quote:'Feyenoord wil proberen Van Bronckhorst al voor volgend seizoen te halen'
Voetbaljournalist Jaap Visser liet in het programma Cafe de Sport weten dat Feyenoord zou willen proberen om Giovanni van Bronckhorst al voor volgend seizoen naar De Kuip te halen. Feyenoord had al contacten met de linkerflankspeler om hem na afloop van zijn contract naar Rotterdam te halen. omdat er nu geluiden zijn dat de Nederlander volgend seizoen weinig meer aan spelen toe zal komen in Barcelona, zou Feyenoord een poging willen doen hem nu al te halen.
dat spandoek was in het vak waar de basisscholen zittenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:17 schreef snabbi het volgende:
Het was in PP dacht ik, dat is geen kindervak toch... die basischolen zitten toch aan de andere kant (en de meeste mensen die ik die bal zag slaan waren niet bepaald kinderen te noemen)
Het verschil zat hem in de afwerking van de kansen, tot de 1 - 0 was Sparta de betere ploeg en had de nodige kansen om op 0 -1 te komen, maar ze verzuimden te scoren.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:28 schreef H.Flick het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning. 4 - 0 was niet helemaal een juiste afspiegeling. Eigenlijk was het heel erg suf en saai.
Ik ook, was knetter stoned en heb me de tering gelachen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:17 schreef Cart_man het volgende:
Ik heb me wel vermaakt tijdens de wedstrijd vandaag.
Het verschil zit hem bij Sparta altijd in de afwerking van de kansen. Ze hebben het aantal doelpunten van een degradant en het aantal tegengoals van een subtopper... en daarmee sta je dus 15e.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Het verschil zat hem in de afwerking van de kansen, tot de 1 - 0 was Sparta de betere ploeg en had de nodige kansen om op 0 -1 te komen, maar ze verzuimden te scoren.
Wedstrijd was niet echt om aan te zien, de sfeer was dodelijk saai, maar ik hem me gisteren prima vermaakt, en alle doelpunten nog gezien ook.
Oh ja, daarom ga ik niet meer naar voetbalwedstrijdenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ook, was knetter stoned en heb me de tering gelachen.
omdat je jezelf niet kan beheersen en zelf te stoned word of omdat je je ergert aan Luni's die stoned zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ja, daarom ga ik niet meer naar voetbalwedstrijden
Dat laatste.....quote:Op maandag 20 februari 2006 12:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat je jezelf niet kan beheersen en zelf te stoned word of omdat je je ergert aan Luni's die stoned zijn
Ik ook...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Blij dat je niet meer komt dan...
Op de plaats van Paauwe als controlerende middenvelder, denk niet dat hij nog wil backen...............quote:Op maandag 20 februari 2006 12:20 schreef Kaap het volgende:
De vraag is alleen voor welke positie. Hij was altijd linkshalf maar speelde dan linksback. Als linksback zou hij erg nodig zijn maar linkshalf, zou dat niet ten koste van deGuzman gaan?
Ja voor sommige mensen wel ja......quote:Op maandag 20 februari 2006 13:30 schreef Cart_man het volgende:
Nou, die rook enzo...echt vervelend.
Ga je ergens zitten waar men niet blowt...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja voor sommige mensen wel ja......
Nu ga ik slechts sporadisch nog heen en zit dan meestal in CC of op een balkonquote:Op maandag 20 februari 2006 13:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga je ergens zitten waar men niet blowt...
Alleen de rook van een blow?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja voor sommige mensen wel ja......
Ja dat zijn van die hypocrieten kut mensen. Daar heb ik nou echt een hekel aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Alleen de rook van een blow?
Heb 1x woorden gehad met een man die mijn joint vond stinken en later zelf een sigaar op stak.
Rook in het algemeen.... ik verwijt niemand dat ze roken of wiet roken.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Alleen de rook van een blow?
Heb 1x woorden gehad met een man die mijn joint vond stinken en later zelf een sigaar op stak.
Heb ook een keer gehad. Zat een vrouw voor mij de hele tijd 'Jaaaa, jaaaaaaa' te roepen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef snabbi het volgende:
Ik rook niet en een sigarettenlucht vind ik op zich niet zo erg, maar een joint stinkt best wel. Trek me er alleen verder niet zoveel van aan. Liever een joint lucht dan een aantal van die wijven die op elke actie hun geweldige commentaar aan elkaar laten horen.
Ik dacht dat jij voor ajax was johquote:Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Rook in het algemeen.... ik verwijt niemand dat ze roken of wiet roken.
Het is mijn probleem, daarom kom ik ook niet meer zo vaak als ik zou willen
Wel terecht.Als je toch een rode kaart krijgt, neem dan meteen wat joden mee.quote:20-02-2006: Diego Biseswar teruggezet naar de jeugd
[Bron: FR-Fans.nl]
Diego Biseswar maakt de komende drie weken geen deel uit van de A-selectie van Feyenoord. De 17-jarige aanvaller is teruggezet naar de jeugd vanwege zijn onprofessionele gedrag met de A-junioren in de wedstrijd tegen ajax (1-1) in het afgelopen weekeinde. Biseswar maakte een obsceen gebaar naar de scheidsrechter en ontving daarvoor de rode kaart.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
hmm, dat van Biseswar vindt ik maar zwaar gestraft hoor. Hij is toch op de goede weg, hoelang mag hij nu weer bij de jeugd gaan vertoeven dan?
3 weken is wel lang. Neem aan dat ie gewoon bij de selectie wordt gehaald als dat nodig is.quote:Diego Biseswar maakt de komende drie weken geen deel uit van de A-selectie van Feyenoord
Beetje discipline bijbrengen, is niks mis mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
hmm, dat van Biseswar vindt ik maar zwaar gestraft hoor. Hij is toch op de goede weg, hoelang mag hij nu weer bij de jeugd gaan vertoeven dan?
Zeker net als Leonardo, weer een talent dat zgn. onhandelbaar is en waar we dus nog maar sporadisch iets van gaan terugzien?
????quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
Zit dat te lezen op lunaticnews..
De laatste groep die een Feijenoordvlag in de fik stak, wordt volgens mij nog elke nacht zwetend wakker. Zowiezo opkankeren met dat soort figuren..
Had het over dat optreden van de Jeugd van tegenwoordig..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
????
Link? Kan niks vinden wat te maken heeft met Martin.
Sorry ik dacht dat je het over Martin had....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Had het over dat optreden van de Jeugd van tegenwoordig..
Martin? Mis ik iets?
Die is er toch aan omdat z'n kind een downer was?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
R.I.P Mart![]()
Onze fanatieke Feyenoorder....
Jammer dat dit allemaal moest gebeuren na zo'n stom stadionverbod![]()
Was ook een rede, maar het stadionverbod was de druppel. Hij het niks anders dan Feyenoord in zijn leven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is er toch aan omdat z'n kind een downer was?
Logisch. Een gek die z'n laatste uitlaatklep verliest. Die ziet het dan niet meer zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Was ook een rede, maar het stadionverbod was de druppel. Hij het niks anders dan Feyenoord in zijn leven.
Pijnlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat je het over Martin had....
[upd] Vier doden in woning in Huissen
Dit alles na aanleiding van een stadioverbod na Feyenoord - Ajax vorig jaar. Feyenoord was hem alles. Psychisch ging het daarna heel slecht met hem. Hij is ook nog op Opsporing Verzocht geweest nadat hij een ME'er van zijn paard had geslagen. Hij was ook het proefkonijn van het naar je huis worden gebelt tijdens een wedstrijd.
Tim Mudde ook. Je bent gewoon een loser als je je hele gezin mee de dood in neemt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef footbal_lad het volgende:
MARTIN R.I.P.
Feyenoorder in hart en nieren...............
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tim Mudde ook. Je bent gewoon een loser als je je hele gezin mee de dood in neemt.
Inderdaad....voor zo'n gast kun je toch helemaal niks van respect voor hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tim Mudde ook. Je bent gewoon een loser als je je hele gezin mee de dood in neemt.
Feijenoord of de FSV...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Erasmusch het volgende:
Wie haalt t in zn kop om die stinkjoden uit te nodigen
Dat lijkt me ook, zal wel een mogelijkheid zijn voor bijv. Owoeri om zich eens te tonen in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Erasmusch het volgende:
Ben t met je eens, maar neem aan dat er flink gewisseld wordt en dat die semiprofs wel is verteld om niet te lomp de duels in te gaan.
Owoeri is verhuurd aan Westerlo, niet dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef krullul het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, zal wel een mogelijkheid zijn voor bijv. Owoeri om zich eens te tonen in een wedstrijd.
O ja, kut.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Owoeri is verhuurd aan Westerlo, niet dus.
Biseswar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef krullul het volgende:
[..]
O ja, kut.
Maar goed, er zijn meer spelers die weinig tijd krijgen normaal gesproken. Collen, Drenthe, Van Hooijdonk, spelers die terugkomen van blessure.
Watskeburtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Erasmusch het volgende:
Wie haalt t in zn kop om die stinkjoden uit te nodigen
Lachen? Die gasten moeten ze stenigen in de Kuip.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Watskeburt
wel lachen paar nummers
quote:
dan kun je pas lachenquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lachen? Die gasten moeten ze stenigen in de Kuip.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:43 schreef Cart_man het volgende:
JvT van het programma geschrapt voor vandaag.
en een lekkere stoot op de neus van snijeder, huppa bubbaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
3x Cruz en dan in de laatste minuut een doodschop op Haas Jan Klungelaar!
Volgens mij is Sneijdert gebleseerd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:38 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en een lekkere stoot op de neus van snijeder, huppa bubba![]()
en die watskeburt mongolen kunnen thuis blijven, dag dag![]()
n00b, dit is het grote Inter topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:40 schreef VoreG het volgende:
Ah het topic voor de wedstrijd van vanavond. Ik gok op een 3-0 overwinning van het almachtige Ajax, maar das logisch
Alweer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:
denk 1-0
morgen toch uitspraak over Kalou ?
daar zorgt die Siciliaanse slager wel voor jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
laatste minuut een doodschop op Haas Jan Klungelaar!
ja klopt zal een ja zijn denkquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:06 schreef hippo-clippo het volgende:
ja maar nu is het volgens mij definitief, want dan komt de uitspraak van verdonk.
Dat waren de Party Animals dacht ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
De laatste groep die een Feijenoordvlag in de fik stak, wordt volgens mij nog elke nacht zwetend wakker. Zowiezo opkankeren met dat soort figuren..
You can run, but you can't hide..........quote:
Thnx!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:22 schreef Cart_man het volgende:
Leuke ondertitel van de Dropkick Murphy's.
Zeker noemenswaardig. Psv zal toch echt punten moeten laten liggen, en Feyenoord 'gewoon' winnen. Dat Farfán en Cocu nog maar ff een blessure oplopen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef rotskibo het volgende:
PSV mist Ooijer 4 weken, toch ook niet onbelangrijk....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |