quote:
nou post er zelf 1 zou ik zeggen, de laatste die er 1 geraden heeft is nu te laatquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:03 schreef koenimex het volgende:
Ik wil ook meedoen! Met smart op de volgende opgave wachtende...
Post een screenshot danquote:
Volgens mij bloed ie zelf doodquote:
is niet te hopen voor um...... zelf dan maar posten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Volgens mij bloed ie zelf dood

1ste is goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef Bob. het volgende:
Always en freshelle?
Weerstand... met die bacteriën..quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:39 schreef Bob. het volgende:
nouja ik weet hem wel, maar ik weet nogsteeds niet goed waar ik een nieuwe foto vandaan moet toverenDus ik laat iemand anders wel raden
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:19 schreef Kurk het volgende:
Reclames zijn te vinden op http://www.tvreclames.nl/reclames , dan maak je een printscreen, die sla je op in paint et voila
Uploaden kan hier: www.xs.to.
ik probeerde eerst printscreens van www.ster.nl te halen en daar heb ik dat ook, echt zo raarquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef Gronnaephos het volgende:
Eey ey, ik heb geprobeerd het filmpje te openen in mediaplayer, het opgeslagen als wmv bestand en geopend met BSplayer, maar wat ik ook probeer, geen enkele printscreen werkt, telkens is het video-venstertje zwart of verschijnt het beeld in een hoek ofzo.. Echt heel vaagSnap er niks meer van. heb je soms speciale capturing software of codecs nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een goede buur dan een slechte signatuur
google kan ook uitkomst biedenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:45 schreef Gronnaephos het volgende:
Nou ja, helaas, het uur is al voorbij. Het was een (oude) TicTac-reclame, in een tankstation, waar die eenzame verkoper begint te flippen tegen een nietsvermoedende klant.
Geen zin om nog een keer zo omslachtig een foto te maken van mn mediaplayer-venster, dus iemand anders mag nu een screenshot showen!
zit in de buurt, maar helaas niet goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:17 schreef Game_Error het volgende:
die met dat maandverband, always?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |