Europa heeft nu ook een image probleemquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:52 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ja ja het is alleen maar een imago probleem.![]()
hoi knuffelmoezliemquote:
ja. dat is een punt.. in de ogen van sommige moslims welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Europa heeft nu ook een image probleem
religievrij bestaat niet meer in Nederlandquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:11 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ja. dat is een punt.. in de ogen van sommige moslims wel
vraagje aan jou meki... of andere moslims op dit forum
hoe voelt het .... ? moslim in nederland... heb je het idee dat je je religie vrij kunt beleven?
ok je gevoel is heel duidelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:14 schreef Meki het volgende:
[..]
religievrij bestaat niet meer in Nederland
elke keer gezeur over Moslims en Moskeeen
dat bestaat niet meer in Nederland .
Vlaggen verbranden is daar iets dat al decennia lang gebeurt. En ook ambassade's aanvallen is ook al vaker gebeurd. Verschil is dat het nu Europese vlaggen en ambassade's zijn, en men hier daardoor is wakker geschud. Daarvoor waren het altijd Israel en Amerika die de pineut waren en kon heel Europa hoofdschuddend verzuchten dat ze dat toch echt aan zichzelf te wijten hadden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:47 schreef MrBean het volgende:
[..]
De enige die de dingen verdraait in zijn eigen voordeel ben jij. Hij zegt helemaal niet dat die dingen niet gebeurd zijn. Hij zegt alleen dat het imago al aangetast wordt door één brandend vlaggetje, en dan kun je je voorstellen wat er gebeurd met een brandende ambassade.
man zeur toch niet zo, er is nog steeds geen enkele berperking om je geloof te belijden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:14 schreef Meki het volgende:
[..]
religievrij bestaat niet meer in Nederland
elke keer gezeur over Moslims en Moskeeen
dat bestaat niet meer in Nederland .
Omdat de media en de tweede kamer steeds over Moskeeen en de Islaam zit te lullenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ok je gevoel is heel duidelijk
kun je het ook onderbouwen met zaken waarin je feitelijk wordt gehinderd, behalve het gevoel dat het moslim zijn vaak negatief in het nieuws komt
waarin ben je niet vrij bv ?
Daar zit wel een kern van waarheid in. Ook qua tijdsbeeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:18 schreef CeeJee het volgende:
Vlaggen verbranden is daar iets dat al decennia lang gebeurt. En ook ambassade's aanvallen is ook al vaker gebeurd. Verschil is dat het nu Europese vlaggen en ambassade's zijn, en men hier daardoor is wakker geschud. Daarvoor waren het altijd Israel en Amerika die de pineut waren en kon heel Europa hoofdschuddend verzuchten dat ze dat toch echt aan zichzelf te wijten hadden.
er is geen beperking maar iedereen kijkt ons daarop aan. de media springt daar nog opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
man zeur toch niet zo, er is nog steeds geen enkele berperking om je geloof te belijden.
Hey schoonheidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
hoi knuffelmoezliem![]()
Even zonder feestverpakking.
dat opdringerige.......... dat verstikkende........ dat prominente......... dat bedreigende...... dat éénrichtingsdenken........ dat wraakzuchtige........ dat...........................................................
ik denk dat je gelijk hebt dat er veel mensen zijn die alle moslims als 1 pot nat zienquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat de media en de tweede kamer steeds over Moskeeen en de Islaam zit te lullen
en dat werkt averechts.
wij worden telkens zwart gemaakt in de media etc.
je bent alleen goed als je de Islaam afzweert
Maar inmiddels wél 600 jaar geen echte vooruitgang meer geboekt lieverd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey schoonheid![]()
![]()
Even zonder radicalisering.
Een van eerste sociale systemen die vrouwen rechten gaf, tolerantie in religie, vrijheid van meningsuitting, paar grote theorieén voor Westers vooruitgang. dat vredelievende, vergevingsgezinde, en natuurlijk liefde onderling![]()
Verval van Ottomaanse rijk (islamtische vertegenwoordiger) begon vanaf 1700, lieve schat moslims brachten kruid naar Europa, inclusief tulpen en Yoghurtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar inmiddels wél 600 jaar geen echte vooruitgang meer geboekt lieverd.
bvquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:25 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ik denk dat je gelijk hebt dat er veel mensen zijn die alle moslims als 1 pot nat zien
een imago probleem dus
dan zeg ik... accepteer dit niet als feit.. maar probeer op een positieve manier hier iets aan te veranderen..
HIer in Schiedam zijn er onderlinge projecten. Ook hielden Moslims de wacht bij kerken en Christenen bij Moskee's tijdens moord van Van Gogh, uit solidariteit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:37 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
bv
-door als moslims in nederand nou samen te werken met andere kerken
UIterlijk hoeft niet veel te zeggen.quote:-door een moderne uitstraling te hebben ( weg met ouderwetste kleding en ouderwetse moskees)
Dan komen er weer paniek aanvallen van ze gaan ons overheersen.quote:-door zichbaar te worden in de politiek
Mbt tot vrouwen is er niets mis met vrouwen in de Islam, over Homo's mag het niet openbaar, en als ze toch gezien worden moeten er 4 getuigen zijn, die nog nooit zijn betrapt op een leugen.quote:-door andere moslims die ouderwetse onzin over homo's en vrouwen uitkramen er op aan te spreken .. zo van .. he ik ben ook moslim .. ik als liberale moslim baal ik er van dat jij de moslims in nederland een slechte naam geeft
Wel eens zuilen van islam doorgelezen?quote:-door veel te doen aan liefdadigheid
Zolang het van 2 kanten komt moet het lukken.quote:- door niet steeds te hebben over wij en zij.. maar door te zeggen... ik als nederlander, als europeaan...
Andersom is het niet het geval?quote:- door je goed te verdiepen in de nederlandse cultuur en gewoonten.. zodat je weet hoe je hierin te bewegen.. zonder anderen de kast op te jagen
goed.. dat moet meer .. en dan ook landelijlkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
HIer in Schiedam zijn er onderlinge projecten. Ook hielden Moslims de wacht bij kerken en Christenen bij Moskee's tijdens moord van Van Gogh, uit solidariteit.
[..]
klopt.. maar mensen worden nu eenmaal op uiterlijk beoordeelt.. zo werkt het in de praktijk.. en zo zal het altijd blijven vrees ikquote:UIterlijk hoeft niet veel te zeggen.
[..]
Nee hoor.. juist niet.. als het een liberale en moderne tolerante moslim is.. dat stelt eerder gerust.. zo van.. oh gelukkig die zijn er ookquote:Dan komen er weer paniek aanvallen van ze gaan ons overheersen.![]()
[..]
helaas komen imams in nederland nogal eens in het nieuws met extreme uitspraken over de plek van vrouwen en homo's.. dat is een feit.. kan het ook niet helpen.. en in nederland mogen homo's wel in openbaarhied treden.. de regels van de koraan gelden niet...( gelukkig..quote:Mbt tot vrouwen is er niets mis met vrouwen in de Islam, over Homo's mag het niet openbaar, en als ze toch gezien worden moeten er 4 getuigen zijn, die nog nooit zijn betrapt op een leugen.
[..]
Oh ik geloof je direct.. het gaat er om .. om het in praktijk te brengen en zichtbaar te maken.. dat geeft aanzienquote:Wel eens zuilen van islam doorgelezen?
[..]
je en nee.. ik vind dat je als "vreemde" cultuur je moet aanpassen aan de dominante cultuur die reeds aanwezig is in het land waarin je woontquote:Zolang het van 2 kanten komt moet het lukken.
[..]
ja en nee... ik vindt niet dat ik me hoe te verdiepen
Andersom is het niet het geval?
Ik zou zeggen organiseer ietsquote:goed.. dat moet meer .. en dan ook landelijlk
Dan moeten mensen hun moreel veranderen niet mensen hun uiterlijk.quote:klopt.. maar mensen worden nu eenmaal op uiterlijk beoordeelt.. zo werkt het in de praktijk.. en zo zal het altijd blijven vrees ik
Je bedoelt moslims die delen van de islam de rug toe keren?quote:Nee hoor.. juist niet.. als het een liberale en moderne tolerante moslim is.. dat stelt eerder gerust.. zo van.. oh gelukkig die zijn er ook
GEnoeg mensen die zich er ook van weerhouden. Verdiep je eens in NMO/MGquote:helaas komen imams in nederland nogal eens in het nieuws met extreme uitspraken over de plek van vrouwen en homo's.. dat is een feit.. kan het ook niet helpen
Ik praktijk brengen gebeurt heel vaak, Zichtbaar maken is verbodenquote:Oh ik geloof je direct.. het gaat er om .. om het in praktijk te brengen en zichtbaar te maken.. dat geeft aanzien
Nee je vat me verkeerd op. Ik bedoel niet dat de dominante cultuur zich moet aanpassen, ze moeten zich eerst verdiepen in de ware Islam voor ze een oordeel vellen na een debiel die wat extreems lult.quote:je en nee.. ik vind dat je als "vreemde" cultuur je moet aanpassen aan de dominante cultuur die reeds aanwezig is in het land waarin je woont
Wel als men zomaar die islam voor achterlijk/haat zaaiende religie afschilderd. Naar een enquete bleek at ongeveer 65% van Nederlanders positiever naar de islam keek, na er in verdiept te hebben,quote:je kunt niet gaan verlangen dat mense de koran gaan lezen of zich in joou gaan verdiepen.. het enige wat je kunt eisen is dat je op de zelfde manier wordt behandelt als een ieder ander.. en dat hangt naar mijn mening voor 90 procent af van je eigen instelling en vaardigheden en kennis
ik denk dat dát er nu niet meer terzake is. Het huidige beeld wat de islam schept is bepaald niet positief te noemen met berichten uit het wijze oosten wat in naam van je profeet en god bericht wordt. Bovendien wordt dat beeld nog eens extra versterkt door radicale imams inclusief volgelingen, óók in NL. Je vindt het zelfs op Fok! terug in de replays van enkele posters, en ik weet heus wel donders goed dat deze personen niet bepaald representatief voor de islam zijn maar het irriteert wel degelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verval van Ottomaanse rijk (islamtische vertegenwoordiger) begon vanaf 1700, lieve schat moslims brachten kruid naar Europa, inclusief tulpen en Yoghurt
ik ben geen christen of moslim... dus het initiatief zal echt moeten komen uit de gemeenschap.. daarbij geef ik al inburgeringslessen.. dus ik doe op die manier al een bijdragequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou zeggen organiseer iets
tja... nou succes.... gaat je niet lukken dusquote:Dan moeten mensen hun moreel veranderen niet mensen hun uiterlijk.
[..]
nee. maar er meer pragmatisch mee omgaan.. kijk hoe de christenen omgaan met de moderniteitquote:Je bedoelt moslims die delen van de islam de rug toe keren?
[..]
daar kijk ik altijd naar. maar schrik soms van die preeken en teksten uit de koraan... over hel en verdoemenis voor nietgelovigenquote:GEnoeg mensen die zich er ook van weerhouden. Verdiep je eens in NMO/MG
[..]
nee in nederland niet.. ik heb geen boodschap wat er in de koraan staat.. de wet is in nederland het uitgangspunt, niet de bijbel of koraanquote:Ik praktijk brengen gebeurt heel vaak, Zichtbaar maken is verboden
[..]
dat is een taak voor de moslims om niet moslims op een positieve manier te informeren over de islaamquote:Nee je vat me verkeerd op. Ik bedoel niet dat de dominante cultuur zich moet aanpassen, ze moeten zich eerst verdiepen in de ware Islam voor ze een oordeel vellen na een debiel die wat extreems lult.
[..]
Wel als men zomaar die islam voor achterlijk/haat zaaiende religie afschilderd. Naar een enquete bleek at ongeveer 65% van Nederlanders positiever naar de islam keek, na er in verdiept te hebben,
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ik denk dat dát er nu niet meer terzake is. Het huidige beeld wat de islam schept is bepaald niet positief
Ja klopt mij ook wel, maar is het niet onrechtvaardig om op zo een manier een mening over de islam te vormen terwijl het niet eens echt representatief is? Ik bedoel zelfs jij als man, had je voor kunnen doen als moslim koran in je hand pakken, beetje lullen dat je imam bent om vervolgens mensen te laten strijden voor je eigen belangen.quote:te noemen met berichten uit het wijze oosten wat in naam van je profeet en god bericht wordt. Bovendien wordt dat beeld nog eens extra versterkt door radicale imams inclusief volgelingen, óók in NL. Je vindt het zelfs op Fok! terug in de replays van enkele posters, en ik weet heus wel donders goed dat deze personen niet bepaald representatief voor de islam zijn maar het irriteert wel degelijk.
Lieve schat elke land die een mogelijke dreiging zou (kunnen) vormen, wordt preventief opgeruimd. een legaal of niet legaal strijd, zo een oorlog komt er toch. Ik bedoel het zou je toch niet verbazen als er over 20 jaar sprake is van een Amerikaanse bezetting is in Syrie/Iran? Zo een kloof wordt wel "gefixed"quote:De kloof wordt steeds groter tussen theocratische en seculiere landen, niet alleen in NL maar wereldwijd. Het wordt van kwaad tot erger en ik zie het somber in voor de toekomst als er niet gauw een kentering in komt.
Klopt, je hoeft niet religieus ze zijn om een bijdrage te kunnen leveren aan een maatschappijquote:ik ben geen christen of moslim... dus het initiatief zal echt moeten komen uit de gemeenschap.. daarbij geef ik al inburgeringslessen.. dus ik doe op die manier al een bijdrage
Can you see the future?quote:tja... nou succes.... gaat je niet lukken dus
Welke Christenen?quote:nee. maar er meer pragmatisch mee omgaan.. kijk hoe de christenen omgaan met de moderniteit
Een geloof gaat toch geen paradijs preken voor niet gelovigen?quote:daar kijk ik altijd naar. maar schrik soms van die preeken en teksten uit de koraan... over hel en verdoemenis voor nietgelovigen
Waaruit haal je dat ik zei dat de bijbel of koran in NL voor zeggen had? We hadden het over zichtbaar maken van aalmoezen. NLse wet verplicht je niet tot liefdadigheid. Islam wel, daar ging het mij om.quote:nee in nederland niet.. ik heb geen boodschap wat er in de koraan staat.. de wet is in nederland het uitgangspunt, niet de bijbel of koraan
Zal wel lukken wanneer ik word aangekeken alsof ik Theo heb geslacht.quote:dat is een taak voor de moslims om niet moslims op een positieve manier te informeren over de islaam
Mensen die een mening vormen over de islam/moslims vanuit een digitaal Forum is nogal hopeloos, vindt je niet?quote:maar dat gebeurt weinig.. neem nou meki en bsb... die op het forum met hun gedrag de vooroordelen over moslims bevestigen..
we hadden het toch over samenwerking tussen kerken en moslims..?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, je hoeft niet religieus ze zijn om een bijdrage te kunnen leveren aan een maatschappij
[..]
nee.. maar ik weet wel dat er bepaalde zaken zijn die nooit zullen veranderen.. en dat is dat mensen afgaan op uiterlijkquote:Can you see the future?
[..]
het grootste gedeelte van de christenen in nederland.. neem bv de protestantse kerken.. die is flink gemoderniseert, vrouwen mogen dominee zijn en homo;s kunnen er trouwenquote:Welke Christenen?![]()
[..]
nee.. maar om juist deze gedeelte uit te lichten .. niet zo slim in het kader van de reeds negatieve beeldvormingquote:Een geloof gaat toch geen paradijs preken voor niet gelovigen?
[..]
zolang jij accepteerd dat homo zijn normaal is in nederland en dat je mij daarom niet mag discimineren.. ondanks wat je vanhuisuit allemaal hebt meegekregen.. nou dan begrijpen we elkaar dus.. lees nog even een paar berichten terug waarin ik vertel dat ik ga verhuizenquote:Waaruit haal je dat ik zei dat de bijbel of koran in NL voor zeggen had? We hadden het over zichtbaar maken van aalmoezen. NLse wet verplicht je niet tot liefdadigheid. Islam wel, daar ging het mij om.
[..]
?quote:Zal wel lukken wanneer ik word aangekeken alsof ik Theo heb geslacht.
[..]
ja.. maar het is wel een feit dat het voor veel mensen de eerste keer is dat ze "spreken " met moslims... en bsb is nu niet echt een positief voorbeeld. ( jij wel hoorquote:Mensen die een mening vormen over de islam/moslims vanuit een digitaal Forum is nogal hopeloos, vindt je niet?
Voor mij gaat het eerlijk gesproken om samenwerking tussen iedereen, als je eenmaal voor samenwerking bent.quote:we hadden het toch over samenwerking tussen kerken en moslims..?
Dan behou je automatisch aan voordelen, is het niet? Moslims kunnen hun uiterlijk wel aanpassen, een korter baard en geen burka, maar mannen met een baard en gedekte vrouwen zijn is een deel van de islamquote:nee.. maar ik weet wel dat er bepaalde zaken zijn die nooit zullen veranderen.. en dat is dat mensen afgaan op uiterlijk
VRouwen mogen ook imam zijn hoorquote:het grootste gedeelte van de christenen in nederland.. neem bv de protestantse kerken.. die is flink gemoderniseert, vrouwen mogen dominee zijn en homo;s kunnen er trouwen
Desondanks moeten we dus negatieve omgooien tot positievequote:nee.. maar om juist deze gedeelte uit te lichten .. niet zo slim in het kader van de reeds negatieve beeldvorming
Niet alleen islam hoor wat dat betreft, er zijn genoeg mensen naast de islam die homo's niet normaal vinden in Nederland. Mwuaah mijn enige discriminatie jegens jou zou zijn, dat als jij mij: "Heey terrorist/kut moslim zou noemen," zou ik je alleen vergelden met: "heey flikker/kut homo" meer niet, maar dat lijkt me ook normaalquote:zolang jij accepteerd dat homo zijn normaal is in nederland en dat je mij daarom niet mag discimineren.. ondanks wat je vanhuisuit allemaal hebt meegekregen.. nou dan begrijpen we elkaar dus.. lees nog even een paar berichten terug waarin ik vertel dat ik ga verhuizen
Ja oke, maar is toch wel een erg zielige vorm van in de ander verdiepen?quote:ja.. maar het is wel een feit dat het voor veel mensen de eerste keer is dat ze "spreken " met moslims...
Waar gaat Bsb mis dan?quote:en bsb is nu niet echt een positief voorbeeld
thnxquote:jij wel hoor![]()
Inmiddels is dat kleine selectief groep wat je noemt uigegroeid tot monsterachtig groot beest wát wel een poging waagt door middel van pressie en terreur hún ideologie werelwijd af te dwingen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een beeld van 1300 jaar is niet gelijk aan een beeld van 100 jaar. En dan ook nog te bedenken dat het maar een klein selectief groep is.
[..]
Onrechtvaardig misschien wel. Maar je wordt door een groep afgerekend als groep zijnde op wandaden. Induvidialiteit telt niet mee. Kijk, ik bedoel, zoals jij en ik met elkaar communiceren uit 2 totaal verschillende werelden én elkaar nogeens kunnen respecteren in opvattingen en waarden is naar mijn insziens onmogelijk in groepsverband.quote:Ja klopt mij ook wel, maar is het niet onrechtvaardig om op zo een manier een mening over de islam te vormen terwijl het niet eens echt representatief is?
quote:Ik bedoel zelfs jij als man, had je voor kunnen doen als moslim koran in je hand pakken, beetje lullen dat je imam bent om vervolgens mensen te laten strijden voor je eigen belangen.
Nou dat geloof ik niet. Ik ben geen unaaitsteeds fan maar ik hecht toch meer waarde aan hun dan aan een religieoverheersing.quote:Lieve schat elke land die een mogelijke dreiging zou (kunnen) vormen, wordt preventief opgeruimd. een legaal of niet legaal strijd, zo een oorlog komt er toch. Ik bedoel het zou je toch niet verbazen als er over 20 jaar sprake is van een Amerikaanse bezetting is in Syrie/Iran? Zo een kloof wordt wel "gefixed"
Je bedoelt dat ze op steeds meer plekken actief zijn, betekent nie dat ze in aantal toe nemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Inmiddels is dat kleine selectief groep wat je noemt uigegroeid tot monsterachtig groot beest wát wel een poging waagt door middel van pressie en terreur hún ideologie werelwijd af te dwingen.
Tsjaah wat kan ik hierop zeggen? De islam probeert al te kruipen uit radicale hoek, denk maar aan Turkije, Irak en Libanon. zolang er zulke landen zijn die wel bereid zijn te praten inclusief. Egypte VAE, Indonesie, Pakistan en Saudi Arabie. Is er hoopquote:Onrechtvaardig misschien wel. Maar je wordt door een groep afgerekend als groep zijnde op wandaden. Induvidialiteit telt niet mee. Kijk, ik bedoel, zoals jij en ik met elkaar communiceren uit 2 totaal verschillende werelden én elkaar nogeens kunnen respecteren in opvattingen en waarden is naar mijn insziens onmogelijk in groepsverband.
als je een man was geweest.quote:![]()
Lieve schat "the threat will rise from the east" is toch ook een religieus overtuiging van VS?quote:Nou dat geloof ik niet. Ik ben geen unaaitsteeds fan maar ik hecht toch meer waarde aan hun dan aan een religieoverheersing.
dit:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar gaat Bsb mis dan?
[..]
thnx![]()
mijn verhuis bericht:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
- door Bansheeboy -
Wie of wat zijn homo's en waarom?
Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht. Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
Waarom valt het onder de noemer "afwijking" ?
De mens heeft als natuurlijk instinct te willen overleven, hoe moeilijk de omstandigheden ook zijn. Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze. Het meest schadelijk gevolg van het homo-isme is de totale vernietiging van de mensenheid omdat zij zich niet (willen) voortplanten.
Bovenal is het een afwijking in de hersens, omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent en altijd handelt naar de geests der voorplanting.
Ok, leuk en aardig, maar zijn er ook echt problemen ?
En of die er zijn ! Veel homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen die wel hun volle verstand gebruiken en dus wel begrijpen dat de "Stekker in het stopcontact" hoort. Problemen die we aan hun te danken hebben zijn o.a.:
- Overvloed aan goedkope laxeermiddel verkrijgbaar op de markt, omdat homo's denken dat hun bruinwerktaferelen voldoende laxerend zijn en dus afzien van aanschaf van deze producten
- Ik kijk zo wel
- Afname ontwikkeling wereldbevolking
- Toename kamikaze-taferelen omdat homo's niet kunnen blijven leven zonder zich schuldig te voelen en dus voor de makkelijkste weg kiezen
- etc.
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding
Hoe lossen we dit probleem dan op ???
Dit probleem is een probleem waar de hele samenleving mee te maken heeft. De enige manier om dit te veranderen is door jongens en meisjes zo vroeg mogelijk te leren hoe het WEL hoort. Opvoeding en educatie is dus van enorm belang !
quote:helaas komen imams in nederland nogal eens in het nieuws met extreme uitspraken over de plek van vrouwen en homo's.. dat is een feit.. kan het ook niet helpen.. en in nederland mogen homo's wel in openbaarhied treden.. de regels van de koraan gelden niet...( gelukkig.. , anders was ik als homo flink de klos)
komt ook bij dat mijn vriend en ik regelmatig gepest worden door "moslim" jongeren uit de buurt...ze denken dat dat mag.. omdat ze worden opgevoed in het idee. homo's zijn vies en deugen niet.... is dus een probleem in de opvoeding van die jongens. afgelopen kerst zijn de ramen van ons huis door deze jongeren kapot gegooit en zijn we bedreigt met een mes.. nu gaan we verhuizen naar een buurt met minder/geen allochtonen.. helaas.. we voelen ons niet meer veilig
ik moet even douchen en even stad in, kan ik hier vanmiddag of vanavond op terug komen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:07 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
dit:
[..]
mijn verhuis bericht:
[..]
Het lijkt erop, dat er niet bepaald moeite genomen wordt de media te ontlopen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
er is geen beperking maar iedereen kijkt ons daarop aan. de media springt daar nog op
sorry zou niet weten hoe ik er op zou moeten reageren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:07 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
dit:
[..]
mijn verhuis bericht:
[..]
hoeft ook niet.. heeft niet met jou te maken..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sorry zou niet weten hoe ik er op zou moeten reageren.
ik zou zeggen schrijf er een tegen-essay opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hoeft ook niet.. heeft niet met jou te maken..
maar je vroeg waarom ik zo;n hekel heb aan bsb.. nou daarom dus![]()
nou.. is wel verleidelijk.. maar leid alleen maar tot reactie en tegenreactie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik zou zeggen schrijf er een tegen-essay op
Ik zou zeggen als je overtuigd bent dat hij ongelijk heeft en helemaal fout zit, moet je het gewoon doen. Heeft nix te maken met zielig doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nou.. is wel verleidelijk.. maar leid alleen maar tot reactie en tegenreactie.
heb ook geen zin om de zielige homo uit te hangen![]()
denk daarbij ook nog eens dat bsb hopeloos is. ik richt mijn aandacht liever op positieve mensen
ach.. nee... hij is het niet waard. zijn betogen zijn ook zo belachelijk dat je er niet serieus op kunt in gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou zeggen als je overtuigd bent dat hij ongelijk heeft en helemaal fout zit, moet je het gewoon doen. Heeft nix te maken met zielig doen
je zit er dus niet echt meequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ach.. nee... hij is het niet waard. zijn betogen zijn ook zo belachelijk dat je er niet serieus op kunt in gaan.![]()
Nou ja en nee.quote:
Zon zal uit westen opkomenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:47 schreef dancemacabre het volgende:
De wijzen kwamen uit het Oosten.
Wat voltooid verleden tijd is.
Het is maar aan jou welke punt meer voor je betekent, "ja" of "nee"?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:50 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou ja en nee.
Dus nee. omdat ik zijn posts volstrekt onzin vind en bsb alleen kan typeren als geestelijk zwakbegaafd. Dat kan ik hem niet kwalijk nemen.
Ja.. omdat er een hoop haat, frustatie, onbegrip en onwetendheid achter zijn houding schuil gaat.
Het zijn waarschijnlijk dezelfde soort mensen die ons het huis hebben uitgejaagd.
Ik vind deze minister nog fouter dan die Italiaanse minister.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
trouwens je kunt nu al miljoenen verdienen als je de deense cartoonist dood. dit maal een minister uit india die dit belooft![]()
Miljoenen voor onthoofden Deense cartoonist
Gok ik vraag me af wat de islam nou een minder vredelievend geloof maakt, rebellen, of mensen met vooroordelenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef N.icka het volgende:
Veel doden in Nigeria bij rellen tegen spotprenten
Uitgegeven: 18 februari 2006 21:14
Laatst gewijzigd: 18 februari 2006 21:15
KANO - Bij protesten tegen spotprenten over de profeet Mohammed in Europese kranten zijn zaterdag in Nigeria zeker vijftien mensen om het leven gekomen, aldus een zegsman van de politie.
Volgens getuigen reageerden demonstranten in de stad Maiduguri hun woede af op de christelijke minderheid nadat de politie de protesterende menigte uiteen had gedreven. Winkels en kerken werden daarbij in brand gestoken.
www.nu.nl
Gelukkig is het een vredelievend geloof
ik vraag het me afquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef N.icka het volgende:
Nou ? Zeg het eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |