Dat doet pijn, hè Opa?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat doet pijn, hè Opa?![]()
(Fergie fan?)
t linkje leidt mij niet naar een foto?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:32 schreef apestaartje het volgende:
grote afbeelding die ik maar even gewoon ga linken
Waar gaat dat haar met dat meisje naartoe?
Vreemd. Het was trouwens een foto van Mary-Kate Olsen met een nogal overdreven bos hair-extensions.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
t linkje leidt mij niet naar een foto?
Post hem nog een keer?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:35 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Vreemd. Het was trouwens een foto van Mary-Kate Olsen met een nogal overdreven bos hair-extensions.
Ik had hem ook liever via Putfile geupload, want dan weet je 99 % zeker dat 'ie het doet, maar dat kan momenteel niet.
Het was een foto uit dezelfde serie als die hieronder, alleen zag het er op die andere nog veel erger uit. Dat was een foto waarop Mary-Kate bijna volledig verdween achter haar haar.quote:
Hij is mij iets té cryptischquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef Syytön het volgende:
Cryptisch: Hier schaamt Eva Longoria zich voor.
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/eva_fergie_allstar3.jpg]afbeelding][/URL]
Schaamhaarquote:
Correctie: dat Celine Dion zingt, daar is helaas geen excuus voor te bedenkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
Celine Dion
en dat ze zingt is geen excuus
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Correctie: dat Celine Dion zingt, daar is helaas geen excuus voor te bedenken.
Als je goed kijkt zie je dat ze zich vasthoud (links op de foto)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:14 schreef Syytön het volgende:
Op zich wel knap hoe Celine zich in evenwicht houdt, op die eerste foto!
Voor zijn doen ziet-ie er in de foto nog vrij toonbaar uit.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef Peekaboo het volgende:
Shane Mc Gowen (the Pogues)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |