Metquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:03 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben het zelf met je eens hoor.... had precies hetzelfde
Dat weet ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Metdoelde ik meer op de omnozele reactie van Noot.
Ik heb hem opnieuw op de Xbox gehaald. Iets mooier en minder lange laadtijden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:53 schreef NutKees het volgende:
Hee Strolie, ik hoop dat je Psychonauts dubbel had want dat vond ik toch wel even een behoorlijk uniek spel zeg! Op een paar vervelende bugs na heb ik al lang niet meer zo genoten van een spel, met name de latere levels zijn echt geweldig!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Valkyrie Profile (Silmeria) Deel 1 op PSone was al God
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat heb ik ook.... die PS2 blijft knallers uitpoepen en deze staat hoog op mijn in de gaten hou lijstquote:
Netjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:48 schreef buzzer het volgende:
ik ben ook gezwicht, en heb gisteren een PS2 aangeschaft. Vanmiddag maar eens kijken hoe het allemaal werkt..
Is de Xbox versie BC? Want dan haal ik hem denk ik ook nog een keer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem opnieuw op de Xbox gehaald. Iets mooier en minder lange laadtijden.![]()
BC?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:14 schreef H.Flick het volgende:
Is de Xbox versie BC? Want dan haal ik hem denk ik ook nog een keer.
Backwards Compatiblequote:
Ff hoor, Hades is geen wereld of level, maar de God van de onderwereld. Dus spelen IN Hades lijkt me een wat andere categorie gamequote:Op maandag 20 februari 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
En na het level in Hades was ik gewoon aan het spelen voor het uitspelen.
Als jij bekend bent met de mythologie weet je dat de onderwereld dezelfde naam heeft als de God.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Ff hoor, Hades is geen wereld of level, maar de God van de onderwereld. Dus spelen IN Hades lijkt me een wat andere categorie game
Nou het zag er wel uit als de binnenkant van een persoon ofzo....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als jij bekend bent met de mythologie weet je dat de onderwereld dezelfde naam heeft als de God.
Jij hebt hem morgen uitgespeeld... zeker wetenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:18 schreef Gamedemon het volgende:
15 minuten SOTC gespeeld, 2 collosi neer, ben ik nu een speed runner?
k ga nu ff wat anders doen maar morgen heb ik em uit jahquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij hebt hem morgen uitgespeeld... zeker weten.
Bron ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als jij bekend bent met de mythologie weet je dat de onderwereld dezelfde naam heeft als de God.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |