leraren maken over het algemeen wel gewoon evenveel uren als normale werkweken over het hele jaar gezien. Mijn vader is leraar en die draait dus 40,5 uur in de week om gemiddeld over het jaar uit te komen op een baan van 36 uur! Dit om de vakanties te compenserenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zou haast overwegen om docent te worden, als ik zie hoe vaak die vakantie hebben, vrij zijn of adv-dagen hebben.
maar ik ben luiquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar da's niet gekoper dan in Nederland
Hoe doet ie dat dan, 40,5 uur?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leraren maken over het algemeen wel gewoon evenveel uren als normale werkweken over het hele jaar gezien. Mijn vader is leraar en die draait dus 40,5 uur in de week om gemiddeld over het jaar uit te komen op een baan van 36 uur! Dit om de vakanties te compenseren
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar ik ben lui![]()
m'n s-video kabel ook maar via ebay in engeland gekocht![]()
ROC, maar hij zegt 40,5 uur maar ik geloof hem nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe doet ie dat dan, 40,5 uur?
Ah, okee. ROC. Ja, daar gaan verhalen over.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ROC, maar hij zegt 40,5 uur maar ik geloof hem nietvolgens mij zit hij voornamelijk patience achter de computer te doen.
Is echt gekkenwerk inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
Die meiden die met 125 kilometer per uur op een sleetje met hun hoofd naar voren naar beneden glijden verdienen allemaal een medaille. Wat een moed moet je dan hebben.
Die moed heb ik niet hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
Die meiden die met 125 kilometer per uur op een sleetje met hun hoofd naar voren naar beneden glijden verdienen allemaal een medaille. Wat een moed moet je dan hebben.
Ik ook niet.Op een stilstaand sleetje durf ik nog niet te gaan liggenquote:
Echt welquote:
Ja slecht in beeld gebracht.Die vielen al snel iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Echt wel
Die andere twee waren trouwens al vrij snel ineens verdwenen
En daar ga jij naar kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
Straks de verschrikkelijke Heleen van Royen bij de verschrikkelijke Ivo Niehe.
Uiteraard. Lekkere erger TV en leuker dan al die nichten op kunstschaatsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |