quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:15 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer komt worms ?
In de maand februari, of begin maart. Heel binnenkort dus.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:53 schreef koei het volgende:
Ik wacht op Catan, dat lijkt me wel erg de moeite waard! Helaas is daar nog geen datum van bekend
Ik heb 't echt 4 keer gespeeld ofzo, but-spel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:40 schreef Smots het volgende:
ik zal en ik moet een keer 1.000.000 punten scoren met dat fucking geometry wars!!!!![]()
![]()
![]()
Een van de tofste spellen op de 360quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb 't echt 4 keer gespeeld ofzo, but-spel.
Ik poker veel via xbla..quote:Op maandag 16 april 2007 15:14 schreef moz het volgende:
Vrijdag Boom Boom Rocket aangeschaft.
Aangezien ik DDR en Guitar Heroes nooit gespeeld heb, is het voor mij wel een vernieuwend spel. En verslavend! Heeft iemand nog recente arcade verslavingen?
echte verslaving nee, wel BBR veel gespeeldquote:Op maandag 16 april 2007 15:14 schreef moz het volgende:
Vrijdag Boom Boom Rocket aangeschaft.
Aangezien ik DDR en Guitar Heroes nooit gespeeld heb, is het voor mij wel een vernieuwend spel. En verslavend! Heeft iemand nog recente arcade verslavingen?
Als er een spel is waar ik slecht in ben....quote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geometry Wars is het tofste spel, maar ook de meest frustrerendeLangzaam kruip ik echter omhoog. Vorige week 250k gehaald, nu ga ik voor de 500k.
![]()
Goeie kickquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:18 schreef DSS24 het volgende:
Een kleine kick na 660 dagen[ afbeelding ]
Hieronder een lijst op Wikipedia van bestaande arcade games.
Ook staan er games op die aangekondigd zijn.
Zoals The incredible machine
Things on wheels.
LINKJE
En de mooiste vind ik South Park
Ik hoop dat het dezelfde wordt als op de PS1.
Die heb ik grijs gespeeld met vrienden op de bank, geniaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |