blijkbaar deed je het in een openbare ruimte of op kantoor of op school.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:06 schreef the_jestert het volgende:
ga ik net naar het toilet om sanitair te relaxen, kon ik de kleuren van de boodschap van mijn voorgangen in de pot zien zitten. Kijkt er dan niemand meer achterom na de grote boodschap?? Het gebruik van de plee borstel is toch niet teveel gevraagd???????![]()
![]()
![]()
Je wilt natuurlijk niet dat die bruine rakker vies wordt! Dat ie je zo aankijkt met die grote kraaloogjes.. en eigenlijk wil zeggen: "Gatverdamme! Kun je me de volgende keer niet op een satijnen kussentje ter wereld laten komen?!"quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
blijkbaar deed je het in een openbare ruimte of op kantoor of op school.
leg er een stuk wc papier overheen en weg is het. daarna leg je je eigen drol erop
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je wilt natuurlijk niet dat die bruine rakker vies wordt! Dat ie je zo aankijkt met die grote kraaloogjes.. en eigenlijk wil zeggen: "Gatverdamme! Kun je me de volgende keer niet op een satijnen kussentje ter wereld laten komen?!"
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef the_jestert het volgende:
ik leg sowieso plee papier in de pot voordat ik begin, maar da's om het plonsen tegen te gaan (pot met een gat achterin)
ik hoef toch niet naar de strontresten van mijn voorganger te kijken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:15 schreef Mobster273 het volgende:
gast, wat is je probleem, die sporen liggen toch zeker IN de pot? daar ga je toch niet in zitten?
Hé! Da's een goeie tip.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef the_jestert het volgende:
ik leg sowieso plee papier in de pot voordat ik begin, maar da's om het plonsen tegen te gaan (pot met een gat achterin)
Misschien zie je er Heilige Maagd Maria in kun je hem verkopen op eBay!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef the_jestert het volgende:
[..]
ik hoef toch niet naar de strontresten van mijn voorganger te kijken?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien zie je er Heilige Maagd Maria in kun je hem verkopen op eBay!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef the_jestert het volgende:
[..]
ik hoef toch niet naar de strontresten van mijn voorganger te kijken?
nee hij moet natuurlijk wel goed verzorgd worden, anders gaat hij doodquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je wilt natuurlijk niet dat die bruine rakker vies wordt! Dat ie je zo aankijkt met die grote kraaloogjes.. en eigenlijk wil zeggen: "Gatverdamme! Kun je me de volgende keer niet op een satijnen kussentje ter wereld laten komen?!"
Goed zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:21 schreef the_jestert het volgende:
ik zal de volgende keer een foto maken..................
Ga nu maar weer aan het werk, met je onzin topicquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:25 schreef the_jestert het volgende:
wat moet er trouwens op de foto gezet worden, mijn werk, of de restanten van de voorganger?
het ensemble natuurlijk! je gaat toch niet eerst een kunstwerk ernielen om het daarna pas vast te leggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:25 schreef the_jestert het volgende:
wat moet er trouwens op de foto gezet worden, mijn werk, of de restanten van de voorganger?
ik ben aan het werk (schoonmaken van plee'squote:Op donderdag 16 februari 2006 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga nu maar weer aan het werk, met je onzin topic![]()
Jij maakt wc's schoon vanachter je pc? Houd toch op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef the_jestert het volgende:
[..]
ik ben aan het werk (schoonmaken van plee's![]()
)
quote:
was je wel eerst je vieze handen voordat je op fok komtquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef the_jestert het volgende:
[..]
ik ben aan het werk (schoonmaken van plee's![]()
)
Hoi,quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef the_jestert het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
lijkt me beter dat jij ophoudquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij maakt wc's schoon vanachter je pc? Houd toch op.![]()
Ja, ik ben toch in Klaagbaak?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:31 schreef the_jestert het volgende:
[..]
lijkt me beter dat jij ophoudJij bent de enige die klaagt in dit topic oO<
jij klaagt niet? dus is het een baggertopic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:31 schreef the_jestert het volgende:
[..]
lijkt me beter dat jij ophoudJij bent de enige die klaagt in dit topic oO<
The best of both worlds: Wat een schijt-topic, je zou er spetterpoep van krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef the_jestert het volgende:
ik klaag over stront, niet over topics.
Met pitjes!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
The best of both worlds: Wat een schijt-topic, je zou er spetterpoep van krijgen.
je klaagt over je werk, zoek dan een andere baan pauperquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef the_jestert het volgende:
ik klaag over stront, niet over topics.
hoor jij al bordenwassers klagen dat mensen hun borden niet schoon likken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:38 schreef the_jestert het volgende:
zie OP, daarin heb ik het niet over werk, maar over strontresten van een ander
Zoals ik al eerder zei, niet naar kijken. Dat is de oplossing, slotjequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:38 schreef the_jestert het volgende:
zie OP, daarin heb ik het niet over werk, maar over strontresten van een ander
jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoor jij al bordenwassers klagen dat mensen hun borden niet schoon likken?
Dan hadden ze maar een vak moeten lerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
die moeten dan ook niet zeiken want dat is een pauperbaan!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Sprak de stagiairquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Niet zozeer een schone, het liefst de mijne, die bij mij thuis staat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:46 schreef the_jestert het volgende:
maar om even weer op de kern van het probleem terug te komen, het is toch wel net zo netjes om even de restanten weg te halen na het sanitair relaxen? Iedereen relaxed toch het prettigst op een schone pot....................
Door te Fok!en?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Pcies ik ben bezig een vak te leren
FEITquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet zozeer een schone, het liefst de mijne, die bij mij thuis staat.
Of wc's gaan schoonmakenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ach als er dan toch niks van je terecht komt kan je nog altijd moderator worden![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en dan klagen op fok. zo we hebben de leven van de ts even op fok geplaatst![]()
[vernederende-uitlachmode]quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef the_jestert het volgende:
nix mis mee
volgens mij is het" HET leven" en niet "DE leven"quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en dan klagen op fok. zo we hebben de leven van de ts even op fok geplaatst![]()
In een notendopquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
he ik loop stage jahquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:55 schreef the_jestert het volgende:
[..]
volgens mij is het" HET leven" en niet "DE leven"![]()
quote:Vlieg Met Me Mee
Trijntje Oosterhuis
[...]
Kom vlieg met me mee, over land, over zee
Want het avontuur ligt ginds achter de horizon
Wie of wat je ook bent, dit is het moment...
Het is nu of nooit, vlieg weg en kijk niet achterom.
Er ligt meer voorbij die grens dan je ooit denken kon
[...]
quote:Voor jou
Wolter Kroes
[...]
Het klinkt als een cliché maar jij verrijkt m'n leven
Ik wil je daarvoor graag nog heel veel liefde geven
Ik vraag je, sla met mij, die zwarte bladzij om
De toekomst ligt voor ons, dus kijk niet achterom
[...]
quote:Laat het los
Marco Borsato
[...]
Laat het gaan
Je bent al moe gestreden
Rust maar even uit
En kijk vooruit
[...]
Laat het los
Het trekt je naar beneden
Kijk niet achterom
Maar volg de zon
[...]
wel een papiertje eronder!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ga nu even schijten zonder achterom te kijken.
Gatverdamme! Alsof je toegeeft dat je iedere avond tot aan je okselhaar in de kont van Betsie33 zitquote:
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gatverdamme! Alsof je toegeeft dat je iedere avond tot aan je okselhaar in de kont van Betsie33 zit
hehe, eindelijk iemandquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:35 schreef xman het volgende:
Daar heb ik toch een schijthekel aan. Van die asocialen die dan een hele spoor achterlaten van hun werk. Je wilt een schone wc binnenkomen. Eentje waar je niet wordt aangevallen door allerlei soorten darmbacterien. En dan zie je dat!
Vaak zie je dan ook nat wc papier op de grond. Hoe dat daar komt is altijd een mysterie geweest.
Portable WC mee!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan op vakantie ?
Niet gaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
knap, een plee op de douche, zal lekker douchen zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Thuis hebben wij ook een w.c. op de douche en dan ga ik schijten net voordat er iemand gaat douchen![]()
![]()
we hadden het ook niet over schoonmaken van de hele wc, alleen het opruimen van je eigen restenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:26 schreef Rejgun het volgende:
Ga dan thuis je darmen ledigen. Daar is het tenminste schoon.
In een openbare gelegenheid ha je de plee toch niet schoonmaken nada je van je hoop schijt bent verlost? Ik in ieder geval niet, daar hebben ze personeel voor.
excuses, de laatste sanitair relaxe beurt van mij op het werk was nadat de schoonmaker zijn ding gedaan hadquote:Op zondag 19 februari 2006 16:53 schreef MidnightRambler het volgende:
Wij wachten geduldig af op de destijds beloofde foto.
En jij bent geen goorlap als je foto's wilt gaan plaatsen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:19 schreef the_jestert het volgende:
heb je het ultime voorbeeld, heb je geen fototoestel bij je![]()
Gadverdamme, wat een enorme zak hooi had er voor mij gescheten, dit waren geen strepen, maar complete keutels. Zijn er dan echt zulke enorme goorlappen?![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |