quote:Op zondag 19 februari 2006 21:32 schreef Belana het volgende:
Heej dutch, ik ben een trotse dertiger hoor![]()
Hahahaha, soms heb ik de neiging om te zeggen : Ik ben heus wel oud genoeg hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 21:30 schreef dutchie het volgende:
Erg hè we hebben gewoon de leeftijd bereikt dat we zeggen: "Ach, je bent zo jong als je je voelt hè?"
gedeelde eerste prijs hoor en ik heb er al 1 van een jaarquote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef pinquit het volgende:
[..]
hoppa ik met de hoofdprijs van 1985!!![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wel toevallig dat 'm@x' als eerste opmerkt dat Pinquit zich idd nog niet heeft laten zien vandaag.![]()
Ik heb een vriendin die heel serieus tegen me begint te doen over kinderen. Zo van 'je wilde toch kinderen? Nou, ik zou maar opschieten als ik jou was..." Dàn ga je je heel oud voelen hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 21:30 schreef dutchie het volgende:
Erg hè we hebben gewoon de leeftijd bereikt dat we zeggen: "Ach, je bent zo jong als je je voelt hè?"
Dat is dus precies hoe ik het ook voel.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:08 schreef PM-girl het volgende:
Haha, wat een reacties allemaal op de leeftijd. Ik bedoelde alleen dat ik het leuk vind om te zien dat er OOK jongeren zijn hier, terwijl IRL het zo lijkt alsof ik superjong ben als zwangere!
Momenteel zijn mijn medezwangeren uit directe omgeving zo'n 10 jaar ouder, waardoor ik me soms niet helemaal serieus genomen voel. Mensen kunnen dan reageren met: Leuk nieuws zeg, maar ik had het nog niet verwacht van jullie! (bf is 28, ik bijna 26).
Dus leuk om jullie reacties te lezen!
jah goed hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:38 schreef dutchie het volgende:
Girly, hoe is het nu met jou?
ben ik niet de enigste uit 83 dus :pquote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef nanalune het volgende:
made in 1983 dames...( Girly wij zijn de broekies hier...
)
Hmm toen ik zwanger was (ik was toen 23 btwquote:Op maandag 20 februari 2006 11:32 schreef Mammietje het volgende:
Dutchie... ik heb een paar weken terug de huisarts gebeld i.v.m. vlekken zien en deze zei tegen me dat ik wel direct aan de bel moest trekken als het zwarte vlekken betrof of als het om een soort van 'lichtflitsten' ging. Bij mij was dat niet het geval... ik zag kleurtjes dwarrelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |