blijkbaar deed je het in een openbare ruimte of op kantoor of op school.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:06 schreef the_jestert het volgende:
ga ik net naar het toilet om sanitair te relaxen, kon ik de kleuren van de boodschap van mijn voorgangen in de pot zien zitten. Kijkt er dan niemand meer achterom na de grote boodschap?? Het gebruik van de plee borstel is toch niet teveel gevraagd???????![]()
![]()
![]()
Je wilt natuurlijk niet dat die bruine rakker vies wordt! Dat ie je zo aankijkt met die grote kraaloogjes.. en eigenlijk wil zeggen: "Gatverdamme! Kun je me de volgende keer niet op een satijnen kussentje ter wereld laten komen?!"quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
blijkbaar deed je het in een openbare ruimte of op kantoor of op school.
leg er een stuk wc papier overheen en weg is het. daarna leg je je eigen drol erop
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je wilt natuurlijk niet dat die bruine rakker vies wordt! Dat ie je zo aankijkt met die grote kraaloogjes.. en eigenlijk wil zeggen: "Gatverdamme! Kun je me de volgende keer niet op een satijnen kussentje ter wereld laten komen?!"
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef the_jestert het volgende:
ik leg sowieso plee papier in de pot voordat ik begin, maar da's om het plonsen tegen te gaan (pot met een gat achterin)
ik hoef toch niet naar de strontresten van mijn voorganger te kijken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:15 schreef Mobster273 het volgende:
gast, wat is je probleem, die sporen liggen toch zeker IN de pot? daar ga je toch niet in zitten?
Hé! Da's een goeie tip.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef the_jestert het volgende:
ik leg sowieso plee papier in de pot voordat ik begin, maar da's om het plonsen tegen te gaan (pot met een gat achterin)
Misschien zie je er Heilige Maagd Maria in kun je hem verkopen op eBay!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef the_jestert het volgende:
[..]
ik hoef toch niet naar de strontresten van mijn voorganger te kijken?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien zie je er Heilige Maagd Maria in kun je hem verkopen op eBay!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef the_jestert het volgende:
[..]
ik hoef toch niet naar de strontresten van mijn voorganger te kijken?
nee hij moet natuurlijk wel goed verzorgd worden, anders gaat hij doodquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je wilt natuurlijk niet dat die bruine rakker vies wordt! Dat ie je zo aankijkt met die grote kraaloogjes.. en eigenlijk wil zeggen: "Gatverdamme! Kun je me de volgende keer niet op een satijnen kussentje ter wereld laten komen?!"
Goed zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:21 schreef the_jestert het volgende:
ik zal de volgende keer een foto maken..................
Ga nu maar weer aan het werk, met je onzin topicquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:25 schreef the_jestert het volgende:
wat moet er trouwens op de foto gezet worden, mijn werk, of de restanten van de voorganger?
het ensemble natuurlijk! je gaat toch niet eerst een kunstwerk ernielen om het daarna pas vast te leggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:25 schreef the_jestert het volgende:
wat moet er trouwens op de foto gezet worden, mijn werk, of de restanten van de voorganger?
ik ben aan het werk (schoonmaken van plee'squote:Op donderdag 16 februari 2006 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga nu maar weer aan het werk, met je onzin topic![]()
Jij maakt wc's schoon vanachter je pc? Houd toch op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef the_jestert het volgende:
[..]
ik ben aan het werk (schoonmaken van plee's![]()
)
quote:
was je wel eerst je vieze handen voordat je op fok komtquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef the_jestert het volgende:
[..]
ik ben aan het werk (schoonmaken van plee's![]()
)
Hoi,quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef the_jestert het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |