melatonine is niet echt een medicijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Alcohol en medicijnen combineren... altijd een verstandige keuze.![]()
Als je wil blijven leven kan je beter niet verder gaan dan San Diego en dan gaan vliegenquote:Op woensdag 22 februari 2006 06:37 schreef BushRanger het volgende:
Ik vind vliegen zo erg dat ik van de zomer zelfs van Alaska naar Panama ga rijden met de auto, scheelt weer een flink aantal uren vliegen! En je ziet nog eens meer ook!
Ook al snel! Alleen reizen vind ik ook heel spannend, maar wel heel erg leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik vertrek maandag, vind het wel spannend zo in mijn eentje.
Hoe lang ga je?
Ja joh!? Je moet je niet zo makkelijk laten afschrikken. Onderbouw anders eens wat je precies bedoelt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je wil blijven leven kan je beter niet verder gaan dan San Diego en dan gaan vliegen
De A27 kan ook gevaarlijk zijn. Volgens mij spreek je niet uit ervaring... Er zijn wel meer mensen die dat met de auto doen. En ik ga geen auto huren, de auto heb ik al, een Subaru 4WD.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alles onder San Diego is of kan gevaarlijk zijn. als je de Pan Americana pakt, valt het misschien wel mee maar voor een snelweg hoef je niet naar Amerika
Verder kan je waarschijnlijk toch geen auto huren
Ik zit altijd bij de nooduitgang, 2 rijen beenruimte.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef Qlimax het volgende:
als je 1,50 meter bent en 50 kilo weegt zit je goed in zo'n vliegtuigstoel...
als je beetje lang bent zit je gewoon zwaar KUT
Joh, laat je vooral geen schrik aan praten. Bepaalde users hier kunnen alles nou eenmaal nogal paniekerig voorstellen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:47 schreef BushRanger het volgende:
De A27 kan ook gevaarlijk zijn. Volgens mij spreek je niet uit ervaring... Er zijn wel meer mensen die dat met de auto doen. En ik ga geen auto huren, de auto heb ik al, een Subaru 4WD.
Als je al wat ziet ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:10 schreef Vava het volgende:
Ik ga misschien morgen wel bij het raam zittenben samen met mijn moeder dus da's iig een persoon waar ik makkelijk langs kan, die andere is dan ook nog maar een stapje
Ben wel benieuwd, we vliegen over het noorden van Rusland, dat vind ik eigenlijk wel heel mooi om te zien!
Ik zie nog wel hoor wat ik doe, van mijn geloof afstappen van een aisle seat naar een window seat of lekker blijven geloven in het gangpad
Da's ook altijd maar weer afwachten jaquote:
Mijn ex-baas is vorig jaar voor een week naar NZ gevlogen om ff te skieën... (Via LA met AirNZ, kan in 24u geloof ik) Maar hij had er dus echt wel zwaar last van, net op het moment dat je begint te wennen aan de tijd moet je weer terug naar Europaquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:16 schreef Gripper het volgende:
Dan zou je als je naar NZ vliegt bijna 2 weken uit de running zijn...![]()
Je kan beter in Texas de grens over steken, das een stuk veiliger daar. Verder moet je ook niet je auto altijd in de parkeergarage zetten bij het hotel en als je terug gaat naar de VS ook niet zorgen dat je je auto 24 uur in de gaten houdt. De straffen voor drugsbezit zijn in de VS immers erg mildquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:47 schreef BushRanger het volgende:
[..]
De A27 kan ook gevaarlijk zijn. Volgens mij spreek je niet uit ervaring... Er zijn wel meer mensen die dat met de auto doen. En ik ga geen auto huren, de auto heb ik al, een Subaru 4WD.
De meeste (volgens mij alle) Amerikaanse autoverhuurmaatschappijen laten het niet toe om met je huurauto de grens met Mexico over te steken. Als het wel kan, dan moet je zowiezo bij de Mexicaanse grens een Mexicaanse autoverzekering kopen, en uiteraard zetten de corrupte Mexicaanse authoriteiten je flink af.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:42 schreef BushRanger het volgende:
Ja joh!? Je moet je niet zo makkelijk laten afschrikken. Onderbouw anders eens wat je precies bedoelt.
Dan hoop ik voor je dat het geen auto is met een Amerikaans kenteken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:47 schreef BushRanger het volgende:
Wat een hoop aannames... Kijk anders eens in het topic 'Grote Roadtrips' daar staat uitgelegd wat ik ga doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan beter in Texas de grens over steken, das een stuk veiliger daar. Verder moet je ook niet je auto altijd in de parkeergarage zetten bij het hotel en als je terug gaat naar de VS ook niet zorgen dat je je auto 24 uur in de gaten houdt. De straffen voor drugsbezit zijn in de VS immers erg mild
Zoals ik al geschreven heb, ik huur geen auto, ik heb een auto gekocht. De auto heeft Alberta, Canada platen en daar ga ik ook in Mexico mee rijden. Het stikt trouwens van de Amerikanen die in Mexico rijden. Van de verzekering weet ik af ja. Mijn auto is van 1986 met 400.000 km en zal ondanks de Canadese platen niet het idee geven dat er veel te halen valt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:43 schreef maartena het volgende:
[..]
De meeste (volgens mij alle) Amerikaanse autoverhuurmaatschappijen laten het niet toe om met je huurauto de grens met Mexico over te steken. Als het wel kan, dan moet je zowiezo bij de Mexicaanse grens een Mexicaanse autoverzekering kopen, en uiteraard zetten de corrupte Mexicaanse authoriteiten je flink af.
Als je met de auto naar Mexico wil, dan kun je het beste de Amerikaanse auto in San Diego inleveren, met de bus naar Tijuana gaan, en aldaar bij een autoverhuurbedrijf een auto huren met een Mexicaans kenteken.
De reden is vrij simpel: rondrijden in Mexico met een Amerikaans kenteken is rijden op een levende bom. Mexicanen weten donders goed dat de Mexicaanse politie nauwelijks actie onderneemt als een auto met een Amerikaans kenteken verdwijnt, en de Amerikaanse authoriteiten kunnen niets voor je betekenen.
Rijden in Mexico kan best, alleen moet je dat.... sterker nog... MAG je dat nooit doen met een Amerikaanse huurauto.
Dit is inderdaad een reeël gevaar. Auto's met een Amerikaans kenteken zijn ideaal om een paar kilo drugs in te verstoppen en hopen dat de auto de grens over komt zonder problemen. De helft van de keren lukt het, en word de auto tot dicht bij de grens gevolgd alwaar er een telefoontje word gepleegd naar de andere zijde van de grens. Aan de Amerikaanse kant staan een paar anderen netjes op je te wachten, en volgen je tot je ergens stopt, en dan halen ze die paar onder je auto vastgeplakte kilo coke weer van onder je auto vandaan, en zo hebben ze weer geld verdiend.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan beter in Texas de grens over steken, das een stuk veiliger daar. Verder moet je ook niet je auto altijd in de parkeergarage zetten bij het hotel en als je terug gaat naar de VS ook niet zorgen dat je je auto 24 uur in de gaten houdt. De straffen voor drugsbezit zijn in de VS immers erg mild
Weet niet precies hoe, maar als je op m'n naam klikt, dan zie je hem halverwege tussen m'n active topics staan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
link?
Canadese kentekenplaten zijn in Mexico net zo goed een doelwit als Amerikaanse. Zodra ze een buitenlands kenteken zien dan denken ze aan geld. Met name in Baja, California waar veel Amerikanen rondrijden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:04 schreef BushRanger het volgende:
Zoals ik al geschreven heb, ik huur geen auto, ik heb een auto gekocht. De auto heeft Alberta, Canada platen en daar ga ik ook in Mexico mee rijden. Het stikt trouwens van de Amerikanen die in Mexico rijden. Van de verzekering weet ik af ja. Mijn auto is van 1986 met 400.000 km en zal ondanks de Canadese platen niet het idee geven dat er veel te halen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |