Meneer_Aart. Oude #filiosofiegabber! Leef je nog? He, is me dat even gezellig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:38 schreef Meneer_Aart het volgende:
* Meneer_Aart studeert tegenwoordig ook politicologie
Ja. Ik voer hier eigenlijk niks uit, ga wel m'n punten incasseren en ondertussen vermaak ik me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef Meneer_Aart het volgende:
Aan de UvA, verkorte bachelor, sinds dit collegejaar. Het wordt nu interessant met de kernmodule PTG en met PT. Jij bent momenteel op uitwisseling?
Ik ben nog net oude stijl, dus ik kan doen wat ik wil. Ik heb wel afgelopen semester het vak gehaald dat als laatste vak nodig is voor je afstudeerproject, en dat was een mastervak, maar op dat vak na kan ik gewoon alles kiezen wat ik wil (zolang ik maar in 2008 klaar ben).quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef Meneer_Aart het volgende:
Je zit nu dus in je master? Of nog niet?
Een TerugVindPost.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Uh..... wat is een tvp?![]()
(als het iets fatsoenlijks is, zet ik m ook)
Thanx, we leren het wel, ben nog niet zo lang bij Fokquote:
Wie geeft het?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef Internationalist het volgende:
Kennisleer en Onderzoeksmethoden, tof vak
Ik zwaai gewoon evenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Plato is aan het afstuderen, ik loop wat te kutten in Ierland, MeneerTim heeft eindelijk z'n propedeuse binnen en dan lopen er hier ook nog een aantal eerstejaars rond, zowel vanuit Leiden als vanuit de UvA. Alle ingrediënten voor een gezellig topic. Doen jullie mee?
Is dat zoiets als "Methoden en Technieken van Politicologisch Onderzoek"?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef Internationalist het volgende:
Kennisleer en Onderzoeksmethoden, tof vak
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is dat zoiets als "Methoden en Technieken van Politicologisch Onderzoek"?
Hier is het ook verdeeld. In het eerste jaar krijg je Statistiek en in het tweede jaar Methoden en Technieken van Politicologisch Onderzoek. Ik heb die vakken min of meer probleemloos gehaald, maar ik ken wel mensen die met de studie zijn moeten stoppen omdat ze Statistiek niet konden halen. Maar dat zijn wel uitzonderingen, zelfs de grootste kneuzen halen het uiteindelijk meestal wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Bij de UvA verdeeld in een eerstejaarsvak en een tweedejaarsvak. Ik heb allebei in 1 keer gehaald, maar ik heb dan ook een behoorlijk wiskundige achtergrond, maar veel mensen kijken er heel erg tegenop (het valt uiteindelijk wel mee).
Nou inderdaad. Wat een kruisgang was dat half jaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe kan iemand het dan een geweldig vak vinden? Ik denk dat de gemiddelde demente bejaarde nog over meer didactische kwaliteiten beschikt dan De Bruin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |