Metquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:03 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben het zelf met je eens hoor.... had precies hetzelfde
Dat weet ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Metdoelde ik meer op de omnozele reactie van Noot.
Ik heb hem opnieuw op de Xbox gehaald. Iets mooier en minder lange laadtijden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:53 schreef NutKees het volgende:
Hee Strolie, ik hoop dat je Psychonauts dubbel had want dat vond ik toch wel even een behoorlijk uniek spel zeg! Op een paar vervelende bugs na heb ik al lang niet meer zo genoten van een spel, met name de latere levels zijn echt geweldig!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Valkyrie Profile (Silmeria) Deel 1 op PSone was al God
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat heb ik ook.... die PS2 blijft knallers uitpoepen en deze staat hoog op mijn in de gaten hou lijstquote:
Netjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:48 schreef buzzer het volgende:
ik ben ook gezwicht, en heb gisteren een PS2 aangeschaft. Vanmiddag maar eens kijken hoe het allemaal werkt..
Is de Xbox versie BC? Want dan haal ik hem denk ik ook nog een keer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem opnieuw op de Xbox gehaald. Iets mooier en minder lange laadtijden.![]()
BC?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:14 schreef H.Flick het volgende:
Is de Xbox versie BC? Want dan haal ik hem denk ik ook nog een keer.
Backwards Compatiblequote:
Ff hoor, Hades is geen wereld of level, maar de God van de onderwereld. Dus spelen IN Hades lijkt me een wat andere categorie gamequote:Op maandag 20 februari 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
En na het level in Hades was ik gewoon aan het spelen voor het uitspelen.
Als jij bekend bent met de mythologie weet je dat de onderwereld dezelfde naam heeft als de God.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Ff hoor, Hades is geen wereld of level, maar de God van de onderwereld. Dus spelen IN Hades lijkt me een wat andere categorie game
Nou het zag er wel uit als de binnenkant van een persoon ofzo....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als jij bekend bent met de mythologie weet je dat de onderwereld dezelfde naam heeft als de God.
Jij hebt hem morgen uitgespeeld... zeker wetenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:18 schreef Gamedemon het volgende:
15 minuten SOTC gespeeld, 2 collosi neer, ben ik nu een speed runner?
k ga nu ff wat anders doen maar morgen heb ik em uit jahquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij hebt hem morgen uitgespeeld... zeker weten.
Bron ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als jij bekend bent met de mythologie weet je dat de onderwereld dezelfde naam heeft als de God.
Ik voel dat je bloemen mist....quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef Gamedemon het volgende:
6 plat in 2 uur en 20 minuten...kan het niet helpen
ik ben onbewust een speedrunner
klopt maar de enige vorm van niet snel door het spel heen schieten is uitvinden hoe die collosus werkt...gaan ze het vervolgens via tips vertellen, dat vind ik zwaar kut.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik voel dat je bloemen mist....
Nee die tips kunnen niet uit, maar ze geven ze later wel later in het gevecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Laat maar weten hoe het verder is en hoe lang de game ongeveer duurtquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:43 schreef Chocobo het volgende:
@ Gamedemon,.... ben weer begonnen aan Onimusha 3... zoals Strol zou zeggen, gaf het spel een 2e kans. Raar dat ik het nu echt mega cool vind![]()
Vorige keer maar 2 uur gespeeld en had er niet echt veel tijd voor maar nu heb ik wat meer tijd en vind het ook leuker.
Snap het ook nu wat beter.... echt geweldig.
Ja is goed......... reviews zijn over het algemeen positief. Merk wel dat je echt zin in een spel moet hebben want je ervaringen kunnen heel anders zijn ineens. Nu vind ik hem echt gaaf maar hiervoor gewoon leuk. Doch als je de intro goed checkt en de tutorials doorloopt is het ook gewoon leuker omdat je er echt in zit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe het verder is en hoe lang de game ongeveer duurt
Ik zit nu op 6 uurquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha, een uur of 30 ook, ik ben Sjo nietIk zit tussen jullie in
Ik denk dat ik de game een hoge prio ga geven.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik liep net langs een PS2 demopod en ik hoorde de SotC muziek. Ik kreeg meteen een warm gevoel van binnen. Wat een spel is het toch!
elke cent dubbel waardquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:22 schreef Even het volgende:
Heeft iemand Black al? Lijkt me een heel vet spel, jammer dat die demo bij OP2M zo kort was
Ik heb hem voor PS2.. Je schiet door het spel heen....quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:22 schreef Even het volgende:
Heeft iemand Black al? Lijkt me een heel vet spel, jammer dat die demo bij OP2M zo kort was
Heel cool spel.... hoop opties en missions (main en subs) in levels... gaaf hoor !quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:22 schreef Even het volgende:
Die missies bestaan uit het lopen van A naar B terwijl je schiet...... De submissies bestaan uit het lopen tegen tafels zodat je geheime opjecten in je bezit krijgt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel cool spel.... hoop opties en missions (main en subs) in levels... gaaf hoor !
Ja en van A naar B kan via C en Dquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Die missies bestaan uit het lopen van A naar B terwijl je schiet...... De submissies bestaan uit het lopen tegen tafels zodat je geheime opjecten in je bezit krijgt.
De enige opties die je in black hebt zijn het kiezen van welk wapen je gebruikt en de moeilijkheidsgraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |