Ja iedereen die zich wat kritisch uitlaat is triest. Het triest dat we zo'n jongen verliezen. Het is triest dat Ajax de eigen jeugd zo laat schieten ... dat is pas triest.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Wat een jankbak...
Opgetieft staat netjes.....
Tuurlijk is het triest, maar dat verhaal is zo "blij dat ik weg ben waar het niet goed ging en ik me dus niet elke week de tering hoef te werken".quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja iedereen die zich wat kritisch uitlaat is triest. Het triest dat we zo'n jongen verliezen. Het is triest dat Ajax de eigen jeugd zo laat schieten ... dat is pas triest.
Laat alsjeblieft Babel niet weg gaan . Die kan wel 89 minuten geen bal raken maar als hij hem 1 keer goed raakt zit ie welquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:52 schreef Roeni3 het volgende:
Als Blind N'Kufo wil halen, doet 'ie Babel weg, lijkt me. Anders heb je (te) groot overschot aan spitsen. Als Blind N'Kufo haalt, is dat denk ik ook om als stormram te dienen. De vraag is of N'Kufo wel zo'n rol wilt hebben.
Als je heel eerlijk bent dan weet je geowon dat hij als jojo is gebruikt. Dan kan ik me voorstellen dat je weg wil.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk is het triest, maar dat verhaal is zo "blij dat ik weg ben waar het niet goed ging en ik me dus niet elke week de tering hoef te werken".
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Als N'kufo komt dat pikken we dat gewoon met zijn allen hier, omdat we niets in te brengen hebben.
Hoezo? Omdat je op je 21e al zo goed bent dat je vaste positie in Ajax 1 kunt claimen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je heel eerlijk bent dan weet je geowon dat hij als jojo is gebruikt. Dan kan ik me voorstellen dat je weg wil.
Ja, omdat je elke week in je eentje het verschil maakte, WEL presteerde als enige??quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:01 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat je op je 21e al zo goed bent dat je vaste positie in Ajax 1 kunt claimen?
Ja!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:01 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat je op je 21e al zo goed bent dat je vaste positie in Ajax 1 kunt claimen?
Sc*o*n Ope*enquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:59 schreef Jajong het volgende:
Als N'kufo komt... dan....... doe ik iets... ergs..
Dat is voor Bergkampquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:16 schreef Houniet het volgende:
Ajax mag het nieuwe stadion van Arsenal openen.
Arsenal wil er zeker van zijn dat ze de eerste wedstrijd winnen!quote:Ajax gaat het nieuwe Emirates Stadium van Arsenal openen. De Amsterdammers spelen op 22 juli 2006 de eerste helft van het openingsduel van de Londense voetbaltempel.
Na de pauze moet Ajax plaatsmaken voor een elftal dat is samengesteld door Dennis Bergkamp. Voor de 36-jarige aanvaller wordt dit het laatste duel in Arsenal-shirt. Nadien hangt hij zijn kicksen aan de wilgen.
kutquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Black-Death het volgende:
Jongens, jongens.. Waarom reageren jullie in godsnaam op dat gerucht van N'Kufo, terwijl Da_Sandman niet eens een bron wil vertellen
Maar goed:
[..]
Arsenal wil er zeker van zijn dat ze de eerste wedstrijd winnen!
oke, flauw inkopper
Was toch al een tijd bekend?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kut
wat is trouwens de bron?
Nee hoor,de geruchten zijn er maar het is nergens officieel bekend gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |