Don't worry Beercha, je kunt ze nu zien!quote:
Tering zeg. Ik hou ook niet van die magere modellen kontjes maar dit gaat echt nergens meer over. Eerst hele dunne benen en dan ineens een huge ass en dan weer gewoon. Totaal niet geproportioneerd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
JLo... damn wat een ass... en dat bedoel ik niet positief
[afbeelding]
Het is ze echt:
[afbeelding]
Edit: ff geupload naar andere site
Je foto werkt niet echt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:16 schreef Radegast het volgende:
Carmen Electra en Victoria Silvstedt
[afbeelding]
iggy pop na zen sex changequote:Op donderdag 23 februari 2006 08:20 schreef ivosnivo het volgende:
wie de fok is dat, met dat ranzige buikje?
WHAT DE FUCK HEEFT ZIJ MET HAAR BUIK GEDAAN! DAMN!quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:44 schreef Tokay het volgende:
Dat is Jada Pinkett-Smith, de vrouw van Will Smith.
Ze is actrice, maar ze zingt ook bij de band Wicked Wisdom.
En dezelfde chirurg als Tara Reidquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:52 schreef Together-Alone het volgende:
2 Kinderen gehad misschien?
Als je daar zo van wordt is er weer een reden voor het verbod op kinderenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:52 schreef Together-Alone het volgende:
2 Kinderen gehad misschien?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:56 schreef Andoire het volgende:
[..]
En dezelfde chirurg als Tara Reid![]()
Ik vind Jada Pinkett sowieso een lelijke vrouw. Ze heeft een schraal, hard gezicht en lichaam. Niks aan...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:25 schreef Takkembah het volgende:
Scary Bi-atchhhh is het als ze optreedt of bij die band is...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |