Dat sowieso.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef Bot13 het volgende:
Ik heb het!
Er zit een accu in de controller!
Voor als je 'm horizontaal wilt neerleggen. Als je de power supply inbouwd wordt de Revolution een stuk groter.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet helemaal. Wat is het verschil tussen een power supply die er direct onderzit en een Revolution die iets hoger is met een ingebouwde power supply?
Kan. Maar ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat 'ie een accu'tje krijgt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:19 schreef Retuobak het volgende:
Batterijen kan ook toch?
Als die standaard de power-supply is, dan kùn je hem toch helemaal niet horizontaal leggen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Voor als je 'm horizontaal wilt neerleggen. Als je de power supply inbouwdt wordt de Revolution een stuk groter.
Jawel, dan gaat er een kabel vanuit de Revolution naar de standaard toe.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef P-Style het volgende:
Als die standaard de power-supply is, dan kùn je hem toch helemaal niet horizontaal leggen?
Waar moet je die kabel inpluggen dan, want tot nog toe heb ik nog nooit aansluitigen op die standaard gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Jawel, dan gaat er een kabel vanuit de Revolution naar de standaard toe.
De plek waar dan normaalgesproken de Revolution op staat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waar moet je die kabel inpluggen dan, want tot nog toe heb ik nog nooit aansluitigen op die standaard gezien.
Dat bedoel ik dus. Het ziet er nog altijd uit als een simpel glad stuk plastic zonder AC ingang en zonder DC uitgang.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef Xrenity het volgende:
De info is overigens wel tegenstrijdig met de volgende link:
http://oami.eu.int/bulletin/rcd/2006/2006_012/000431309_0006.htm
Serieus?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Official Nintendo Magazine heeft het bijv. ook fout dat de Nintendo DS als eerst in Japan lanceerde...
Omdat helemaal niéts erop wijst dat dit überhaupt een PSU kàn zijn. Maar jij mag het best geloven hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef Tomasso het volgende:
Waarom zou het dat dan niet kunnen zijn? Omdat jij je het niet voor kan stellen?
Nouja, ik bedoel, waarom niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Omdat helemaal niéts erop wijst dat dit überhaupt een PSU kàn zijn. Maar jij mag het best geloven hoor.
Inderdaad. Dat ding heeft verder helemaal geen aansluitingen en helemaal niet genoeg volume of vorm om een geschikte trafo te huisvesten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:09 schreef Xrenity het volgende:
...al vraag ik me af waarom ze hem dan precies onder de console positioneren
Nou, ik kan het me totáál niet voorstellen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:11 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou me best voor kunnen stellen dat die standaard een soort dockingstation is waardoor je de hoofdunit makkelijk op meerdere TV's kunt aansluiten door simpelweg extra dockingstations/standaarden te kopen. Maar niets wijst daar eigenlijk op, behalve 1 zinnetje in een tijdschrift.
Hello mr. PSU expert...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ding heeft verder helemaal geen aansluitingen en helemaal niet genoeg volume of vorm om een geschikte trafo te huisvesten.
Mijn kabels zitten allemaal netjes weggewerkt en dus is het lastig om ze telkens in en uit te pluggen. Ik zou het wel gebruiken als het zou bestaan... Ik koop ook verschillende AV-kabels kopen om makkelijk van TV te kunnen wisselenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou, ik kan het me totáál niet voorstellen.De AV-aansluitingen zitten gewoon op de Revo zelf, dus dat maakt deze gedachte ook weer belachelijk. En zeg nou zelf. Het idee om meerdere dockingstations aan te schaffen voor je verschillende tv's slaat toch ook nergens op?
Hoe moeilijk is het om een simpel av-kabeltje uit de ene tv te trekken en in een andere tv te stoppen.
Zeg uh... ik weet niet hoéveel tv's jij in huis hebt en hoe vaak je van plan bent je console van de ene tv naar de andere te zeulen, maar mij lijkt het hele idee achter een console dockingstation nog minder potentie hebben dan twee HDMI uitgangen op één console!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:22 schreef H.Flick het volgende:
Wel een goed idee voor de next-next-generation consoles.
Kijk maar uit!quote:oh god, ik ga al net zo speculeren als die nintendo-fanboys
Ik merk dat jij er meer verstand van hebt? Leg jij dan maar eens haarfijn uit hoe je in vredesnaam een glad stukje plastic kan gebruiken als PSU.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef Tomasso het volgende:
Ik wou net zeggen.
Och, ze kunnen het in de meest gekke vormen doen, waarom dan niet in die vorm? Waar een wil is, is een weg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik merk dat jij er meer verstand van hebt? Leg jij dan maar eens haarfijn uit hoe je in vredesnaam een glad stukje plastic kan gebruiken als PSU.
Die iBook adapters ken ik ja, maar moet jij maar eens goed kijken naar het volume van die revo-standaard, die ook nog eens schuin afloopt. Dat volume is véél kleiner dan dat van die iBook-adapters. Enneh... die iBook adapter heeft tenminste aansluitingen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:31 schreef Tomasso het volgende:
Power adapters hoeven niet altijd groot te zijn, de adapter van m'n iBook is een duimlengte breed en lang, en niet superdik ofzo.
Vind ik niet erg. Die standaard is behoorlijk lelijk zoals ie nu is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef P-Style het volgende:
Als de Revo-standaard een adapter wordt, dan krijgt die standaard in ieder geval een heel ander uiterlijk dan wat we tot nu toe gezien hebben. Da's onvermijdelijk.
Ik vind 'm prima.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Vind ik niet erg. Die standaard is behoorlijk lelijk zoals ie nu is.
Ik vind de standaard juist mooi aansluiten:quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:28 schreef speknek het volgende:
Ik vind de kleur niet mooi, hij heeft geen design en hij snijdt aan de zijkant de revolution doormidden, waardoor die er niet mooi symmetrisch meer uitziet.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:46 schreef H.Flick het volgende:
Is de revo echt zo schuin?! Dat wist ik helemaal niet! Het ziet er niet uit!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Revo zelf is recht, maar die standaard dus blijkbaar niet. Beetje gek zo inderdaad
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij zou pas lelijk zijn als hij rechtop stond.
Revolution hype train staat 57 topics lang op "full steam ahead".quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef HomerJ het volgende:
57 topics van een console waar nog niet 1 screenshot van een game bekend isZiek!
Die mini-SPU zelf, die op Tweakers stond, moet aangestuurd worden met 12 volt, dus dan heb je alsnog een transformator-blok nodig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:10 schreef Kill_em_all het volgende:
In dit geval is het alleen maar een extra chipje, daar is wel ruimte voor
Kunnen ze trouwens niet zo'n mini psu gebruiken zoals laatst op t.net stond (ong zo groot als een molex stekker)? dat ding kon dacht ik iets van 100 watt aan, dat lijkt me toch genoeg als de revo een beetje zuinig word. Er moest alleen nog wel een adapter op dat ding maargoed die dingen zijn ook niet groot.
bronquote:Ook internetbrowser voor de Revo
Van de week maakte morrie al bekend dat je straks ook op je Nintendo DS kan internetten, door middel van de Opera webbrowser. Nintendo maakte vandaag bekend dat hun Revolution dezelfde optie zal krijgen.
Surfen op een priegelige handheld is natuurlijk een leuke gimmick, maar meer nut heeft het als je vanaf je bank, bed of luie stoel even het laatste nieuws of gewoon wat pr0n kan downloaden en bekijken. Dat moeten ze bij Nintendo ook gedacht hebben.
Het bericht is nog niet van hogerhand bevestigd, dus ga nog niet helemaal los. Ook zou het wijs zijn om er rekening mee te houden dat de Revolution dit niet 'out of the box' ondersteunt, maar dat Opera als losse uitbreiding beschikbaar zal zijn. Het laatste wat Nintendo wil, is haar klanten met onnodige kosten opzadelen.
Dat zeg ik toch ook? anyway de standaart word dus WEL de psu.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die mini-SPU zelf, die op Tweakers stond, moet aangestuurd worden met 12 volt, dus dan heb je alsnog een transformator-blok nodig.
quote:In the latest issue of the United Kingdom's Official Nintendo Magazine, an extensive article was provided which contained tidbits of information, as well as developer commentary regarding Nintendo's next-generation console, code-named the Nintendo Revolution.
For one, the article revealed that Revolution's stand acts as a power supply for the console. Also, the size of the prototype machine--three standard DVD cases stacked on top of one another--stands as the near final dimensions of the finished product.
In addition, "Revolution is still a code name. Nintendo is reserving the right to change it when it formally announces the console." The article also confirmed that iterations of Animal Crossing, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Super Smash Bros. and Super Mario are progressing in their development. With more than three quarters of Nintendo's development resources being allocated to Revolution and DS projects, the magazine went so far as to say, "expect to be amazed when they finally reveal the first [Revolution] titles."
The Legend of Zelda: Twilight Princess was mentioned, as was the possibility of incorporating Revolution controller functionality into the game. The article stated that the title is indeed planned for GameCube, and that although the notion of adding extra code to make it work with the new controller sounds promising, the development team is being tight-lipped for the moment. However, it was mentioned that more Twilight Princess information would be revealed in the next edition of the magazine.
The authors of the article were allowed to use the Revolution's controller in various demos showcased to the press on earlier occasions. However, one seemingly new demo was a basic basketball simulation. According to the article:
"A Revolution basketball court has no players, just a ball the size of a space hopper and two tempting baskets. One button on the controller creates a dimple in the surface of the court. Make one next to the ball, and it will roll into it - drag the dimple round the court and the ball will follow it round. The other button pops up a bump into the court - make one under the ball and it'sll pop into the air, and hopefuly into the basket. It may look nothing like any basketball match we've ever seen, but head-to-head it's instand and absorbing fun, perfectly representing the pace and quick-thinking of the real thing."
In addition to the hands-on time, various development figures from Capcom provided their insight on Revolution and their potential projects for the system.
When asked if Viewtiful Joe might be a character in the next Super Smash Bros., President of Clover Studios Atsushi Inaba responded, "Nintendo haven't asked me but if they did put him in the game I'd be a very happy man! I guess we'll have to see what Mr. Sakurai says, but knowing that people are thinking about that kind of collaboration makes me very happy."
In regards to a new Viewtiful Joe title on the Revolution, Inaba stated, "The Revolution controller is unlike the DS touch screen in that it can actually sense your movements in 3D, as opposed to just 2D on the touch screen. We would have to think about what makes the Joe series work with the Revolution controller and how we could express the VFX powers in new and exciting ways. I'm really interested in it and I'm really looking forward to making a game on Revolution."
When asked if Phoenix Wright would have a Revolution iteration, the game's Producer Minae Matsukawa said, "Unfortunately right now I'm so focused on the French version of Phoenix Wright that I've got all my energy focused on the DS. That being said, the Revolution is definitely a very interesting system and its controller presents a lot of possibilities. I definitely think it would be cool to make a game for it in the future."
The producer and game designer on Megaman Battle Network 5, Takeshi Horinouchi and Tsukasa Takenaka respectively, stated that they could make a first-person Megaman game on Revolution a reality if user demand was high enough.
You can read the full article in the Official Nintendo Magazine, available in selective book stores.
Revolution Report will have more as it happens.
Nee, want die bron van je noemt ook dat magazine.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:59 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? anyway de standaart word dus WEL de psu.
[..]
You can read the full article in the Official Nintendo Magazinequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, want die bron van je noemt ook dat magazine.
Als dat magazine het dus fout heeft klopt van jouw bron ook geen reet
Maar de discussie over dat gebeuren begon ook door nieuws uit datzelfde magazinequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
You can read the full article in the Official Nintendo Magazine
Zo kan je bezig blijven, de hele revo kan ook wel fake zijn, ik zie dat ding nog niet in de winkel liggen.
Weet niet, ik heb het begin van de discussie gemist. Maar als er iets in een officiaal nintendo magazine staat geloof ik dat wel. Maargoed als jij het niet wil geloven moet je dat vooral doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar de discussie over dat gebeuren begon ook door nieuws uit datzelfde magazine
Nu iemand anders je verteld dat het erin stond zou het ineens moeten kloppen?':{
Op een normale TV internetten...quote:
Ik ben benieuwd hoe ze dingen als flash plug-ins etc gaan oplossen.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het typen op de Revo gaat wel goed natuurlijk, je kan gewoon doen alsof er een tobo in de lucht hangt en dan tikken. Of gewoon schrijven in de lucht
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:56 schreef disjfa het volgende:
Nee nu gaan we al het nieuws van nintendo niet meer geloven en zelf verzinnen hoe de console inelkaar gaat zitten
Nee dat is idd een stuk logischer...
Zoals ik al eerder zei, in de Official Nintendo Magazine staat ook dat de DS eerst uitkwam in Japan, terwijl de DS voor het eerst in de VS uitkwam, niet Japan. Als je zo'n fout maakt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:10 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb het begin van de discussie gemist. Maar als er iets in een officiaal nintendo magazine staat geloof ik dat wel. Maargoed als jij het niet wil geloven moet je dat vooral doen![]()
Alle PSU's worden warm of dat nou je telefoonoplader is of je voeding van een 360. Maar hoe wil je koelen als er geen airflow mogelijk isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef Kill_em_all het volgende:
Leg mij dan eens uit waarom je bij ze bij het btx design de psu onderin plaatsen als bovenin beter zou zijn? Warme onderdelen stop je liever onderin aangezien warme lucht naar boven gaat (nou is de revo wel klein maargoed het idee blijft toch hetzelfde). Vraag me trouwens af of de revo psu uberhaubt erg veel warmte gaat afgeven. Als de x360 160 watt gebruikt, kan de revo toch wel met 100 watt werken, dat moet toch makkelijk te koelen zijn.
Wat is dàt nou weer voor kromme redenatie?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 chreef Kill_em_all het volgende:
Warme onderdelen stop je liever onderin aangezien warme lucht naar boven gaat.
Kansloos.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is een gozer die claimt dat hij de specs weet van de Revolution.
Ohhhh, en het begon zo goed.quote:
Zou best kunnen denk ik dan. Ik:quote:-CPU is PowerPC 750CXe clocked around the 1.2Ghz.
-IGN specs are outdated. the console will have more memory than 128MB thanks to the use of 1T-SRAM-Q.
Hij:quote:So who are you and why should I believe what you say. You're going to have to give me some more details IMO. What's the GPU clock speed, etc.
quote:Around 500Mhz.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ohhhh, en het begon zo goed.
Hij:
[..]
Zou best kunnen denk ik dan. Ik:
[..]
Hij:
[..]![]()
Ach, wie tegenwoordig niet, het is hardstikke hip om de specs te weten, vroeger waren het de flippo's, en nu ditquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is een gozer die claimt dat hij de specs weet van de Revolution.
Ik ondervraag 'm even.
Dat is best zielig weinigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Dan doe ik maar een gok:
CPU: 1Ghz
GPU: 200Mhz
MEM: 128MB
Vergeten:quote:
Als er bovenin je behuizing geen fan zit blijft die hitte daar dus zitten (en als je naar die revo plaatjes kijkt zit er daar geen fan).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat is dàt nou weer voor kromme redenatie?!Omdat warme lucht naar boven gaat wil je warme onderdelen ook juist van boven hebben natuurlijk!
Dan kan het z'n warmte sneller en makkelijker afgeven, zonder dat het eerst door het hele apparaat moet. Maargoed de PSU discussie is inderdaad al gevoerd.
Je doet alsof het evengroot is als de power supply van de X360. Het is gewoon een klein stuk plastic waarmee je de Revolution verticaal zet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Kill_em_all het volgende:
En waarom zou die standaart er anders bijzitten als er niks in zou zitten? verspilde ruimte.
Daar heb je die standaard toch niet voor nodig? ik vind dat ding trouwens ook erg lelijk, ziet er niet uit als je revo scheeft staat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je doet alsof het evengroot is als de power supply van de X360. Het is gewoon een klein stuk plastic waarmee je de Revolution verticaal zet.
De standaard geeft de Revolution een grotere oppervlakte zodat hij een stuk stabieler staat, en ook scheef zodat discs er makkelijker in kunnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Daar heb je die standaard toch niet voor nodig? ik vind dat ding trouwens ook erg lelijk, ziet er niet uit als je revo scheeft staat.
Ik vind het bijna niet te geloven dat we in 80 dagen gewoon enorm veel info krijgen en zelfs in-game beelden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef Oksel het volgende:
Pfff, was het maar E3.
Ja maar... dat doe ik toch ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Kill_em_all het volgende:
Geloof dan helemaal niks totdat het ding in de winkel ligt.
En ik vind het bijna niet te geloven dat dat een jaar heeft moeten duren sinds de eerste onthullen van het apparaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind het bijna niet te geloven dat we in 80 dagen gewoon enorm veel info krijgen en zelfs in-game beelden.
Ach ja dat hebben we ook in jouw favo topicquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
En ik vind het bijna niet te geloven dat dat een jaar heeft moeten duren sinds de eerste onthullen van het apparaat.
Dat kan je ook zeggen over de PS3...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
En ik vind het bijna niet te geloven dat dat een jaar heeft moeten duren sinds de eerste onthullen van het apparaat.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef Fliepke het volgende:
Ach ja dat hebben we ook in jouw favo topic
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat kan je ook zeggen over de PS3...
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef pkwarts het volgende:
Ik geloof dat hij in het PS3 topic daar OOK over aan het klagen is
Ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:
Mja tussen Sony en Nintendo merk je eigenlijk wel duidelijk dat ze op elkaar wachten.
Als Sony wat laat zien (note: 1 dag voor Iwata's GDC speech!) dan zal Nintendo zeer waarschijnlijk ook met iets komen. Anders gebeurt er geen reet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:56 schreef P-Style het volgende:
Ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk.
Er zijn denk ik meer dingen die nog niet onthuld zijn die overgenomen kunnen worden door de concurrentie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap niet zo heel goed waarom het nou allemaal zo geheim moet zijn eigenlijk. Dat 'geheim' moet wel heel groot zijn.
Klopt, Nintendo kijkt veel naar Sony, en negeert Microsoft volledig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als Sony wat laat zien (note: 1 dag voor Iwata's GDC speech!) dan zal Nintendo zeer waarschijnlijk ook met iets komen. Anders gebeurt er geen reet.
Zoals?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Er zijn denk ik meer dingen die nog niet onthuld zijn die overgenomen kunnen worden door de concurrentie.
Dat is nog niet onthuldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zoals?
Wat kunnen ze nu dan overnemen?
quote:Op 16-09-2005 @ 08:22 schreef Morthill:
Dit wordt natuurlijk wel de ondergang van Nintendo.
To be continued.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef Bot13 het volgende:
Moet je eens een hele movie van maken eigenlijk
bronquote:Over naar Nintendo. Mark Rein is zeer zeker geïnteresseerd in het ontwikkelen voor de Revolution. Epic heeft Nintendo al op de hoogte gebracht van hun interesse, en zijn benieuwd naar de architectuur van Revolution's hardware.
Dat was al een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:05 schreef Retuobak het volgende:
Oftewel het pak slaag dat hij heeft gekregen van Cliffy B heeft geholpen King of Cubes
Ruzbeh is langsgeweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:16 schreef jorryt het volgende:
[..]
zie ik daar een trekvlek op de revo ?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:16 schreef jorryt het volgende:
[..]
zie ik daar een trekvlek op de revo ?
Dat mensen 2 pokemon spellen ipv 1 moeten kopen om het volledig uit te spelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:40 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat zijn de mogelijkheden volgens jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |