Jeez, wat is die oud geworden!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
Geri Halliwell
[afbeelding]
die is ook al een heel eind op weg in haar zwangerschap volgens mij....
[afbeelding]
wat doet zij met haar hond??
Hij was voor beiden, hoor...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:13 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Is dat nou Fergie? In dat geval staat ze er onflatteuzer op dan Lindsay!![]()
kijk ik was vroeger vrij smal, nu ben ik vrij breed. dat komt echt niet omdat er een halve meter spier aan me schouder zit dat ik daardoor breder ben geworden. je trekt heel langzaam je ribben enzo anders zodat je breder word. ik weet niet precies hoe het zit, je botten zullen wel niet groeien, maar het is niet alleen vet of spier.quote:Op maandag 20 februari 2006 07:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord..... is dat echt zo of denk je dat? ik denk nl dat het juist wel van vet of spieren afhangt hoe breed je bent...
Nee ze is echt zwanger... ze is alleen niet meer zo beroemd dat dat van de daken wordt geschreeuwd...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:55 schreef Elvi het volgende:
Ik wist niet dat Geri zwanger was!(of heef ze gewoon teveel gegeten?
)
En Fergie is altijd lelijk...![]()
Die linker lijkt net een wassenbeeld.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
whieeeeeehie,
[afbeelding]
Carrot Top en Wayne Newton
Ok, ik ken ze niet maar onflatteus zijn ze zeker![]()
Carrot Top 2x in het topic populair!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
whieeeeeehie,
[afbeelding]
Carrot Top en Wayne Newton
Ok, ik ken ze niet maar onflatteus zijn ze zeker![]()
Zou het soms dezelfde chirurg zijn die dit broddelwerkje op zijn geweten heeft?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:26 schreef Andoire het volgende:
Ja die buik van Tara is echt verneukt door die chirurg. Ik zou m aanklagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |