Briljante OP... En de TT mag er ook zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef Ynske het volgende:
een informatiefolder en flyer voor de CEBIT
Wanneer is die CEBIT ook al weer? (Ik zou 't nu toch wel eens moeten onthoudenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef Ynske het volgende:
een informatiefolder en flyer voor de CEBIT
Hoe vuiger hoe beterquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:52 schreef Mokster het volgende:
Vuige putti's!!!!
CEBIT is de grootste beurs van europa op computergebied om t ff heel plat te zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:52 schreef vibri het volgende:
[..]
Wanneer is die CEBIT ook al weer? (Ik zou 't nu toch wel eens moeten onthouden)
@AirwiN > Beetje jammer dat je in text-only modus geen bericht in een gesloten topic kunt quoten
Maar we passen leuk bij elkaar zo
I got the brains, you got the looks...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:52 schreef vibri het volgende:
[..]
Wanneer is die CEBIT ook al weer? (Ik zou 't nu toch wel eens moeten onthouden)
@AirwiN > Beetje jammer dat je in text-only modus geen bericht in een gesloten topic kunt quoten
Maar we passen leuk bij elkaar zo
Zal ik het verschil tussen wanneer en wat nog eens uitleggen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
CEBIT is de grootste beurs van europa op computergebied om t ff heel plat te zeggen
Dat heeft wel een heel erg hoog tweede-keus gehalte...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef Mokster het volgende:
Ow... En lang leve mijn voormalig collega die tijdens de avonddienst op Valentijnsdag toch nog aan me dacht en me het volgende mailtje stuurde:
De zon ontluikt,
lente in mijn buik,
De wisselplek is vrij,
Maar waar ben jij?![]()
Huh?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
Dat heeft wel een heel erg hoog tweede-keus gehalte...![]()
Zie, de wisselplek is vrij. M.a.w. er loopt al een speler op het veld...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Huh?
Dat ie getrouwd was wist ik natuurlijk al toen ik vorig jaar een soort van affaire met hem begon
Hij blijft wel hangen, hequote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I got the brains, you got the looks...![]()
Ow dat...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:57 schreef AirwiN het volgende:
Zie, de wisselplek is vrij. M.a.w. er loopt al een speler op het veld...
Vooral multitoepasbaar...quote:
Mierzoetquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef Mokster het volgende:
Ow... En lang leve mijn voormalig collega die tijdens de avonddienst op Valentijnsdag toch nog aan me dacht en me het volgende mailtje stuurde:
De zon ontluikt,
lente in mijn buik,
De wisselplek is vrij,
Maar waar ben jij?![]()
Stond er niet juist dat ik brains heb?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I got the brains, you got the looks...![]()
Veel thuis, weinig werk zeker?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:58 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb vandaag een thuiswerk dagje geplanned...
en m'n eerste doel is al bereikt
Opstaan!
Ik baseer mijn tekst op feitelijke waarneming en tja, the looks heb ik i.i.g. niet...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:02 schreef vibri het volgende:
[..]
Stond er niet juist dat ik brains heb?
She's got the look! Na nanananana nananananaquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik baseer mijn tekst op feitelijke waarneming en tja, the looks heb ik i.i.g. niet...
Zal dan wel aan jezelf liggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey, niet zo bijdehand jij
En lotusDoet het niet
Je hoeft me niet zo nadrukkelijk gelijk te geven hoor...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:06 schreef vibri het volgende:
[..]
She's got the look! Na nanananana nanananana
Jij hebt weer andere kwaliteiten![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft me niet zo nadrukkelijk gelijk te geven hoor...![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:11 schreef vibri het volgende:
[..]
Zucht...
Mannnen...
Lieverd, er is niks mis met je. Je bent mijn lieve, geweldige, mooie, fijne man![]()
helaas is dat een nog te bouwen featurequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef Mokster het volgende:
Heb je op Fok ook van die privé-box-topics voor verliefde stelletjes?![]()
Daar is dit topic toch voor?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef Mokster het volgende:
Heb je op Fok ook van die prive-box-topics voor verliefde stelletjes?![]()
Tsk, al die krassers mogen wel. En wij geven wat liefde-en-geluk tegenwicht en dat kan dan weer niet...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef Mokster het volgende:
Heb je op Fok ook van die privé-box-topics voor verliefde stelletjes?![]()
Hoe kan dat nou in hemelsnaam aan mezelf liggen lieve godtmodt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zal dan wel aan jezelf liggen![]()
Niet Fokken!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou in hemelsnaam aan mezelf liggen lieve godtmodt?
Wat? Mag ik niet met je zoenen?quote:
Fok jou!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet Fokken!
Fok Sloopt alles![]()
ach je hebt tenminste meer geslapen dan ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag![]()
Helaas maar 3 uur geslapen, maar who cares?
en je bent er wéér mee bezigquote:Ik heb nog vrij veel gedanst en ook gewoon willekeurig meiden aangesproken.
Nee hoor, is het verboden om meiden aan te spreken? Gewoon gezellig kletsen, het hoeft niet meteen wat te worden ofzo hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach je hebt tenminste meer geslapen dan ik
[..]
en je bent er wéér mee bezig
Kluizenaar worden gaat wel helpen dan volgens jou?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef Ynske het volgende:
nee daar ging t nu ff niet omquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kluizenaar worden gaat wel helpen dan volgens jou?.
jij hebt vast wel gespeeld, is t niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef JoeyT het volgende:
En?
Je ongerustheid is onterechtquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee daar ging t nu ff niet om
hij zegt er minder mee bezig te zijn, maar legt er wel iedere keer de nadruk op dat ie gepraat heeft met meiden...
Ik vind dat hij er dit keer helemaal geen nadruk op legde. Hij zei het gewoon even. Ja, nu ligt er wel de nadruk op, nu jij er op doorgaat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee daar ging t nu ff niet om
hij zegt er minder mee bezig te zijn, maar legt er wel iedere keer de nadruk op dat ie gepraat heeft met meiden...
How's my little pig e doin' ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach je hebt tenminste meer geslapen dan ik
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef JoeyT het volgende:
En?
Nopez, gewerktquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij hebt vast wel gespeeld, is t niet?
Was t al jouw beurt?quote:
Hoeren zijn t. Allemaal hoeren!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:37 schreef Tranceptor het volgende:
Italiaanse vrouwtjes zijn lekker.![]()
Ik moest toch even glimlachen hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb vandaag nog mijn huisgenoot moeten verklappen dat niet alle schaars geklede dames meteen hoeren zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoeren zijn t. Allemaal hoeren!!!!![]()
Neem aan dat jij de clown bentquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar wel de lekkerste hoeren van de wereld. Het is geen wonder dat Italianen zo veel vreemdgaan, teveel verleiding daar. Hier is het, als je een italiaanse vrouw hebt, altijd minder wat je pakt bij het vreemdgaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoeren zijn t. Allemaal hoeren!!!!![]()
waarom gaan de meeste Italiaanse mannen dan vreemd met op vakantie zijnde Nederlandse en Duitse vrouwen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar wel de lekkerste hoeren van de wereld. Het is geen wonder dat Italianen zo veel vreemdgaan, teveel verleiding daar. Hier is het, als je een italiaanse vrouw hebt, altijd minder wat je pakt bij het vreemdgaan.![]()
Italiaanse vrouwen.![]()
Nederlandse vrouwen.![]()
Arrogante kuthoeren zijn het.![]()
En zo is het!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:40 schreef Tranceptor het volgende:
Nederlandse vrouwen.![]()
Arrogante kuthoeren zijn het.![]()
Omdat wij van die lekkere arrogante kuthoeren zijn. Duh...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom gaan de meeste Italiaanse mannen dan vreemd met op vakantie zijnde Nederlandse en Duitse vrouwen?
Of met mannen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
waarom gaan de meeste Italiaanse mannen dan vreemd met op vakantie zijnde Nederlandse en Duitse vrouwen?
voor de afwisseling.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat wij van die lekkere arrogante kuthoeren zijn. Duh...![]()
Dat is de gedachte, maar ze krijgen bij Nederlandse dames nauwelijks een poot aan de grond. Ik heb het meerdere malen geconstateerd en het lijkt me sterk dat ik het erg fout heb gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Blond, reputatie, verandering van maaltijd doet eten en noem het maar op..quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bij Italiaanse vrouwen is die kans een stuk groter, win-winsituatie wat mij betreft.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:46 schreef JoeyT het volgende:
Totaal geen moeite met arrogante hoeren
Nationaliteit boeit me weinig eigenlijk... Als ze maar klein en strak zijn
Idd, de italianen waren nou niet echt concurrentie...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is de gedachte, maar ze krijgen bij Nederlandse dames nauwelijks een poot aan de grond. Ik heb het meerdere malen geconstateerd.![]()
Italiaanse mannen zijn dan ook veelal niet echt boeiend...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:48 schreef Tranceptor het volgende:
Dat is de gedachte, maar ze krijgen bij Nederlandse dames nauwelijks een poot aan de grond. Ik heb het meerdere malen geconstateerd.![]()
Geen concurrentie, maar prima hulpjes. Die opdringerigheid werkt bij anderen weer in het voordeel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd, de italianen waren nou niet echt concurrentie...
Ik verbaas me er elke keer weer over als ik bij mijn beste vriend in Noord-Italië ben hoeveel zogenaam macho Italianen met vrouw/vriendin een buitenechtelijke seksrelatie blijken te hebben met een (vaak Nederlandse) nicht.quote:
Ik hou ook wel van italiaanse vrouwen, maja waar houd ik niet vanquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij Italiaanse vrouwen is die kans een stuk groter, win-winsituatie wat mij betreft.![]()
[kuch]penis bepalende uitspraken[kuch]quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:46 schreef JoeyT het volgende:
Totaal geen moeite met arrogante hoeren
Nationaliteit boeit me weinig eigenlijk... Als ze maar klein en strak zijn
Jij zegt het, ik dacht het...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
[kuch]penis bepalende uitspraken[kuch]
quote:
zegt private partquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Overigens hoort een meisje klein en strak te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Oops...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik ga es ff het vorige topic lezen, om es te zien hoe ze op de TT gekomen zijn ..
Dus Terpstra valt af voor jequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overigens hoort een meisje klein en strak te zijn
Dikke lange wijven![]()
Het gaat 'm vooral om de context wil ik nog aanbrengen ter verdediging...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, laat maarDe aanzetter heeft zich bekend gemaakt..
There is no context!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat 'm vooral om de context wil ik nog aanbrengen ter verdediging...
Waar zou je het dan graag over willen hebben schat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef JoeyT het volgende:
Nee, tis gewoon saai hiero... Ynske praat over sex, Cc over homosexuele Italianen...
Tis gewoon niet meer geloofwaardig...
En dan weer zo'n saaie TT
Waar moet dit heenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef JoeyT het volgende:
Nee, tis gewoon saai hiero... Ynske praat over sex, Cc over homosexuele Italianen...
Mokster die aan het werk isquote:
Dat is gewoon text based linux of zoquote:
Hoezo t topic kan niet saaier wordenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is gewoon text based linux of zo
Met dank aan een Italiaanse hoerquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is gewoon text based linux of zo
Doe niet zo eng!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Pheno het volgende:
Straks moet ik zeker nog gaan melden dat ik carnaval ga vieren of zo
<55KG ?quote:
Nou, kom maar op dan met jouw immer zo interessante input...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo t topic kan niet saaier worden![]()
computertaalquote:
Er is niks te rellen voor je?quote:
Gare wijven uit de SCquote:
30000 teveel dusquote:
Het is een poging...quote:
ontkenningsfasequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment in mijn afFok-periode...
Dan tief je op en sticht je een rim-scquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo t topic kan niet saaier worden![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:16 schreef vibri het volgende:
[..]
Wat is er computertaal aan het woord 'inbreng'?
blijkbaar veelquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
<input type="text" name="geboortedatum" value="1993-09-01" class="adminfield" style="width:80px;" />
goh een invoerveld
Wat zijn de ontwenningsverschijnselen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment in mijn afFok-periode...
getrouwde a-romantische FOK!kersquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan tief je op en sticht je een rim-sc![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Begrijp ik niets van.
[..]
Kan ik niet.
[..]
Lust ik niet.
Dat ik toch op Fok zitquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:18 schreef vibri het volgende:
Wat zijn de ontwenningsverschijnselen?
Voor jou maakt hij vast een uitzondering,quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Begrijp ik niets van.
[..]
Kan ik niet.
[..]
Lust ik niet.
iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Voor jou maakt hij vast een uitzondering,.
Goede zaakquote:
Het zegt meer over de associatie die jij legt met het woord 'input' dan mijn intentie bij het woord 'inbreng'. Dus wie is hier nou de nerd?quote:
Iddquote:
Jij?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede zaak.
kom ik tenminste ook aan mijn werk toe
TRU moeten ze gewoon braaf achter slot en grendel zetten net als het keldertje. Dat óf eens gaan schuiven met de moderatie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Ik kan hem nog de tip geven naar TRU te gaan, maar waarschijnlijk is hij daar ook heel snel uitgerelt.
Met dat verschil dat we hier ook geen profijt last meer hebben van zijn kwaliteitsposts!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Ik kan hem nog de tip geven naar TRU te gaan, maar waarschijnlijk is hij daar ook heel snel uitgerelt.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
TRU moeten ze gewoon braaf achter slot en grendel zetten net als het keldertje. Dat óf eens gaan schuiven met de moderatie.
Wat heb je tegen Joey?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef AirwiN het volgende:
Met dat verschil dat we hier ook geen profijt last meer hebben van zijn kwaliteitsposts!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
TRU moeten ze gewoon braaf achter slot en grendel zetten net als het keldertje. Dat óf eens gaan schuiven met de moderatie.
a=2 of a=0. Oh wacht, daar had je het niet overquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
. a*a = a+a, dat is zo geniaal, dat moet de hele wereld kunnen lezen.
Hetzelfde als tegen Tranceptor... En ik weet hoe je over hem denkt...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Joey?
Ik vind het een schatje eigenlijk
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
a=2 of a=0. Oh wacht, daar had je het niet over.
uitgerelDquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Beetje jammer...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:27 schreef AirwiN het volgende:
Hetzelfde als tegen Tranceptor... En ik weet hoe je over hem denkt...![]()
Oe Airwin is beledigd... Ik had t over je vriendin, niet over jou hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dat verschil dat we hier ook geen profijt last meer hebben van zijn kwaliteitsposts!
Waarom? Welke meerwaarde kunnen beide heren bieden aan mijn leven denk je?quote:
Ik vind het best,quote:
Ik? Beledigd? Op internet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oe Airwin is beledigd... Ik had t over je vriendin, niet over jou hoor
Ik ben hier niet om jouw leven waarde te geven...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom? Welke meerwaarde kunnen beide heren bieden aan mijn leven denk je?
Zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over JoeyT ging...![]()
Ik krijg bij jou wel een prima Lourdes gevoel bedenk ik me in enen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om jouw leven waarde te geven...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:39 schreef AirwiN het volgende:
Ik krijg bij jou wel een prima Lourdes gevoel bedenk ik me in enen!![]()
Daar heb je inderdaad een punt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef AirwiN het volgende:
Waarom? Welke meerwaarde kunnen beide heren bieden aan mijn leven denk je?
Klein, strak en onder de 55 kilo... Uitermate geschikt voor JoeyT!quote:
Oe ik krijg altijd een naar gevoel bij Lourdes... Zoveel mensen die geloven in iets dat niet zal gebeurenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou wel een prima Lourdes gevoel bedenk ik me in enen!![]()
Ben je stiekem een kloon van een vrouw?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
damn wat verveel ik me
O dat was ik blijkbaar vergeten. Op dit moment val ik op blankquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klein, strak en onder de 55 kilo... Uitermate geschikt voor JoeyT!![]()
Ik doelde meer op het 'zelf ben ik verre van perfect, maar als ik om me heen kijk zie ik genoeg mensen die slechter af zijn dan ik' gevoel...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oe ik krijg altijd een naar gevoel bij Lourdes... Zoveel mensen die geloven in iets dat niet zal gebeuren![]()
Het is nog onduidelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ben je stiekem een kloon van een vrouw?
Je hoeft er niet op te vallen. Je hoeft d'r alleen maar vol te blaffen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
O dat was ik blijkbaar vergeten. Op dit moment val ik op blank![]()
En op welk gebied ben ik slechter af dan jij vraag ik me dan af?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het 'zelf ben ik verre van perfect, maar als ik om me heen kijk zie ik genoeg mensen die slechter af zijn dan ik' gevoel...![]()
Is die zo kleinquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En op welk gebied ben ik slechter af dan jij vraag ik me dan af?
Als je puur naar de feiten kijkt kom je denk ik moeilijk tegen me op![]()
als je met > groter dan bedoelt dan is t overduidelijk JoeyT > PLquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is nog onduidelijk
PL > Joey
of
Joey > PL
jij valt voor alle vrouwen die je tegenkomt in een virtuele wereld?quote:
Gebrek aan mensenkennisquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En op welk gebied ben ik slechter af dan jij vraag ik me dan af?
Als je puur naar de feiten kijkt kom je denk ik moeilijk tegen me op![]()
Hij vind vibri een lekker ding, dan ben je of heel klein of achterlijk. Aangezien hij gehoord heeft van Lourdes ga ik voor mogelijkheid 1.quote:
Wereldvreemdheid ga ik met je in mee...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gebrek aan mensenkennis
Wereldvreemdheid
En dat leid ik af aan de hierboven gequote post!
Zeggen vrouwen altijd tegen je dat ze zich vervelen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ben je stiekem een kloon van een vrouw?
Dan hoop ik dat het een elektrische stoel is. Als het moment ooit komt dat jij mij moet gaan vertellen wat ik moet gaan doen, dan is mijn laatste halte wel bereikt, denk ik zo...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef JoeyT het volgende:
Mensenkennis niet. Misschien dat je binnenkort nog bij mij op de stoel komt![]()
Ach jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij vind vibri een lekker ding, dan ben je of heel klein of achterlijk. Aangezien hij gehoord heeft van Lourdes ga ik voor mogelijkheid 1.![]()
Hoe dichter ze bij me zijn hoe minder ze zich vervelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeggen vrouwen altijd tegen je dat ze zich vervelen?
Ik vertel niemand wat ze moeten doen, ik luister naar ze... Zo ook naar jouquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het een elektrische stoel is. Als het moment ooit komt dat jij mij moet gaan vertellen wat ik moet gaan doen, dan is mijn laatste halte wel bereikt, denk ik zo...
Je wil toch niet zeggen dan uitgerekend jij psychologie studeert?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef JoeyT het volgende:
Mensenkennis niet. Misschien dat je binnenkort nog bij mij op de stoel komt![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ja
Laat die mensen hier lekker geilen op hun virtuele mede mens.
Wat dat betreft snap ik geen 1 flirt in deze reeks.
Met daarbij de opmerking dat ik Vibo nooit heb gezien en dat het oordeel dus niet compleet is.
Dus blijkbaar moet ik jou gaan datenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe dichter ze bij me zijn hoe minder ze zich vervelen.
Bij deze, duwen op de knop dan!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vertel niemand wat ze moeten doen, ik luister naar ze... Zo ook naar jou
En dat geldt dus voor elke user.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:50 schreef Godlike02 het volgende:
en dat het oordeel dus niet compleet is.
Tweede studie jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dan uitgerekend jij psychologie studeert?
Je hebt BttD tips gegeven, wat hij moest doen, dus je niemand klopt niet helemaalquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vertel niemand wat ze moeten doen, ik luister naar ze... Zo ook naar jou
De meeste heb ik foto´s van gezienquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dat geldt dus voor elke user.
Je laat jezelf nu wel heel erg kennenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij vind vibri een lekker ding, dan ben je of heel klein of achterlijk. Aangezien hij gehoord heeft van Lourdes ga ik voor mogelijkheid 1.![]()
Mits je geslacht vrouw is; ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus blijkbaar moet ik jou gaan daten![]()
Ik druk pas op de knop als jij je verhaal gedaan hebt... Wat voel je?quote:
Meestal zijn mensen die dat studeren de personen die een beetje met zich zelf in de knoop zittenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dan uitgerekend jij psychologie studeert?
thats our joeytquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:54 schreef vibri het volgende:
[..]
Je laat jezelf nu wel heel erg kennen
Heb al gezegd dat BttD een kloon is. Een kloon staat gelijk aan niemandquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt BttD tips gegeven, wat hij moest doen, dus je niemand klopt niet helemaal
Gevaarlijk om op basis daarvan een oordeel over te vellen. Hoezeer ik mij bijvoorbeeld ook erger aan de meeste posts van JoeyT. Ik geloof geen moment dat zijn postgedrag op wat voor manier dan ook representatief is voor zijn gedrag buiten het internet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
En ken ik hun post gedrag
Mwah, je krijgt toch maar een beperkt deel te zien. En ook nog eens alleen wat ze willen laten zien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De meeste heb ik foto´s van gezien
En ken ik hun post gedrag
Dus dat is een stuk completer
bron, url, bewijzen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb al gezegd dat BttD een kloon is. Een kloon staat gelijk aan niemand![]()
Het ging me ook meer over het uiterlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gevaarlijk om op basis daarvan een oordeel over te vellen. Hoezeer ik mij bijvoorbeeld ook erger aan de meeste posts van JoeyT. Ik geloof geen moment dat zijn postgedrag op wat voor manier dan ook representatief is voor zijn gedrag buiten het internet.
Je laten kennen zou betekenen dat je je gevoelens het laat overnemen. Nu vraag ik mij dus af... Welke gevoelensquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:54 schreef vibri het volgende:
[..]
Je laat jezelf nu wel heel erg kennen
dat ik niet werk bvquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mwah, je krijgt toch maar een beperkt deel te zien. En ook nog eens alleen wat ze willen laten zien.
Van de meeste wil ik geen CM meer zienquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mwah, je krijgt toch maar een beperkt deel te zien. En ook nog eens alleen wat ze willen laten zien.
Hij (en Tranceptor) hebben nog wel eens de neiging om verbaal na te trappen en te blijven trappen. Langer dan ikzelf zou doen in ieder geval.quote:
bewijzen doe je in de rechtbank, niet op FOK!quote:
Enlighten me: CM?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van de meeste wil ik geen CM meer zien
trust me![]()
Ik denk niet dat Tranceptor dat echt doet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij (en Tranceptor) hebben nog wel eens de neiging om verbaal na te trappen en te blijven trappen. Langer dan ikzelf zou doen in ieder geval.
Ik vind het nogal een stelling van je, dus vraag ik me af waar je dat vandaan haalt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
bewijzen doe je in de rechtbank, niet op FOK!
En dat is nou het mooie... Het is maar internet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:50 schreef Godlike02 het volgende:
Ach ja
Laat die mensen hier lekker geilen op hun virtuele mede mens.
Tijdverdrijf. Meer dan dat kan ik er niet van maken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:50 schreef Godlike02 het volgende:
Mijn oordeel was onvolledig wilde je zeggen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tranceptor dat echt doet.![]()
quote:
Dat is nieuw voor me.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is een klein gedeelte van mij dat ik onder een vergrootglas houd. Heel interessant om te zien hoe mensen daarop reagerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gevaarlijk om op basis daarvan een oordeel over te vellen. Hoezeer ik mij bijvoorbeeld ook erger aan de meeste posts van JoeyT. Ik geloof geen moment dat zijn postgedrag op wat voor manier dan ook representatief is voor zijn gedrag buiten het internet.
Het is zinloosquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tijdverdrijf. Meer dan dat kan ik er niet van maken.
...en voordat iemand zegt dat dat zinloos is, bedenk dat je dat zegt op een slowchatreeks op Fok!
Je voelde je aangesproken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat is nou het mooie... Het is maar internet!
Volgens mij geldt dat wel voor iedereen hier. Dat je bepaalde karaktereigenschappen een tikje overdrijft en de rest gewoon voor je houdt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is een klein gedeelte van mij dat ik onder een vergrootglas houd. Heel interessant om te zien hoe mensen daarop reageren
Overigens betekent dat niet dat je me daardoor in het echte leven minder vervelend zou vinden. Want t is toch echt een deel van me.![]()
Dat is jouw (voorbarige) conclusie!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef JoeyT het volgende:
Overigens betekent dat niet dat je me daardoor in het echte leven minder vervelend zou vinden. Want t is toch echt een deel van me.![]()
zinloosquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tijdverdrijf. Meer dan dat kan ik er niet van maken.
...en voordat iemand zegt dat dat zinloos is, bedenk dat je dat zegt op een slowchatreeks op Fok!
je had het beter kunnen nuanceren idd... ik denk niet dat Tranceptor op dit gebied t zelfde is als ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn oordeel was onvolledig wilde je zeggen?.
Niet direct. Maar ik wilde gewoon even aangeven dat alles wat hier gebeurt veelal niet echt is...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:03 schreef Godlike02 het volgende:
Je voelde je aangesproken?
Behalve mijn flirtgedrag met vibri natuurlijk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet direct. Maar ik wilde gewoon even aangeven dat alles wat hier gebeurt veelal niet echt is...
Dat zeg ik ook niet. Jullie komen op dit gebied soortgelijk op mij over en ik ga verder noch de moeite, noch de interesse opbrengen om te zien of daar geheel andere achtergronden aan ten grondslag liggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
je had het beter kunnen nuanceren idd... ik denk niet dat Tranceptor op dit gebied t zelfde is als ik.
Daarom snap ik het probleem dat men heeft met dat flirten niet zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat wel voor iedereen hier. Dat je bepaalde karaktereigenschappen een tikje overdrijft en de rest gewoon voor je houdt.
Hoezo voorbarige conclusie? Je kan mensen van je laten vinden wat je zelf wilt. Daarom vind ik de maagdenreeks zo interessant. Je kan vrouwen alles van je laten denken wat je zelf wilt. Enige lastige is dat je er zelf in moet geloven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is jouw (voorbarige) conclusie!![]()
Ookal had je die interesse wel zou je daar nog niet erg ver mee komenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Jullie komen op dit gebied soortgelijk op mij over en ik ga verder noch de moeite, noch de interesse opbrengen om te zien of daar geheel andere achtergronden aan ten grondslag liggen.
Je suggereert dat ik je in het echt wel / niet minder vervelend zou vinden... Op basis van wat jij denkt te weten van mij, kun je daar onmogelijk iets over zeggen.quote:
quote:
Alleen zou ik daar, als ik ook direct zie hoe iemand er uit ziet, waarschijnlijk niet flirten met mannen waar ik dat wellicht hier wel mee zou doen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:06 schreef Frezer het volgende:
Daarom snap ik het probleem dat men heeft met dat flirten niet zoAangezien in het echte leven in de kroeg bijvoorbeeld precies het zefde geldt.
Ik weet echt helemaal 0,0 van je. Weet niet wat voor werk je doet, weet niet of je single of getrouwd bent. Weet niet hoe oud je bent. Wat ik wel weet dat ik jou mij kan laten mogen of helemaal niet mogen. En als ik je echt zou kennen dan kan je een ander zelfs naar je laten opkijken zonder dat dat ook maar op iets 'echts' gebaseerd is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je suggereert dat ik je in het echt wel / niet minder vervelend zou vinden... Op basis van wat jij denkt te weten van mij, kun je daar onmogelijk iets over zeggen.
Wat ben je toch een onafhankelijke man van de wereldquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je laten kennen zou betekenen dat je je gevoelens het laat overnemen. Nu vraag ik mij dus af... Welke gevoelens![]()
Waarom verwacht je dan dat ik dat zou nuanceren, terwijl ik naar jouw eigen zeggen niet in staat ben voldoende basiskennis op te doen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ookal had je die interesse wel zou je daar nog niet erg ver mee komen
*eens* *stil*quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet echt helemaal 0,0 van je. Weet niet wat voor werk je doet, weet niet of je single of getrouwd bent. Weet niet hoe oud je bent. Wat ik wel weet dat ik jou mij kan laten mogen of helemaal niet mogen. En als ik je echt zou kennen dan kan je een ander zelfs naar je laten opkijken zonder dat dat ook maar op iets 'echts' gebaseerd is.
En dat is niet wat ik alleen kan. iedereen kan dat. Je moet t alleen ontwikkelen. Verder is t maar de vraag of dat een goed iets is. Ik denk zelf van niet
Geef ze die aandacht nou gewoon joh. Het is zo'n leuk cirkeltje. Hij denken dat jij denkt dat hij denkt dat....quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij (en Tranceptor) hebben nog wel eens de neiging om verbaal na te trappen en te blijven trappen. Langer dan ikzelf zou doen in ieder geval.
Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk en dat zie je dus verkeerd. Onafhankelijk ben je alleen als je gevoelloos bent. En dat ben ik dan weer niet... Sterker nog omdat ik vrij weinig echte interesse heb in de gewone medemens zijn die gevoelens versterkt tov de mensen die echt heel dicht bij me staan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:13 schreef vibri het volgende:
[..]
Wat ben je toch een onafhankelijke man van de wereld
Hij studeert nog, ooit wordt hij echt beterquote:
Ik zie het verband tussen onafhankelijk en gevoelloos niet zo eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk en dat zie je dus verkeerd. Onafhankelijk ben je alleen als je gevoelloos bent. En dat ben ik dan weer niet... Sterker nog omdat ik vrij weinig echte interesse heb in de gewone medemens zijn die gevoelens versterkt tov de mensen die echt heel dicht bij me staan.![]()
achtergronden uitpluizen is wat dieper gaan dan gewoon puur naar een paar regels tekst kijken. Kijkend naar de tekst heb ik iig binnen 1 minuut uitgevogeld waar de hgevoelens van Tranceptor vandaan komen. iig hoe hij t wilt laten blijken. Als je dan mijn posts hebt gelezen zie je dat t weer uit een heel andere hoek komt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dan dat ik dat zou nuanceren, terwijl ik naar jouw eigen zeggen niet in staat ben voldoende basiskennis op te doen?
zeurquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef melismay het volgende:
Goddtttt waarom doet mijn email het nietttttt??????
* melismay zeurt
Wat is de melding?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef melismay het volgende:
Goddtttt waarom doet mijn email het nietttttt??????
* melismay zeurt
Ik sluit me hier volledig bij aan. Kusjekroel schat, wat heb je in de koffie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef JoeyT het volgende:
Zie je dat echt niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen onafhankelijk en gevoelloos niet zo eerlijk gezegd.
Het één heeft m.i. echt niets met het ander te maken.
Shhht, nu lijken we helemaal op mekaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan. Kusjekroel schat, wat heb je in de koffie?
Nou ja genoeg frigide, aseksuele figuren hier om een kiesdistrict CDA'ers te vullen. Dat dan weer wel!![]()
En wederom een kwaliteitspost van de perfecte Tranceptor!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan. Kusjekroel schat, wat heb je in de koffie?
Nou ja genoeg frigide, aseksuele figuren hier om een kiesdistrict CDA'ers te vullen. Dat dan weer wel!![]()
En ik had niet eens de laatste pagina's gelezen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Shhht, nu lijken we helemaal op mekaar
Dank je.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wederom een kwaliteitspost van de perfecte Tranceptor!
Ik ergerde me in de Singles topic al flink aan je lieverd. Dit verband komt uit jouw brein...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
Bovendien is Airwin me alleen slecht gezind omdat zijn meisje me niet mag.![]()
define laatste pagina, ik heb 300 posts op 1 paginaquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En ik had niet eens de laatste pagina's gelezen.![]()
Dan ligt het er wel aan hoe je (on)afhankelijkheid definieert.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:25 schreef JoeyT het volgende:
Zie je dat echt niet?
Gevoelens maken je afhankelijk van de ander. helemaal niet slecht trouwens, maar wel de waarheid.
Jezus man, dan ben je al verder dan ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:23 schreef JoeyT het volgende:
Kijkend naar de tekst heb ik iig binnen 1 minuut uitgevogeld waar de hgevoelens van Tranceptor vandaan komen. iig hoe hij t wilt laten blijken.
Knullie, dat kan iedereen zien. Ontken het nou maar niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ergerde me in de Singles topic al flink aan je lieverd. Dit verband komt uit jouw brein...
zoals het hoortquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jezus man, dan ben je al verder dan ik.![]()
Voor mij is dit gewoon vermaak.![]()
Tip: Nooit ergeren op FOK!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ergerde me in de Singles topic al flink aan je lieverd. Dit verband komt uit jouw brein...
Kan ik me voorstellen ja... Sterkte!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mwoah, redelijk. Was een mooie dienst, maar moeilijk om te horen allemaal.
BTW Heb je je vriendin al eens anaal genomen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tip: Nooit ergeren op FOK!
BTW vond ik jou altijd wel okDus ben gekwetst dat je mij niet mag
Sterkte!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mwoah, redelijk. Was een mooie dienst, maar moeilijk om te horen allemaal.
Ja en toch lieg je hier een klein beetje lieverd. Want in een aantal posts (niet in dit topic) zit toch een gedachte... Verliefd zijn topic etc...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jezus man, dan ben je al verder dan ik.![]()
Voor mij is dit gewoon vermaak.![]()
Dankjequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja... Sterkte!
Nopez... Probeer t niet eens meerquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
BTW Heb je je vriendin al eens anaal genomen?![]()
Sterkte!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dankje![]()
.
Ik ben niet echt meer in een vrolijke stemming nu... stond er ook met een brok in mijn keel
Absoluut. Zo wissel ik eerlijkere posts af met andere posts. Dat houdt het wel zo leuk. Natuurlijk kun je ook een stukje van mij in zulke topics lezen en daar schaam ik me ook helemaal niet voor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en toch lieg je hier een klein beetje lieverd. Want in een aantal posts (niet in dit topic) zit toch een gedachte... Verliefd zijn topic etc...![]()
Mag ik het proberen dan schatje?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nopez... Probeer t niet eens meer
Aannames, aannames en nog meer aannames!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Knullie, dat kan iedereen zien. Ontken het nou maar niet.![]()
Ergeren in een singlestopic, logisch dat je zolang single was.![]()
Ga nou maar weer mekkeren in feedback of achter de schermen.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef JoeyT het volgende:
Dat zijn geen aannames meer, je houding zegt genoeg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aannames, aannames en nog meer aannames!![]()
![]()
stront aan de knikkerquote:
En nog meer aannames...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zijn geen aannames meer, je houding zegt genoeg.![]()
Lovesick puppy.![]()
JoeyT, wat een opzichte (s)lijmpoging zeg
Leg eens uit wat je aan mij niet magquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tip: Nooit ergeren op FOK!
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef vibri het volgende:
[..]
Leg eens uit wat je aan mij niet mag
Ik vind dat flirt gedoe gewoon heel erg suf... (eigenlijk van iedereen behalve MOKSquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef vibri het volgende:
[..]
Leg eens uit wat je aan mij niet mag
Denk niet dat je ver zal komen, maar niet geschoten is altijd mis tochquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mag ik het proberen dan schatje?![]()
Daarom.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk niet dat je ver zal komen, maar niet geschoten is altijd mis toch
Ik flirt nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind dat flirt gedoe gewoon heel erg suf... (eigenlijk van iedereen behalve MOKS) Verder is t niet zo dat ik je niet mag, maar je geeft niets van jezelf bloot en dus is t erg saai om te lezen.
Inderdaad. Ik snap ook echt niet dat ze het niet gewoon een keer wilt proberen. ok 1 keer ging t ff mis maar dat was eenfoutje van mijn kantquote:
Jij bent dan ook leukquote:
Is ook heel pijnlijk hoor. Als iemand m per ongeluk met volle kracht in het verkeerde g...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap ook echt niet dat ze het niet gewoon een keer wilt proberen. ok 1 keer ging t ff mis maar dat was eenfoutje van mijn kant![]()
Ja dat gebeurde er dus ook. Uit het niets vond ze t goed (ze was mn gezeur zat). Maar omdat ik zo verrast was gebruikte ik geen vocht, speeksel en/of glijmiddel en floepte hij dr in 1 keer in... Enige keer dat ik mn vriendin heb laten huilen door dr fysiek pijn te doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is ook heel pijnlijk hoor. Als iemand m per ongeluk met volle kracht in het verkeerde g...![]()
Maar goed.
Maar bij jou was het geen per ongelukje dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:56 schreef JoeyT het volgende:
Ja dat gebeurde er dus ook. Uit het niets vond ze t goed (ze was mn gezeur zat). Maar omdat ik zo verrast was gebruikte ik geen vocht, speeksel en/of glijmiddel en floepte hij dr in 1 keer in... Enige keer dat ik mn vriendin heb laten huilen door dr fysiek pijn te doen![]()
Ik vraag altijd al om namenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:53 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil trws best een 'Joey's wel en niet leuk' lijstje maken als daar zoveel behoefte aan is...
Nee niet in de zin van t verkeerde gaatje... Zo onervaren ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar bij jou was het geen per ongelukje dus.
Ik moest ook huilen trouwens. En daarna keihard lachen!
jij bent dan nog 1 vd lastige namen. Soms doe je gemeen tegen mijquote:
Is het leuker om te lezen dat mensen het niet naar hun zin hebben?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind dat flirt gedoe gewoon heel erg suf... (eigenlijk van iedereen behalve MOKS) Verder is t niet zo dat ik je niet mag, maar je geeft niets van jezelf bloot en dus is t erg saai om te lezen.
Drank, drugs en seks. Niet altijd een even goeie combi...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee niet in de zin van t verkeerde gaatje... Zo onervaren ben ik nou ook weer niet
Ik dacht gewoon bij mezelf ik schuif hm er rustig in, maar ging wat sneller dan gepland![]()
Maar bij jou prote hij hem daar per ongeluk in?????![]()
hehe nee ik heb geen problemen met klef gedoe, maar omdat t nep is t zo saai... Net alsof je naar zo'n sexlijn belt en je jezelf moet opgeilen op een bandjequote:Op donderdag 16 februari 2006 14:03 schreef vibri het volgende:
[..]
Is het leuker om te lezen dat mensen het niet naar hun zin hebben?
Ik snap je overigens wel hoor. Dat kleffe gedoe. Maar dat is ook maar een act.
Ik heb ook niet de behoefte me op een openbaar forum bloot te geven, maar dat hoeft niet saai te zijn. Misschien ga ik wel leren jongleren. Is dat entertainment genoeg voor je?
Ik ga mn vriendin vant weekend dronken voerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Drank, drugs en seks. Niet altijd een even goeie combi...
Vooral niet als je zelf geheel nuchter bent.
Heb je t wel eens geprobeerd?quote:
Jij mag dan klagen over mensen die zich niet bloot geven, maar je laat nu toch weer een aardig staaltje TMI zien,quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je t wel eens geprobeerd?
Snap echt niet dat een man daar geen behoefte aan heeft. In ieder geval om een keer te proberen![]()
Baffen vind ik trws ook helemaal geweldig als ik eerlijk ben![]()
Het is niet nep, ik meen 'tquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hehe nee ik heb geen problemen met klef gedoe, maar omdat t nep is t zo saai... Net alsof je naar zo'n sexlijn belt en je jezelf moet opgeilen op een bandje![]()
Als je t jongeleren zonder kleren doet en foto's plaatst vind ik je helemaal top
Nee, nog nooit geprobeerd en het lijkt me ook niets eerlijk gezegdquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je t wel eens geprobeerd?
Snap echt niet dat een man daar geen behoefte aan heeft. In ieder geval om een keer te proberen![]()
Baffen vind ik trws ook helemaal geweldig als ik eerlijk ben![]()
Nu jijquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij mag dan klagen over mensen die zich niet bloot geven, maar je laat nu toch weer een aardig staaltje TMI zien,.
Ok als t echt is gooi er dan wel een schepje bovenop. Geen kusjes meer, gewoon de ranzige fantasieen van Vibriquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:10 schreef vibri het volgende:
[..]
Het is niet nep, ik meen 't
Eerst ueberhaupt maar eens leren jongleren
Bied jij je dan bij deze bij me aan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wilt Aural niet dat je haar poepertje ontmaagd?
Ach je moet maar denken!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jij bent dan nog 1 vd lastige namen. Soms doe je gemeen tegen mij
En ik ook!quote:
Als je t goed doet dan zal ze niet moeilijk lopen hoor. Het is gewoon een uitbreiding van je sexleven. pijpen voegt toch ook iets toe? Verder vinden vrouwen t vaak erg prettig als ze eenmaal over de drempel zijn gestaptquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, nog nooit geprobeerd en het lijkt me ook niets eerlijk gezegd![]()
Wat voegt het toe? Naast een moeilijk lopende vrouw?
Mijn seksuele escapades en voorkeuren zullen voor eeuwig verborgen blijven voor je,quote:
Ik kan een anus nu eenmaal niet opwindend vindenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je t goed doet dan zal ze niet moeilijk lopen hoor. Het is gewoon een uitbreiding van je sexleven. pijpen voegt toch ook iets toe? Verder vinden vrouwen t vaak erg prettig als ze eenmaal over de drempel zijn gestapt
Vind je een mannenkont wel opwindend dan, itt een vrouwenkont?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bied jij je dan bij deze bij me aan?
Die hou ik dus lekker saai voor mezelfquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok als t echt is gooi er dan wel een schepje bovenop. Geen kusjes meer, gewoon de ranzige fantasieen van Vibri![]()
En terecht!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:20 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik geloof niets van wat er op fok gepost wordt
[b]Joey's wel en niet leuk lijstje[b]quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach je moet maar denken!
Het is slechts internet![]()
Is de lijst er al?![]()
Hij kan geen enkele pad vinden, "bestand bestaat niet"quote:
Zet me er dan op z'n minst tussenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[b]Joey's wel en niet leuk lijstje[b]
Leuk:
Joey![]()
Pheno
Frezer
GodLike 02
Litpho
Mokster
Tranceptor
Airwin
BttD
Niet leuk:
Marcb1974> Slappe lul
Ynske> het is te ongeloofwaardig om van non naar slet te gaan
Cara> niet voor niets bevriend met marcb
Twisted_FOK. wel ok, maar beetje saai
Melismay> ook saai
Dit zijn ff de namen waar ik op kwam
Overigens zijn sommige combinaties ook walgelijk. Zo is Airwin geen fuck aan als Vibri er ook is![]()
Volgens mij heb ik t gewoon niet zo met vrouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |