Hij pingt niet. Zal wel een gewone downtime zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:02 schreef BrainOverfloW het volgende:
iemand enig idee waarom dvdbargain offline is?
hier doet ie t ook niet. wellicht uit de lucht gehaald??quote:Op maandag 20 februari 2006 23:02 schreef BrainOverfloW het volgende:
iemand enig idee waarom dvdbargain offline is?
Nee, niet nee. Want wat hoop je nou te bereiken? Dat ze je alsnog meerdere vouchers laten gebruiken? Tuurlijk. Of dat ze nog strenger worden en anderen ook pakken? Lekkere naai-actie van je dan.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen. net of jullie niet een mailtje naar cdwow zouden schrijven...
En die is ook echt gaafquote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik werd dan ook getriggerd door de TT, omdat ie zo mooi bij mn ava past
FremantleDockers, wordt het niet tijd voor een avatarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:08 schreef FremantleDockers het volgende:
Laat die originele foto zien die je had dan? Ik kan wonderen verrichtenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:23 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik hoop nog dat mijn ouwe ooit terugkomt...
is veel werk om hem 60x60 te maken
Tjah, sorry ben afgestudeerd Database designer. Dus ik snap hun restricties wel. Zoveel users zoveel icons... moet ook welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:34 schreef FremantleDockers het volgende:
Thanx, maar ik heb hem al. Ben op zich best handig met foto-shop maar ik heb een teringhekel aan de fok-upload manager. Te veel pixels, te groot, bestandsnaam te lang, jezus christus...
Er zat wel een maximum aan van 32000, meer mapjes kunnen niet worden aangemaakt. Is overigens wel een BUG dacht ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, sorry ben afgestudeerd Database designer. Dus ik snap hun restricties wel. Zoveel users zoveel icons... moet ook wel
Kan opgelost worden. Ik weet alleen niet wat voor soort database ze gebruik van maken. Maar er zijn heel veel van dat soort bugs opgelost met de nieuwste MySQLquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Er zat wel een maximum aan van 32000, meer mapjes kunnen niet worden aangemaakt. Is overigens wel een BUG dacht ik.
Ja dat kan vast wel worden opgelost.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan opgelost worden. Ik weet alleen niet wat voor soort database ze gebruik van maken. Maar er zijn heel veel van dat soort bugs opgelost met de nieuwste MySQL
quote:
Ik snap het ook wel, maar had er tot nu toe geen zin in. En toen ie eindelijk helemaal goed was en ze begonnen te zeuren over een te lange bestandsnaam was ik er wel weer klaar mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, sorry ben afgestudeerd Database designer. Dus ik snap hun restricties wel. Zoveel users zoveel icons... moet ook wel
Wow! Die heeft wel een paar mooie SE liggen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:06 schreef Dizer het volgende:
Damn... die gast heeft veel
http://www.wsh.salzburg.at/showroom/showroom.htm
Ik ga vanavond Batman Begins kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Na de LotR trilogie nu maar eens beginnen aan The Godfather trilogie. Ideaal die vakantie
The Godfather trilogie, ik heb de DVD box daarvan. Heb alleen nog maar deel 1 gezien. Binnenkort even verder gaan met deel 2quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Na de LotR trilogie nu maar eens beginnen aan The Godfather trilogie. Ideaal die vakantie
Ik heb hem ook liggen maar nog geen enkele film van gezienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
The Godfather trilogie, ik heb de DVD box daarvan. Heb alleen nog maar deel 1 gezien. Binnenkort even verder gaan met deel 2.
Als er gepost wordt wel jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:56 schreef Dada het volgende:
Is het hier een beetje gezellig?
Hehe, ik zal het proberen bij te houdenquote:
Dat zal niet zo moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Hehe, ik zal het proberen bij te houden
Ik dacht dat jij smaak aan het ontwikkelen wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:45 schreef Dizer het volgende:
Ik heb hem ook liggen maar nog geen enkele film van gezien
IK HEB HEM TOCH IN MIJN KAST LIGGEN?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij smaak aan het ontwikkelen was
Heb je al deze films nog nooit gezien? Misschien een domme vraagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
IK HEB HEM TOCH IN MIJN KAST LIGGEN?![]()
![]()
![]()
Maar ik weet dat ik er aan moet beginnen en zo, maar ik heb geen tijd. Heb al meerdere films liggen die ik nog moet zien van de dvd's die ik in mijn verzameling heb:
- Platoon
- Batman Begins
- The Godfather 1
- The Godfather 2
Batman Begins ga ik vanavond kijken. Voor een Oorlogsfilm moet ik in de mood zijn, anders kom ik er niet doorheen. (Das meestal dus een sjaggie of trieste moodquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb je al deze films nog nooit gezien? Misschien een domme vraagIk zou als ik jou was je avondje X-files inruilen voor een avondje Platoon
The Godfather trek je denk ik niet qua tijd
Batman Begins is ook een goede keusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:29 schreef Dizer het volgende:
Batman Begins ga ik vanavond kijken. Voor een Oorlogsfilm moet ik in de mood zijn, anders kom ik er niet doorheen. (Das meestal dus een sjaggie of trieste mooden dat ben ik nu net
) en die trilogy van Godfather.. daar wil ik een keer een weekend voor reserveren
quote:
Ja schaam je! Die naam heb ik van jouw gekregenquote:
wat ik probeer te bereiken? de voucher die ik had gebruikt bij die gecancelde order is verloren gegaan, dus die wil ik graag terug hebben. Wat is gelukt, want ze hebben me een nieuwe opgestuurd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:08 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Nee, niet nee. Want wat hoop je nou te bereiken? Dat ze je alsnog meerdere vouchers laten gebruiken? Tuurlijk. Of dat ze nog strenger worden en anderen ook pakken? Lekkere naai-actie van je dan.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef FremantleDockers het volgende:
Tuurlijk Lothar, en die penalty voor Duitsland was ook volkomen terecht.
Bij deze. Ik ben de laatste tijd even niet zo actief meer op Fok!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:18 schreef Dizer het volgende:
Durbin! Het wordt tijd dat jij ook weer aan de avatar gaat
ik heb hem kunnen verkopen voor 150 euroquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:13 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand hoeveel gemiddeld zo een Spiderman 1 wooden box limited giftset ongever mag gaan kosten?
Deze dus:
[afbeelding]
je bent wel wat van plan hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:13 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand hoeveel gemiddeld zo een Spiderman 1 wooden box limited giftset ongever mag gaan kosten?
Deze dus:
[afbeelding]
Damn... op eBay gaat ie ook tussen de 150 en 200 euro. Best duurquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb hem kunnen verkopen voor 150 euro
Ik? Hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je bent wel wat van plan he
Nee, juist nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering...heb jij op dit moment geld teveel ofzo joh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |