ze staat verkeerd omquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:17 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat is er mis met die foto van Tyra
Die rechtse is gewoon grappig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:17 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat is er mis met die foto van Tyra
I know, maar hee anders wordt George hier nooit geplaatst en daar hebben we alleen onszelf mee!quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
I know, maar hee anders wordt George hier nooit geplaatst en daar hebben we alleen onszelf mee!
Bestel er dan ook meteen 1 voor mij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Waar kan ik deze op poster formaat krijgen
En wat mag ze allemaal doen voor George? Of weet je dat niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Thomas B. het volgende:
Mijn achternichtje in de VS schijnt de assistente ofzo van George Clooney te zijn
Die van Moohria is best oke
Geen idee, maar volgens mij werkt ze vaak overquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En wat mag ze allemaal doen voor George? Of weet je dat niet?![]()
van der boobjobs?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef xman het volgende:
Die van Mariah is wel mooi! En ze heeft zo'n sticker op haar rug, omdat ze daar een litteken heeft.
Ik wou dat ik zoveel van Mariah wist!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef xman het volgende:
Die van Mariah is wel mooi! En ze heeft zo'n sticker op haar rug, omdat ze daar een litteken heeft.
Dus bij elk jurk met open rug heeft ze weer een ander bijpassende vlinder. Ik vind het wel leuk bedacht.
De 'butterly' staat symbool voor haar verworven vrijheid. Die draagt ze al vanaf haar succesalbum 'Butterfly'.
quote:
quote:Is it true that Mariah has a scar on her back, which is why she always wears tattoos?
Yes, this is true. Mariah once had a mole on her back, which she had removed “before she became famous.” The surgeon apparently didn’t know what he was doing and the removal left a scar on her back, which is why she usually covers it up with a temporary tattoo when wearing backless gowns and tops.
Dat is me een beste moedervlek geweest dan, dat je het lidteken met een vlinder van 50 bij 50 cm moet maskeren...quote:
Ze mist je trouwens Dendelion!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat is me een beste moedervlek geweest dan, dat je het lidteken met een vlinder van 50 bij 50 cm moet maskeren...
Geh tof van d'r.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:31 schreef xman het volgende:
[..]
Ze mist je trouwens Dendelion!
Hier een stuk van Petals door Mariah Carey uit het album Rainbow:
And I miss you dandelion
And even love you
And I wish there was a way
For me to trust you
But it hurts me every time
I try to touch you
But I miss you dandelion
And even love you
Ontroerend niet?![]()
Ehhh.... ja!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Geh tof van d'r.
Nu weet ik ook van wie die kaart was afgelopen dinsdag.
Zoals die van moi?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij loopt er wel een Mariah Carey topic in MUZ.
Kunnen we het hier weer over haar, en andermans/vrouws onflatteuze kikejse hebben.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:45 schreef xman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja heeeel erg onflatteus!!![]()
Nou nouquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:43 schreef xman het volgende:
Zie hier de reden waarom ze altijd van rechts gefotografeerd wil worden (1 van de redenen). Ze heeft een deukje in haar linkerneus vleugel.
[afbeelding]
Die staat er al! Op DEZE pagina!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:19 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Was jij die gozer die m'n bier OP 29 april 1946 om 20;56 gepakt had?!!! LUL!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Of wilde je hem alleen posten als ondersteuning van je buitengewoon toffe grap?
Spanks! Al moet ik wel zeggen dat de decollete van Kimberly er ook wel erg onflatteus uitziet dus not bad after all dat ze er bij staat!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef Het_Biertje het volgende:
we blijven we discreet he
[afbeelding]
Hou je niet in en ga op zoek zou ik zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Ze worden steeds minder 'onflatteus', dit zijn gewoon foto's van echte mensen
hmmjah.. ben niet thuis in dat soort foto's... ik zal eens mijn best doen dan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Hou je niet in en ga op zoek zou ik zeggen
Heeft ze echt een boobjob gehad?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
Klik ik zomaar op invoeren ipv preview............
Maar dus nu alsnog met enkele foto's uit het vorige topic.
En speciaal voor Biertje hier nogmaals Paris met haar luie oog (maar stiekem wil hij de boobjob zien)
[afbeelding]
Ze is wel afgevallen.. Maargoed, om nou te zeggen dat ze mooi isquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Spanks! Al moet ik wel zeggen dat de decollete van Kimberly er ook wel erg onflatteus uitziet dus not bad after all dat ze er bij staat!
Kelly O. Haar gezicht is wel leuk maar dat haar!
[afbeelding]
Geen idee, maar ik zag laats een andere foto van haar, waar ze toch een maatje borst meer had...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Heeft ze echt een boobjob gehad?
Met die lelijke tattoo's is en blijft ze lelijk. Vooral die op 'r voeten, die verpesten elk net outfitt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:56 schreef saartje1102 het volgende:
[..]
Ze is wel afgevallen.. Maargoed, om nou te zeggen dat ze mooi is![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
Weet niet of deze al eerder is gepost, maar ik kon hem nog niet...
Jessica Simpson
[afbeelding]
mooi pijpbekkiequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
Jessica Simpson
[afbeelding]
Kijk waar ie gelijk zijn hand duwt (niet dat daar wat noemenswaardigs zit....)quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:55 schreef kellos__ het volgende:
[afbeelding]
Beetje drunk misschien?
Die foto is ook al zo oud als Rome en lang en breed besproken hier.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:36 schreef Koningin het volgende:
[..]
Kijk waar ie gelijk zijn hand duwt (niet dat daar wat noemenswaardigs zit....)
Ik had hem nog niet gezien...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die foto is ook al zo oud als Rome en lang en breed besproken hier.
kvind kelly er hier op haar best uitzien eigenlijk heb haar nooit eerder zo "classy" gezienquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Spanks! Al moet ik wel zeggen dat de decollete van Kimberly er ook wel erg onflatteus uitziet dus not bad after all dat ze er bij staat!
Kelly O. Haar gezicht is wel leuk maar dat haar!
[afbeelding]
Ja alleen dat haar toch niet? Of vind je dta wel mooi?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:51 schreef Cleetje het volgende:
[..]
kvind kelly er hier op haar best uitzien eigenlijk heb haar nooit eerder zo "classy" gezien
Ik zou het zelf niet zo doen iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja alleen dat haar toch niet? Of vind je dta wel mooi?
alleen die bril?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:09 schreef Radegast het volgende:
Kanye West: Sgt. Idiot's Stupid Heart Club Band
[afbeelding]
Die zonnebril.![]()
wat een lijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:02 schreef soylent het volgende:
Was deze van Hillary Duff al gepost? Ik volg de thread pas sinds kort...
[[url=http://www2.lifeforms.nl/uploads/hilary%20duff%20afgeslankt.llvsq.jpg]afbeelding][/url]
Ik houd wel van slank en stevige kleine tietjes, maar zij moet echt wat eten
Klik voor grotere versie
dawn of the dead blowjob scene?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
Jessica Simpson
[afbeelding]
Drunk Housewifesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:53 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Nicolette Sheridan en Teri Hatcher, uit de successerie Desperate Racehorses.
Verwonding. Drugsverslaafd. Ellende. Verplicht afkicken.quote:
Fergie ziet er altijd goed uit in haar videos maar als ze dan op die Caps komt op straat of awards ziet ze eruit als de tweede Donatella Versace.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:13 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Is dat nou Fergie? In dat geval staat ze er onflatteuzer op dan Lindsay!![]()
OMGquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef Mr_Booze het volgende:
[afbeelding]
Pussycat Dolls
![]()
Don't you wish ya girlfriend was a horse like me?
Zegt iedereen over haar..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef massy het volgende:
[..]
OMGdie middelste is dat een (ex)man ofzo
Lekker dingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:51 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Zegt iedereen over haar..![]()
Over travo's gesproken..
[afbeelding]
Carrot Top
Schijnt een van de betere hair-dressers te zijn.![]()
Dit was btw bij de Hair-Awards..
die is veranderd! ik zag hem een aantal jaar geleden nog wel eens bij Jay Leno en Conan o' Brien. Toen was het nog echt een slungel (wel het zelfde haar trouwensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:51 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Zegt iedereen over haar..![]()
Over travo's gesproken..
[afbeelding]
Carrot Top
Schijnt een van de betere hair-dressers te zijn.![]()
Dit was btw bij de Hair-Awards..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |