quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:04 schreef Sandworm het volgende:
(Als VS ge-updated is, zal ik ff plaatje neer zetten)
Die zag de AAB1 allang en daarom zijn ze een stukkie omgevaren. Verklaard ook de plotselinge movequote:Before I forget we have seen two very large whales, close up. In fact one in particular was much closer than I'd have liked. Hit one of these at speed and neither party will be happy, although it is always great to see these creatures, so big, so quiet and seemingly unconcerned by our presence.
Ik ben benieuwd welke ABN-boot de juiste keuze heeft gemaakt:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:09 schreef WEST het volgende:
AAB1 komt weer wat dichterbijtoch een goeie beslissing
- Brasil en AAB2 dicht bij elkaar in het noorden met 17 knopen wind;quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:10 schreef Sandworm het volgende:
Brasil en AAB1 dicht bij elkaar in het noorden, AAB1 en PotC dicht bij elkaar in het zuiden. Ericsson en Movistar zitten er tussen in
Nee joh, 7 maart komt dicht bij...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Sandworm het volgende:
Rustig hier, zal wel door de OS komen. Maar we gaan lekker door....
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef Landrot het volgende:
[afbeelding] Edit: het weerkaartje van de VOR.com-site krijg ik niet voor elkaar...
Brasil en ABN 2 zitten duidelijk in een gebied met minder wind!![]()
Graag zou ik de afstand willen berekenen tot de eerste ice-gate (48S, 148-140W). Met Coordinate Calc (de link bovenaan dit topic) zou dit mogelijk moeten zijn. Maar als ik daarop klik kom ik op een last-minute-vliegticket-site!![]()
wat is er 7 maart?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Nee joh, 7 maart komt dicht bij...
Maar gelukkig is er nog iemand die de stand post![]()
7 maart kan je er voor kiezen dat de ABN ook buiten de VOR de macht grijpt binnen je gemeente (lijst 14)quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef WEST het volgende:
[..]
wat is er 7 maart?
10 maart is de DAY dan begint f1 weer![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef WEST het volgende:
[..]
wat is er 7 maart?
10 maart is de DAY dan begint f1 weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |