wat een klote jong met zn geschreeuw... ik kan het niet helemaal afkijken anders krijg ik de neiging om hem op te gaan zoeken en een nekslag te verkopenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef BattleLies het volgende:
Hier een filmpje van Foxie toen hij merkte dat BF2 het na de nieuwe patch niet meer doet![]()
http://www.dumpalink.com/(...)ent_Guy_In_The_World
neuquote:
door mij hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:05 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sorry Dries, ik ben al bezet!![]()
ze had bijna je moeder kunnen zijn mallootquote:
LoL!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ze had bijna je moeder kunnen zijn malloot
hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef BattleLies het volgende:
Hier een filmpje van Foxie toen hij merkte dat BF2 het na de nieuwe patch niet meer doet![]()
tja allebei zijn lelijk, tussen de 15 en 17 en hun hormonen kun je hier nog ruiken. Jedi maakt zelfs nog meer kans!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wie wordt het nu?
Foxie of Dries
Inzet is nu geopend... Kansen zijn nu 50/50- PLACE BETS
Malloot is de enige juiste term... Hi is tegenwoordig het holmaatje van Diamond heb ik venomen,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ze had bijna je moeder kunnen zijn malloot
LOL .. sja .. eigen schuld hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
haha
in de CoD-community was er ook zoiets eens. een clan (downforce) had een of andere war, en een speler van downforce speelde gewoon, was een beetje laat met reageren op de vijand, en een teammaat van hem op teamspeak begon hem helemaal af te katten, echt op een hilarische manier. een andere speler had dat opgenomen en de hele nederlandse community heeft dat afgeluisterd. iedereen in een deuk natuurlijk
*ahum*quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
Nu is battlefield weer leuk als we met z'n allen zo goed samen werken![]()
Als je sinds patch 1.2 je videokaart niet meer kunt gebruiken is het lastig samenspelenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat
Edit samen werken is misschien een groot woord![]()
Maar het ging wel lekker.
Jezus wat een kutjongquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef BattleLies het volgende:
hahaha je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Malloot is de enige juiste term... Hi is tegenwoordig het holmaatje van Diamond heb ik venomen,![]()
Jep, zeker. Heb de hele avond met plezier gespeeld in een BoF squad dat ook echt een squad was. Bovendien was de server helemaal lagvrij en zat hij heel de avond volquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
Nu is battlefield weer leuk als we met z'n allen zo goed samen werken![]()
Klopt heeft iedereen last van.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:01 schreef JumperJack het volgende:
is het jullie trouwens opgevallen dat alle behaalde scores van de laatste 36 uur nog niet bij de stats zitten, ik sta nml, net als 36 uur geleden, nog steeds op 8235 punten, terwijl ik er al zo'n 8600 moet hebben... (neej, ik speel niet op unranked servers...)![]()
![]()
![]()
vond het al raar, want mijn laatste battle stond wel op gisteren...quote:Op zondag 19 februari 2006 01:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Klopt heeft iedereen last van.
De PKM is trouwens een superwapen, lekker raggen met dat ding!
(sorry voor de vele reply's maar geen zin om alles in een rep te quoten)
De medic is en blijft de beste kit, zeker met de G36Equote:Op zondag 19 februari 2006 11:12 schreef BaraCuda het volgende:
Medic G36E is zo fijnToen ik begon met BF was ik medic altijd....
toen een hele tijd niet en nu scoor ik er weer puntjes mee![]()
elk half uur stromen de punten binnen van gister, het is bagger met de stats dit weekend, vanavond als ik terug ben van Ajax - RBC even de expert first aid halen en de Golden Simitairquote:Op zondag 19 februari 2006 10:21 schreef JumperJack het volgende:
[..]
vond het al raar, want mijn laatste battle stond wel op gisteren...
hoop maar dat het er nog bijkomt, want anders moet ik die prachtige basic knife combat overnieuw doen, en dan wordt ik echt boos![]()
![]()
![]()
ik heb trouwens wel wat punten erbij gekregen: van 8232 naar 8259terwijl ik al zo'n 8500 à 8600 moet hebben, en die basic knife badge is er ook nog niet
![]()
en die PKM![]()
zoooow wat een ding... eerste ronde met mijn nieuwe unlock 76 punten
support vind ik opeens toch wel leuk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |