Dan doe ik full force meequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Puik plan, ga ik ook doen, ik hoor nu zachtjes The Gathering van beneden komen.
Liedje over heroinequote:
Aflossing van de wachtquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef hermandeperman het volgende:
Onder het genot van dit prachtige stukje muzikale kunst rook ik een peuk en drink ik m'n laatste slokjes bier op
[/zwijmelshit]
Geen zin in , pillen opquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga jij anders maar ff lekker stuiteren op techno ofzo
is niet gezond eh, het is nog verre van 2 maanden geledenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je belt heb je ze binnen 10 mins
Ja't is een uitermate puike zender jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef Hugster het volgende:
bordeelserie op SBS
wat doen ze toch ook hun best om het niveau een beetje hoog te houden
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
is niet gezond eh, het is nog verre van 2 maanden geleden
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In een extreem goed geisoleerd huis wonen zodat niemand last heeft van jou volume 's nachts
Ik snap wat je bedoelt.. toch nog te lang doorgegaan met het vak scheikundequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht wat hou ik van die zwarte plakjes CH2=CHCl
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.. toch nog te lang doorgegaan met het vak scheikunde
Mn leraar raakte in paniek toen hij hoorde dat ik het liet vallen. Maar het was dan ook een achterneef van Andires Knevel. Maar hj kon Andries Knevel niet. Hij was zo christelijk dat hij nog nooit een TV had aangeraaktquote:
Kon Andries Knevel niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn leraar raakte in paniek toen hij hoorde dat ik het liet vallen. Maar het was dan ook een achterneef van Andires Knevel. Maar hj kon Andries Knevel niet. Hij was zo christelijk dat hij nog nooit een TV had aangeraakt
hij deed stamboom onderzoek, en kwam er achter dat hij familie van Andires Knevel was, een achterneef... Maar daar had hij nog nooit van gehoordquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef Hugster het volgende:
Andries Knevel
dat gedoe met z'n handen de dingen die uit zn mond komen de hele tijd als hij praat
Nee, maar dat is een hele aardige genealogische sitequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je denkt dat iemand die de TV als bron van alle kwaad ziet wel een computer heeft?
ik ken mn neven en nichten niet eens, zie mn broer en zus amper... aan mij nie besteed. ik ben niet into familiequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, maar dat is een hele aardige genealogische site
Ik zap bij kevel binnen een paar tellen wegquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef Hugster het volgende:
Andries Knevel
dat gedoe met z'n handen de hele tijd als hij praat
Ik vind het wel leuk om mn diehard friese roots te bevestigenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken mn neven en nichten niet eens, zie mn broer en zus amper... aan mij nie besteed. ik ben niet into familie
Led Zeppelin I nuquote:
WaJo HeB jE pRoBLeMuH MeT JuH CaPLoCks OfSoW!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra heeft m ooit naakt in een strip afgebeeld, en in het vervolg hem SM laten beoefenen met Catherine Keyl
Ik mmocht de ink niet naar de EO maILEN VAN sANDRA, JAMMER, HAD LEUKE PUBLICITEIT OPGELEVERD.
hier nog éénquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zap bij kevel binnen een paar tellen weg
ah mag ik het doen pleasequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra heeft m ooit naakt in een strip afgebeeld, en in het vervolg hem SM laten beoefenen met Catherine Keyl
Ik mmocht de ink niet naar de EO maILEN VAN sANDRA, JAMMER, HAD LEUKE PUBLICITEIT OPGELEVERD.
Mja ik heb er ook ook een voor de zeldzame gevallen dat een of andere schriever ernaar verwijstquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
hij heeft de grootste verzameling bijbels van nederland btw
De bijbel staat bij ons in de kast tussen de mythologische boeken
tsja, het is gewoon een belangrijk boek, hou discutabel de inhoud ook isquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik heb er ook ook een voor de zeldzame gevallen dat een of andere schriever ernaar verwijst
Het is niet de inhoud die discutabel is, het is de interpretatiequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tsja, het is gewoon een belangrijk boek, hou discutabel de inhoud ook is
ehm jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:33 schreef Fugie het volgende:
fuck de bijbel, kuifje!
Mja, als er staat "U zult uw vader, uw broer of uw echtgenoot doden als hij de haren van zijn gezicht af scheert"... dan denk ik: bestaan er wel christenen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is niet de inhoud die discutabel is, het is de interpretatie
Oude Testament is natuurlijk wel te zien in de context van de tijd, tendele ook een handleiding en een soort grondwet voor een nomadisch woestijnvolk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, als er staat "U zult uw vader, uw broer of uw echtgenoot doden als hij de haren van zijn gezicht af scheert"... dan denk ik: bestaan er wel christenen?
en met name veel verlsagen van oorlogen, en stambomen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Oude Testament is natuurlijk wel te zien in de context van de tijd, tendele ook een handleiding en een soort grondwet voor een nomadisch woestijnvolk.![]()
Hoezo balachelijk? Het Christendom steunt op het Jodendom. Jezus was joods. Joden zien christus ook als een profeet, maar niet als de verlosser. Christenen zien het wel als de messias, en breken op dat punt met de Torrah (oude testament). Maar dat betekend niet dat je er daarom aan moet sleutelen, het bevat immers de tot stand koming van wie 'zij' zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en met name veel verlsagen van oorlogen, en stambomen.
derhalve ook belachelijk dat het gehele oude testament is overgenomen door de christenen, in plaats van allen de relevante delen.
Tja, het is meer de hypocrisie van de moderne kerken en de in mijn menig bizarre rituelen rondom de geloofsbelijdenis die mijn mening tegenover christenen vormen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
In het OT staan in ieder geval genoeg dingen die mij storen om mij te hebben doen besluiten het christendom achter me te laten
Volvo 240 die een wheelie trektquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
die streetfire filmpjes doen het hier op een of andere maneier niet
Opnieuw opstarten? Browser een beetje up to date?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zie nog steeds niks, ook na installatie
quote:
trouwe nachtbraker benje toch ookquote:
oh hoi Sandraquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Sterker nog, Sandra zit lekker naast me op de lurkstoel
zit er mooi uitquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op
Link naar het rebuild topic op karboforum
Spoilert:
[afbeelding]
quote:
quote:Rotterdam, Procter & Gamble, introduceert in november Vicks Red Energy pastilles.
De nieuwe pastilles van Vicks bevatten cafeïne, guarana en taurine. In vier Vicks Red Energy pastilles zit net zo veel cafeïne als in eenkop koffie, genoeg voor een energiestoot, aldus de fabrikant. De kern van de pastilles is vloeibaar. Deze vloeistof komt in de mond vrij waardor de opwekkende ingrediënten vrijkomen. De adviesprijs is euro 1,79.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
P&G
Arrogant marketing clubje
Ik heb inmiddels 2 koffie op... De morgen wordt al beterquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 koffie op... De morgen wordt al beter
* Alfisti is ook aan zijn 2e senseo dark bezigquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 koffie op... De morgen wordt al beter
kwijlt enzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op
Link naar het rebuild topic op karboforum
Spoilert:
[afbeelding]
Ik heb geen senseoquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti is ook aan zijn 2e senseo dark bezig
Omdat deze het verst naar achteren zit, en daarom de minste koeling krijgtquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:01 schreef vlad het volgende:
[..]
zit er mooi uit![]()
heb nu niet de tijd om alles door te lezen nu. maar ga ik zeker doen![]()
maar waarom is het zo dat cilinder 6 het heetst wordt? (heb verder niet teveel kunnen lezen nog, dus misschien staat het er al) maar vraag ik me even af
![]()
best logisch ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Omdat deze het verst naar achteren zit, en daarom de minste koeling krijgt
nu je het zegt wist ik het ook welquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
heb je/ of ga je het uitlaatspruitstuk tot turbo ook isoleren?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mogguhquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef M5 het volgende:
mogguh
quote:
mja. of ze hebben weer eens mensen met wat meer ervaring nodigquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:15 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
de engelsen hebben weer fords gekocht?![]()
en dan hebben ze voor jou geen werk?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:18 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. of ze hebben weer eens mensen met wat meer ervaring nodigde laatse weken zijn er enorm veel nieuwe werknemers bij gekomen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef M5 het volgende:
oh ja, dit had ik voor 823 in gedachten
[afbeelding]
[afbeelding]
nee. ik krijg als ik vraag of d'r nog werk is antwoorden als "nee, het is erg rustig, we hebben niet veel mensen nodig", "andere mensen willen ook een keer werken" tot "de planning is al vol, misschien morgen middag" en in alle gevallen is't 100% bullshit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:19 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan hebben ze voor jou geen werk?![]()
deze heeft ook hydrojet aandrijving. de bemanning op dat notedopje van 22m bestaat uit 11 man trouwens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:21 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
weer een boot![]()
er zijn ook zeilboten met hetzelfde principeis gaaf.
en de seacat die vanuit helsinki naar estland vaart heeft ook vleugels. is een mooi pricipe vind ik![]()
hmm, ken dat laatstequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:21 schreef M5 het volgende:
[..]
nee. ik krijg als ik vraag of d'r nog werk is antwoorden als "nee, het is erg rustig, we hebben niet veel mensen nodig", "andere mensen willen ook een keer werken" tot "de planning is al vol, misschien morgen middag" en in alle gevallen is't 100% bullshit.
ben onder tussen op zoek naar wat anders, maar om iets tijdelijks te vinden voor een paar maanden valt nog niet mee.
kaasfabriek.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:26 schreef vlad het volgende:
[..]
hmm, ken dat laatste![]()
na m'n afstuderen wou ik werken tot ik naar canada kon. maar toen begon de regering te kutten met het grijs kenteken, waardoor ik niet meer terecht kon bij de bedrijfswagen garage waar ik altijd werkte. Moest ik op zoek naar wat anders.
met veel pijn en moeite kwam ik toen terecht bij de kaasfabriek. maar wat een verschrikkelijk kut werk, en dan ook de mensen die daar werken![]()
enige voordeel was dat het vlakbij was en ik maar 5 min. hoefde te fietsen![]()
heb er maar drie dagen gewerkt omdat ik de collega's, het werk en de kaaslucht niet uit kon staanquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef M5 het volgende:
[..]
kaasfabriek.nu eet je nooit mee kaas zeker?
mja. d'r zijn ook weken dat ik 44 uur draai, maar deze week mag ik blij zijn als ik aan 24 kom. en zo komt die Golf 4 met 2.3 V5 20v er nooit
schadebak doe ik zeker niet, 't wordt een goede 2e hands bak. zoals dezequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:32 schreef vlad het volgende:
[..]
die golf komt er vast wel![]()
gewoon voordelige schadebak kopen en zelf opknappen![]()
ziet er netjes uitquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:38 schreef M5 het volgende:
[..]
schadebak doe ik zeker niet, 't wordt een goede 2e hands bak. zoals deze
Koop je er gelijk een petje bij?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:38 schreef M5 het volgende:
[..]
schadebak doe ik zeker niet, 't wordt een goede 2e hands bak. zoals deze
omdat het een golf is?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Koop je er gelijk een petje bij?
Dat is zo 20pk extraquote:
10quote:
als ik 'hm heb blijft hij standaard. d'r wordt niets aan veranderd. tenzij ik een originele Golf 4 V6 einddemper erop kan zetten.quote:
Elleboogje uit het raam = 7,5quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
10
Het in het midden hangen levert ook 5 pk op
waarom wil je een V5 en geen V6?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:03 schreef M5 het volgende:
[..]
als ik 'hm heb blijft hij standaard. d'r wordt niets aan veranderd. tenzij ik een originele Golf 4 V6 einddemper erop kan zetten.
Jammer, want dat is het enige leuke dat je met een golf kan doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:03 schreef M5 het volgende:
[..]
als ik 'hm heb blijft hij standaard. d'r wordt niets aan veranderd. tenzij ik een originele Golf 4 V6 einddemper erop kan zetten.
En het luchtfilterhuis in z'n geheel er af, voor die vette soundquote:
een sticker op de zijkant waarbij het opel logo wordt ondergepistquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En het luchtfilterhuis in z'n geheel er af, voor die vette sound
Als 'k een V6 tegen kom die ongeveer de zelfde prijs heeft zal ik ehm zeker niet laten staan, maar de 4Motion aandrijving kost je 85l van de kofferbak. en als je eens een keer op vakantie wil met die bak, dan merk je dat te goed.quote:
je haalt de woorden uit mijn mondquote:
is de V6 altijd met 4 motion?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Als 'k een V6 tegen kom die ongeveer de zelfde prijs heeft zal ik ehm zeker niet laten staan, maar de 4Motion aandrijving kost je 85l van de kofferbak. en als je eens een keer op vakantie wil met die bak, dan merk je dat te goed.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef lipje het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond
Nopequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef vlad het volgende:
[..]
heb je/ of ga je het uitlaatspruitstuk tot turbo ook isoleren?![]()
![]()
Sorryquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef lipje het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond
ja, de V5 kun je ook met 4Motion krijgen. (ook de 1.8 5v, 2.0, de 1.9 TDI in 90pk, 115pk, 130pk en 150pk)quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
is de V6 altijd met 4 motion?![]()
weer wat geleerd![]()
Zwartjequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nope
Het is maar een heel klein stuk (want: kort uitlaatspruitstuk) en haast het volledige spruitstuk zit achter de hitteschilden, en de turbo zelf heeft ook een schild.
Ik denk eerder dat ik de luchttoevoer vanaf de intercooler ga isoleren. Dat zal meer effect hebben (want: koelere lucht) dan dat de uitlaatgassen 10 graden warmer blijven en voor haast niet merkbaar meer flow zorgen.
ook water injectie over de intercooler?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nope
Het is maar een heel klein stuk (want: kort uitlaatspruitstuk) en haast het volledige spruitstuk zit achter de hitteschilden, en de turbo zelf heeft ook een schild.
Ik denk eerder dat ik de luchttoevoer vanaf de intercooler ga isoleren. Dat zal meer effect hebben (want: koelere lucht) dan dat de uitlaatgassen 10 graden warmer blijven en voor haast niet merkbaar meer flow zorgen.
maar bij de V5 heb je keuze en bij de V6 zit je er gewoon mee opgescheept?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:12 schreef M5 het volgende:
[..]
ja, de V5 kun je ook met 4Motion krijgen. (ook de 1.8 5v, 2.0, de 1.9 TDI in 90pk, 115pk, 130pk en 150pk)
idd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:14 schreef vlad het volgende:
[..]
maar bij de V5 heb je keuze en bij de V6 zit je er gewoon mee opgescheept?
Tweedehands nevelsysteempje vinden van een Subaru Pimpreza STIquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:14 schreef vlad het volgende:
[..]
ook water injectie over de intercooler?![]()
en je kan altijd nog inspuiten in de uitlaatslag om het turbogat te verkleinen![]()
al zal je portomonee dat niet zo leuk vinden![]()
Nope ik ga niets inspuiten. Eerst maar eens rijden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:14 schreef vlad het volgende:
[..]
ook water injectie over de intercooler?![]()
en je kan altijd nog inspuiten in de uitlaatslag om het turbogat te verkleinen![]()
al zal je portomonee dat niet zo leuk vinden![]()
2 barquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nope ik ga niets inspuiten. Eerst maar eens rijden.
En een grotere IC heeft meer effect dan water(nevel) erover, is goedkoper en hoef je niet steeds na te vullen. Voor 350$ ben je klaar. Een ebay ic (die zijn echt goed) en wat piping en dan kan je de turbodruk zo nog een bar of 2 erbij opvoeren.
je kan de ic wel blijven vergroten maar past dat wel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nope ik ga niets inspuiten. Eerst maar eens rijden.
En een grotere IC heeft meer effect dan water(nevel) erover, is goedkoper en hoef je niet steeds na te vullen. Voor 350$ ben je klaar. Een ebay ic (die zijn echt goed) en wat piping en dan kan je de turbodruk zo nog een bar of 2 erbij opvoeren.
als het draaiwerk sterk genoeg is en je de temperaturen in de hand kan houden wel jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:22 schreef Sjoewe het volgende:
Dat is ongeveer de druk die op een duikfles staat, tering dat wil wel dan
Mja trek je standaard koppakking dat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:23 schreef vlad het volgende:
[..]
als het draaiwerk sterk genoeg is en je de temperaturen in de hand kan houden wel ja![]()
2 biertapeenhedenquote:
Ik dacht alquote:
nee, en waarschijnlijk je standaard blok ook niet, dus denk ook niet dat hij zover gaatquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja trek je standaard koppakking dat?
Nee 0.2 erbijquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:20 schreef vlad het volgende:
[..]
je kan de ic wel blijven vergroten maar past dat wel?is wel een betere oplossing natuurlijk, maar je moet ook plek hebben voor je oliekoeler toch?
en wil je hem ook opvoeren naar 2 bar?![]()
2 bar niet denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja trek je standaard koppakking dat?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee 0.2 erbij.
Een grotere ic past perfect op een supra. De stock intercooler is al een vette upgrade voor de gemiddelde turbo auto, maar voor de suup wat krapjes. Dus dan kan je er 1 inzetten die haast net zo groot is qua omvang (iets groter misschien) maar een veel hogere doorvoer heeft en een betere koeling.
maar jij gebruikt nu een stalen pakking toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
2 bar niet denk ik.
1.6 bar moet kunnen.
Koperen versie monterenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
2 bar niet denk ik.
1.6 bar moet kunnen.
Zie boven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef vlad het volgende:
[..]
maar jij gebruikt nu een stalen pakking toch?
wanneer hoop je hem klaar te hebben?quote:
Baaaaaaaaaaaap!quote:
Jochie tochquote:
studentenleven is toch wel genieten he?quote:
4 dagen weekend, drie dagen een kwart dag contact urenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:05 schreef vlad het volgende:
[..]
studentenleven is toch wel genieten he?![]()
Coole foto'squote:Op donderdag 16 februari 2006 11:43 schreef lipje het volgende:
tjabbo
inhet wit
[afbeelding]
in het rood:
[afbeelding]
StefanP krijgt alle eerquote:
bij mijn opleiding was het wel andersquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
4 dagen weekend, drie dagen een kwart dag contact uren
Tja voor mijn studie is het toch vooral veel zelfstudie, boeken lezen en samenvatten, er is niet bijzonder veel meer contact met de docent nodig op die manierquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:10 schreef vlad het volgende:
[..]
bij mijn opleiding was het wel anderswij hadden colleges van smorgens 8 tot een uur of 3 (soms 7)
![]()
en na mijn afstuderen hebben ze dat omgegooit naar contacturen![]()
dat is indd een groot verschil. wel respect voor degene die het dicipline op kunnen brengenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja voor mijn studie is het toch vooral veel zelfstudie, boeken lezen en samenvatten, er is niet bijzonder veel meer contact met de docent nodig op die manier
Snel! Delete je usericon!quote:
had je maar miljonair moeten zijnquote:
Tja als je het niet opbrengt haal je niksquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:28 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is indd een groot verschil. wel respect voor degene die het dicipline op kunnen brengen![]()
wij hadden veel pratica en wiskundige vakken waarbij contact met de docent wel gewenst is![]()
waarom zit iedereen toch met zo'n instelling op z'n werk?quote:
daar is iedereen toch al overheen geweest?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:29 schreef vlad het volgende:
[..]
had je maar miljonair moeten zijn![]()
of paris hilton neuken![]()
Zou wat veel worden ehquote:
toch moet je het maar kunnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja als je het niet opbrengt haal je niksPlus dat je voor het grootste deel je eigen vakken mag kiezen bij ons, en zo bijna altijd iets interessants aan het lezen bent
Met zo'n instelling is 40 jaar inderdaad nogal langquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:30 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom zit iedereen toch met zo'n instelling op z'n werk?![]()
ze heeft mij anders nog niet gebeldquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar is iedereen toch al overheen geweest?![]()
![]()
dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Met zo'n instelling is 40 jaar inderdaad nogal lang
Ik KAN geen wiskundequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:32 schreef vlad het volgende:
[..]
toch moet je het maar kunnenik lees best wel veel, maar wel in mijn eigen tempo. Ik kan niet lang geconcentreerd blijven en dat is niet goed als je veel moet lezen in korte tijd
![]()
ben handiger in wis/natuurkunde
ieder z'n talent.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik KAN geen wiskunde7 jaar lang AL mn huiswerk gedaan, bijles gehad, extra aandacht van de docent gehad, en ik kwam alsnog met pijn en moeite niet verder dan een 5 op m'n eindexamen.
Wiskunde A1,2
eetzequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:38 schreef vlad het volgende:
lunchen is en daarna injectoren testen![]()
dat laatste schijnen ze niet te doen, dus vandaar de testquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:42 schreef M5 het volgende:
omg. d'r komt een 2e Landwind op de markt![]()
klik, of juist niet
hmm de testen maar eens afwachtenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:42 schreef M5 het volgende:
omg. d'r komt een 2e Landwind op de markt![]()
klik, of juist niet
en dan bouwen ze zo'n systeem op de auto dat dat ding gewoon niet meer fatsoenlijk de bocht is door te trekkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef lipje het volgende:
[..]
hmm de testen maar eens afwachten
botstest: negatieve sterren geven we niet,maar had ie wel kunnen krijgen
elandtest: omgevallen bij lage snelheid (en hoge zijwind)
deze Toyota F1 wagen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:47 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
en heb je de nieuwe toyo F1 gezien?![]()
met vol onderstuur en glijdend over de voorwielen de bocht uit?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef lipje het volgende:
als slakjes de bocht door..
* lipje ragde regelmatig een golf 2 de bocht door.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef lipje het volgende:
[..]
hmm de testen maar eens afwachten
botstest: negatieve sterren geven we niet,maar had ie wel kunnen krijgen
elandtest: omgevallen bij lage snelheid (en hoge zijwind) omgevallen bij het eerste zuchtje landwind
nee dat was de astra. Ik reed in een golfje maddison (extra brede bandjesquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:55 schreef M5 het volgende:
[..]
met vol onderstuur en glijdend over de voorwielen de bocht uit?![]()
dat is de juiste instellingquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:13 schreef M5 het volgende:
* is weg. werken $$$ euh.. ¤¤¤¤¤ !!
met een Golf 4 vooral jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:19 schreef lipje het volgende:
jouw voorbeeld?
hoezo niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:52 schreef M5 het volgende:
[..]
deze Toyota F1 wagen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet echt een schoonheid..
echt m'n laatste post voor vandaag,quote:
Het is net een egel zo met al die uitstulpingenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:52 schreef M5 het volgende:
[..]
deze Toyota F1 wagen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet echt een schoonheid..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn inspirator tot het plaatsen van mega speakers en receivers te grote van koelkasten![]()
Hoe test jij ze?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef vlad het volgende:
[..]
dat laatste schijnen ze niet te doen, dus vandaar de test![]()
Bij vlad hebben ze wel aardig wat faciliteiten volgens mijquote:
niet bij deze injectoren. Ze schijnen inwendige lek te hebben, en daar hebben we een speciale opsteling. we kunnen er 1 bar overdruk op zetten. Dan hangen we ze in het water om te zien of ze lekken.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij vlad hebben ze wel aardig wat faciliteiten volgens mij
Dus ik denk dat ze gewoon aan een soort ECU gaan.
ook niet verder om jaloers op te worden ofzoquote:
Cool!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:09 schreef vlad het volgende:
[..]
juist. een flowbank met ecu waarmee de dutycylce geregeld wordt van 3 tot 100 % bij een zelf in te stellen frequentie
![]()
Zoiets moest ik thuis hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:09 schreef vlad het volgende:
[..]
juist. een flowbank met ecu waarmee de dutycylce geregeld wordt van 3 tot 100 % bij een zelf in te stellen frequentie
![]()
och, keertje mee spelen en dan is de aardigheid eraf hoorquote:
quote:
Ga net als die fries kou staan lijden voor de hobbiequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:35 schreef Fugie het volgende:
nou !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |