abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2006 @ 06:19:59 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35142214

Welkom in de Truth chat

Stardate 16 february 2005.

Changes have occured, mankind has come to change. For there is coming an invasion. An invasion of the kind, smart and intelligent. There will be no more fear. There will be no more worry. So take it easy and you will see, that everything will be fine.
When you see the green people walk through the red light, don't hold them back, they have come to put chaos in the city

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
53 Tru SC Ouwehoer (en soms serieus) #53
(zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken
niet zo moeilijk gewoon ff op bewerken rossen bovenaan en dan nummertje toevoegen en die link plakken )

OP ?
klik

Game on

Let the blue fish guide, for he has the ultimate wisdom......

Sorry kon die ene slak niet vinden tis ook erg vroeg

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-02-2006 06:53:30 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 16 februari 2006 @ 06:23:59 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35142218
4:30 wakker en geen zin om op te staan, maar ik moest naar de wc

Toen opgebleven en ik zag het niet zitten allemaal

Maar toen meteen gedacht van..." Ik ga het maken, het beste ervan maken "

En daarna was het direct anders Simpel door een andere gedachte toe te voegen is het verschil tot stand gekomen tussen een klote dag en een goede dag. 1 thought to rule it all

Dus ik wens jullie allemaal een prettige donderdag!!!! En veel wijsheid!!!! En een heleboel verklaringen en geouwehoer natuurlijk ook!!!

Let the force be with you!!!!!

Never give up!!!! Never surrender!!!

Dan neem ik me nog een kop koffie

En zometeen een frisse warme verkwikkende douche

Tot straks

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-02-2006 06:29:16 ]
pi_35142390
Goeiemorgen

Jij ook en goeie donderdag DV. En alle anderen.

nu dan maar

Het was een drukke nacht hier.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 16 februari 2006 @ 07:49:39 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35142415
Goodmorning

Ik neem me ook nog een kop koffie . Net de 2e pot gezet. Gedouched heb ik me al, helemaal fris dus nu.

Af en toe zak ik in met denken, dan zit ik weer in de put met piekeren. Maar wederom geldt dan dat 1 toegevoegde positieve gedachte kan zorgen voor het opheffen van negatieve gedachtes. Was net aan het denken over de kwaliteit van het leven hier, en ik kom er echt achter dat ik zaken moet gaan toevoegen. Niet eens materiele spullen. En als ik me dan inprent dat ik nog altijd meer kwaliteit kan krijgen in het leven, dan is het weer wat gesust

Wat zijn jou plannen voor de dag Nok Grote plannen of doe je het rustig aan? En hoezo was het een drukke nacht? Veel liggen slaapwandelen of wat anders

Ik wil iets doen, maar weet dus niet wat. Ik denk dat ik eens creatief ga denken, misschien nog ff naar de bibliotheek, daar lagen boeken over creatief denken. En misschien kan ik dan wat hobby's erbij gaan zoeken of wat dan ook.

Creativiteit dus Via creativiteit invulling gaan zoeken meer.
pi_35142776

ben iets vergeten gisteravond!!
Bedankt droompje!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:06:19 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35143071
weet niet waarom je me moet bedanken Voor het openen van het topic zeker No thanks

Ik heb voornemens om iets gezonder te gaan leven, ik wil toch wat gezonder door het leven gaan.

Ik was ook elders aan het schrijven over de kwaliteit van het leven, en wat onder kwaliteit verstaan wordt. Volgens mij beoordeel ik mijn leven soms veel te hard. Kwaliteit genoeg.

Als ik een jacht zou hebben en ik zou de wereld overvaren zou dat meer kwaliteit zijn Het zou een andere wereld betekenen maar het hoeft niet meteen te staan voor meer kwaliteit. Omdat ik toch mezelf altijd meeneem overal naartoe, dus het is van belang om nog gezonder en beter te worden, luchtiger ook. En ook op andere plekken van de wereld zit ik met mezelf opgescheept

Dus ik ben tevreden met mijn leven, ik hoef nu geen wereldreis, ooit misschien. Zolang ik het leven waardeer, waardeer ik mezelf en voel ik me ook goed.

Zo ik ga sigaret roken, ongezond Ik ga het beste ervan maken En niets of niemand kan me kraken

[ Bericht 31% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-02-2006 09:18:34 ]
pi_35143644
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 07:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Goodmorning

Ik neem me ook nog een kop koffie . Net de 2e pot gezet. Gedouched heb ik me al, helemaal fris dus nu.

Af en toe zak ik in met denken, dan zit ik weer in de put met piekeren. Maar wederom geldt dan dat 1 toegevoegde positieve gedachte kan zorgen voor het opheffen van negatieve gedachtes. Was net aan het denken over de kwaliteit van het leven hier, en ik kom er echt achter dat ik zaken moet gaan toevoegen. Niet eens materiele spullen. En als ik me dan inprent dat ik nog altijd meer kwaliteit kan krijgen in het leven, dan is het weer wat gesust

Wat zijn jou plannen voor de dag Nok Grote plannen of doe je het rustig aan? En hoezo was het een drukke nacht? Veel liggen slaapwandelen of wat anders

Ik wil iets doen, maar weet dus niet wat. Ik denk dat ik eens creatief ga denken, misschien nog ff naar de bibliotheek, daar lagen boeken over creatief denken. En misschien kan ik dan wat hobby's erbij gaan zoeken of wat dan ook.

Creativiteit dus Via creativiteit invulling gaan zoeken meer.
Geen grote plannen vandaag.
Vandaag lijkt een dag te zijn om plannen te maken voor andere dagen.

Maar wat je zegt..... een creatieve invulling zoeken. Hoef niet ver te zoeken. Heb gister materiaal gekocht om verder te werken aan een cadeautje voor een dinnetje van me die net een huis heeft gekocht. Gewoon een kleinigheid. Iets dat ze kan gebruiken en dat ik beschilder.

Beetje bezigheidstherapie dus.

De nacht.... hmmmm.... wel druk gedroomd. 's ochtends heel vroeg kwam mijn kind bij me. Had koppijn en kwam even bij me liggen. Ik deed mijn ogen weer dicht en viel weer in slaap en begon te dromen. Ik zag mezelf met hem bij een opticien.
Opeens was ik helemaal wakker. Moest ik ens doen, hem meenemen naar de opticien om zijn ogen te testen. Hij heeft wel vaak hoofdpijn de laatste tijd. En dan echt voor in zijn hoofd, achter zijn ogen.

Nu ik terugdenk..... dat was voor mij ok de aanleiding om een brilletje aan te schaffen. Niet dat ik het erg vaak opzet. Het gevoel van die fiets op mijn neus blijft irritant. mar ik heb em en ik kan em ook opzetten als ik voel dat mijn ooggies het niet meer trekken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35143673
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 08:37 schreef vamperotica het volgende:

ben iets vergeten gisteravond!!
Bedankt droompje!
Wat? je hormonen in de aanslag te houden?
Nou.... die mannenavond viel wel mee. Het was stil in ouwehoer. De drukte en de aanslagen vonden geloof ik meer in de andere topics plaats.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35143698
Mogge allemaal, ik ben enorm sago vandaag. Tjezus zeg, allereerst doet vanmorgen (WEDEROM) mijn stuurbekrachtiging het niet vd auto. Dan staat het compleet vast in dat grafdorp van mij, dus ik kies een andere route wat uiteraard ook helemaal vaststaat maar ... na 45 minuten ben ik dan toch nog op de snelweg terecht gekomen (normaal: 5 minuten) , alwaar ik na 100 meter rijden getrakteerd wordt op... FILE, en niet zomaar 1, neee een file die STILTSTAAT. na ongeveer een 5 minuten mag ik verder kruipen en na een half uur ben ik bij de eersvolgende afslag terecht gekomen. Ik neem de afslag met de intentie binnendoor te gaan. Helaas dachten er meer mensen dat dus sta ik al met al nog een enorm lange tijd voor allerhande verkeerslichten stil. Komt nog bij dat de weg die ik wou nemen afgesloten was zodat ik dwars door het centrum van schiedam heen mag.

Maar, na een uur en 40 minuten ben ik toch eindelijk op de plaats van bestemming aangekomen
(normaal 20 minuten!)

Ik ga als de sodemieter mijn huis afmaken volgende week, dan heb ik al het goed is ook stroom (:P eindelijk ) en kan ik er zsm gaan wonen, want dit is echt NIET leuk meer. Was gister ook al te laat op mijn werk dankzij die teringfiles, en dan ga ik echt enorm op tijd weg. (meestal iets meer dan een uur van te voren ga ik weg)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:00:59 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35144136
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Geen grote plannen vandaag.
Vandaag lijkt een dag te zijn om plannen te maken voor andere dagen.

Maar wat je zegt..... een creatieve invulling zoeken. Hoef niet ver te zoeken. Heb gister materiaal gekocht om verder te werken aan een cadeautje voor een dinnetje van me die net een huis heeft gekocht. Gewoon een kleinigheid. Iets dat ze kan gebruiken en dat ik beschilder.

Beetje bezigheidstherapie dus.

De nacht.... hmmmm.... wel druk gedroomd. 's ochtends heel vroeg kwam mijn kind bij me. Had koppijn en kwam even bij me liggen. Ik deed mijn ogen weer dicht en viel weer in slaap en begon te dromen. Ik zag mezelf met hem bij een opticien.
Opeens was ik helemaal wakker. Moest ik ens doen, hem meenemen naar de opticien om zijn ogen te testen. Hij heeft wel vaak hoofdpijn de laatste tijd. En dan echt voor in zijn hoofd, achter zijn ogen.

Nu ik terugdenk..... dat was voor mij ok de aanleiding om een brilletje aan te schaffen. Niet dat ik het erg vaak opzet. Het gevoel van die fiets op mijn neus blijft irritant. mar ik heb em en ik kan em ook opzetten als ik voel dat mijn ooggies het niet meer trekken.
Ik ben ook bezig met plannen en voornemens maken. Ik ben bezig met te kijken naar de toekomst en ik heb van die dagen dat ik dus echt serieus ermee bezig kan zijn. Hier kan ik dan wel altijd de grappenmaker klinken maar er zijn ook serieuze zaken nog. Niet alles is onzin.

Maar goed, over bezig zijn. Dat hoeft niet duur te zijn ook. Je kunt het ook thuis doen inderdaad. Het gaat er gewoon om, om bezig te blijven. Om de verveling niet tegen het lijf te lopen. Dat zie ik ook als kwaliteit van het leven in. De eigenschap bezitten om niet in verveling te komen. Soms zit ik met verveling achter internet en dan ga ik ook vervelend posten wel eens. Dan voel ik gewoon dat ik beter de computer kan uitzetten en dan ben ik ook niet tevreden met de inhoud van de post.

Over die ogen, zicht is belangrijk. Als je met wazig zicht rondloopt dan moeten je hersens volgens mij correctie blijven aanbrengen. Een wazig zicht merk je pas echt goed, wanneer je goed gezien heb. Ik bedoel, je kunt jaren lopen met een afwijking in het gezichtsveld, en dan is het gewoon inspannend om het beeld scherp op te vangen, het beeld valt niet scherp op te vangen maar volgens mij hoort het beeld gewoon scherp opgevangen te moeten worden. Logisch ook. En je ogen werken harder en je hersens werken harder. Maar ondanks alles lukt het ze niet om een scherp zicht te krijgen.

Doet me nu denken dat de realiteit dus voor de mens misschien scherp opgevangen moet worden? Dat de realiteit en de omgeving voor de hersens gemaakt is speciaal? En voor de ogen ook. Dat de realiteit en het beeld dat de realiteit schept, gewoon afgesteld is op ons gezichtsvermogen?

Sorry liet me ff gaan, ik vind het soms apart in elkaar zitten.

Worden kinderen soms ook wel eens geboren met een afwijking in het gezichtsveld? Of krijg je meteen scherp beeld bij geboorte? Gewoon een vraagje tussendoor dus
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:01:00 #11
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35144139
goedemorgen

sommige mensen moeten gewoon DOOD!
tering files

gister ben ik met me dinnetje naar de bios geweest! ze had een loveseat gereserveerd en champagne enzo
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:02:40 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35144177
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal, ik ben enorm sago vandaag. Tjezus zeg, allereerst doet vanmorgen (WEDEROM) mijn stuurbekrachtiging het niet vd auto. Dan staat het compleet vast in dat grafdorp van mij, dus ik kies een andere route wat uiteraard ook helemaal vaststaat maar ... na 45 minuten ben ik dan toch nog op de snelweg terecht gekomen (normaal: 5 minuten) , alwaar ik na 100 meter rijden getrakteerd wordt op... FILE, en niet zomaar 1, neee een file die STILTSTAAT. na ongeveer een 5 minuten mag ik verder kruipen en na een half uur ben ik bij de eersvolgende afslag terecht gekomen. Ik neem de afslag met de intentie binnendoor te gaan. Helaas dachten er meer mensen dat dus sta ik al met al nog een enorm lange tijd voor allerhande verkeerslichten stil. Komt nog bij dat de weg die ik wou nemen afgesloten was zodat ik dwars door het centrum van schiedam heen mag.

Maar, na een uur en 40 minuten ben ik toch eindelijk op de plaats van bestemming aangekomen
(normaal 20 minuten!)

Ik ga als de sodemieter mijn huis afmaken volgende week, dan heb ik al het goed is ook stroom (:P eindelijk ) en kan ik er zsm gaan wonen, want dit is echt NIET leuk meer. Was gister ook al te laat op mijn werk dankzij die teringfiles, en dan ga ik echt enorm op tijd weg. (meestal iets meer dan een uur van te voren ga ik weg)
Klote is dat zeg

Succes met je huis!!!!!!

Krijg je betaald voor de reistijd Zouden ze moeten betalen gewoon.
pi_35144305
Hallo allemaal!!!!

Eindelijk weer eens een schrijven van mij! Al willen de lettertjes nog wel eens dansen lijk er wat meer gewend aan ofzo!
Heb lang niet alles bij gelezen, maar wel veel aan jullie gedacht!

@mirage jeeeetje wat een verhalen weer allemaal zet hem op! Je kunt het....
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:20:26 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35144598
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen

gister ben ik met me dinnetje naar de bios geweest! ze had een loveseat gereserveerd en champagne enzo
Good morning

Leuke vriendin zo te horen Wees er maar zuinig op

Ik ben weer op gang. Ik voel krachten aan die op me uitwerken. Er zijn bepaalde krachten die op mijn geest werken dus. Kracht, ik wil iedere kracht kwijt raken die op me werkt. Ik weet niet hoe die krachten eruit zien en waar ze vandaan komen. Het kan ook de zwaartekracht zijn die te zwaar ervaren wordt nu.

In ieder geval is mijn hele bestaan in de ban van krachten geweest. Er zat altijd een voortduwende kracht op en een tegenwerkende kracht. En daarnaast nog krachten uit andere richtingen. Ik snap het soms niet hoe dat allemaal komt gewoon.

Nu ben ik dus via het woord en geschrift elders bezig met ontleden en ik weet dat er nog te ontleden valt.

That's a little more information misschien maar ik word er rustig van en helder van en het meest belangrijke, ik word er gezond van als ik mezelf ontleed zoals ik het zeg. De wereld ziet er anders uit ook. De krachten zorgen ervoor dat ik niet vrij kan bewegen. Ze houden me tegen vaak. Onzichtbare krachten misschien? Bezeten krachten wellicht? Zijn er krachten aanwezig ergens die niet in orde zijn?

Wie zal het zeggen. En waar komen die krachten vandaan? Of is het een macht die dat doet? Of gewoon trillingen in de atmosfeer? Je hoeft niet meteen te denken aan duistere krachten. Kan ook gewoon in "het systeem" zitten allemaal. Dat het uitwerking heeft vanuit de atmosfeer op de geest. De geest zit denk ik toch verbonden als 1 geheel en het loopt over op elkaar.

Sorry, was ff serieus maar dat mag toch soms wel? Zal niemand wel antwoord op weten maar dan zoek ik het zelf wel uit
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:21:37 #15
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35144621
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:11 schreef UncleScorp het volgende:
Hé Barra soms geen airsoftgunneke kopen ?

Ik ga mij een full metal bestellen
waarschijnlijk pas van de zomer... moet er voor naar Belgie dus waarschijnlijk dat ik dan gelijk ff een weekendje ga met de vrouw
maar tegen die tijd mail ik je nog over waar ik ze het beste kan halen wil er eigenlijk 2

@ draculettetje
dansende lettertjes zijn niet goed sterkte lieve jij
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:25:39 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35144713
Dansende letters is inderdaad niet goed, ik zie alleen maar de hele tekst. Ik lees soms in 1 oogopslag de hele tekst en volgens mij lees ik zinnen tegelijk. Ik lees in ieder geval niet van links naar rechts. Of misschien wel...maar dat weet ik niet Ik weet niet hoe ik lees soms, omdat het allemaal zo snel gaat hier.

Gewoon een vraag tussendoor over die krachten. " Hebben jullie nooit dat je neerwaartse druk ervaart of wat dan ook". En dat het als belemmering ervaren wordt?
pi_35144865
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:00 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik ben ook bezig met plannen en voornemens maken. Ik ben bezig met te kijken naar de toekomst en ik heb van die dagen dat ik dus echt serieus ermee bezig kan zijn. Hier kan ik dan wel altijd de grappenmaker klinken maar er zijn ook serieuze zaken nog. Niet alles is onzin.

Maar goed, over bezig zijn. Dat hoeft niet duur te zijn ook. Je kunt het ook thuis doen inderdaad. Het gaat er gewoon om, om bezig te blijven. Om de verveling niet tegen het lijf te lopen. Dat zie ik ook als kwaliteit van het leven in. De eigenschap bezitten om niet in verveling te komen. Soms zit ik met verveling achter internet en dan ga ik ook vervelend posten wel eens. Dan voel ik gewoon dat ik beter de computer kan uitzetten en dan ben ik ook niet tevreden met de inhoud van de post.

Over die ogen, zicht is belangrijk. Als je met wazig zicht rondloopt dan moeten je hersens volgens mij correctie blijven aanbrengen. Een wazig zicht merk je pas echt goed, wanneer je goed gezien heb. Ik bedoel, je kunt jaren lopen met een afwijking in het gezichtsveld, en dan is het gewoon inspannend om het beeld scherp op te vangen, het beeld valt niet scherp op te vangen maar volgens mij hoort het beeld gewoon scherp opgevangen te moeten worden. Logisch ook. En je ogen werken harder en je hersens werken harder. Maar ondanks alles lukt het ze niet om een scherp zicht te krijgen.

Doet me nu denken dat de realiteit dus voor de mens misschien scherp opgevangen moet worden? Dat de realiteit en de omgeving voor de hersens gemaakt is speciaal? En voor de ogen ook. Dat de realiteit en het beeld dat de realiteit schept, gewoon afgesteld is op ons gezichtsvermogen?

Sorry liet me ff gaan, ik vind het soms apart in elkaar zitten.

Worden kinderen soms ook wel eens geboren met een afwijking in het gezichtsveld? Of krijg je meteen scherp beeld bij geboorte? Gewoon een vraagje tussendoor dus
no1 je bent hier vaak genoeg serieus. Ik zie de meeste van je posts althans niet als onzin. In bepaalde buien begin ik er niet aan omdat het soms veel is en dan ook meer is dan ik op dat moment kan hebben. Meesta niet hoor. Maar dat komt ook voor.

no 2. Excuseer je niet omdat je je laat gaan. Je laat je meestal gaan en dan kun je dus wel aan het excuzeren blijven. Nergens voor nodig

no 3. kinderen en oogafwijkingen: men zegt dat een pasgeboren baby vaag ziet en geen contouren kan onderscheiden. Dat veranderd redelijk snel. Maar dat wil niet zeggen dat er geen aangeboren oogafwijkingen zijn. En het wil ook niet zeggen dat oogafwijkingen niet genetisch bepaald kunnen zijn en op latere leeftijd tevoorschijn kunnen komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35144962
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen

sommige mensen moeten gewoon DOOD!
tering files

Oewwww

In welke bios hebben ze dat?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35145048
goeiemorgen deze mooie morgen!
◢◤
pi_35145115
Hé den Oversight
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:42:09 #21
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35145117
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Oewwww

In welke bios hebben ze dat?
kampen... echt heel vet
je hebt samen een soort bankje waar je lekker met zn 2-en op kan liggen. kregen champagne . der zat ook zon knopje waar je op kon drukken dan kwam zon meisje vragen wat je wou drinken of eten enzo.
je had zelfs een klein tafeltje waar je je drinken enzo op kon zetten. echt heeeeel relaxed.. en prijs viel me ook nog heel erg mee...

je kreeg
een grote loveseat
2x grote frisdrank
1x fles champagne
1x grote bak zoute popcorn

voor ¤25 euro dus dat vond ik vrij goedkoop voor met zn 2-en.
film was ook leuk (fun with dick and jane)

maarja ze gaat vrijdag avond op wintersport dus ik zie der nu tot volgende week zaterdag niet meer

maar een weekje rust is ook wel lekker
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:49:45 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35145329
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:39 schreef Oversight het volgende:
Goooooooooooooooooooooood- morning

Mooie morgen is het inderdaad, in het zuiden des lands schijnt de zon een beetje. En de wereld raakt weer wat levendiger. De lente komt eraan!!!

Hoe is het met Mirage?
pi_35145390
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

kampen... echt heel vet
je hebt samen een soort bankje waar je lekker met zn 2-en op kan liggen. kregen champagne . der zat ook zon knopje waar je op kon drukken dan kwam zon meisje vragen wat je wou drinken of eten enzo.
je had zelfs een klein tafeltje waar je je drinken enzo op kon zetten. echt heeeeel relaxed.. en prijs viel me ook nog heel erg mee...

je kreeg
een grote loveseat
2x grote frisdrank
1x fles champagne
1x grote bak zoute popcorn

voor ¤25 euro dus dat vond ik vrij goedkoop voor met zn 2-en.
film was ook leuk (fun with dick and jane)

maarja ze gaat vrijdag avond op wintersport dus ik zie der nu tot volgende week zaterdag niet meer

maar een weekje rust is ook wel lekker
Die rust heb je na die loveseat affaire vast ook heel erg nodig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:51:53 #24
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35145404
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:39 schreef Oversight het volgende:
ey OS hows life man?
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:52:22 #25
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35145425
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die rust heb je na die loveseat affaire vast ook heel erg nodig
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')