Ja he, gewoon weg schandalig... en dat voor een modjequote:Op woensdag 15 februari 2006 17:04 schreef _evenstar_ het volgende:
tss niet eens een nieuw topic openen na het volgooien![]()
Maar als het puur gaat om het van zich afschrijven, dan kan dat toch ook in een van de kindertjestopics? Juist omdat het een apart topic is, lijkt mij dat er wel degelijk goede raad en commentaar gegeven mag worden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
Misschien zie ik het helemaal verkeerd maar volgens mij voegt het horen van de andere kant van het verhaal weinig toe aan een topic waarin Angel van zich af kan schrijven over hoe het bij haar thuis gaat.
Wat de strekking van het topic was toen het heropend moest worden.
Dus eigenlijk zou de "andere kant" dan gewoon een eigen topic moeten openen waarin het probleem "mijn ex maakt me zwart, ook tegenover/mbt de kinderen" moeten openen om ook een klankbord te vinden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
Misschien zie ik het helemaal verkeerd maar volgens mij voegt het horen van de andere kant van het verhaal weinig toe aan een topic waarin Angel van zich af kan schrijven over hoe het bij haar thuis gaat.
Wat de strekking van het topic was toen het heropend moest worden.
Ja, daar komt het dus blijkbaar op neer, behalve dat het topic waarschijnlijk gesloten zal worden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zou de "andere kant" dan gewoon een eigen topic moeten openen waarin het probleem "mijn ex maakt me zwart, ook tegenover/mbt de kinderen" moeten openen om ook een klankbord te vinden?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:17 schreef phileine het volgende:
[...]
maar ik denk dat Angel het ook wel als een waarschuwing moet zien dat je niet zomaar je hele hebben en houden op een forum moet gooien als er ook andere mensen bij betrokken zijn. Wat je nu opschrijft verdwijnt in principe nooit meer van het internet en iedereen -dus ja ook haar ex en zijn vrienden- kunnen dat lezen en op een forum kun je daar dan dus ook op reageren.
Daarom had ik er dus al een slotje op zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:22 schreef Troel het volgende:
Maar als het puur gaat om het van zich afschrijven, dan kan dat toch ook in een van de kindertjestopics R&P topic?
Goede raad is iets heel anders dan een welles nietes spelletje over 'jij liegt' en 'je bent nu toch zo gelukkig met je nieuwe vriendje'quote:Juist omdat het een apart topic is, lijkt mij dat er wel degelijk goede raad en commentaar gegeven mag worden.
quote:En dan zou het dus in principe ook mogelijk moeten zijn dat die ander een topic opent over Angel (weliswaar zonder de naam te noemen).
Ik denk het niet. Ik denk dat als haar ex een topic wil openen in R&P en daar van zich af wil schrijven hoe onwijs klote en vals het is dat zijn ex hem 'overal' zwart loopt te maken dat dat niet per se gesloten gaat worden hoor. Het zal niet het eerste topic met die strekking zijn daar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:23 schreef Troel het volgende:
Ja, daar komt het dus blijkbaar op neer, behalve dat het topic waarschijnlijk gesloten zal worden.
Maar aangezien er kinderen bij betrokken zijn en er ook in betrokken worden zou het toch ook in dit subfora niet misstaan. Ik denk dan aan "Hoe moet ik hiermee omgaan tegenover de kinderen?" en "Hoe reageer ik op verwijten via mijn kinderen van mijn ex?". Kinderen pikken daarover toch snel dingen op en dan krijgen pa en/of ma juist vaak via de kinderen te horen dat er zwartmakende dingen gezegd/geuit worden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat als haar ex een topic wil openen in R&P en daar van zich af wil schrijven hoe onwijs klote en vals het is dat zijn ex hem 'overal' zwart loopt te maken dat dat niet per se gesloten gaat worden hoor. Het zal niet het eerste topic met die strekking zijn daar.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
alleen vind ik dit soort welles-nietes discussies over IRL conflicten altijd vreselijk genant en uit bescherming voor beide partijen haal ik dit soort dingen weg.
F*ckad*ckquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:38 schreef Rewimo het volgende:
Dat komt door de downtime, Minoes. Je zult 'm opnieuw moeten uploaden vrees ik.
Je zou het nog even aan jane of HuHu kunnen vragen, die hebben zich (volgens het schouderklopjes topic) erg ingezet om icoontjes terug te vinden. Er was ook ergens een topic over, gevonden : Vind hier je usericon terug deel 2quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
F*ckad*ck![]()
Ik vergeet altijd waar ik dat mens verstopt heb![]()
Doe eens even 'save picture as' dan!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef Sugar het volgende:
Ja, vorige keer heeft Spindizzy geholpen. En ik zie hem echt.![]()
Dacht ik al.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:43 schreef Sugar het volgende:
Hahaha, na ctrl-F5 ben ik hem kwijt.Maar heb hem wel opgeslagen. Ik probeer 'm wel even ergens te uploaden.
-en bij mij (op mijn werk) werkt MSN dus niet (firewall). Dus dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:20 schreef Sugar het volgende:
Nou, onze frontpage is stuk, dus ik zit ze nu weer te uploaden op een msn-groep. Misschien is dat het? Ik heb geen idee hoe het verder komt, maar heb dus wel de plek veranderd inderdaad! Zien meer mensen ze zo verknipt?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:21 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Dit nieuwe topictype kun je nu overal op Fok tegen gaan komen. Gezien het feit dat half OUD uit centrale topics bestaat hebben wij besloten om het niet in OUD in te voeren. Zo'n beetje alle topics zouden dan onderin staan en dan blijft er wat weinig over.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:06 schreef kLowJow het volgende:
Zojuist is er op het forum een nieuw topictype bijgekomen: "Centraal topic". Deze topics krijgen hun eigen plaatsje in de topiclists van de verschillende fora, en vind je net boven de slotjes met eenof
als icoon.
De bedoeling hiervan is de centrale en slowchat topics te scheiden van de overige topics, om zo de leesbaarheid van de topiclists te verbeteren.
quote:
Als je het bovenaan zou zetten zie je niks van de andere topics meer in sommige fora.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:35 schreef Syrena het volgende:
Waar kan ik klagen dat ik onderaan geen logische plaats vind?![]()
Onderaan is best een logische plaats. Voor de sticky topics. Om te voorkomen dat ze uit de lijst zakkenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:35 schreef Syrena het volgende:
Waar kan ik klagen dat ik onderaan geen logische plaats vind?![]()
De bedoeling hiervan is ook de centrale en slowchat topics te scheiden van de overige topics, om zo de leesbaarheid van de topiclists te verbeteren.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:26 schreef Lois het volgende:
Nieuw topictype
[..]
Dit nieuwe topictype kun je nu overal op Fok tegen gaan komen. Gezien het feit dat half OUD uit centrale topics bestaat hebben wij besloten om het niet in OUD in te voeren. Zo'n beetje alle topics zouden dan onderin staan en dan blijft er wat weinig over.![]()
Jeetje, Lois, je bent altijd zo diplomatiek!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:10 schreef Lois het volgende:
Wij hebben dit besloten omdat we het forum niet onleesbaar vinden. Wij zien op dit moment geen toegevoegde waarde voor een indeling op deze manier.
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef melonovy het volgende:
pfff, muts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |