Ik zag eerst niet wat er zo onflatteus aan was, todat ik jouw tekst eronder zagquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:25 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Sharon Stone doet haar beruchte Basic Instinct-scène nog eens dunnetjes over.![]()
Wat is dat toch met die sterren, dat ze nooit een onderbroek dragen?![]()
Wie is het? Want Sharon Stone is het niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:25 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Sharon Stone doet haar beruchte Basic Instinct-scène nog eens dunnetjes over.![]()
Wat is dat toch met die sterren, dat ze nooit een onderbroek dragen?![]()
hij wil graag met beyonce op de foto maar durft het niet te vragenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:45 schreef Moja het volgende:
Wat is die gozer achter beyonce ingodsnaam aan het doen?.
Nee dan staat ie natuurlijk voor schut.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij wil graag met beyonce op de foto maar durft het niet te vragen
Ik moet zeggen dat ik er ook absoluut geen sharon stone in herken.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie is het? Want Sharon Stone is het niet.
Ohquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:16 schreef Tokay het volgende:
Aan iedereen die riep: huh? Dat is Sharon Stone toch niet?!
Jullie hebben helemaal gelijk, het is Sharon Stone ook niet!
Oeps, sorry, mijn fout!
Ik heb de foto en het verhaal overgenomen van fadedyouth, maar ik lees daar net de commentaren, en verschillende mensen zeggen dat de dame zonder onderbroek de Braziliaanse Luana Piovani is. Weten we dat ook weer....
Nogmaals excuses. Ook aan Sharon Stone.![]()
Dit zijn altijd fijne foto'squote:
Hihi.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:53 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lindsay Lohan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |