebben die linksrijd neiging altijd....
sterf!
( ik doe dat natuurlijk niet, tenzij 180 )
Mwah... pubertmannetjes in Golfjes kunnen er ook wat vanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:21 schreef SHE het volgende:
Niet om op te scheppen en echt puur toeval; maar ik heb een licentie..dus rijden lukt me wel
daar waar ik het overigens eens ben met het feit dat 80% van de vrouwen niet op de openbare weg thuishoort. ALS ik me erger op de weg, is dat 9 van de 10 x een vrouw
Die rijden meestal geen 120 op de linker rijbaan hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Mwah... pubertmannetjes in Golfjes kunnen er ook wat van![]()
Nee dat niet, maar maken wel andere vage ongecontroleerde bewegingen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die rijden meestal geen 120 op de linker rijbaan hoor.
Dat zeker. Een vriend van mij had net z'n rijbewijs en probeerde heel stoer een draai van 360 graden te maken door de handrem er op te gooien. Die mocht de berm knuffelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar maken wel andere vage ongecontroleerde bewegingen...
Hmm.... dan heeft hij nog geluk gehad met het alleen knuffelen van de bermquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zeker. Een vriend van mij had net z'n rijbewijs en probeerde heel stoer een draai van 360 graden te maken door de handrem er op te gooien. Die mocht de berm knuffelen.
Linksrijders die met 120 ook daadwerkelijk inhalen is niet erg, maar als er rechts niks rijdt en ze blijven links rijden, da's behoorlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:51 schreef cultheld het volgende:
Hij reed geloof ik maar 40/50 buitenaf ergens. Maar OT: linksrijders met een gangetje van 120
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |