SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de moeilijkheidsgraad is totaal uit balans. Easy is veels te makkelijk terwijl Hard een stuk uitdagender is, maar soms piekt naar bijna onmogelijk. Ik ben tijdens dat stukje op die loopband overgeschakeld op Easy omdat het gewoon te frustrerend was. En na het level in Hades was ik gewoon aan het spelen voor het uitspelen."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Het spel draait nu nog steeds soms 15 fps.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:11 schreef Opie het volgende:
Ik heb gisteren de mooie kartonnen editie van Shadow of the Colossus gekocht. Ik had 'm al op de PU Gameplay Awards gespeeld en toen viel het ontzettend tegen, want je toch af op je eerste indruk en dan helpt een framerate van 15 frames per seconde niet echt.
Ondertussen heb ik net colossus 5 verslagen en het smaakt naar meer.
hoe krijg je het aantal FPS te zien?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Het spel draait nu nog steeds soms 15 fps.
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kijk toch een beetje met gemengde gevoelens terug op God of War. 80% van het spel is gewoon briljant. Helaas ontspoort het spel tegen het einde volledig. Tot het moment dat je Pandora’s Box bereikt is het spel geweldig maar daarna. Ik hield er een beetje hetzelfde gevoel aan over als aan Half-Life.OkaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de moeilijkheidsgraad is totaal uit balans. Easy is veels te makkelijk terwijl Hard een stuk uitdagender is, maar soms piekt naar bijna onmogelijk. Ik ben tijdens dat stukje op die loopband overgeschakeld op Easy omdat het gewoon te frustrerend was. En na het level in Hades was ik gewoon aan het spelen voor het uitspelen.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Met je ogen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe krijg je het aantal FPS te zien?
maw het aantal fps is subjectief?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay
Aan de andere kant zorgt een gigantisch absoluut aantal games ook voor een groot absoluut aantal goeie games.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Das het nadeel van het populairste platform........de teringzooi die erop komt. Bij Nintendo weet je 80-90% zeker dat het spel dat je koopt ook echt leuk is (even afgezien van de EA-sports meuk).
Er zijn een aantal goeie online shops:quote:Op maandag 20 februari 2006 15:42 schreef Hendrik38 het volgende:
Even een vraagje tussendoor....Ik heb een ps2 en wil er eigenlijk wel eens wat klassieke/ouderwetse spellen op spelen. Ik heb een keer ergens een cd gezien met een heel scala aan oude spellen voor de ps2 (tetrix etc). Ik had hem toen moeten kopen, maar heb het toen niet gedaan. Ik heb al een aantal opties gekregen in een ander topic (werd gesloten) alleen kan ik nog niet vinden waar ik die dingen kan kopen...
Iemand?
Hoe bedoel je dit? Wanneer een spel 15 a 20 euro kost is ie goed?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Gamedemon het volgende:
Legend of kay is : Wel aardig
Niet bijzonder goed ofzo, 15 a 20 euro max dan issie goed
Dat het gewoon een aardige game is, geen supertoffe topgame, maar wel leuk voor die prijs.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef Hendrik38 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Wanneer een spel 15 a 20 euro kost is ie goed?
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat het gewoon een aardige game is, geen supertoffe topgame, maar wel leuk voor die prijs.
Dan zouden alle platinum spellen verplichte aanschaf zijn!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef Hendrik38 het volgende:
Hoe bedoel je dit? Wanneer een spel 15 a 20 euro kost is ie goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |