abonnement Unibet Coolblue
pi_35301940
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Het onderhoud van de bussen gebeurt gewoon in eigen beheer bij Arriva.
dan hebben ze nog wel onderdelen nodig

en laat ze ajb die stomme kut Dennis bussen in ZuidOost friesland houden en niet HIER int zuidwest :/
pi_35302311
Ik wil solliciteren bij Voith, ik weet niets van vacature's bij Arriva
  maandag 20 februari 2006 @ 20:56:30 #103
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_35302818
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:15 schreef Tfz het volgende:


Je Lint-verhaal kan ik nog wel volgen (hoewel de vertraging daar dan niet ontstaat door de Lint, maar door te veel reizenden dan waar zo'n ding voor ontworpen is. Wat je echter met Zwolle - Emmen probeert duidelijk te maken snap ik niet, mat '64 is het enige dat daar de rijtijden haalt en dat reed er ook in de tijd dat SM '90 nog reed, regelmatig.
Ja, maar nu rijdt er alleen Plan V op een traject met aardig wat enkelspoors stukken.

Als je eerst een vertraging had, kon je dat dicht rijden met SM'90, zodat de tegentrein met bv. mat'64 eerder verder kan dan wanneer de SM90-trein met mat'64 zou rijden.

Bovendien is er wat geschrapt in spitstreinen, juist om bovenstaande reden: mat'64 pers je iets minder gemakkelijk ergens krap tussen dan SM'90, met als gevolg dat de treinen voor en na die spitstrein helemaal overvol worden, met alle gevolgen van dien.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_35303372
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Het onderhoud van de bussen gebeurt gewoon niet bij Arriva.
Ik ben even zo vrij geweest je quote aan te passen.Mijn vader heeft er gewerkt en ik rijd nu op de buurtbus.(Sprinter 208) en die krijgt om de 70000(!) een beurt terwijl dat 20000 moet zijn.

Dus om het ontopic te houden: die treinen gaan ze vast ook niet volgens schema onderhouden.
pi_35303764
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik ben even zo vrij geweest je quote aan te passen.Mijn vader heeft er gewerkt en ik rijd nu op de buurtbus.(Sprinter 208) en die krijgt om de 70000(!) een beurt terwijl dat 20000 moet zijn.

Dus om het ontopic te houden: die treinen gaan ze vast ook niet volgens schema onderhouden.
Ja maar zo lang t rijd rijd het he!, dan ga je toch niet even wat nieuwe motor olie dr in gooien? das zonde van de centen
pi_35304224
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik ben even zo vrij geweest je quote aan te passen.Mijn vader heeft er gewerkt en ik rijd nu op de buurtbus.(Sprinter 208) en die krijgt om de 70000(!) een beurt terwijl dat 20000 moet zijn.

Dus om het ontopic te houden: die treinen gaan ze vast ook niet volgens schema onderhouden.
Het gebeurt niet vaka genoeg, maar wel in eigen beheer Klasgenoot heeft stage gelopen bij Ariva, eerst een half jaar in Drachten (?) later een half jaar bij Arriva in Portugal, zelfde functie
pi_35304392
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Ja maar zo lang t rijd rijd het he!, dan ga je toch niet even wat nieuwe motor olie dr in gooien? das zonde van de centen
Maar met versleten remblokken rijden lijkt me toch niet zo veilig. buurtbusje okey, maar met een Citaro...
pi_35304770
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Maar met versleten remblokken rijden lijkt me toch niet zo veilig. buurtbusje okey, maar met een Citaro...
Tja, alleen k heb nog altijd gehad dat de remmen t prima deden als 1 of andere bosmongool op zn fiets DOOR ROOD even voor de bus langs wou
pi_35305422
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:32 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Tja, alleen k heb nog altijd gehad dat de remmen t prima deden als 1 of andere bosmongool op zn fiets DOOR ROOD even voor de bus langs wou
ja... en de stuur deed het van een of andere bus ook nog perfect toen ik keurig, zelfs tot 2 keer toe mijn hand naar rechts uitstak maar die buschauffeur geen zin had om te kijken, maar na de bocht wel de moeite nam om zijn handen van het stuur te halen, en de bus richting stoeprand te sturen...
pi_35305424
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:56 schreef MREn het volgende:
Ja, maar nu rijdt er alleen Plan V op een traject met aardig wat enkelspoors stukken.

Als je eerst een vertraging had, kon je dat dicht rijden met SM'90, zodat de tegentrein met bv. mat'64 eerder verder kan dan wanneer de SM90-trein met mat'64 zou rijden.
En daarom race je nu met turbo-V's.

Is dit nu het bustopic, of wat?
pi_35305570
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:38 schreef Erosjuhhh het volgende:heb jij nog nooit in de treinen van syntus gezeten duidelijk
Je moet zelf weten wat je denkt jongen.
quote:
vaak genoeg dat ze na t stoppen bij een station (oldenzaal bijv. ) ze niet uit de 1ste versnelling kunnen komen dat je ze lopend nog inhaald
Ik denk eerder dat je niet weet waar je over praat. Het beveiligingssysteem laat zonder extra lussen geen hogere snelheid dan 10 km/h toe tot aan het sein.
quote:
, de deuren helemaal niet dicht willen, ding gewoon spontaan uitvalt
echt... heb t al zo vaak gehad bij die treinen
En dat is daarom representatief?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tfz op 20-02-2006 22:51:58 ]
pi_35306620
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

ja... en de stuur deed het van een of andere bus ook nog perfect toen ik keurig, zelfs tot 2 keer toe mijn hand naar rechts uitstak maar die buschauffeur geen zin had om te kijken, maar na de bocht wel de moeite nam om zijn handen van het stuur te halen, en de bus richting stoeprand te sturen...
mja in die 4 zits blokjes wil je niet zitten als die bus ineens van 40 bats op de rem moet ! dan lig je bij de persoon tegen over je op schoot

indien t een mooie vrouw is geen bezwaar natuurlijk :

k zit nog steeds te twijvelen als ik vd week ( vakantieee ) nog ff wat ga treinen :p
  maandag 20 februari 2006 @ 22:58:32 #113
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_35309242
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef Tfz het volgende:

Ik denk eerder dat je niet weet waar je over praat. Het beveiligingssysteem laat zonder extra lussen geen hogere snelheid dan 10 km/h toe tot aan het sein.
daarom roept de machinist om dat er iets mis mee is? en rijd hij van oldenzaal tot hengelo (goede 11 km) met een kutsnelheid?
quote:
En dat is daarom representatief?
heb ik t ooit over representatie gehad?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_35310220
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
daarom roept de machinist om dat er iets mis mee is? en rijd hij van oldenzaal tot hengelo (goede 11 km) met een kutsnelheid?
Daar zei je net niks over. Je moet niet je geëmmer gaan verdedigen met informatie die je net niet gaf.
quote:
heb ik t ooit over representatie gehad?
Er was toch "vaak iets mis mee". Zo'n uitspraak moet je dan wel staven, aan enkele waarnemingen hebben we niks. Misschien trek je wel onheil aan of zo.
pi_35313738
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Tfz het volgende:

[..]

Daar zei je net niks over. Je moet niet je geëmmer gaan verdedigen met informatie die je net niet gaf.
[..]

Er was toch "vaak iets mis mee". Zo'n uitspraak moet je dan wel staven, aan enkele waarnemingen hebben we niks. Misschien trek je wel onheil aan of zo.
dat jij het zo interpreteerd en daardoor ineens fel reageerd ??
als dat zijn ervaring is.. waarom mag hij dat niet vermelden?
gefrustreerde lint-aanhanger of klantenservicemedewerker bij syntus?
dag
  dinsdag 21 februari 2006 @ 00:38:32 #116
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_35314037
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Tfz het volgende:

[..]

Daar zei je net niks over. Je moet niet je geëmmer gaan verdedigen met informatie die je net niet gaf.
heb ook niet gezegd dat t over een afstand was van paar honderd meter, niet te snel je conclusies trekken dus
quote:
[..]


Er was toch "vaak iets mis mee". Zo'n uitspraak moet je dan wel staven, aan enkele waarnemingen hebben we niks. Misschien trek je wel onheil aan of zo.
ik samen met heel oldenzaal / denekamp / de lutte wat allemaal in de trein zit zeker?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_35315590
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:38 schreef Erosjuhhh het volgende:heb ook niet gezegd dat t over een afstand was van paar honderd meter, niet te snel je conclusies trekken dus
Ehm, wie hangt er sterke verhalen op? Je geeft geen enkele aanwijzing dat er echt iets loos zou zijn.
quote:
ik samen met heel oldenzaal / denekamp / de lutte wat allemaal in de trein zit zeker?
Makkelijk.
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:29 schreef petre86 het volgende:

[..]

dat jij het zo interpreteerd en daardoor ineens fel reageerd ??
als dat zijn ervaring is.. waarom mag hij dat niet vermelden?
gefrustreerde lint-aanhanger of klantenservicemedewerker bij syntus?
Allebei niet (reizigerstreinen zijn suf), iemand met een grondige hekel aan volk dat niet in staat is iets duidelijk te vermelden en meent op basis van kwatsj conclusies te moeten trekken. En leer Nederlands.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 08:22:03 #118
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_35317512
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 01:42 schreef Tfz het volgende:
[..]
En leer Nederlands.
Je vervalt weer in oude gewoontes, niet doen. En iemand die continu over quatsch praat en als naam Tfz heeft, is niet heel geloofwaardig als ie anderen op hun Nederlands aanvalt.

Verder heeft eenieder zijn liefhebberij. De jouwe is goederentreinen, de ander vindt reizigerstreinen leuk. De mensen die in dit topic komen, en ik hoop dat ze blijven komen, zijn geen hardcore hobbyisten, die zoeken wel een andere plek op (Roland, bijv.). Hou daar dus rekening mee.

Maar goed, dit heb ik allemaal al vaker gezegd in deze reeks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duvel op 21-02-2006 10:09:18 ]
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:02:35 #119
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_35321933
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 01:42 schreef Tfz het volgende:

[..]

Ehm, wie hangt er sterke verhalen op? Je geeft geen enkele aanwijzing dat er echt iets loos zou zijn.
[..]

Makkelijk.
right, je bent nietwijs
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_35329852
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:22 schreef Duvel het volgende:Je vervalt weer in oude gewoontes, niet doen. En iemand die continu over quatsch praat en als naam Tfz heeft, is niet heel geloofwaardig als ie anderen op hun Nederlands aanvalt.
Húh? Moet dat geloofwaardig zijn? Ze maken zich er toch echt zelf belachelijk mee.
quote:
Verder heeft eenieder zijn liefhebberij. De jouwe is goederentreinen, de ander vindt reizigerstreinen leuk. De mensen die in dit topic komen, en ik hoop dat ze blijven komen, zijn geen hardcore hobbyisten, die zoeken wel een andere plek op (Roland, bijv.). Hou daar dus rekening mee.
Nee jongen, je snapt duidelijk het punt weer niet. De interesse ergens in is totaal niet relevant bij het melden van iets, de conclusies die dat geval hier boven trekt raken kant nog wel gezien de redenering daarachter. Dat 'ie zich vervolgens wil redden met "je werkt zeker bij syntus of bent Lint-fan" zegt iets over zijn vermogen om een fatsoenlijke discussie te voeren. Of je interesse dan bij cargo of reizigers liggen is daarvoor in het geheel niet relevant, maar wil hij (en jij) er blijkbaar wel weer bij betrekken.
quote:
Maar goed, dit heb ik allemaal al vaker gezegd in deze reeks.
Ja precies, dus kun je er net zo goed eens over ophouden.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:52:32 #121
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_35330375
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:40 schreef Tfz het volgende:

Ja precies, dus kun je er net zo goed eens over ophouden.
't Is gewoon je toon. Heel simpel. Als je daar wat aan zou doen, zou 't een heel stuk minder rot overkomen. Maar ga vooral zo door. Maak een nieuwe kloon aan, bijvoorbeeld.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_35330805
Als je een fatsoenlijke discussie wilt, waarom behandel je de andere discussierende mensen dan niet met respect?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:47:57 #123
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_35332795
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je een fatsoenlijke discussie wilt, waarom behandel je de andere discussierende mensen dan niet met respect?
Tegen wie heb je het nu?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_35333410
niemand nog pics?
pi_35333525
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
niemand nog pics?
Zat.... Morgen misschien in Heerenveen wat foto's maken, weet niet hoe lang ik op de bus naar Appelscha moet wachten (bedankt MREn).

En om de sfeer wat om te buigen maar weer eens archiefplaatjes






Merk en type: Henschel
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Utrecht: Veemarkthallen
Datum: 02-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen tijdens Mack en speciaal transportdag
pi_35334062
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Zat.... Morgen misschien in Heerenveen wat foto's maken, weet niet hoe lang ik op de bus naar Appelscha moet wachten (bedankt MREn).

En om de sfeer wat om te buigen maar weer eens archiefplaatjes

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Henschel
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Utrecht: Veemarkthallen
Datum: 02-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen tijdens Mack en speciaal transportdag
als je met de trein komt dan ongeveer een kwartier meen ik
pi_35334250
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, met de bus.
geen idee dan, kom er zelden, rij liever om dat ik met de trein kan
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:11:46 #130
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_35341180
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Tfz
Phew!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_35353271
Omdat het bij ons op het werk rustig was en ik dus vrij besloot ik vandaag weer eens een keer de trein in te duiken.
Wat Koplopers,DD-IRM en Plan V/T passeerden de revue.
Op een gegeven moment wil ik met de lightrail van Alphen a/d Rijn naar Gouda.
Helaas waren daar werkzaamheden en kon het lage perron niet gebruikt worden,dus stond plan V 812 voor mijn neus.Maar wat wel leuk was;de deur naar de cabine stond wagenwijd open dus deze foto moest ik maken.




Leve de NS met kapotte deurtjes.Kan dit ook nog een keer bij ander materieel?Een Koploper of zo.
pi_35353840
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:57 schreef RealZeus het volgende:
Omdat het bij ons op het werk rustig was en ik dus vrij besloot ik vandaag weer eens een keer de trein in te duiken.
Wat Koplopers,DD-IRM en Plan V/T passeerden de revue.
Op een gegeven moment wil ik met de lightrail van Alphen a/d Rijn naar Gouda.
Helaas waren daar werkzaamheden en kon het lage perron niet gebruikt worden,dus stond plan V 812 voor mijn neus.Maar wat wel leuk was;de deur naar de cabine stond wagenwijd open dus deze foto moest ik maken.

[afbeelding]


Leve de NS met kapotte deurtjes.Kan dit ook nog een keer bij ander materieel?Een Koploper of zo.
vaak werkt een setje sleutels ook wel
  woensdag 22 februari 2006 @ 08:10:49 #133
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_35355854
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 01:27 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

vaak werkt een setje sleutels ook wel
Tot je ermee gepakt wordt. Volgens mij zijn ze dan niet blij met je, aangezien er wel eens een malloot is geweest die voor de lol de deuren alvast sloot met zijn sleutel. M.a.w: leuk als hebbeding, nooit gebruiken.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:29:31 #134
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_35356814
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, met de bus.
Lijn 16 naar Assen
Vertrek elk uur rond .45 meen ik. Komt rond .12 door het geboortedorp van mn vrouw, en langs het huis van mn schoonmoeder
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:24:10 #135
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_35359338
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:29 schreef MREn het volgende:

[..]

Lijn 16 naar Assen
Vertrek elk uur rond .45 meen ik. Komt rond .12 door het geboortedorp van mn vrouw, en langs het huis van mn schoonmoeder
De MrEN-familietoer! Zijn daar ook aparte kaartjes voor te koop?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_35361687
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 08:10 schreef Duvel het volgende:

[..]

Tot je ermee gepakt wordt. Volgens mij zijn ze dan niet blij met je, aangezien er wel eens een malloot is geweest die voor de lol de deuren alvast sloot met zijn sleutel. M.a.w: leuk als hebbeding, nooit gebruiken.
ach, setje dopsleutels zijn ook geschikt om de deuren van de trein mee dicht te krijgen
dopsleutels zijn universeel
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:50:43 #137
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_35361809
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:47 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

ach, setje dopsleutels zijn ook geschikt om de deuren van de trein mee dicht te krijgen
dopsleutels zijn universeel
De deursleutel is een holle driehoek volgens mij, met een pal eraan. Die pal heb je niet aan een dopsleutel zitten, toch? Maar goed, ik heb het nooit geprobeerd en voel ook niet echt de behoefte.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_35361849
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:29 schreef MREn het volgende:

[..]

Lijn 16 naar Assen
Vertrek elk uur rond .45 meen ik. Komt rond .12 door het geboortedorp van mn vrouw, en langs het huis van mn schoonmoeder
klopt, lijn 28 naar Heerenveen, en dan lijn 16...

Vrijdag de herkansing, de vrouw was vannacht ziek.
pi_35361925
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:50 schreef Duvel het volgende:

[..]

De deursleutel is een holle driehoek volgens mij, met een pal eraan. Die pal heb je niet aan een dopsleutel zitten, toch? Maar goed, ik heb het nooit geprobeerd en voel ook niet echt de behoefte.
dopsleutel is een 6 kant,., en wat past er altijd in een 6kant? juist een 3hoek

die pal doet volgens mij niet veel, maar zo als je zegt weinig behoefte om dat uit te proberen,
pi_35371128
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:53 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

dopsleutel is een 6 kant,., en wat past er altijd in een 6kant? juist een 3hoek

die pal doet volgens mij niet veel, maar zo als je zegt weinig behoefte om dat uit te proberen,
als ik dat combineer met die bellen bij de machinist.. denk ik dat die de belletjes doen rinkelen bij de machinist als de deuren dicht gaan..
dag
pi_35374353
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:03 schreef petre86 het volgende:

[..]

als ik dat combineer met die bellen bij de machinist.. denk ik dat die de belletjes doen rinkelen bij de machinist als de deuren dicht gaan..
sja :p staat de HC ineens nog opt perron rijd die weg
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:14:42 #142
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_35385264
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:30 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

sja :p staat de HC ineens nog opt perron rijd die weg
Is weleens voorgekomen geloof ik. Ik heb ook een keer meegemaakt dat een machinist op de Zoetermeerlijn vertrok zonder de deuren eerst te sluiten. Helaas voor hem zat er een controleploeg op de trein die rapport opmaakte.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_35386105
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:30 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

sja :p staat de HC ineens nog opt perron rijd die weg
in die serie bij de SBS6 nog
liep iemand een dagje mee, hij en de HC stonden nog op perron en trein reed al weg..
portofoon1: "ik dacht dat ik zou sleutelen.."
porto2: "ow, ik dacht dat je nog ff bezig was binnen"
porto1: "ik sta nu nog op het perron"
porto2: "ow"
dag
pi_35386170
Ik heb in Heerenveen ook wel eens een trein zonder conducteur weg zien rijden
pi_35388020
quote:
Machinisten rijden minder door rood

Voor het eerst in jaren zijn minder machinisten door rood gereden. Vorig jaar gingen machinisten 249 keer in de fout. Dat was 35 keer minder dan het jaar ervoor.

Minister Peijs zegt dat de daling het gevolg is van de maatregel om minder treinen op één spoor te laten rijden in de buurt van stations. Daarmee is het werk voor machinisten overzichtelijker geworden.

Op dit moment worden alleen treinen die harder rijden dan 40 km/u automatisch afgeremd als ze door rood rijden. Over twee jaar komt er een systeem dat ook langzamere treinen afremt.

bron: nos.nl

pi_35394067
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb in Heerenveen ook wel eens een trein zonder conducteur weg zien rijden
ik ook, conducteur was zo aardig mij te helpen met wat non standaard bagage uit te laden
we waren gelukkig al in het achterste stel gestapt op utrecht ( ivm perron overlopen )
en jahoor wij zijn net buiten met t laaste bakje, treindeurtjes gaan dicht en trein rijd weg naar leeuwarden en de conducteur stond dus mooi bij ons
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:15:28 #147
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_35396528
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb in Heerenveen ook wel eens een trein zonder conducteur weg zien rijden
Ik ook wel eens in Almelo of, een conducteur binnen, de andere buiten, maar trein reed al weg.
Binnenste had toch maar even aan de noodrem getrokken
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:11:24 #148
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_35397509
En geloof het of niet, maar er zijn nu echt zes plan U's verkocht aan een spoorwegmaatschappij in slowakije.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  donderdag 23 februari 2006 @ 13:05:38 #149
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_35403141
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:11 schreef MREn het volgende:
En geloof het of niet, maar er zijn nu echt zes plan U's verkocht aan een spoorwegmaatschappij in slowakije.
Geweldig hè! Maar als ik het zo las, zat er ook nog een aantal onverbouwde tussen (met oude motor), of vergis ik me? (Ik zag die lage nummers...)
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_35403694
en hoeveel Plan U's staan dr nou nog weg te rotten dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')