quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik was tot vijf jaar geleden ook nog een knaap. En zelfs ik heb de liefde van mijn leven gevonden, dus je moet de moed niet verliezen, er gloort nog hoop! Veel succes met de tocht naar ontknaping!![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:42 schreef Beach het volgende:
Met mij gaat het nu goed, gister een feestje, en allemaal leuke gesprekjes gehad met meisjes![]()
Dus de volgende keer gaat een praatje maken dan alleen maar makkelijker.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:56 schreef weedsmokingmofa het volgende:
als je er eenmaal 1 vind dan heb je ineens allemaal zelfvertrouwen, kwam iets te laat dacht ik, maar ik gnig ervoor, ik sloeg dat glas bier naar achter (niet dronken, dat is geen slimme move) en gign er op af, bam, nu al 2 jaar samen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En nog zo lelijk,
zie je dat t wel kan![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
En als dat niet het probleem is wat dan wel?
Ik sta al her en der ingeschreven, maar dat was volgens mij niets meer dan geldverspillingquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd ga mensen ontmoeten
waar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik sta al her en der ingeschreven, maar dat was volgens mij niets meer dan geldverspilling
Dan verklein je je kansen wel tot het heel erg minimale.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:21 schreef Geqxon het volgende:
En dat is helaas mijn hele punt. Ik heb zelf totaal niet de ballen om een wildvreemd iemand aan te spreken, dus moet het maar met bekende mensen.
idd. das veel makkelijker dan dating sites bezoekenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:19 schreef weedsmokingmofa het volgende:
je moet ook niet ingeschreven staan maar naar buiten gaan, weetje, die wereld met mensen waar je iets mee wil beginnen
Denk jij dat iedereen dat die in dit topic posten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:05 schreef Skv het volgende:
Op fok blijven rondhangen blijf je ook vervreemd van de wereld en het andere geslacht.
Klopt, maar mijn vorige vriendin heb ik gewoon via school gescoordquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan verklein je je kansen wel tot het heel erg minimale.
wtf?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:40 schreef weedsmokingmofa het volgende:
zolang jij je lichaam kan bewegen hoe jij wil kan je ook naar buiten gaan
Met één bal kun je jezelf prima voortplanten.quote:
Ja, maar ik heb geen "ballen", als in het gezegde.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Met één bal kun je jezelf prima voortplanten.
lekker uitgaan , stoute schoenen aantrekken , iemand aanspreken en dat lijkt moeilijker dan t is derest volgt vanzelf....of niet en dan doe je dat nog een paar xquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn vorige vriendin heb ik gewoon via school gescoord
Ondanks ik redelijk heb zitten pushen wou ze helaas niet veel verder, anders zou ik niet eens in dit topic hoeven te posten
Dan push je niet goed. Op mn 17e meisje dat niet gevingerd wilde worden, maar Joey bleef maar door zeuren en sloeg zn slag toen ze dr schouders ophaaldequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn vorige vriendin heb ik gewoon via school gescoord
Ondanks ik redelijk heb zitten pushen wou ze helaas niet veel verder, anders zou ik niet eens in dit topic hoeven te posten
Triest [13.gif]quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan push je niet goed. Op mn 17e meisje dat niet gevingerd wilde worden, maar Joey bleef maar door zeuren en sloeg zn slag toen ze dr schouders ophaalde![]()
14quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:51 schreef Geqxon het volgende:
Ze was 14Mja ik kan het wel begrijpen maar het was wel triest van dr.
Daarom open jij dit topicquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:53 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Triest [13.gif]
Als een vrouw nee zegt dan is het nee.
Dan zie ik helemaal geen probleem. Ook mannen zonder spreekwoordelijke ballen planten zich voort. Dat daar dan vervolgens weer kinderen zonder ballen van komen is enigszins betreurenswaardig, maar och.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:46 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen "ballen", als in het gezegde.![]()
Zegt veel over je, deze post.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan push je niet goed. Op mn 17e meisje dat niet gevingerd wilde worden, maar Joey bleef maar door zeuren en sloeg zn slag toen ze dr schouders ophaalde![]()
Weet ik wel hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Dan zie ik helemaal geen probleem. Ook mannen zonder spreekwoordelijke ballen planten zich voort. Dat daar dan vervolgens weer kinderen zonder ballen van komen is enigszins betreurenswaardig, maar och.
Hier sluit ik me bij aan, zelfs bij je leeftijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:56 schreef MrBean het volgende:
[..]
Maar goed ik ben ook een 21-jarige maagd maar ik heb geen zin om daarover te gaan snotteren in dit topic, ik heb gewoon m'n best niet gedaan.
En m'n best ook niet willen doen overigens.
Iddquote:
Och. Het is nog niet te laat. Je hebt nog zeker 60 jaar om de halve wereldbevolking te neuken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:56 schreef MrBean het volgende:
[..]
Weet ik wel hoor.
Maar goed ik ben ook een 21-jarige maagd maar ik heb geen zin om daarover te gaan snotteren in dit topic, ik heb gewoon m'n best niet gedaan.
En m'n best ook niet willen doen overigens.
Hebben lover boys niet de zelfde werkwijze?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd![]()
Misschien moet ik erbij vertellen dat na die avond dat meisje een stuk losser was geworden en we nog een leuke tijd hebben gehad![]()
Ik kan je tips geven, feit is dat het niets zal helpenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik wil ook tips hoe ik een vriendin kan krijgen niet hoe ik iemand moet verkrachten
En dat concludeer jij uit?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kan je tips geven, feit is dat het niets zal helpen
Brutalen hebben de halve wereld ...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd![]()
Misschien moet ik erbij vertellen dat na die avond dat meisje een stuk losser was geworden en we nog een leuke tijd hebben gehad![]()
dat ik deze topics al 2 jaar volgquote:
Zegt nog weinig. Er zullen vast wel mensen zijn die wat aan de tips hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
dat ik deze topics al 2 jaar volg
Overigens was t meer als grap bedoeld hoor. Alhoewel dit geval wel de waarheid is. Meisje was gewoon te verlegen/onzeker om verder te gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:02 schreef MrBean het volgende:
[..]
Brutalen hebben de halve wereld ...
Je geboortedatum is 1993quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:05 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zegt nog weinig. Er zullen vast wel mensen zijn die wat aan de tips hebben.
<input type="text" name="geboortedatum" value="1993-09-01" class="adminfield" style="width:80px;" />quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
<input type="text" name="geboortedatum" value="1993-09-01" class="adminfield" style="width:80px;" />
goh een invoerveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |