Even een moeilijke verzinnequote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef Molluck het volgende:
Delta Loyd toch?
Molluck was eerderquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Waarom noemt hij dan het bestand Unive.jpg![]()
Ze misbruiken mijn naam. Waarom moet die lul nou weer wouterrrr heten.quote:
Bah, sneltyperquote:
Heeeeeinekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:35 schreef Molluck het volgende:
[afbeelding]
Klein, maar niet al te moeilijk toch?
Hertog jan.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef Parttime_pacifist het volgende:
even apeldoorn bellen.
Echt zo stom hé...quote:
Klopt ja, maar van welk bedrijf?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt zo stom hé...
Op het plattegrondje erachter staat er een logo van de britse underground terwijl het een metro is van Amsterdamse GVB...
Ik dacht dat als ze onder een tunnel gingen dat alles gejat werd door die omatje
Nope.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef Fonzarelli het volgende:
OHRA?
Dan kan je net zo goed een plaatje posten met het antwoord eronderquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg post anders ff het antwoord en doe gelijk een nieuwe, zo schiet t niet op hè...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef XQZ-me het volgende:
ik zat te denken aan c1000 - geen fratsen dat scheeltof 2 voor de prijs van 1 ofzo...
![]()
is al gezegt...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef L.Mo het volgende:
Delta Lloyd dan?
Niet te snel opgeven he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef Fonzarelli het volgende:
Kan je anders een deel van de copy geven?
Nee, mn buurjongetje moet slapenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef Fonzarelli het volgende:
[..]
Zeg moet jij niet gitaar spelen?
Ik was nog even gitaar spelenquote:
Ligt werkelijk op het puntje van mijn tongquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik was nog even gitaar spelen![]()
Nou, weet iemand het al?![]()
Nee-heeejquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, de V.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt werkelijk op het puntje van mijn tong
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik NEE zeg....quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:49 schreef Renesite het volgende:
Venco?
Jaja, Loterij enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:52 schreef Kurk het volgende:
Ik post ondertussen maar een nieuwe
[afbeelding]
Go on![]()
Lotto!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:52 schreef Kurk het volgende:
Ik post ondertussen maar een nieuwe
[afbeelding]
Go on![]()
doet ie expres!! heel slim is datquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Kurk het volgende:
Oh nee, hij zal wel niet kloppen[afbeelding]
quote:
Moeilijk...quote:
Dat was de bedoeling ookquote:
Dat laatste, het lijkt er wel op. Alleen je schrijft het andersquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:38 schreef Fonzarelli het volgende:
Karvan Cevitam? Of roze-vitae (hoe typ je dat?)
Roosviceequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dat laatste, het lijkt er wel op. Alleen je schrijft het anders
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:43 schreef XQZ-me het volgende:
roosvicee?
we hebben een winnaar!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:47 schreef Fonzarelli het volgende:
Unive
HPquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Fonzarelli het volgende:
Nou ff een makkelijke tussendoor:
[afbeelding]
Wie is t snelst?![]()
JVC? Sony!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:54 schreef Fonzarelli het volgende:
nope.
Whooquote:
Hahahquote:
Damn, te makkelijkquote:
jepsquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef XQZ-me het volgende:
belcompany?
tjah i know.....maja ben dan zo eerlijk om gewoon na te denken en te raden....in plaats van bron achterhalen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Kurk het volgende:
Je moet hem toch maar even hosten onder een andere naam, want hij is nu terug te zoeken op die site
die jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef Chanandler het volgende:
Dat is die anti vlooien reclame ... kom niet op de naam
FRONTLINEquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef XQZ-me het volgende:
Hint: het merk begint met een F.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:34 schreef Svensational het volgende:
Unox
quote:
nou post er zelf 1 zou ik zeggen, de laatste die er 1 geraden heeft is nu te laatquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:03 schreef koenimex het volgende:
Ik wil ook meedoen! Met smart op de volgende opgave wachtende...
Post een screenshot danquote:
Volgens mij bloed ie zelf doodquote:
is niet te hopen voor um...... zelf dan maar posten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Volgens mij bloed ie zelf dood
1ste is goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef Bob. het volgende:
Always en freshelle?
Weerstand... met die bacteriën..quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:39 schreef Bob. het volgende:
nouja ik weet hem wel, maar ik weet nogsteeds niet goed waar ik een nieuwe foto vandaan moet toverenDus ik laat iemand anders wel raden
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:19 schreef Kurk het volgende:
Reclames zijn te vinden op http://www.tvreclames.nl/reclames , dan maak je een printscreen, die sla je op in paint et voila
Uploaden kan hier: www.xs.to.
ik probeerde eerst printscreens van www.ster.nl te halen en daar heb ik dat ook, echt zo raarquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef Gronnaephos het volgende:
Eey ey, ik heb geprobeerd het filmpje te openen in mediaplayer, het opgeslagen als wmv bestand en geopend met BSplayer, maar wat ik ook probeer, geen enkele printscreen werkt, telkens is het video-venstertje zwart of verschijnt het beeld in een hoek ofzo.. Echt heel vaagSnap er niks meer van. heb je soms speciale capturing software of codecs nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een goede buur dan een slechte signatuur
google kan ook uitkomst biedenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:45 schreef Gronnaephos het volgende:
Nou ja, helaas, het uur is al voorbij. Het was een (oude) TicTac-reclame, in een tankstation, waar die eenzame verkoper begint te flippen tegen een nietsvermoedende klant.
Geen zin om nog een keer zo omslachtig een foto te maken van mn mediaplayer-venster, dus iemand anders mag nu een screenshot showen!
zit in de buurt, maar helaas niet goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:17 schreef Game_Error het volgende:
die met dat maandverband, always?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Double A Paper (die aziatische schoonheid die op de kopieermachine gaat 'zitten')???
Nou, zeg het maarquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:16 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
google kan ook uitkomst bieden
maar vooruit...gooi ik er nog 1 in:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef samchestido het volgende:
OB?
Jij moet nu een nieuwe postenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef samchestido het volgende:
OB?
quote:ohra
does ff dimme jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
post dan een nieuwe, muts, of laat je tieten zien
Planet Internet!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:48 schreef samchestido het volgende:
[..]
![]()
Kom op, iemand kan hem nog raden?Ben beetje laat weet het... Begint met een P
't gaat hier niet helemaal goed he? Ik stel voor dat Kurk een nieuwe post. Het antwoord op deze quote is in ieder geval de Landmacht (zo'n doos achter het stuur die er leuk uitziet tot ze breeduit begint te lachen)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:05 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
does ff dimme jaut leven bestaat niet alleen uit fok! en bovendien moest ik eerst bevestiging hebben of het goed was.
nieuwe:
[afbeelding]
beetje onduidelijk...maar om de moeilijkheidsgraat wat te verhogen!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:16 schreef Kurk het volgende:
[..]
Planet Internet!LD:D
: D D@:
::D:! !: D: :SL@@ :!:!:D:
:D:D
D:
het gaat heel goed hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
't gaat hier niet helemaal goed he? Ik stel voor dat Kurk een nieuwe post. Het antwoord op deze quote is in ieder geval de Landmacht (zo'n doos achter het stuur die er leuk uitziet tot ze breeduit begint te lachen)
laat iemand anders het volgende plaatje maar doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef NeoPhythe het volgende:
Ariel ! or robijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |