Dat soort dingen heten dwergenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:07 schreef Chanandler het volgende:
Of toch, de hoofden zijn te groot voor de lichamen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef Wolter het volgende:
En verder heeft die gast van eigen huis en tuin niks met asfalt.
Er is toch echt duidelijk iets goed misquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:04 schreef yosander het volgende:
Weet je wat hier niet aan klopt??
Dat er helemaal niets mis mee is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn van het lachen!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef patty het volgende:
[..]
Er is toch echt duidelijk iets goed misAls er iets goeds mis mee is, waarom zien we het dan niet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Omdat het plaatje nog niet verandert is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef yosander het volgende:
Als er iets goeds mis mee is, waarom zien we het dan niet??
Die 'grote' blauwe man heeft geen hoofd!quote:
Die straal motor is dichtquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:06 schreef patty het volgende:
Hier klopt iets niet aan, maar wat?
[afbeelding]
How cute!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef Originele_Naam het volgende:
het zijn van die kabouter mensjes
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:18 schreef Mainport het volgende:
Ik weet 'm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
Ik zie geen bert. Bovendien is het plaatje van een danige kutkwaliteit dat we er toch niks mee kunnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef iamredleader het volgende:
Jullie begrijpen het nog steeds niet, he?
De TS verandert straks het openingsplaatje, door bijvoorbeeld Bert erin te soepen. En dat heeft natuurlijk (nog) niemand gezien, want het staat er nog niet!
Brooooooooooooooooooooooooooooooon!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef Mainport het volgende:
Als iemand een bron wil hoor ik het wel
Bron!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef Mainport het volgende:
Als iemand een bron wil hoor ik het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
De handeling is verbroken met.......quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:24 schreef Mainport het volgende:
http://puregold.cooltrap.com/rob030115.html
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef Mainport het volgende:
[..]Ah ja, nu weet ik em ook. Niet via je spoiler, maar als je ff zoekt op google...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ze hebben vrij platte magneten op hun rug gebonden, dus het vliegtuig trekken ze voort door te proberen zich uit het magnetisch veld te bewegen. Als ze even geen kracht zetten, worden ze dus linea recta tegen de neus van het vliegtuig gesmetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:28 schreef Borkydude het volgende:
Er zijn geen touwen, idioten.
wel kabelsquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:28 schreef Borkydude het volgende:
Er zijn geen touwen, idioten.
zo, val je daar ff mooi door de mand met je niet-kloppende-plaatjes-topics, patty!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:24 schreef Mainport het volgende:
http://puregold.cooltrap.com/rob030115.html
zeg het dan maar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:15 schreef patty het volgende:
Ja ho eens even er klopt toch echt iets niet aan het plaatje
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef Mainport het volgende:Je beantwoord de vraag niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Din jävla kuk!
ZEG HET NOU EENS STUMPWIJFquote:Ja ho eens even er klopt toch echt iets niet aan het plaatje
je hebt vliegtuigen met 3 motoren waarvan 1 in de staartquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef Guidow het volgende:
het vliegtuig op de achtergrond klopt niet, de motor zit daar niet op de vleugels maar op de staart
Dat is nou juist de grap, elke paar maanden komt dit terug, heel veel mensen (met slecht geheugen of nieuw hier) gaan hard meedoen, en worden dan teleurgesteld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:52 schreef Rosbief het volgende:
Ik wacht nog steeds ongeduldig op de uitkomsten van de vorige 'Wat klopt er niet'-topics van Patty.
Dus waarom zou ik de moeite nemen om deze 'fout' te zoeken, als het antwoord toch nooit komt?
Oja, Patty en haar grapjes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is nou juist de grap, elke paar maanden komt dit terug, heel veel mensen (met slecht geheugen of nieuw hier) gaan hard meedoen, en worden dan teleurgesteld.
Da's juist de grap!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |