Briljante OP... En de TT mag er ook zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef Ynske het volgende:
een informatiefolder en flyer voor de CEBIT
Wanneer is die CEBIT ook al weer? (Ik zou 't nu toch wel eens moeten onthoudenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef Ynske het volgende:
een informatiefolder en flyer voor de CEBIT
Hoe vuiger hoe beterquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:52 schreef Mokster het volgende:
Vuige putti's!!!!
CEBIT is de grootste beurs van europa op computergebied om t ff heel plat te zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:52 schreef vibri het volgende:
[..]
Wanneer is die CEBIT ook al weer? (Ik zou 't nu toch wel eens moeten onthouden)
@AirwiN > Beetje jammer dat je in text-only modus geen bericht in een gesloten topic kunt quoten
Maar we passen leuk bij elkaar zo
I got the brains, you got the looks...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:52 schreef vibri het volgende:
[..]
Wanneer is die CEBIT ook al weer? (Ik zou 't nu toch wel eens moeten onthouden)
@AirwiN > Beetje jammer dat je in text-only modus geen bericht in een gesloten topic kunt quoten
Maar we passen leuk bij elkaar zo
Zal ik het verschil tussen wanneer en wat nog eens uitleggen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
CEBIT is de grootste beurs van europa op computergebied om t ff heel plat te zeggen
Dat heeft wel een heel erg hoog tweede-keus gehalte...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef Mokster het volgende:
Ow... En lang leve mijn voormalig collega die tijdens de avonddienst op Valentijnsdag toch nog aan me dacht en me het volgende mailtje stuurde:
De zon ontluikt,
lente in mijn buik,
De wisselplek is vrij,
Maar waar ben jij?![]()
Huh?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
Dat heeft wel een heel erg hoog tweede-keus gehalte...![]()
Zie, de wisselplek is vrij. M.a.w. er loopt al een speler op het veld...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Huh?
Dat ie getrouwd was wist ik natuurlijk al toen ik vorig jaar een soort van affaire met hem begon
Hij blijft wel hangen, hequote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I got the brains, you got the looks...![]()
Ow dat...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:57 schreef AirwiN het volgende:
Zie, de wisselplek is vrij. M.a.w. er loopt al een speler op het veld...
Vooral multitoepasbaar...quote:
Mierzoetquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef Mokster het volgende:
Ow... En lang leve mijn voormalig collega die tijdens de avonddienst op Valentijnsdag toch nog aan me dacht en me het volgende mailtje stuurde:
De zon ontluikt,
lente in mijn buik,
De wisselplek is vrij,
Maar waar ben jij?![]()
Stond er niet juist dat ik brains heb?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I got the brains, you got the looks...![]()
Veel thuis, weinig werk zeker?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:58 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb vandaag een thuiswerk dagje geplanned...
en m'n eerste doel is al bereikt
Opstaan!
Ik baseer mijn tekst op feitelijke waarneming en tja, the looks heb ik i.i.g. niet...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:02 schreef vibri het volgende:
[..]
Stond er niet juist dat ik brains heb?
She's got the look! Na nanananana nananananaquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik baseer mijn tekst op feitelijke waarneming en tja, the looks heb ik i.i.g. niet...
Zal dan wel aan jezelf liggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey, niet zo bijdehand jij
En lotusDoet het niet
Je hoeft me niet zo nadrukkelijk gelijk te geven hoor...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:06 schreef vibri het volgende:
[..]
She's got the look! Na nanananana nanananana
Jij hebt weer andere kwaliteiten![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft me niet zo nadrukkelijk gelijk te geven hoor...![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:11 schreef vibri het volgende:
[..]
Zucht...
Mannnen...
Lieverd, er is niks mis met je. Je bent mijn lieve, geweldige, mooie, fijne man![]()
helaas is dat een nog te bouwen featurequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef Mokster het volgende:
Heb je op Fok ook van die privé-box-topics voor verliefde stelletjes?![]()
Daar is dit topic toch voor?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef Mokster het volgende:
Heb je op Fok ook van die prive-box-topics voor verliefde stelletjes?![]()
Tsk, al die krassers mogen wel. En wij geven wat liefde-en-geluk tegenwicht en dat kan dan weer niet...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef Mokster het volgende:
Heb je op Fok ook van die privé-box-topics voor verliefde stelletjes?![]()
Hoe kan dat nou in hemelsnaam aan mezelf liggen lieve godtmodt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zal dan wel aan jezelf liggen![]()
Niet Fokken!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou in hemelsnaam aan mezelf liggen lieve godtmodt?
Wat? Mag ik niet met je zoenen?quote:
Fok jou!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet Fokken!
Fok Sloopt alles![]()
ach je hebt tenminste meer geslapen dan ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag![]()
Helaas maar 3 uur geslapen, maar who cares?
en je bent er wéér mee bezigquote:Ik heb nog vrij veel gedanst en ook gewoon willekeurig meiden aangesproken.
Nee hoor, is het verboden om meiden aan te spreken? Gewoon gezellig kletsen, het hoeft niet meteen wat te worden ofzo hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach je hebt tenminste meer geslapen dan ik
[..]
en je bent er wéér mee bezig
Kluizenaar worden gaat wel helpen dan volgens jou?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef Ynske het volgende:
nee daar ging t nu ff niet omquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kluizenaar worden gaat wel helpen dan volgens jou?.
jij hebt vast wel gespeeld, is t niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef JoeyT het volgende:
En?
Je ongerustheid is onterechtquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee daar ging t nu ff niet om
hij zegt er minder mee bezig te zijn, maar legt er wel iedere keer de nadruk op dat ie gepraat heeft met meiden...
Ik vind dat hij er dit keer helemaal geen nadruk op legde. Hij zei het gewoon even. Ja, nu ligt er wel de nadruk op, nu jij er op doorgaat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee daar ging t nu ff niet om
hij zegt er minder mee bezig te zijn, maar legt er wel iedere keer de nadruk op dat ie gepraat heeft met meiden...
How's my little pig e doin' ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach je hebt tenminste meer geslapen dan ik
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef JoeyT het volgende:
En?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |