Het is idd een geweldige film, wist niet wat ik meemaakte toen ik hem voor het eerst zag.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik heb net Batman Begins gezien. Wat een gewledige film. Neem alle eerder gemaakte Batman films, voeg ze bij elkaar en dan nog overtref je deze niet
http://www.alapage.com/mx/?type=4&tp=F&donnee_appel=CLIBI&VID_NUMERO=527191#quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, juist niet![]()
Dus ik ga weer eens bezuinigen
Het was meer een vraag voor later
Ik wacht er toch nog even mee. Is mij nu even te veel geld. Heb net 75 euro uitgegeven aan een houten kistquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef Shogo het volgende:
[..]
http://www.alapage.com/mx/?type=4&tp=F&donnee_appel=CLIBI&VID_NUMERO=527191#
100 euro.
Overigens zie ik hem ook wel soms op de dvd forums staan voor 120 euro.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:12 schreef FremantleDockers het volgende:
Ben je nog behoorlijk goedkoop uit.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:12 schreef FremantleDockers het volgende:
Ben je nog behoorlijk goedkoop uit.
[afbeelding]
Evil Dead 4quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
![]()
Waar is dit de giftset van![]()
De eerdere Batman-films heb ik nooit getrokken tot het einde. Van deze heb ik van begin tot einde genoten! Volgens mij was ie toen ook in IMAX-formaat in de Pathé Arena.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik heb net Batman Begins gezien. Wat een gewledige film. Neem alle eerder gemaakte Batman films, voeg ze bij elkaar en dan nog overtref je deze niet
* AntiChrist houdt zich inquote:
quote:
Kijk, dit is nou weer niet grappig.quote:
Ik doe met je mee! Toch vakantiequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gisteren The Godfather I gezien. Morgen denk ik deel twee.
Is zo ver fietsen voor mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:51 schreef FremantleDockers het volgende:
Het zal je verbazen, maar de Free Record Shop bestaat ook in het echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |