Ja maar...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Phoenixx![]()
![]()
Leuk je hier te treffen![]()
Je had natuurlijk al gehoord van het plan om de modjes geheel ON-vrijwillig voor de trein te leggen he
Ronald gaat echt wel opzij als ik dat aardig vraagquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ja maar...
Ja maar....
Durf je wel tegen zo'n kleintje??
Neem er een van je eigen formaat!!
*achter RonaldV wegduikt*
mental note maakt. desert eagle meeneemt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Phoenixx![]()
![]()
Leuk je hier te treffen![]()
Je had natuurlijk al gehoord van het plan om de modjes geheel ON-vrijwillig voor de trein te leggen he
Mental note: hardloop training begint morgen!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald gaat echt wel opzij als ik dat aardig vraag![]()
Je weet niet eens hoe dat moet, aardig vragenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald gaat echt wel opzij als ik dat aardig vraag![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe dat moet, aardig vragen
* pal voor mede-mod gaat staan
Ronald is blijkbaar al sprakeloos bij de gedachte...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb daar andere manieren voor
* PdeHoog neemt een naaktmodel mee
Kijk Ronald.....daar...... *wijst in verte naar model*
Cool hequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ronald is blijkbaar al sprakeloos bij de gedachte...![]()
![]()
Jij hebt het niet begrepen denk ik... ik zou een naakt model voor mezelf houden. screw the trains ménquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef PdeHoog het volgende:Ik heb daar andere manieren voor
* PdeHoog neemt een naaktmodel mee
Kijk Ronald.....daar...... *wijst in verte naar model*
Ronald was even bezig met een alternatieve openingspost voor Shark.Baitquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ronald is blijkbaar al sprakeloos bij de gedachte...![]()
![]()
Maar, maar, maar...... het is toch veel leuker om Phoenixx voor de trein te leggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij hebt het niet begrepen denk ik... ik zou een naakt model voor mezelf houden. screw the trains mén
Stuur je BB tochquote:
Van mij wel hoor!quote:
Kan me voorstellen dat je ff bezig was om dat bij elkaar te verzinnen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ronald was even bezig met een alternatieve openingspost voor Shark.Bait
Ja maar jij bent mijn baas nietquote:
Als je baas maar niet denkt dat hij in jouw plaats kan komen danquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja maar jij bent mijn baas niet![]()
@peerke : BB komt wel als ie tijd heeft (gok ik )
Neuh : dat denken laten ze altijd aan mij overquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je baas maar niet denkt dat hij in jouw plaats kan komen dan
eventjes wachten nog...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:07 schreef PoseidonVS het volgende:
Is er een schatting te geven wat de kosten gaan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |