abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35168152
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:31 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Mijn voorkeurstem krijg je in elk geval niet.
Wat kan mij jouw voorkeurstem nou schelen, zolang ik jou maar geen onrecht heb aangedaan.
pi_35168156
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:23 schreef Triggershot het volgende:

-knip
[..]

Zal ik wel doen, als jij mij beledigd, maar mijn radicale buurman knalt jou neer. En dan "komt het weer door de islam"
ah en nu komen we tot de kern van de zaak. Jij wilt dus, als ik je goed begrijp, een verbod op belediging, om zo te voorkomen dat mensen tot geweld overgaan als ze zich beledigd voelen?

Is dat niet een klein beetje de omgekeerde wereld?
- Hij is dood, maar ja, had hij maar niet moeten beledigen!
- Ze is verkracht, maar ja, had ze maar geen rokje aan moeten trekken!
- De ruiten van dat restaurant liggen aan tienen, maar ja, hadden maar gaar vlees moeten serveren!

Als we daar aan gaan beginnen, dan is het eind zoek, en zitten we binnen no-time in een escalatie tussen allochtoon en autochtoon. Want de beledigende en kwetsende gedragingen, uitspraken, tekeningen en teksten zullen dan vreselijk hard gaan.

"Waarom had je hem vermoord?"
"Nou, hij knipperde met z'n licht!"
"Zo, ja, heeft hij je gekwetst?"
"Ik was zwaar beledigd door z'n impliciete aanmerking op mijn rijgedrag ja!"
"nou dan is het goed hoor jong!"
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_35168216
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ah en nu komen we tot de kern van de zaak. Jij wilt dus, als ik je goed begrijp, een verbod op belediging, om zo te voorkomen dat mensen tot geweld overgaan als ze zich beledigd voelen?

knip
Als jij mij beledigd, wil ik jouw leven kunnen sparen. Mijn eigen reputatie zuiveren en die van de islam
pi_35168238
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat kan mij jouw voorkeurstem nou schelen, zolang ik jou maar geen onrecht heb aangedaan.
Wat kan mij jouw mening schelen, maar het is wel zorgelijk op welke wijze sommigen hun gedachte de vrije loop laten...
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_35168284
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:40 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Wat kan mij jouw mening schelen
Je vroeg er zelf naar.
quote:
maar het is wel zorgelijk op welke wijze sommigen hun gedachte de vrije loop laten...
voorkomen is beter dan genezen.
pi_35168286
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Is dat niet een klein beetje de omgekeerde wereld?
- Hij is dood, maar ja, had hij maar niet moeten beledigen!
- Ze is verkracht, maar ja, had ze maar geen rokje aan moeten trekken!
- De ruiten van dat restaurant liggen aan tienen, maar ja, hadden maar gaar vlees moeten serveren!

Als we daar aan gaan beginnen, dan is het eind zoek, en zitten we binnen no-time in een escalatie tussen allochtoon en autochtoon. Want de beledigende en kwetsende gedragingen, uitspraken, tekeningen en teksten zullen dan vreselijk hard gaan.

"Waarom had je hem vermoord?"
"Nou, hij knipperde met z'n licht!"
"Zo, ja, heeft hij je gekwetst?"
"Ik was zwaar beledigd door z'n impliciete aanmerking op mijn rijgedrag ja!"
"nou dan is het goed hoor jong!"
Het gaat allang nergens meer over. Dat staat vast...
pi_35168331
Ik zag beelden van het programma netwerk over wat in enkele islamitische landen wordt gepropageerd over het westen en joden. Hoe kinderen van 3.5 jaar al zijn geïndoctrineerd met haat. Onvoorstelbaar misselijk word je hiervan. En met zulke barbaren gaan westerse ministers gezellig een kopje thee drinken. Reinste tijdverspilling, je kan beter met woestijnratten uit een willekeurig dierentuin een dialoog aangaan over beledigingen.
Ja, religie van de vrede haat
pi_35168335
ik heb het nu niet meer over de islam alleen. Snap dat dan. Want in Nederland is iedereen gelijk (jou ongetwijfeld niet onbekend), dus als moslims niet beledigen mag, mag je niemand meer beledigen. En geef je certifiable lunatics een mogelijkheid om ongestraft hun gang te gaan.
Ik was beledigd door:
-scooter
-petje
-t-shirt
-manier van lopen
-gezicht deed me denken aan m'n ex
- etc etc
pi_35168382
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zag beelden van het programma netwerk over wat in enkele islamitische landen wordt gepropageerd over het westen en joden. Hoe kinderen van 3.5 jaar al zijn geïndoctrineerd met haat. Onvoorstelbaar misselijk word je hiervan. En met zulke barbaren gaan westerse ministers gezellig een kopje thee drinken. Reinste tijdverspilling, je kan beter met woestijnratten uit een willekeurig dierentuin een dialoog aangaan over beledigingen.
pi_35168408
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je vroeg er zelf naar.
Dat zegt niets over de waarde die ik eraan verbind. Klein geval van misinterpretatie...
quote:
voorkomen is beter dan genezen.
Zelfs met een familiepak Prozac is het een heilloze missie, ben ik bang...
pi_35168524
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Inderdaad een kind van drie dat wordt aangeleerd dat ze moslima is en over joden dat ze apen en ratten zijn.
Werkelijk een heel goede en positieve opvoeding...
pi_35168677
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:44 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat zegt niets over de waarde die ik eraan verbind. Klein geval van misinterpretatie...
Vragen naar iets waar je amper tot geen waarde aan hecht? Erg sterk.
quote:
Zelfs met een familiepak Prozac is het een heilloze missie, ben ik bang...
Volgens mij kan nog eerder een kameel door oog van een naald, maar dan kunnen ze tenminste niet zeggen, gematigde moslims laten niets van zich horen ofzo.
pi_35168749
ik ben voor een totale vrijheid van meningsuiting, met als enige beperking dat ongefundeerd beledigen niet mag kunnen. In hoeverre een mening een ongefundeerde belediging is, is aan de rechter om te bepalen.
Dat heeft zo'n 250 jaar goed gewerkt, we gaan het niet veranderen zonder goede reden. En die goede reden heb ik nog niet mogen aanschouwen op TV, radio of internet.
pi_35168781
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben voor een totale vrijheid van meningsuiting, met als enige beperking dat ongefundeerd beledigen niet mag kunnen. In hoeverre een mening een ongefundeerde belediging is, is aan de rechter om te bepalen.
Dat heeft zo'n 250 jaar goed gewerkt, we gaan het niet veranderen zonder goede reden. En die goede reden heb ik nog niet mogen aanschouwen op TV, radio of internet.
Nu nog geloven in Allah, en we zijn 250 jaar verder

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2006 21:54:01 ]
pi_35168881
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef Triggershot het volgende:

Vragen naar iets waar je amper tot geen waarde aan hecht? Erg sterk.
Denk maar wat je wilt denken. Ik denk in mijn geval dat jouw gedachtekronkel omtrent een commissie voor afschaffing van belediging irreëel is.
Het is de wens die vader is van de gedachte...
Daar kan ik niet veel waarde aan hechten ook al zou ik het erg proberen.
quote:
Volgens mij kan nog eerder een kameel door oog van een naald, maar dan kunnen ze tenminste niet zeggen, gematigde moslims laten niets van zich horen ofzo.
Iets van je laten horen en tegelijkertijd open staan voor de argumenten van anderen zou in elk geval een stuk constructiever zijn geweest.
Maarja, de wereld is ongelijk verdeeld.
pi_35168885
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nu nog geloven in Allah, en we zijn 250 jaar verder
*kuch* opdringen van geloof en zo............

ik respecteer jouw keuze, respecteer de mijne ook nog effe.

IMHO is geloven in Allah een sprong van 1000 jaar terug.
pi_35168973
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:56 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

*kuch* opdringen van geloof en zo............
"Er is geen dwang in de islam"
quote:
ik respecteer jouw keuze, respecteer de mijne ook nog effe.
Respect is waar ik voor strijd, zou het ook niet anders hebben
quote:
IMHO is geloven in Allah een sprong van 1000 jaar terug.
IMHO liever een sprong van 1000 jaar terug, dan everlasting pain.
pi_35169058
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

"Er is geen dwang in de islam"
Zoals ik al vele malen herhaald heb, vertel dat tegen die malloten in de woestijn.
quote:
[..]

Respect is waar ik voor strijd, zou het ook niet anders hebben
is maar het beste.
quote:
[..]

IMHO liever een sprong van 1000 jaar terug, dan everlasting pain.
Pijn is fijn, bloed is goed, en doodgaan is voor mietjes.

Of zoals een wijs man ooit zei; "Als het geen pijn deed, zou het niet goed voor je zijn."
pi_35169151
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Zoals ik al vele malen herhaald heb, vertel dat tegen die malloten in de woestijn.
Ik distanieer me even veel van hen als jou, dus waarom doe jij het niet?
quote:
is maar het beste.
Uiteraard.
quote:
Pijn is fijn, bloed is goed, en doodgaan is voor mietjes.

Of zoals een wijs man ooit zei; "Als het geen pijn deed, zou het niet goed voor je zijn."
Succes misschien tref ik je nog wel daar
pi_35169304
omdat zij zich met ons bemoeien. En als Mozes naar de berg komt, is het tijd voor de berg om terug te vechten. Om maar even in de religieuze termen te blijven.

De makkelijke weg kiezen heeft nog nooit bevredigend resultaat opgeleverd. Ik noem als voorbeeld de Diamantbuurt in Amsterdam. Elke vorm van verandering is gepaard gegaan met pijn, moeite en wederzijds begrip. De eerste twee zijn er (in overvloed) nu de derde nog.

Untill then: "HOORAH!"
pi_35169441
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef SocialDisorder het volgende:
omdat zij zich met ons bemoeien. En als Mozes naar de berg komt, is het tijd voor de berg om terug te vechten. Om maar even in de religieuze termen te blijven.
Vraag em af met wat je gaat terugvechten wanneer Jezus komt.
quote:
De makkelijke weg kiezen heeft nog nooit bevredigend resultaat opgeleverd. Ik noem als voorbeeld de Diamantbuurt in Amsterdam. Elke vorm van verandering is gepaard gegaan met pijn, moeite en wederzijds begrip. De eerste twee zijn er (in overvloed) nu de derde nog.
Wederzijds begrip maakt dingen veel meer makkelijker dan je je zelf voorhoudt.
quote:
Untill then: "HOORAH!"
pi_35170247
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vraag em af met wat je gaat terugvechten wanneer Jezus komt.
-knipperdieknip-
Jezus is al meerdere malen gekomen. Toen ik nog in de winkel werkte, naast m'n studie, kwam er regelmatig een geïmmigreerde Braziliaanse jongen langs, hij heette Jesus

owh en voor onze Joodse vrienden;

gotta love tshirthell.com
pi_35170473
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:28 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Jezus is al meerdere malen gekomen. Toen ik nog in de winkel werkte, naast m'n studie, kwam er regelmatig een geïmmigreerde Braziliaanse jongen langs, hij heette Jesus

owh en voor onze Joodse vrienden;
[afbeelding]

gotta love tshirthell.com
Jammer voor je, volgende x zal hij zich niet te hoeven op offeren.
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:47:55 #124
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_35171138
quote:
ik ben voor een totale vrijheid van meningsuiting, met als enige beperking dat ongefundeerd beledigen niet mag kunnen.
Waarom die beperking? Het beschaafd kunnen reageren op een belediging, hoe zwaar ook, is een teken van volwassenheid.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_35174698
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:47 schreef klez het volgende:

[..]

Waarom die beperking? Het beschaafd kunnen reageren op een belediging, hoe zwaar ook, is een teken van volwassenheid.
Ik vind die beperking noodzakelijk vanwege het tuig dat zich verschuild achter de vrijheid van meningsuiting. Het gevaar met elke wet die je maakt, en dat is meerdere malen bewezen, is dat hij misbruikt kan worden (en nog bedankt he, Spong, Hammerstein en Moskowitz).
Dat zien we momenteel erg sterk in de rechten van criminelen terug. Het lijkt wel alsof Nederland meer rechten toekent aan daders dan aan slachtoffers. Waarom? Omdat daders zich meer kunnen permiteren; betere advocaat, grotere bek, etc.
Ik vind dit een slechte uitgangspositie.

Overigens moet je het ongfundeerd wel erg licht opnemen. Rechters hebben in het verleden al de grenzen vastgesteld met rechtzaken, er is tot op heden nog geen reden voorbijgekomen om die jurisprudentie ongeldig te verklaren (waar ook een HELE hoop voor nodig is om te kunnen doen).
pi_35174705
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jammer voor je, volgende x zal hij zich niet te hoeven op offeren.
jammer voor me? waarom?
pi_35174745
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:24 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

jammer voor me? waarom?
hij neemt alle ongelovigen mee he
pi_35174900
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]

Hmm , wat zou het een chaos worden op een wereld zonder ongelovigen .... Ik heb nog altijd liever een ongelovige dan een schijnheilige gelovige. Ik heb christelijke roots en geloof wel in god, maar zou mij niet snel meer onder een geloofsstroming scharen.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_35174973
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:32 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Hmm , wat zou het een chaos worden op een wereld zonder ongelovigen .... Ik heb nog altijd liever een ongelovige dan een schijnheilige gelovige. Ik heb christelijke roots en geloof wel in god, maar zou mij niet snel meer onder een geloofsstroming scharen.
niemand heeft voorkeur voor schijnheilige mensen toch?
pi_35175201
is er nog steeds opfhef over die tekeningetjes?? dacht dat dat wel doodgebloed was inmiddels, of hebben alleen de westerlingen het er nog over?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_35175292
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

als hij zou bestaan wel ja. Gelukkig geloof ik al 12 jaar niet meer in sprookjes
pi_35175306
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:51 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

als hij zou bestaan wel ja. Gelukkig geloof ik al 12 jaar niet meer in sprookjes
Zeiden generaties voor jou ook hoor,

Slaap lekkerm truste
pi_35175443
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zeiden generaties voor jou ook hoor,

Slaap lekkerm truste
Vraagje, waar neemt hij ons mee naartoe? Ik hoop persoonlijk op Japan of Korea. Zolang het maar niet Loorett of Salou is, vind ik eht wel best.
pi_35175536
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:23 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik vind die beperking noodzakelijk vanwege het tuig dat zich verschuild achter de vrijheid van meningsuiting. Het gevaar met elke wet die je maakt, en dat is meerdere malen bewezen, is dat hij misbruikt kan worden (en nog bedankt he, Spong, Hammerstein en Moskowitz).
Dat zien we momenteel erg sterk in de rechten van criminelen terug. Het lijkt wel alsof Nederland meer rechten toekent aan daders dan aan slachtoffers. Waarom? Omdat daders zich meer kunnen permiteren; betere advocaat, grotere bek, etc.
Ik vind dit een slechte uitgangspositie.

Overigens moet je het ongfundeerd wel erg licht opnemen. Rechters hebben in het verleden al de grenzen vastgesteld met rechtzaken, er is tot op heden nog geen reden voorbijgekomen om die jurisprudentie ongeldig te verklaren (waar ook een HELE hoop voor nodig is om te kunnen doen).
Mensen hebben toch zelf de keuze wie ze serieus nemen, als uiteindelijk de media en de mensen inzien dat je provocerende lolbroeken als theo van gogh ook gewoon kan negeren zie ik nog wel hoop voor dit land.

Daarom --> al het verbale geweld niet verbieden...
trug van weggeweest
  vrijdag 17 februari 2006 @ 01:09:14 #135
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_35175667
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 01:01 schreef rotsbloque het volgende:

[..]

Mensen hebben toch zelf de keuze wie ze serieus nemen, als uiteindelijk de media en de mensen inzien dat je provocerende lolbroeken als theo van gogh ook gewoon kan negeren zie ik nog wel hoop voor dit land.

Daarom --> al het verbale geweld niet verbieden...
Mee eens is.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_35175760
zolang mensen beledigingen niet kunnen negeren, vind ik dat je een stok achter de deur moet houden om dat soort figuren helemaal de juridische tiefes te kunnen slaan.

Net als een Samira. Die loopt nu vrij rond, omdat niemand ooit eraan gedacht heeft dat de vrijheden die onze wet biedt, ook tegen oons gebruikt kunnen worden.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:00:18 #138
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_35187600
http://www.telegraaf.nl/b(...)fd_cartoonisten.html

Imam zet prijs op hoofd cartoonisten
PESHAWAR - Een imam in Pakistan heeft vrijdag een beloning van 1,5 miljoen roepie (21.000 euro) plus een auto uitgeloofd voor degene die een van de tekenaars van de omstreden spotprenten van de profeet Mohammed vermoordt.

De imam, Mohammed Yousaf Qureshi, loofde de beloning uit tijdens gebedsdiensten in een moskee en een religieuze school in Peshawar
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

En maar klagen dat ze daar geen geld hebben!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:07:35 #139
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35187852
Te belachelijk voor woorden dit. Ik zeg dat we met ze allen moeten protesteren op de Dam!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_35187880
Het wordt ook steeds belachelijker..
pi_35188118
Mede mogelijk gemaakt door Giro 555?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_35188282
Vrede zij met u............... In naam van mohammed en de islam veroordeel ik u tot de dood vanwege uw tekenkunst.

Slaap zacht.
pi_35188321
Zou er nog een bepaalde reden zijn waarom Allah zelf niet gewoon een bliksemschigt in de aars van die cartoonist schiet?
Big dick.
pi_35188455
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef Tikorev het volgende:
Mede mogelijk gemaakt door Giro 555?
Kennelijk is ginds geld genoeg.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:26:35 #145
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_35188505
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:21 schreef HassieBassie het volgende:
Zou er nog een bepaalde reden zijn waarom Allah zelf niet gewoon een bliksemschigt in de aars van die cartoonist schiet?
Dat zou te makkelijk zijn. Hij wil juist testen wie het sterkste geloof heeft.
pi_35188658
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:21 schreef HassieBassie het volgende:
Als Allah maar een greintje verstand had zou hij die imam een bliksemschicht in de aars schieten vanwege oproepen tot moorden in zijn naam.
pi_35188860
Ik word met de dag blijer dat ik geen cent heb gegeven voor de aardbeving in die contreien. Het vermoeden dat velen hadden, over geld dat verkeerd terechtkomt, wordt door dit bericht nog eens bevestigd.
pi_35189085
Als ze die imam niet oppakken, dan moeten we alle betrekkingen met dit land stoppen.. lijkt me zo
pi_35189703
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Als ze die imam niet oppakken, dan moeten we alle betrekkingen met dit land stoppen.. lijkt me zo
Het is allemaal te bezopen om los te lopen. Maar Bot heeft ook al bakzeil gehaald in Saoedie-Arabië. En als we de economische betrekkingen met de landen waar Mohammed als heilige wordt gezien stopzetten, zitten we met de gebakken peren; dan draaien zij de oliekraan dicht, met als gevolg dat de olie onbetaalbaar wordt; dát zou dan weer als gevolg kunnen hebben dat de autoverkoop vermindert, enz. enz. Het komt er in het kort op neer dat de hele westerse wereld z'n vrijheid van meningsuiting moet indammen om te voorkomen dat onze economieën naar de haaien gaan. En dat dan allemaal omdat iemand een spotprentje heeft gemaakt van een figuur waarvan niemand zeker weet of die wel ooit echt heeft bestaan. En hun wraak ("de holocaust heeft nooit plaatsgevonden") moeten we maar weer voor lief nemen. Het eind is deze keer ècht zoek.
pi_35189739
Een kratje bier voor diegene die Mohammed Yousaf Qureshi zijn ballen afsnijdt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_35189836
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:01 schreef progrock het volgende:

[..]

Het is allemaal te bezopen om los te lopen. Maar Bot heeft ook al bakzeil gehaald in Saoedie-Arabië. En als we de economische betrekkingen met de landen waar Mohammed als heilige wordt gezien stopzetten, zitten we met de gebakken peren; dan draaien zij de oliekraan dicht, met als gevolg dat de olie onbetaalbaar wordt; dát zou dan weer als gevolg kunnen hebben dat de autoverkoop vermindert, enz. enz. Het komt er in het kort op neer dat de hele westerse wereld z'n vrijheid van meningsuiting moet indammen om te voorkomen dat onze economieën naar de haaien gaan. En dat dan allemaal omdat iemand een spotprentje heeft gemaakt van een figuur waarvan niemand zeker weet of die wel ooit echt heeft bestaan. En hun wraak ("de holocaust heeft nooit plaatsgevonden") moeten we maar weer voor lief nemen. Het eind is deze keer ècht zoek.
En het mooiste van alles is dat het eigenlijk vrij simpel is om over te stappen op alternatieve brandstoffen, die ook nog eens beter zijn voor het milieu. Maar ja, dan trap je tegen teveel heige huisjes ben ik bang. Maar eigenlijk hebben we die kutarabieren helemaal niet nodig.
  Donald Duck held vrijdag 17 februari 2006 @ 15:07:08 #153
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35189895
Gelukkig heb ik die pakistanen geen cent gegeven na de aardbeving
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35189933
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef sanger het volgende:
Te belachelijk voor woorden dit. Ik zeg dat we met ze allen moeten protesteren op de Dam!
en vlaggen is de fik steken
feest
pi_35191824
Ja hoor. En ik moet de versen uit de koran tegen ongelovigen maar voor lief nemen.
De mens is een dwaas. Niet eens in staat een mug te maken
en creeert zich goden en heiligen bij de vleet.
pi_35192246
Ze zoeken een reden om een oorlog te beginnen!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35192355
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:08 schreef zhe-devilll het volgende:
Ze zoeken een reden om een oorlog te beginnen!
Dat doet Amerika al...
pi_35192479
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:10 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Dat doet Amerika al...
ook zou het dan toch morgen beginnen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:37:51 #159
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_35193608
Ach zulke uitroepen neem ik niet serieus. Werd Salman Rushdie niet vogelvrij verklaard? En die loopt ook nog steeds vrij rond. Dit zal wel overwaaien.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_35193642
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:37 schreef Super7fighter het volgende:
Ach zulke uitroepen neem ik niet serieus. Werd Salman Rushdie niet vogelvrij verklaard? En die loopt ook nog steeds vrij rond. Dit zal wel overwaaien.
het is toch Kogelvrij?
pi_35193650
quote:
Nee... hij loopt nog steeds "vogelvrij" rond... niet gewoon "vrij"...
pi_35193676
quote:
Noem jij dat vrij ? De man heeft 24 uur per dag bescherming nodig, die kan niet eens effe een brood gaan halen zonder begeleiding van een paar bodyguards. Lekkere vrijheid.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:40:27 #163
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_35193743
Ik kan dit niet geloven. Waarom moet alles toch zo gewelddadig?
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:40:31 #164
126836 Super7fighter
pi_35193746
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Noem jij dat vrij ? De man heeft 24 uur per dag bescherming nodig, die kan niet eens effe een brood gaan halen zonder begeleiding van een paar bodyguards. Lekkere vrijheid.
Wat een onzin, die gast gaat naar gala's, feesten, modeshows, boekbesprekingen. Hij is zo vrij als het maar kan.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:41:13 #165
126836 Super7fighter
pi_35193774
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Gelukkig heb ik die pakistanen geen cent gegeven na de aardbeving
Alsof de aardbeving hier iets mee te maken heeft.
pi_35193806
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik kan dit niet geloven. Waarom moet alles toch zo gewelddadig?
Omdat de Islam zo vredelievend is natuurlijk, duh
Big dick.
pi_35193834
Sjonge jonge dat het zover moet komen dat striptekenaar al een gevaarlijk vak is.
Walt Disney kijk uit je doppen!!
2 bier graag..
Dank U
pi_35193852
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:41 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Alsof de aardbeving hier iets mee te maken heeft.
Natuurlijk heeft die aardbeving hier iets mee te maken. Of denk jij dat de grond zomaar vanzelf gaat shaken? Dat is Allah's werk man!
Big dick.
pi_35193858
Een imam in Pakistan. Shocking.
pi_35193880
dinsdag 14 februari 2006 12:34

Annan: Schade cartoons verhalen op moslimlanden
VN-topman Kofi Annan vindt dat de regeringen van Syrië en Iran op moeten draaien voor de schade aan buitenlandse ambassades, die zijn ontstaan tijdens de cartoondemonstraties.

Annan meent dat er te weinig is gedaan om buitenlandse ambassades te beschermen tijdens de protesten tegen cartoons van de profeet Mohammed.

Europese Unie
De Europese Commissie staat ook achter Denenmarken in de spotprentenkwestie. Voorzitter Barrosso zei in een interview met de Deense krant dat hij geschokt is over de beelden van het verbranden van de Deense vlag.

Ook noemde hij de vrijheid van meningsuiting is in de Europese Unie een fundamentele waarde, waar niet aan getoornd mag worden. Het is de eerste keer dat de Europese Commissie zich duidelijk uitspreekt over de cartoonkwestie.

BRON Elsevier
De mens is een dwaas. Niet eens in staat een mug te maken
en creeert zich goden en heiligen bij de vleet.
pi_35193927
Ik wou dat ik een winkel had met EU vlaggen in het MO.
pi_35193947
Wat een grapjas..die koffie
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:45:30 #173
126836 Super7fighter
pi_35193949
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:43 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft die aardbeving hier iets mee te maken. Of denk jij dat de grond zomaar vanzelf gaat shaken? Dat is Allah's werk man!
He, een bekeerling!
pi_35193984
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:40 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Wat een onzin, die gast gaat naar gala's, feesten, modeshows, boekbesprekingen. Hij is zo vrij als het maar kan.
Onder constante bewaking ja. Ik probeer hem al 15 jaar te pakken te nemen, maar ik krijg gewoon geen kans.
pi_35194101
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:42 schreef 2biergraag het volgende:
Sjonge jonge dat het zover moet komen dat striptekenaar al een gevaarlijk vak is.
Zeker, ik heb begrepen dat Pieter van Vollenhoven overweegt om gerechtelijke stappen te nemen tegen Disney. Hij voelt zich namelijk behoorlijk beledigt door Mickey Mouse.
pi_35194117
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:43 schreef gelly het volgende:
Een imam in Pakistan. Shocking.
Spotprentjes van een Deen. Shocking.
pi_35194138
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:40 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Hersi Ali gaat ook naar feesten en gala's , zij is zeker ook zo vrij als maar kan

pi_35194224
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:49 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Spotprentjes van een Deen. Shocking.
Ach, lieden als jij lijken wel een beetje op moslims met lange tenen. 1 Pot nat wat mij betreft. Moslims overreageren op die plaatjes, maar simpelminded Nederland op elke scheet die een moslim laat.
pi_35194332
Het zijn dan ook behoorlijk ranzige scheten hoor.
pi_35194490
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Ach, lieden als jij lijken wel een beetje op moslims met lange tenen. 1 Pot nat wat mij betreft. Moslims overreageren op die plaatjes, maar simpelminded Nederland op elke scheet die een moslim laat.
Je vergelijking slaat als een lul op een drumstel. Lieden als ik steken niks brand, moorden niet en stellen de halve wereld geen eisen om simpele plaatjes.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:58:29 #181
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_35194512
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:45 schreef DjDev het volgende:
Wat een grapjas..die koffie
en waarom dan wel??
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_35194716
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je vergelijking slaat als een lul op een drumstel. Lieden als ik steken niks brand, moorden niet en stellen de halve wereld geen eisen om simpele plaatjes.
Ik doelde meer op je bekrompenheid en extremistische stellingname als het op moslims aankomt. Wat mij betreft dumpen ze lui als jou en extremistische moslims in een diep ravijn. Dat maakt de wereld al een stuk leefbaarder. 90% Van de wereldbevolking wil namelijk gewoon z'm dingetje doen zonder lastig gevallen te worden door fanatici.
pi_35194913
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:42 schreef 2biergraag het volgende:
Precies *denkt aan Alladin*
Straks vermoorden ze Disney ook nog
Oh nee hij is al overleden
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:11:53 #184
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_35194976
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:09 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Precies *denkt aan Alladin*
Goed voorbeeld. Een bepaalde regel uit een liedje in Aladdin is inderdaad veranderd na protesten van Arabische Amerikanen. Klik
pi_35196097
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef Frollo het volgende:

[..]

Goed voorbeeld. Een bepaalde regel uit een liedje in Aladdin is inderdaad veranderd na protesten van Arabische Amerikanen. Klik
Niet te geloven.
pi_35196345
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik doelde meer op je bekrompenheid en extremistische stellingname als het op moslims aankomt. Wat mij betreft dumpen ze lui als jou en extremistische moslims in een diep ravijn. Dat maakt de wereld al een stuk leefbaarder. 90% Van de wereldbevolking wil namelijk gewoon z'm dingetje doen zonder lastig gevallen te worden door fanatici.
sjonge, je laat je wel kennen met deze verkapte doodsverwensing replay.
pi_35196360
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

sjonge, je laat je wel kennen met deze verkapte doodsverwensing replay.
Ja, we hebben immers ook zoveel ravijnen in Nederland. Een gierput mag ook in jouw geval.
pi_35196523
Waar gaat het nog over..
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:53:58 #189
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_35196543
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:49 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Hersi Ali gaat ook naar feesten en gala's , zij is zeker ook zo vrij als maar kan

Hersi? Drinkt ze dat op die feesten?
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_35196544
Wanneer gaan wij protesteren tegen die ontiegelijk sneue religie? Dat zootje ongeregeld is jaloers op de westerse wereld en wil nu onze cartoonisten vermoorden? Moeten we een keertje langs gaan bij die paupers met onze westerse spierballen?
pi_35196571
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:36 schreef dVTB het volgende:
Ik word met de dag blijer dat ik geen cent heb gegeven voor de aardbeving in die contreien. Het vermoeden dat velen hadden, over geld dat verkeerd terechtkomt, wordt door dit bericht nog eens bevestigd.
pi_35196686
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
Dat zootje ongeregeld is jaloers op de westerse wereld
Ik denk persoonlijk niet dat ze erg jaloers zijn op een wereld die het beledigen van hun profeet tolereert. Maar wie ben ik.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:58:43 #193
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_35196690
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:55 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik geef al jaren geen cent meer aan goede doelen in islamitische landen. Altijd maar kankeren op de Westerse 'duivelse' wereld. Maar als ze hulp nodig hebben roepen ze het hardst om hulp van datzelfde Westen terwijl hun bevriende moslimlanden het laten afweten.
Kutvolk.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_35196748
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef fanneke het volgende:

[..]

Ik geef al jaren geen cent meer aan goede doelen in islamitische landen. Altijd maar kankeren op de Westerse 'duivelse' wereld. Maar als ze hulp nodig hebben roepen ze het hardst om hulp van datzelfde Westen terwijl hun bevriende moslimlanden het laten afweten.
Kutvolk.
Ik heb die stinkerds gelukkig ook niks gegeven. En ze zullen van mij ook nooit 1 cent zien. Als ik zonodig mezelf goed zou willen laten voelen met het doneren van een goed doel maak ik wel geld over voor dieren of zieke kindertjes in NL.
pi_35196799
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk niet dat ze erg jaloers zijn op een wereld die het beledigen van hun profeet tolereert. Maar wie ben ik.
Nou ze kopieren eigenlijk alles wat wij hebben? Wij hebben alle elektronische shit waar hun gebruik van maken uitgevonden. Zelfs de wapens waarmee ze willen moorden. Die paupers moeten gewoon hun gemak houden.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:02:07 #196
126836 Super7fighter
pi_35196831
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef fanneke het volgende:

[..]

Kutvolk.
Kan jij dit staven met feiten en bronnen? Want ik hoorde de laatste tijd van veel intolerante niet-moslims dat moslims hun medemoslims niet finacieel bij staan bij rampen, maar is dat ook zo? Ik zou hier graag bewijs van zien.
pi_35196870
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:01 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Nou ze kopieren eigenlijk alles wat wij hebben? Wij hebben alle elektronische shit waar hun gebruik van maken uitgevonden. Zelfs de wapens waarmee ze willen moorden. Die paupers moeten gewoon hun gemak houden.
Dus omdat ze gebruik maken van westerse technologie is men jaloers op het westen ? Nou ja, het is vrijdagmiddag zullen we maar zeggen. Proost.
pi_35197022
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:03 schreef gelly het volgende:

[..]

Dus omdat ze gebruik maken van westerse technologie is men jaloers op het westen ? Nou ja, het is vrijdagmiddag zullen we maar zeggen. Proost.
Ze zijn gewoon boos, jaloers en gefrustreerd. Proost
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:09:27 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35197059
ziekelijk die Imam moet zelf omgebracht worden. Ik loof 50.000 euro uit voor degene die deze meneer ombrengt
Niet meer actief op Fok!
pi_35197141
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:09 schreef Viking84 het volgende:
ziekelijk die Imam moet zelf omgebracht worden. Ik loof 50.000 euro uit voor degene die deze meneer ombrengt
eerst effe bewijzen dat je ook daadwerkelijk zoveel geld hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')