Onvoorstelbaar zo uitgestrekt, toen ik er overheen vloog lag er wel veel sneeuw. Rusland ook, zover je kon zien sneeuw en ijs. Het was dan ook maartquote:Op maandag 17 april 2006 18:00 schreef renz0r het volgende:
Ja mongolie was toen onbewolkt. Uitgestrekte vlaktes en Ulanbaatar was ook zichtbaard. Supervet. Rusland was meer bewolkt.
Ik heb wel eens 5 uur moeten wachten op het vliegveld van Denpasar, Bali, Indonesië. Vliegtuig had 3 uur vertraging. Op dat vliegveld is dus echt niks te doen, en het was hartstikke druk want alle vliegtuigen leker wel vertraagd en het was natuurlijk ook nog een broeierig warm.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:21 schreef Vava het volgende:
Lang wachten op een saai vliegveld is idd helemaal niks. Maar ik heb eens 5 uur op het vliegveld van Singapore moeten wachten en dat vond ik helemaal niet erg! Lekker buiten in die caktustuin gezeten
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:17 schreef Blik het volgende:
Afgelopen zomer 5 uur moeten wachten op Frankfurt, dat was ook een drama want daar is dus ook niks te beleven na de douane, vind ik heel slecht voor een vliegveld van die grootte.
Heb wel eens van 6 uur ´s ochtends tot 9 uur ´s ochtends op Helsinki moeten wachten. Lekker aan de koffie, terwijl alle frisgedouchte Finnen lekker aan het bier gingenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:53 schreef k_man het volgende:
[..]Volgens mij zijn er op Frankfurt meer taxfree shops dan op Schiphol, maar misschien verschilt dat per terminal ofzo.
Drie uur wachten op het vliegveld van Helsinki vond ik erg saai. Anderhalf winkeltje en een eetcafé.
Zuilen??quote:Op maandag 24 april 2006 16:15 schreef Jaguarized het volgende:
Die tussenlanding is niet lang.Vraag bij het inchecken een nooduitgangplek. Als je incheckt bij die zuilen kan je dat zelf registreren.
Ze hebben de incheckdame vervangen door een computer tegenwoordigquote:Op maandag 24 april 2006 19:38 schreef -skippybal- het volgende:
Zuilen??Sorry laatste keer vliegen is alweer 2 jaar geleden....
Het prijsverschil zit hem echt niet alleen in de beenruimte die je krijgt. dat heeft ook te maken met de voorwaarden van het ticket.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het prijsverschil tussen first class en tourist class is gewoon te groot. Je bent al snel een factor 3 meer kwijt voor een first class stoel, terwijl je in feite alleen maar een paar cm meer beenruimte wilt hebben. Soms zou 3 cm extra ruimte al fijn zijn, dat zijn bij ruim 30 rijen dus een meter extra, ofwel het scheelt 1 rij stoelen. Dat maakt je ticket dus ongeveer 3% duurder. Misschien zelfs iets minder aangezien een rij minder passagiers ook minder eten/drinken kost en het vliegtuig minder zwaar is (dus misschien wel een half procent - ik noem maar wat) minder brandstof verbruikt). Ik ben best wel bereid om een paar procent meer te betalen voor extra beenruimte, maar niet 300%.
Ik heb dat ook regelmatig gedaan.... binnen de VS is dat intussen al heel gewoon. Ook thuis inchecken kan inderdaad als je geen bagage wilt inchecken maar alleen handbagage hebt. Dan kun je meteen richting de gate zodra je op het vliegtuig stapt.quote:Op maandag 24 april 2006 19:42 schreef DutchTrain het volgende:
Ze hebben de incheckdame vervangen door een computer tegenwoordig![]()
Afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij kun je ook al thuis inchecken![]()
12 cm! 12 hele centimeters!!!11!quote:NEW YORK (ANP) - Luchtvaartmaatschappijen hebben de oplossing gevonden om nog meer mensen per vlucht te vervoeren. Staanplaatsen in vliegtuigen zijn de toekomst, meldde het Amerikaanse dagblad The New York Times dinsdag.
Maatschappijen ontwikkelden een ’stoel’ waarbij passagiers tegen een plank moeten leunen en door gordels op hun plaats worden gehouden. Per plaats zou zo 12 centimeter ruimte worden bespaard.
Die tussenlanding op St Maarten is eerderquote:Op maandag 24 april 2006 16:05 schreef -skippybal- het volgende:
Ga over 5 weken naar Curacao, met een tussenlanding op...... Aruba![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |