Gek, ik zou toch zweren dat het in Google Earth geen eiland is.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:31 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
http://upload.wikimedia.o(...)roughs_manhattan.jpg
Ik vind het best wel eiland achtig, maargoed in principe is alles een eiland op onze aardkloot
offtopic: waarom na-aap je mijn usericon?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:34 schreef marc1982 het volgende:
ik bedacht me vanochtend, dat ik nog heb zit huilen omdat een nederlandse schaatser stopte met z'n schaats carriere, weet zo niet meer wie, kan wel Falko Zandstra zijn geweest, maar hier twijfel ik wel over, was een paar jaar voor J.O. Koss stopte met schaatsen, ik dacht dat nederland vanaf toen helemaal niet meer mee zou doen..
Je wil toch niet gaan beweren dat je de eerste en enige denkt te zijn met het oude Ajax-logo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Nega het volgende:
[..]
offtopic: waarom na-aap je mijn usericon?
Nee, maar ik heb mijne op deze manier uitgeknipt van een plaatje waar hij helemaal op stond, en die van marc1982 is precies hetzelfde maar dan gefotosoept.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je wil toch niet gaan beweren dat je de eerste en enige denkt te zijn met het oude Ajax-logo?
Laat mij er buiten jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:52 schreef Nega het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb mijne op deze manier uitgeknipt van een plaatje waar hij helemaal op stond, en die van Yeahinho is precies hetzelfde maar dan gefotosoept.![]()
En dàt wist ik weer nietquote:
Ohja whaha, ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef aidyl het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat je bij een spoorwegovergang nooit op de rails mocht gaan staan, omdat je dan geëlectrocuteerd werd![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Arme mussen ook bij Centraal Station, werden allemaal geëlectrocuteerd.
1) wie zegt dat jij 'm eerder had?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Nega het volgende:
[..]
offtopic: waarom na-aap je mijn usericon?
1) niemand, maar hij leek er zo opquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:27 schreef marc1982 het volgende:
[..]
1) wie zegt dat jij 'm eerder had?
2) ik heb 'm niet gemaakt, heeft iemand op fok voor me gedaan
3) ik vind 'm totaal niet op de jouwe lijken..
ja het is het oude ajax logo, maar dat is het ook wel
Zeker teveel GTA gespeeldquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef aidyl het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat je bij een spoorwegovergang nooit op de rails mocht gaan staan, omdat je dan geëlectrocuteerd werd![]()
Dat je daarachter moet komen, ik denk eerder dat je voetbal boeiend vindt, of juist niet, en daar niet na een tijd achterkomtquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef Okkie_ het volgende:
Ik kwam er pas jaaaaaaaren later achter dat voetbal geen ruk boeit!![]()
dat het een electriciteitsmast was, dacht ik ook eerst altijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat het een rugzak o.i.d. was. Tot m'n 15e ofzo zelfs
.
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 februari 2006 09:16 schreef JohnLennon het volgende:
(voor diegenen die nog niet weten waarvoor die is, een zweedbandje doe je om je arm om zo makkelijk het zweet van bv je voorhoofd af te vegen)
![]()
Haha, zo klinkt het inderdaad ja!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:32 schreef Skv het volgende:
Dat het liedje 'stand by me' heet, en niks te maken heeft met het buitenlandse gerecht 'Bami'
Ik ook...quote:
Nee nee nee, dat bord betekent nog altijd dat je daar je flessen met plakband op het raam moet bevestigen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:01 schreef aivlys het volgende:
Deze afbeelding is echt bizar: in feite staat er dat het verboden is geen flessen uit het raam te gooien (rode cirkel betekent verbod en kruis ook)...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee nee nee, dat bord betekent nog altijd dat je daar je flessen met plakband op het raam moet bevestigen.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef Noorman het volgende:
Het is "That's what my heart yearns for now: love and pride", niet "[…] love, that's right". Besefte ik me in de trein. Oeps.
Er staat een rode rand omheen, dus is het juist verboden ze op het raam te plakkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee nee nee, dat bord betekent nog altijd dat je daar je flessen met plakband op het raam moet bevestigen.
Ik dacht vroeger dus dat je geen kanon mocht afschieten vanuit de trein...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook regelmatig nagedacht over het 'flesjes uit de trein werp stickertje'Ik vond namelijk altijd dat àl die stickers op de kop zijn geplakt. Maar ik vond het zo vreemd dat ze dat nooit door hadden gehad en het bij alle trein verkeerd hadden geplakt.
Dat heb ik ook een hele tijd gedachtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:55 schreef IHVK het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht altijd dat daar een berg stond. (oh is dat Beatrix..)
Ik verwarde orgasme met organismequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:58 schreef seilram het volgende:
Als ik vroeger tv keek en er werd geroepen "Geef hem een staande ovatie!!"
Dan verwarde ik dat (bleek jaren later dus...) met het woord ovulatie!
Ik vond het altijd zo vreemd... "Geef hem een staande eiersprong!!"![]()
Toen je klein was wist je wat een ovulatie was?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:58 schreef seilram het volgende:
Als ik vroeger tv keek en er werd geroepen "Geef hem een staande ovatie!!"
Dan verwarde ik dat (bleek jaren later dus...) met het woord ovulatie!
Ik vond het altijd zo vreemd... "Geef hem een staande eiersprong!!"![]()
Z'n moeder wilde er nog graag een broertje of zusje voor hem bijkrijgen en riep maandelijks "Oh schat, er is weer een ovulatie, laten we NU naar boven gaan!"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:24 schreef 14.gif het volgende:
Toen je klein was wist je wat een ovulatie was?
Wat zou dat voor nut hebben? Je kunt hem er toch ook in de keuken ff in hangen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Z'n moeder wilde er nog graag een broertje of zusje voor hem bijkrijgen en riep maandelijks "Oh schat, er is weer een ovulatie, laten we NU naar boven gaan!"
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:11 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Wat zou dat voor nut hebben? Je kunt hem er toch ook in de keuken ff in hangen.
Ik ook, en dat tofu, volgens Van Dale, met oe is i.p.v. met uquote:
Ja, maar tofu staat niet in Van Dale online en ook niet in de papieren versie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:47 schreef Isabeau het volgende:
Het mag alletwee, tenminste dat heb ik dan weer ergens gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |