Wat kan mij jouw voorkeurstem nou schelen, zolang ik jou maar geen onrecht heb aangedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:31 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Mijn voorkeurstem krijg je in elk geval niet.
ah en nu komen we tot de kern van de zaak. Jij wilt dus, als ik je goed begrijp, een verbod op belediging, om zo te voorkomen dat mensen tot geweld overgaan als ze zich beledigd voelen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:23 schreef Triggershot het volgende:
-knip
[..]
Zal ik wel doen, als jij mij beledigd, maar mijn radicale buurman knalt jou neer. En dan "komt het weer door de islam"
Als jij mij beledigd, wil ik jouw leven kunnen sparen. Mijn eigen reputatie zuiveren en die van de islamquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ah en nu komen we tot de kern van de zaak. Jij wilt dus, als ik je goed begrijp, een verbod op belediging, om zo te voorkomen dat mensen tot geweld overgaan als ze zich beledigd voelen?
knip
Wat kan mij jouw mening schelen, maar het is wel zorgelijk op welke wijze sommigen hun gedachte de vrije loop laten...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat kan mij jouw voorkeurstem nou schelen, zolang ik jou maar geen onrecht heb aangedaan.
Je vroeg er zelf naar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wat kan mij jouw mening schelen
voorkomen is beter dan genezen.quote:maar het is wel zorgelijk op welke wijze sommigen hun gedachte de vrije loop laten...
Het gaat allang nergens meer over. Dat staat vast...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ah en nu komen we tot de kern van de zaak. Jij wilt dus, als ik je goed begrijp, een verbod op belediging, om zo te voorkomen dat mensen tot geweld overgaan als ze zich beledigd voelen?
Is dat niet een klein beetje de omgekeerde wereld?
- Hij is dood, maar ja, had hij maar niet moeten beledigen!
- Ze is verkracht, maar ja, had ze maar geen rokje aan moeten trekken!
- De ruiten van dat restaurant liggen aan tienen, maar ja, hadden maar gaar vlees moeten serveren!
Als we daar aan gaan beginnen, dan is het eind zoek, en zitten we binnen no-time in een escalatie tussen allochtoon en autochtoon. Want de beledigende en kwetsende gedragingen, uitspraken, tekeningen en teksten zullen dan vreselijk hard gaan.
"Waarom had je hem vermoord?"
"Nou, hij knipperde met z'n licht!"
"Zo, ja, heeft hij je gekwetst?"
"Ik was zwaar beledigd door z'n impliciete aanmerking op mijn rijgedrag ja!"
"nou dan is het goed hoor jong!"
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zag beelden van het programma netwerk over wat in enkele islamitische landen wordt gepropageerd over het westen en joden. Hoe kinderen van 3.5 jaar al zijn geïndoctrineerd met haat. Onvoorstelbaar misselijk word je hiervan. En met zulke barbaren gaan westerse ministers gezellig een kopje thee drinken. Reinste tijdverspilling, je kan beter met woestijnratten uit een willekeurig dierentuin een dialoog aangaan over beledigingen.
Ja, religie van de vrede haat![]()
Dat zegt niets over de waarde die ik eraan verbind. Klein geval van misinterpretatie...quote:
Zelfs met een familiepak Prozac is het een heilloze missie, ben ik bang...quote:voorkomen is beter dan genezen.
Inderdaad een kind van drie dat wordt aangeleerd dat ze moslima is en over joden dat ze apen en ratten zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zag beelden van het programma netwerk over wat in enkele islamitische landen wordt gepropageerd over het westen en joden. Hoe kinderen van 3.5 jaar al zijn geïndoctrineerd met haat. Onvoorstelbaar misselijk word je hiervan. En met zulke barbaren gaan westerse ministers gezellig een kopje thee drinken. Reinste tijdverspilling, je kan beter met woestijnratten uit een willekeurig dierentuin een dialoog aangaan over beledigingen.
Ja, religie van de vrede haat![]()
Vragen naar iets waar je amper tot geen waarde aan hecht? Erg sterk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:44 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat zegt niets over de waarde die ik eraan verbind. Klein geval van misinterpretatie...
Volgens mij kan nog eerder een kameel door oog van een naald, maar dan kunnen ze tenminste niet zeggen, gematigde moslims laten niets van zich horen ofzo.quote:Zelfs met een familiepak Prozac is het een heilloze missie, ben ik bang...
Nu nog geloven in Allah, en we zijn 250 jaar verderquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben voor een totale vrijheid van meningsuiting, met als enige beperking dat ongefundeerd beledigen niet mag kunnen. In hoeverre een mening een ongefundeerde belediging is, is aan de rechter om te bepalen.
Dat heeft zo'n 250 jaar goed gewerkt, we gaan het niet veranderen zonder goede reden. En die goede reden heb ik nog niet mogen aanschouwen op TV, radio of internet.
Denk maar wat je wilt denken. Ik denk in mijn geval dat jouw gedachtekronkel omtrent een commissie voor afschaffing van belediging irreëel is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef Triggershot het volgende:
Vragen naar iets waar je amper tot geen waarde aan hecht? Erg sterk.
Iets van je laten horen en tegelijkertijd open staan voor de argumenten van anderen zou in elk geval een stuk constructiever zijn geweest.quote:Volgens mij kan nog eerder een kameel door oog van een naald, maar dan kunnen ze tenminste niet zeggen, gematigde moslims laten niets van zich horen ofzo.
*kuch* opdringen van geloof en zo............quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu nog geloven in Allah, en we zijn 250 jaar verder
"Er is geen dwang in de islam"quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
*kuch* opdringen van geloof en zo............
Respect is waar ik voor strijd, zou het ook niet anders hebbenquote:ik respecteer jouw keuze, respecteer de mijne ook nog effe.
IMHO liever een sprong van 1000 jaar terug, dan everlasting pain.quote:IMHO is geloven in Allah een sprong van 1000 jaar terug.
Zoals ik al vele malen herhaald heb, vertel dat tegen die malloten in de woestijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Er is geen dwang in de islam"
is maar het beste.quote:[..]
Respect is waar ik voor strijd, zou het ook niet anders hebben
Pijn is fijn, bloed is goed, en doodgaan is voor mietjes.quote:[..]
IMHO liever een sprong van 1000 jaar terug, dan everlasting pain.
Ik distanieer me even veel van hen als jou, dus waarom doe jij het niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zoals ik al vele malen herhaald heb, vertel dat tegen die malloten in de woestijn.
Uiteraard.quote:is maar het beste.
Succes misschien tref ik je nog wel daarquote:Pijn is fijn, bloed is goed, en doodgaan is voor mietjes.
Of zoals een wijs man ooit zei; "Als het geen pijn deed, zou het niet goed voor je zijn."
Vraag em af met wat je gaat terugvechten wanneer Jezus komt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef SocialDisorder het volgende:
omdat zij zich met ons bemoeien. En als Mozes naar de berg komt, is het tijd voor de berg om terug te vechten. Om maar even in de religieuze termen te blijven.
Wederzijds begrip maakt dingen veel meer makkelijker dan je je zelf voorhoudt.quote:De makkelijke weg kiezen heeft nog nooit bevredigend resultaat opgeleverd. Ik noem als voorbeeld de Diamantbuurt in Amsterdam. Elke vorm van verandering is gepaard gegaan met pijn, moeite en wederzijds begrip. De eerste twee zijn er (in overvloed) nu de derde nog.
quote:Untill then: "HOORAH!"
Jezus is al meerdere malen gekomen. Toen ik nog in de winkel werkte, naast m'n studie, kwam er regelmatig een geïmmigreerde Braziliaanse jongen langs, hij heette Jesusquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vraag em af met wat je gaat terugvechten wanneer Jezus komt.
-knipperdieknip-
Jammer voor je, volgende x zal hij zich niet te hoeven op offeren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jezus is al meerdere malen gekomen. Toen ik nog in de winkel werkte, naast m'n studie, kwam er regelmatig een geïmmigreerde Braziliaanse jongen langs, hij heette Jesus
owh en voor onze Joodse vrienden;
[afbeelding]
gotta love tshirthell.com
Waarom die beperking? Het beschaafd kunnen reageren op een belediging, hoe zwaar ook, is een teken van volwassenheid.quote:ik ben voor een totale vrijheid van meningsuiting, met als enige beperking dat ongefundeerd beledigen niet mag kunnen.
Ik vind die beperking noodzakelijk vanwege het tuig dat zich verschuild achter de vrijheid van meningsuiting. Het gevaar met elke wet die je maakt, en dat is meerdere malen bewezen, is dat hij misbruikt kan worden (en nog bedankt he, Spong, Hammerstein en Moskowitz).quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:47 schreef klez het volgende:
[..]
Waarom die beperking? Het beschaafd kunnen reageren op een belediging, hoe zwaar ook, is een teken van volwassenheid.
jammer voor me? waarom?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jammer voor je, volgende x zal hij zich niet te hoeven op offeren.
Hmm , wat zou het een chaos worden op een wereld zonder ongelovigen .... Ik heb nog altijd liever een ongelovige dan een schijnheilige gelovige. Ik heb christelijke roots en geloof wel in god, maar zou mij niet snel meer onder een geloofsstroming scharen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hij neemt alle ongelovigen mee he
niemand heeft voorkeur voor schijnheilige mensen toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:32 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Hmm , wat zou het een chaos worden op een wereld zonder ongelovigen .... Ik heb nog altijd liever een ongelovige dan een schijnheilige gelovige. Ik heb christelijke roots en geloof wel in god, maar zou mij niet snel meer onder een geloofsstroming scharen.
als hij zou bestaan wel ja. Gelukkig geloof ik al 12 jaar niet meer in sprookjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hij neemt alle ongelovigen mee he
Zeiden generaties voor jou ook hoor,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als hij zou bestaan wel ja. Gelukkig geloof ik al 12 jaar niet meer in sprookjes
Vraagje, waar neemt hij ons mee naartoe? Ik hoop persoonlijk op Japan of Korea. Zolang het maar niet Loorett of Salou is, vind ik eht wel best.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeiden generaties voor jou ook hoor,
Slaap lekkerm truste
Mensen hebben toch zelf de keuze wie ze serieus nemen, als uiteindelijk de media en de mensen inzien dat je provocerende lolbroeken als theo van gogh ook gewoon kan negeren zie ik nog wel hoop voor dit land.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik vind die beperking noodzakelijk vanwege het tuig dat zich verschuild achter de vrijheid van meningsuiting. Het gevaar met elke wet die je maakt, en dat is meerdere malen bewezen, is dat hij misbruikt kan worden (en nog bedankt he, Spong, Hammerstein en Moskowitz).
Dat zien we momenteel erg sterk in de rechten van criminelen terug. Het lijkt wel alsof Nederland meer rechten toekent aan daders dan aan slachtoffers. Waarom? Omdat daders zich meer kunnen permiteren; betere advocaat, grotere bek, etc.
Ik vind dit een slechte uitgangspositie.
Overigens moet je het ongfundeerd wel erg licht opnemen. Rechters hebben in het verleden al de grenzen vastgesteld met rechtzaken, er is tot op heden nog geen reden voorbijgekomen om die jurisprudentie ongeldig te verklaren (waar ook een HELE hoop voor nodig is om te kunnen doen).
Mee eens is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:01 schreef rotsbloque het volgende:
[..]
Mensen hebben toch zelf de keuze wie ze serieus nemen, als uiteindelijk de media en de mensen inzien dat je provocerende lolbroeken als theo van gogh ook gewoon kan negeren zie ik nog wel hoop voor dit land.
Daarom --> al het verbale geweld niet verbieden...
Dat zou te makkelijk zijn. Hij wil juist testen wie het sterkste geloof heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:21 schreef HassieBassie het volgende:
Zou er nog een bepaalde reden zijn waarom Allah zelf niet gewoon een bliksemschigt in de aars van die cartoonist schiet?
Als Allah maar een greintje verstand had zou hij die imam een bliksemschicht in de aars schieten vanwege oproepen tot moorden in zijn naam.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:21 schreef HassieBassie het volgende:
Zou er nog een bepaalde reden zijn waarom Allah zelf niet gewoon een bliksemschigt in de aars van die cartoonist schiet?
Het is allemaal te bezopen om los te lopen. Maar Bot heeft ook al bakzeil gehaald in Saoedie-Arabië. En als we de economische betrekkingen met de landen waar Mohammed als heilige wordt gezien stopzetten, zitten we met de gebakken peren; dan draaien zij de oliekraan dicht, met als gevolg dat de olie onbetaalbaar wordt; dát zou dan weer als gevolg kunnen hebben dat de autoverkoop vermindert, enz. enz. Het komt er in het kort op neer dat de hele westerse wereld z'n vrijheid van meningsuiting moet indammen om te voorkomen dat onze economieën naar de haaien gaan. En dat dan allemaal omdat iemand een spotprentje heeft gemaakt van een figuur waarvan niemand zeker weet of die wel ooit echt heeft bestaan. En hun wraak ("de holocaust heeft nooit plaatsgevonden") moeten we maar weer voor lief nemen. Het eind is deze keer ècht zoek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Als ze die imam niet oppakken, dan moeten we alle betrekkingen met dit land stoppen.. lijkt me zo
En het mooiste van alles is dat het eigenlijk vrij simpel is om over te stappen op alternatieve brandstoffen, die ook nog eens beter zijn voor het milieu. Maar ja, dan trap je tegen teveel heige huisjes ben ik bang. Maar eigenlijk hebben we die kutarabieren helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:01 schreef progrock het volgende:
[..]
Het is allemaal te bezopen om los te lopen. Maar Bot heeft ook al bakzeil gehaald in Saoedie-Arabië. En als we de economische betrekkingen met de landen waar Mohammed als heilige wordt gezien stopzetten, zitten we met de gebakken peren; dan draaien zij de oliekraan dicht, met als gevolg dat de olie onbetaalbaar wordt; dát zou dan weer als gevolg kunnen hebben dat de autoverkoop vermindert, enz. enz. Het komt er in het kort op neer dat de hele westerse wereld z'n vrijheid van meningsuiting moet indammen om te voorkomen dat onze economieën naar de haaien gaan. En dat dan allemaal omdat iemand een spotprentje heeft gemaakt van een figuur waarvan niemand zeker weet of die wel ooit echt heeft bestaan. En hun wraak ("de holocaust heeft nooit plaatsgevonden") moeten we maar weer voor lief nemen. Het eind is deze keer ècht zoek.
en vlaggen is de fik stekenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef sanger het volgende:
Te belachelijk voor woorden dit. Ik zeg dat we met ze allen moeten protesteren op de Dam!
Dat doet Amerika al...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:08 schreef zhe-devilll het volgende:
Ze zoeken een reden om een oorlog te beginnen!
ook zou het dan toch morgen beginnenquote:
het is toch Kogelvrij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:37 schreef Super7fighter het volgende:
Ach zulke uitroepen neem ik niet serieus. Werd Salman Rushdie niet vogelvrij verklaard? En die loopt ook nog steeds vrij rond. Dit zal wel overwaaien.
Nee... hij loopt nog steeds "vogelvrij" rond... niet gewoon "vrij"...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:37 schreef Super7fighter het volgende:
Ach zulke uitroepen neem ik niet serieus. Werd Salman Rushdie niet vogelvrij verklaard? En die loopt ook nog steeds vrij rond. Dit zal wel overwaaien.
Noem jij dat vrij ? De man heeft 24 uur per dag bescherming nodig, die kan niet eens effe een brood gaan halen zonder begeleiding van een paar bodyguards. Lekkere vrijheid.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:37 schreef Super7fighter het volgende:
Wat een onzin, die gast gaat naar gala's, feesten, modeshows, boekbesprekingen. Hij is zo vrij als het maar kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Noem jij dat vrij ? De man heeft 24 uur per dag bescherming nodig, die kan niet eens effe een brood gaan halen zonder begeleiding van een paar bodyguards. Lekkere vrijheid.![]()
Alsof de aardbeving hier iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Gelukkig heb ik die pakistanen geen cent gegeven na de aardbeving
Omdat de Islam zo vredelievend is natuurlijk, duhquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik kan dit niet geloven. Waarom moet alles toch zo gewelddadig?
Natuurlijk heeft die aardbeving hier iets mee te maken. Of denk jij dat de grond zomaar vanzelf gaat shaken? Dat is Allah's werk man!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:41 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Alsof de aardbeving hier iets mee te maken heeft.![]()
He, een bekeerling!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:43 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft die aardbeving hier iets mee te maken. Of denk jij dat de grond zomaar vanzelf gaat shaken? Dat is Allah's werk man!
Onder constante bewaking ja. Ik probeer hem al 15 jaar te pakken te nemen, maar ik krijg gewoon geen kans.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:40 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wat een onzin, die gast gaat naar gala's, feesten, modeshows, boekbesprekingen. Hij is zo vrij als het maar kan.
Zeker, ik heb begrepen dat Pieter van Vollenhoven overweegt om gerechtelijke stappen te nemen tegen Disney. Hij voelt zich namelijk behoorlijk beledigt door Mickey Mouse.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:42 schreef 2biergraag het volgende:
Sjonge jonge dat het zover moet komen dat striptekenaar al een gevaarlijk vak is.
Walt Disney kijk uit je doppen!!
Spotprentjes van een Deen. Shocking.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:43 schreef gelly het volgende:
Een imam in Pakistan. Shocking.
Hersi Ali gaat ook naar feesten en gala's , zij is zeker ook zo vrij als maar kanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:40 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wat een onzin, die gast gaat naar gala's, feesten, modeshows, boekbesprekingen. Hij is zo vrij als het maar kan.
Ach, lieden als jij lijken wel een beetje op moslims met lange tenen. 1 Pot nat wat mij betreft. Moslims overreageren op die plaatjes, maar simpelminded Nederland op elke scheet die een moslim laat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Spotprentjes van een Deen. Shocking.
Je vergelijking slaat als een lul op een drumstel. Lieden als ik steken niks brand, moorden niet en stellen de halve wereld geen eisen om simpele plaatjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach, lieden als jij lijken wel een beetje op moslims met lange tenen. 1 Pot nat wat mij betreft. Moslims overreageren op die plaatjes, maar simpelminded Nederland op elke scheet die een moslim laat.
en waarom dan wel??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:45 schreef DjDev het volgende:
Wat een grapjas..die koffie
Ik doelde meer op je bekrompenheid en extremistische stellingname als het op moslims aankomt. Wat mij betreft dumpen ze lui als jou en extremistische moslims in een diep ravijn. Dat maakt de wereld al een stuk leefbaarder. 90% Van de wereldbevolking wil namelijk gewoon z'm dingetje doen zonder lastig gevallen te worden door fanatici.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je vergelijking slaat als een lul op een drumstel. Lieden als ik steken niks brand, moorden niet en stellen de halve wereld geen eisen om simpele plaatjes.
Precies *denkt aan Alladin*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:42 schreef 2biergraag het volgende:
Sjonge jonge dat het zover moet komen dat striptekenaar al een gevaarlijk vak is.
Walt Disney kijk uit je doppen!!
Goed voorbeeld. Een bepaalde regel uit een liedje in Aladdin is inderdaad veranderd na protesten van Arabische Amerikanen. Klikquote:
Niet te geloven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. Een bepaalde regel uit een liedje in Aladdin is inderdaad veranderd na protesten van Arabische Amerikanen. Klik
sjonge, je laat je wel kennen met deze verkapte doodsverwensing replay.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je bekrompenheid en extremistische stellingname als het op moslims aankomt. Wat mij betreft dumpen ze lui als jou en extremistische moslims in een diep ravijn. Dat maakt de wereld al een stuk leefbaarder. 90% Van de wereldbevolking wil namelijk gewoon z'm dingetje doen zonder lastig gevallen te worden door fanatici.
Ja, we hebben immers ook zoveel ravijnen in Nederland. Een gierput mag ook in jouw geval.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
sjonge, je laat je wel kennen met deze verkapte doodsverwensing replay.
Hersi? Drinkt ze dat op die feesten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:49 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Hersi Ali gaat ook naar feesten en gala's , zij is zeker ook zo vrij als maar kan
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:36 schreef dVTB het volgende:
Ik word met de dag blijer dat ik geen cent heb gegeven voor de aardbeving in die contreien. Het vermoeden dat velen hadden, over geld dat verkeerd terechtkomt, wordt door dit bericht nog eens bevestigd.
Ik denk persoonlijk niet dat ze erg jaloers zijn op een wereld die het beledigen van hun profeet tolereert. Maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
Dat zootje ongeregeld is jaloers op de westerse wereld
Ik geef al jaren geen cent meer aan goede doelen in islamitische landen. Altijd maar kankeren op de Westerse 'duivelse' wereld. Maar als ze hulp nodig hebben roepen ze het hardst om hulp van datzelfde Westen terwijl hun bevriende moslimlanden het laten afweten.quote:
Ik heb die stinkerds gelukkig ook niks gegeven. En ze zullen van mij ook nooit 1 cent zien. Als ik zonodig mezelf goed zou willen laten voelen met het doneren van een goed doel maak ik wel geld over voor dieren of zieke kindertjes in NL.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik geef al jaren geen cent meer aan goede doelen in islamitische landen. Altijd maar kankeren op de Westerse 'duivelse' wereld. Maar als ze hulp nodig hebben roepen ze het hardst om hulp van datzelfde Westen terwijl hun bevriende moslimlanden het laten afweten.
Kutvolk.![]()
Nou ze kopieren eigenlijk alles wat wij hebben? Wij hebben alle elektronische shit waar hun gebruik van maken uitgevonden. Zelfs de wapens waarmee ze willen moorden. Die paupers moeten gewoon hun gemak houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk niet dat ze erg jaloers zijn op een wereld die het beledigen van hun profeet tolereert. Maar wie ben ik.
Kan jij dit staven met feiten en bronnen? Want ik hoorde de laatste tijd van veel intolerante niet-moslims dat moslims hun medemoslims niet finacieel bij staan bij rampen, maar is dat ook zo? Ik zou hier graag bewijs van zien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik geef al jaren geen cent meer aan goede doelen in islamitische landen. Altijd maar kankeren op de Westerse 'duivelse' wereld. Maar als ze hulp nodig hebben roepen ze het hardst om hulp van datzelfde Westen terwijl hun bevriende moslimlanden het laten afweten.
Kutvolk.![]()
Dus omdat ze gebruik maken van westerse technologie is men jaloers op het westen ? Nou ja, het is vrijdagmiddag zullen we maar zeggen. Proost.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nou ze kopieren eigenlijk alles wat wij hebben? Wij hebben alle elektronische shit waar hun gebruik van maken uitgevonden. Zelfs de wapens waarmee ze willen moorden. Die paupers moeten gewoon hun gemak houden.![]()
Ze zijn gewoon boos, jaloers en gefrustreerd. Proostquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus omdat ze gebruik maken van westerse technologie is men jaloers op het westen ? Nou ja, het is vrijdagmiddag zullen we maar zeggen. Proost.
eerst effe bewijzen dat je ook daadwerkelijk zoveel geld hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:09 schreef Viking84 het volgende:
ziekelijkdie Imam moet zelf omgebracht worden. Ik loof 50.000 euro uit voor degene die deze meneer ombrengt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |