Het is idd een geweldige film, wist niet wat ik meemaakte toen ik hem voor het eerst zag.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik heb net Batman Begins gezien. Wat een gewledige film. Neem alle eerder gemaakte Batman films, voeg ze bij elkaar en dan nog overtref je deze niet
http://www.alapage.com/mx/?type=4&tp=F&donnee_appel=CLIBI&VID_NUMERO=527191#quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, juist niet![]()
Dus ik ga weer eens bezuinigen
Het was meer een vraag voor later
Ik wacht er toch nog even mee. Is mij nu even te veel geld. Heb net 75 euro uitgegeven aan een houten kistquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef Shogo het volgende:
[..]
http://www.alapage.com/mx/?type=4&tp=F&donnee_appel=CLIBI&VID_NUMERO=527191#
100 euro.
Overigens zie ik hem ook wel soms op de dvd forums staan voor 120 euro.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:12 schreef FremantleDockers het volgende:
Ben je nog behoorlijk goedkoop uit.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:12 schreef FremantleDockers het volgende:
Ben je nog behoorlijk goedkoop uit.
[afbeelding]
Evil Dead 4quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
![]()
Waar is dit de giftset van![]()
De eerdere Batman-films heb ik nooit getrokken tot het einde. Van deze heb ik van begin tot einde genoten! Volgens mij was ie toen ook in IMAX-formaat in de Pathé Arena.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik heb net Batman Begins gezien. Wat een gewledige film. Neem alle eerder gemaakte Batman films, voeg ze bij elkaar en dan nog overtref je deze niet
* AntiChrist houdt zich inquote:
quote:
Kijk, dit is nou weer niet grappig.quote:
Ik doe met je mee! Toch vakantiequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gisteren The Godfather I gezien. Morgen denk ik deel twee.
Is zo ver fietsen voor mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:51 schreef FremantleDockers het volgende:
Het zal je verbazen, maar de Free Record Shop bestaat ook in het echt!
Whehehe.. had je maar in de periode moeten doen dat je 5 euro terug kreeg voor je oude qua streepjescode! Heb er uiteindelijk belachelijk weinig voor betaaldquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:32 schreef Mikkie het volgende:
'T is trouwens wel rete-irritant dat die Gladiator 3-disc maar niet goedkoper wordt. Ik moet voor 1 maart m'n laatste PJR-bon besteden en wilde dat doen zo gauw Gladiator voor 15 euro zou liggen ofzo.
Nu zul je zien... ga ik 'm dadelijk kopen, zakt 'ie twee weken later in prijs. Dat gezeik had ik ook al met Miami Vice season 1.
Oh echt wel. Als je snel was welquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dat kon toen toch niet icm een PJR-bon? Althans, dat hoorde ik
heb afgelopen maadagavond een dvdtje besteld, woensdagochtend was ie verzonden (alleen een voucher gebruiktquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:30 schreef Mikkie het volgende:
Kut cd-wow. Heb ik maandag al iets besteld (Ja Timo, met linkje + voucher), staat ie nog steeds op 'Zur Lieferung Bereitstehend'. Gvd, schiet toch eens op, lijers.
Die heeft ook al weer een heleboel verkocht hoor, hij heeft lang niet alles meer wat je ziet op zijn sitequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:06 schreef Dizer het volgende:
Damn... die gast heeft veel
http://www.wsh.salzburg.at/showroom/showroom.htm
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cameron Diaz?
heb op je gestemd mag hopen dat het bij een rammstein concert is geweestquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
Doe mij een plezier stem op mij!(2e logo, met dat lekkere wijf
)
Het nieuwe PUB SC Logo #2. Poll.
Ik sta overigens al boven aan.
Ook mijn stem heb je.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
)
Het is niet bij een rammstein concert, hoewel ik daarzelf wel graag nog een keer heen wilquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
heb op je gestemd mag hopen dat het bij een rammstein concert is geweestanders trek ik me stem in
Donequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
)
Bedankt!quote:
Als je van de Lion King houdt wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
37,50 incl verzenden, is dat een mooie prijs voor een tweede hands?
Moih.. vind van de LionKing vooral Timon en Pumba grappig... en dat stukje:quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Als je van de Lion King houdt wel ja.
Hij is wel grappig, heb hem jaren geleden is gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moih.. vind van de LionKing vooral Timon en Pumba grappig... en dat stukje:
Mufasa... oeeeeh.. zeg nog eens... Mufasa... oeeeeeeeeeeeh....... erg amusant...
En bovendien is het een hele hele mooie boxset
Waarom doe je zo moeilijk?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zó snel was ik niet
Anders was ie inderdaad voor een tientje te bestellen, een meest schandalige prijs
Maar goed, nu ben ik dus de lul. Ik kan er nog wel twee Iris-cheques tegenaan smijten, maar da's ook weer zo zonde...om al m'n korting aan één dvd te besteden
Hmz... volgens mij kun je die dingen niet eens meer incasserenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen Free-ID
En eigenlijk ben ik gewoon kloteblut, alleen ik vind 't zonde om m'n laatste PJR-bon te laten verlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |