abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2007 @ 08:34:36 #251
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_50603746
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
bestuurskunde is ook praktischer dan politicologie, wat veel theoretischer is, tenminste in Leiden
Bestuurskunde is inderdaad een veredelde HBO-opleiding.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_50624981
Politiek bewustzijn groeit met de jaren. Het is wel leuk om je erin te verdiepen. Je aansluiten bij een politieke jongerenpartij in een studentenstad kan heel leuk zijn om erachter te komen hoe je over bepaalde zaken denkt. Op jouw leeftijd is het het beste dat je uberhaupt het nieuws kijkt en er enigszins een mening over hebt. Niets ergers dan 16-jarige ROOD leden die het allemaal al doorhebben Sta open voor verschillende invloeden en je zult een fantastische ontwikkeling doormaken in je studententijd.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_50625136
Over economie. Het is geen vereiste, op de VU kreeg ik destijds in het eerste jaar een inleidend economievak en dan begin je echt bij scratch. Nu is het natuurlijk wel handig om economie op de middelbare school te volgen. Het leert je logisch met cijfers om te gaan en dat is altijd handig natuurlijk. Waarom neem je niet C&M met economie 2 erbij?
  woensdag 20 juni 2007 @ 08:46:16 #254
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_50641549
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Overlast het volgende:
Niets ergers dan 16-jarige ROOD leden die het allemaal al doorhebben
Een studie politicologie leidt er juist toe dat je niet zo snel denkt de wjsheid in pacht te hebben. Je leert immers om een probleem van alle zaken te bekijken en dan ontdek je negen van de tien keer dat het zo genuanceerd is dat het belachelijk is om er extreme standpunten op na te houden.
pi_50675604
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef Overlast het volgende:
Over economie. Het is geen vereiste, op de VU kreeg ik destijds in het eerste jaar een inleidend economievak en dan begin je echt bij scratch. Nu is het natuurlijk wel handig om economie op de middelbare school te volgen. Het leert je logisch met cijfers om te gaan en dat is altijd handig natuurlijk. Waarom neem je niet C&M met economie 2 erbij?
Dat was niet mogelijk, tenminste niet bij ons op school. Economie 1,2 kun je alleen kiezen als je E&M kiest, maar ik heb het als keuzevak genomen bij C&M (reden heb ik al eens genoemd) dus dan kun je niet het 'volledige' vak volgen

En je hebt gelijk, mij lijkt de studie politicologie gewoon interessant omdat ik me graag in de politiek wil verdiepen. Als mensen horen dat ik politicologie wil gaan doen, verwachten ze ook meteen dat ik politicus word en in de Tweede Kamer ga zitten Maar zo zie ik dat helemaal niet voor me En ik wil me dus ook niet overhaast bij een politieke partij aansluiten om maar ergens bij te horen..
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:31:57 #256
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_50675708
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:29 schreef linda1989 het volgende:

Als mensen horen dat ik politicologie wil gaan doen, verwachten ze ook meteen dat ik politicus word en in de Tweede Kamer ga zitten
Geloof me, dat gaat nooit over.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 21 juni 2007 @ 08:57:31 #257
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_50681483
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Geloof me, dat gaat nooit over.
Nee, zelfs tijdens sollicitatiegesprekken vraagt men of je later de politiek in wil.
pi_50685416
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:46 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Een studie politicologie leidt er juist toe dat je niet zo snel denkt de wjsheid in pacht te hebben. Je leert immers om een probleem van alle zaken te bekijken en dan ontdek je negen van de tien keer dat het zo genuanceerd is dat het belachelijk is om er extreme standpunten op na te houden.
Het heeft er bij in ieder geval toe geleid dat ik vroeger altijd vóór een partij was, waar ik nu de minst slechte zou stemmen, bij gebrek aan beter.
pi_50685647
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:30 schreef thettes het volgende:

[..]

Het heeft er bij in ieder geval toe geleid dat ik vroeger altijd vóór een partij was, waar ik nu de minst slechte zou stemmen, bij gebrek aan beter.
Ach, ik weet wel ongeveer waar ik sta in het politieke spectrum. Dan kan je nog twijfelen over welke van de 3 partijen je het beste vertegenwoordigen maar ik ben niet zo'n zure politicoloog die het allemaal maar niks vindt. Dat vind ik wel zo'n zwaktebod(Gaat niet per se over jou thettes, als wel over enkele bekenden van me).

Oh ja, de vraag: wat ga je ermee doen gaat wel irriteren op een gegeven moment. Het enige dat erger is als mensen zeggen: "Oh, dan word je zeker minister-president". Gat-ver-damme.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 18:03:09 #260
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_52396702
TeeVeePee!!

Master B&B @ UvA
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:54:54 #261
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_52401647
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:03 schreef AgLarrr het volgende:
Master B&B @ UvA
Master Bed & Breakfast?
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:39:42 #262
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_52424540
quote:
Oh ja, de vraag: wat ga je ermee doen gaat wel irriteren op een gegeven moment. Het enige dat erger is als mensen zeggen: "Oh, dan word je zeker minister-president". Gat-ver-damme.
Ik zeg dan atlijd gewoon "ja". De standaard respons is dan: "Echt?! Ik zal op je stemmen hoor!" en dan kun je het weer over dingen hebben die je gesprekspartner wel snapt en interessant vindt..

vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:45:15 #263
124676 RobertoCarlos
pi_52444568
Master Buik en Billen?
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:43:54 #264
11923 I.R.Baboon
pi_52525372
Bestuur en Beleid.
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:22:41 #265
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_52534882
quote:
Bestuur en Beleid.

Ik denk ik reageer er niet eens op. Iemand van de UvA lid van Machiavelli trouwens?

maandag 20 augustus 2007 @ 19:44:47 #266
124676 RobertoCarlos
pi_52537333
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik denk ik reageer er niet eens op.
Dat doe je nu dus wel.. Maar best triest dat je niet gewoon ff antwoordt op een speelse vraag. Alsof iedereen weet wat voor een studies er allemaal zijn. Maar goed zal wel.

Trouwens, Bestuur en Beleid lijkt me gewoon Bestuurskunde en geen Politicologie.
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:16:04 #267
11923 I.R.Baboon
pi_52538377
quote:

[..]

Ik denk ik reageer er niet eens op. Iemand van de UvA lid van Machiavelli trouwens?
Dat was ik. Maar niet meer, want na 4 jaar hield m'n lidmaatschap op. Ik denk dat je als masterstudent weinig aan ze hebt, want dan hebben ze geen goedkopere boeken meer en hoef je ook geen samenvattingen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:16:22 #268
11923 I.R.Baboon
pi_52538389
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dat doe je nu dus wel.. Maar best triest dat je niet gewoon ff antwoordt op een speelse vraag. Alsof iedereen weet wat voor een studies er allemaal zijn. Maar goed zal wel.

Trouwens, Bestuur en Beleid lijkt me gewoon Bestuurskunde en geen Politicologie.
Het is één van de afstudeerrichtingen binnen politicologie.
pi_52538604
quote:

[..]

Ik ja, voor 4 jaar.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:06:18 #270
124676 RobertoCarlos
pi_52540108
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Het is één van de afstudeerrichtingen binnen politicologie.
thanx

Heb het idd maar eens opgezocht en is in de praktijk eigenlijk gewoon besttuurskunde zoals we dat in Leiden kennen
http://64.233.183.104/search?q=cache:5ROA-OIFxIcJ:www.studeren.uva.nl/ma-benb/+master+bestuur+en+beleid+uva&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nl&client=firefox-a
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:45:15 #271
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_52571212
quote:
Ieder zijn gevoel voor humor.
quote:
Heb het idd maar eens opgezocht en is in de praktijk eigenlijk gewoon besttuurskunde zoals we dat in Leiden kennen
Dat zou heel goed kunnen, in ieder geval de master. Maar in de bachelor ligt de nadruk toch vooral op politicolgie in al haar facetten (Dus politieke theorie, internationale betrekkingen etc.) en in de master benader je de bestuurskunde ook vanuit politicologisch perspectief. Ik neem bijvoorbeeld aan dat jij wel bestuursrecht en dergelijke krijgt/gehad hebt? Dat krijgen wij bijvoorbeeld weer niet, tenzij je het extra kiest.

Ik ben ook lid van Machiavelli, ga ook regelmatig borrelen in 't Atrium. Altijd wel gezellig.

woensdag 22 augustus 2007 @ 08:32:40 #272
124676 RobertoCarlos
pi_52581385
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:45 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
in de master benader je de bestuurskunde ook vanuit politicologisch perspectief. Ik neem bijvoorbeeld aan dat jij wel bestuursrecht en dergelijke krijgt/gehad hebt?
Niet bij politicologie. Beide studies zouden trouwens in elkaar op moeten gaan, ze raken zo erg aan elkaar.
pi_52751449
Weet iemand misschien wat er met machtselitisme bedoeld wordt? (Voor de UvA-politicologen: ben herkansing PSP aan het leren )
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:03:47 #274
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_52753286
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:27 schreef theSummoner het volgende:
Weet iemand misschien wat er met machtselitisme bedoeld wordt? (Voor de UvA-politicologen: ben herkansing PSP aan het leren )
Dat lijkt me het idee dat burgers apatisch zijn en er een onvermijdelijke machtsconcentratie bij de elites ontstaat. Zie bijvoorbeeld denkers als Pareto, Michels en Schumpeter.

Of het betekent gewoon dat mensen met macht cool zijn.

?
pi_52783628
Voor UvA mensen, waar vind ik in welke werkgroep ik ben geplaatst? Het zou op internet komen te staan, maar ik kan niets vinden.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52824741
Niet op blackboard -> werkgroep 1 -> communicatie ->groups of iets dergelijks?
pi_52824773
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:03 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Dat lijkt me het idee dat burgers apatisch zijn en er een onvermijdelijke machtsconcentratie bij de elites ontstaat. Zie bijvoorbeeld denkers als Pareto, Michels en Schumpeter.

Of het betekent gewoon dat mensen met macht cool zijn.

?
dat is macht1337isme toch?
pi_52825067
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef thettes het volgende:
Niet op blackboard -> werkgroep 1 -> communicatie ->groups of iets dergelijks?
Nope, dat was mijn gedachtegang ook. Maar heb het uiteindelijk gevonden op studieweb.
pi_52850880
Zoooooo dat was m'n P
Echt een easy-ass herkaning, PSP
Weet iemand alleen wat het verschil tussen 'media logic' en 'public logic' is?
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_52860326
*meldt. Ik begin maandag
  zaterdag 1 september 2007 @ 02:24:02 #281
11923 I.R.Baboon
pi_52860647
Ik moest gisteren debateren tijdens de intreeweek en onredelijk veel mensen die er namens een studentenvereniging debatteerden bleken vijfde, zesde of zevendejaars politicologie te zijn.

Moraal: we ontwikkelen onze debatcapaciteiten, maar dat kost ons wel wat tijd.
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:32:44 #282
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_52863733
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 02:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Moraal: we ontwikkelen onze debatcapaciteiten, maar dat kost ons wel wat tijd.
Dat klopt, maar het is ook het type mens dat politicologie gaat studeren. Ik heb naast politicologie nog een andere studie gedaan en dan merk je wat dat betreft het verschil direct. Politicologen discussiëren constant en tijdens werkgroepen neemt bijna iedereen regelmatig het woord. Bij die andere studie zat een groot deel van de studenten tijdens discussies glazig voor zich uit te staren.
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:45:08 #283
124676 RobertoCarlos
pi_52868501
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:32 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het is ook het type mens dat politicologie gaat studeren. Ik heb naast politicologie nog een andere studie gedaan en dan merk je wat dat betreft het verschil direct. Politicologen discussiëren constant
mee eensch, politicologen zijn veel kritischer dan andere studenten. Maar toch heb ik daar inmiddels ook genoeg parasieten en passieve figuren gezien
pi_52868978
Hoe lang doen jullie de studie al? En is het wat? Ik heb ongelovelijk lang nagedacht over wat ik nou wilde gaan doen en ben dus nu uiteindelijk terecht gekomen bij politicologie. Ik begin maandag en heb er best veel zin in, maar wat kan ik zoal verwachten? Ik heb grotendeels de voorlichtingen gemist omdat ik pas een paar dagen geleden heb besloten om politicologie te gaan doen. En de boekjes zijn ook niet al te helder, dus zou iemand mij een beetje kunnen informeren wat er zoal aan bod komt?
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:51:45 #285
124676 RobertoCarlos
pi_52870968
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 16:11 schreef -Beer- het volgende:
Hoe lang doen jullie de studie al? En is het wat? Ik heb ongelovelijk lang nagedacht over wat ik nou wilde gaan doen en ben dus nu uiteindelijk terecht gekomen bij politicologie. Ik begin maandag en heb er best veel zin in, maar wat kan ik zoal verwachten? Ik heb grotendeels de voorlichtingen gemist omdat ik pas een paar dagen geleden heb besloten om politicologie te gaan doen. En de boekjes zijn ook niet al te helder, dus zou iemand mij een beetje kunnen informeren wat er zoal aan bod komt?
je kunt denk ik beter zeggen wat je verwacht, dan kijken wij wel of het klopt
pi_52873303
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

je kunt denk ik beter zeggen wat je verwacht, dan kijken wij wel of het klopt
Nou uiteraard draait de studie om de politiek, en ik denk dat je dat dan op verschillende manier gaat bekijken. Vanuit de geschiedenis, de filosofie, de economie en ga zo maar door. Misschien ook hoe de politiek een boodschap overbrengt op het volk. En natuurlijk debateren!

Dat is een beetje wat ik er van verwacht.
  zaterdag 1 september 2007 @ 20:56:10 #287
124676 RobertoCarlos
pi_52875191
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef -Beer- het volgende:

[..]

Nou uiteraard draait de studie om de politiek, en ik denk dat je dat dan op verschillende manier gaat bekijken. Vanuit de geschiedenis, de filosofie, de economie en ga zo maar door. Misschien ook hoe de politiek een boodschap overbrengt op het volk. En natuurlijk debateren!

Dat is een beetje wat ik er van verwacht.
Klopt eigenlijk gewoon
Dat van de boodschap overbrengen = political psychology. Daarnaast natuurlijk ook hoe een staat in elkaar zit met verschillende staatsinrichtingsvormen, waarbij de nadruk natuurlijk ligt op democratie.
Wat je nog niet noemt is de internationale kant, dus International Relations. Eigenlijk zegt de naam het al, de onderlinge relaties tussen staten en soms internationale organisaties zoals de VN. Waarom heeft de VS zo'n leidende rol in de wereld? En kunnen ze die dominante rol (hegemony) wel vasthouden in de toekomst of gaat China die overnemen. Hier kun je vanuit verschillende kanten/inzichten tegenaan kijken.

Economie (dus het financiele) en het debatteren komt naar mijn idee wat minder aan de orde, maar dat kan ook per uni verschillen.
Als je 1 ding moest noemen wat toch centraal staat in de politicologie, is dat naar mijn idee de politieke theorie, wat simpeler gezegd de filosofie. Hoe zie je de staatsinrichting? Als ieder voor zich, of als een sociaal contract tussen de 'overheid'/ elite en het volk?
Dit zijn zo wat indrukken, hopelijk heb je er wat aan.
Volgens mij heb je al een goed beeld en het is nl gewoon erg leuk!
pi_52875666
Hoe zit het eigenlijk met de hoeveelheid rechten? Zal ook wel per uni verschillen, maar over het algemeen.
  zondag 2 september 2007 @ 02:01:19 #289
11923 I.R.Baboon
pi_52882686
Bij de UvA gaat het om 1 vak, en da's niet bepaald heel diepgaand.
pi_52883444
Gaaf, ik heb er zin in.
  zondag 2 september 2007 @ 10:41:14 #291
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_52885890
quote:
Op zondag 2 september 2007 02:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
In Leiden gaat het om 1 of 2 vakken, en die zijn niet bepaald heel diepgaand.
  Moderator zaterdag 13 oktober 2007 @ 02:19:53 #292
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53901716
Wat een stilte hier Ik ontdek het topic dan ook pas net... Ik studeer nu ook Politicologie aan de UvA, schakeljaar en dan master Politieke Theorie en Gedrag Ik heb echt weinig uren, 12 in totaal, maar wel uitgesmeerd over 4 dagen... Maar ik dacht dat het op het hbo erg gesteld was met de uren maar dat is op de uni dus ook gewoon zo Overigens valt het me nog wel zwaar hoeveel je moet lezen, dat is wel even wennen Maar wel super interessant allemaal
Volgende week mijn eerste tentamen, PSP. En de week erna Rechtsorde. Boeiend vak maar wat een ontzettend saaie docent Iemand anders ervaring mee?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 04:32:09 #293
11923 I.R.Baboon
pi_53902497
Nou en of. Ik neem aan dat je nog Ruud v.d. Berg hebt. Erg aardige man, maar niet direct een goede docent. Maar goed, tentamen is niet ál te lastig.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:44:05 #294
124676 RobertoCarlos
pi_53904370
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 02:19 schreef MaJo het volgende:
Wat een stilte hier Ik ontdek het topic dan ook pas net... Ik studeer nu ook Politicologie aan de UvA, schakeljaar en dan master Politieke Theorie en Gedrag Ik heb echt weinig uren, 12 in totaal, maar wel uitgesmeerd over 4 dagen... Maar ik dacht dat het op het hbo erg gesteld was met de uren maar dat is op de uni dus ook gewoon zo Overigens valt het me nog wel zwaar hoeveel je moet lezen, dat is wel even wennen Maar wel super interessant allemaal
Volgende week mijn eerste tentamen, PSP. En de week erna Rechtsorde. Boeiend vak maar wat een ontzettend saaie docent Iemand anders ervaring mee?
Ik heb uit interesse ff de beschrijving van deze master bekeken
http://www.theofficialmasterguide.nl/nl/doc.phtml?cid=4527&cpc=&ccid=2&ct=&country=&p=Opleiding
maar ik kan nog niet ontdekken wat er nou zo specifiek aan is. Ik ken de UvA verder niet zo, maar hoe theorie en gedrag samengaan is waar je het de hele tijd al over hebt. Kan ook nog niet echt een lijn in de beschrijving zien, is een b-tje allegaartje, ...toch? Vertel, vertel
  Moderator zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:05:43 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53905581
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 04:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou en of. Ik neem aan dat je nog Ruud v.d. Berg hebt. Erg aardige man, maar niet direct een goede docent. Maar goed, tentamen is niet ál te lastig.
Yep Oh hij is zeker vriendelijk, en de stof is ook interessant, maar als hij weer dingen gaat illustreren door middel van kunstwerken van Chagal of de denker van Rodin dan denk ik wel even Hij kan wel bijzonder geestig uit de hoek komen, we moeten vaak erg lachen bij het college
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:07:52 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53905619
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik heb uit interesse ff de beschrijving van deze master bekeken
http://www.theofficialmasterguide.nl/nl/doc.phtml?cid=4527&cpc=&ccid=2&ct=&country=&p=Opleiding
maar ik kan nog niet ontdekken wat er nou zo specifiek aan is. Ik ken de UvA verder niet zo, maar hoe theorie en gedrag samengaan is waar je het de hele tijd al over hebt. Kan ook nog niet echt een lijn in de beschrijving zien, is een b-tje allegaartje, ...toch? Vertel, vertel
Naar mijn mening is deze master hetgeen wat het meest ´hardcore´ politicologie is. Je hebt Internationale betrekkingen, bestuur en Beleid en een of andere Europese Master. PTG gaat door op de onstaan van de politiek, de politieke denkers en gaat het meest in op de Nederlandse politiek. Maar goed, ik heb nog geen PTG vak gevolgd (doe nu schakeljaar) dus wellicht kan iemand anders er beter over vertellen
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:07:55 #297
11923 I.R.Baboon
pi_53905621
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Yep Oh hij is zeker vriendelijk, en de stof is ook interessant, maar als hij weer dingen gaat illustreren door middel van kunstwerken van Chagal of de denker van Rodin dan denk ik wel even Hij kan wel bijzonder geestig uit de hoek komen, we moeten vaak erg lachen bij het college
Ik heb nog wel eens een werkgroep bij hem gevolgd. Echt veel stak je niet op, maar hij bedoelt het allemaal wel goed.

En die kunst werd idd heel erg lachwekkend op een bepaald moment.
  Moderator zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:09:21 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53905634
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:07 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik heb nog wel eens een werkgroep bij hem gevolgd. Echt veel stak je niet op, maar hij bedoelt het allemaal wel goed.

En die kunst werd idd heel erg lachwekkend op een bepaald moment.
Het is inderdaad dat ie het goed bedoelt maar anders zou ik het niet trekken Laatst ging hij trouwens nog een stapje verder door een opera te laten horen. Vooral de opmerking `ik moet me echt inhouden om niet mee te gaan zingen` was hillarisch
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:16:46 #299
11923 I.R.Baboon
pi_53956201
Oja, dat weet ik nog wel...

Hille is wat dat betreft anders, kan je ook lekker veel video kijken en zo. Maar het zal nooit het meest boeiende vak worden, vind ik dan.
pi_53956747
V.d. Berg is overigens wel vrij streng als werkgroepdocent heb ik ervaren. Rechtsorde ga ik dit jaar opnieuw volgen, heb het vorig jaar niet gehaald (het eerste deel lag me niet echt). Wel blij dat Witteveen er nu uit is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')