Dan doe ik full force meequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Puik plan, ga ik ook doen, ik hoor nu zachtjes The Gathering van beneden komen.
Liedje over heroinequote:
Aflossing van de wachtquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef hermandeperman het volgende:
Onder het genot van dit prachtige stukje muzikale kunst rook ik een peuk en drink ik m'n laatste slokjes bier op
[/zwijmelshit]
Geen zin in , pillen opquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga jij anders maar ff lekker stuiteren op techno ofzo
is niet gezond eh, het is nog verre van 2 maanden geledenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je belt heb je ze binnen 10 mins
Ja't is een uitermate puike zender jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef Hugster het volgende:
bordeelserie op SBS
wat doen ze toch ook hun best om het niveau een beetje hoog te houden
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
is niet gezond eh, het is nog verre van 2 maanden geleden
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In een extreem goed geisoleerd huis wonen zodat niemand last heeft van jou volume 's nachts
Ik snap wat je bedoelt.. toch nog te lang doorgegaan met het vak scheikundequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht wat hou ik van die zwarte plakjes CH2=CHCl
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.. toch nog te lang doorgegaan met het vak scheikunde
Mn leraar raakte in paniek toen hij hoorde dat ik het liet vallen. Maar het was dan ook een achterneef van Andires Knevel. Maar hj kon Andries Knevel niet. Hij was zo christelijk dat hij nog nooit een TV had aangeraaktquote:
Kon Andries Knevel niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn leraar raakte in paniek toen hij hoorde dat ik het liet vallen. Maar het was dan ook een achterneef van Andires Knevel. Maar hj kon Andries Knevel niet. Hij was zo christelijk dat hij nog nooit een TV had aangeraakt
hij deed stamboom onderzoek, en kwam er achter dat hij familie van Andires Knevel was, een achterneef... Maar daar had hij nog nooit van gehoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |