Ik zat JAAARen geleden met een meisje tijdens de les aan biologie te werken. Dat meisje was echt zo'n "lief en net" meisje. En ze bleef het maar hebben over orgasme's ipv organismesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ik verwarde orgasme met organisme![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat het leven een groot gekkenhuis is
En dat je zelf het beste moet maken van het leven. En dat je geluk kunt afdwingen ook wel. En dat alles een reden heeft. Alles heeft een betekenis.
Wat is dat visje nou dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:50 schreef Thorical het volgende:
Dat rare visje achterop auto's. .
Ik heb het altijd raar gevonden dat er bij oudere auto's zo'n visje achterop geplakt zat.
Zoveel sportvissers kunnen er toch niet zijn?
Ah, nog nooit gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ichtus
Eijking!
Haha, ja, herkenbaar!!quote:Op maandag 27 februari 2006 12:16 schreef Twinkeltwin het volgende:
Als ik vroeger een rouwadvertentie las en er stond in:
Van ons heen gegaan;Onze oma,moeder,zus,vrouw ...
Dacht ik serieus dat de gehele vrouwelijke kant van 1 familie in een keer dood was gegaan.
Snapte al nooit hoe dat in een keer allemaal tegelijk kon![]()
IK dacht altijd lovely wedded wife whehehe.....tot aan net dacht ik dat dusquote:Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef AKnynke het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat in Amerikaanse films dat, als ze gingen trouwen ze zeiden do you take ...as your awful wedded wife, in plaats van your lawfull wedded wife. Ik vond het zo gek, trouwen en dan al awful, toch een beetje vreemd!
Same herequote:Op maandag 27 februari 2006 13:33 schreef SeLang het volgende:
Er schijnt een of ander sletje te zijn dat Jorinde Mol heet (kwam ik laatst achter).
Ik hoorde die naam weleens vallen, maar ik heb tijden lang gedacht dat het ging om een nieuwe TV-zender van John de Mol ging ( "Yorin/ de Mol " ).
Wat is het dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:49 schreef Mainport het volgende:
Ik dacht altijd dat een TTT een Top-TopicTitel was.
Het was toch ook nog zo dat er erorm veel olie zit daar?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:31 schreef Brett-Anderson het volgende:
Hmmm waar ik vandaag achter kwam.. ik heb me altijd al afgevraagd hoe het kon dat Alaska de 49ste staat van de VS is, terwijl het helemaal niet eens aan de VS grenst. Ik ben op de hoogte van de goudkoorts die in die staat heeft plaatsgevonden, dat wel. Lees ik ineens dat Alaska ooit Russisch grond bezit was en dat ze het verkochten voor 0,20 c per hectare (betrekkelijk weinig),omdat ze dachten dat het niks waard was. De Amerikanen beschouwen het als een van de grootste menselijke blunders uit de historie, een blunder in hun voordeel bedoel ik dan.
Nu nog ff uitzoeken hoe het zit met Hawaii :-D
Wat wel leuk is om te weten is dat de Alaskanen jaarlijks een bepaald bedrag krijgen van de staat om daar te wonen, anders zou het onbewoond zijn! Ik geloof dat dat een kleine duizend dollar was, per jaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:31 schreef Brett-Anderson het volgende:
Hmmm waar ik vandaag achter kwam.. ik heb me altijd al afgevraagd hoe het kon dat Alaska de 49ste staat van de VS is, terwijl het helemaal niet eens aan de VS grenst. Ik ben op de hoogte van de goudkoorts die in die staat heeft plaatsgevonden, dat wel. Lees ik ineens dat Alaska ooit Russisch grond bezit was en dat ze het verkochten voor 0,20 c per hectare (betrekkelijk weinig),omdat ze dachten dat het niks waard was. De Amerikanen beschouwen het als een van de grootste menselijke blunders uit de historie, een blunder in hun voordeel bedoel ik dan.
Nu nog ff uitzoeken hoe het zit met Hawaii :-D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |