ik heb zojuist bevestigd op de meel in je profielquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef jpjedi het volgende:
Kijk zo moeten we dat hebben!
Di3ki3 zet zijn pc aan na de wintersport en meld zich gelijk aan!ing*
Update!
Het wordt dus een feest avond met alle mede Boffers in de regio Breda. De avond gaat hier plaatsvinden:
www.indoorfun.nl
Betaling vooraf en ik hou hier bij wie er inschrijven en betaald hebben (betalings details volgen natuurlijk nog)
We hebben democratisch besloten dat het dus wordt:
Datum:13 mei
Plaats: Breda
Activiteit: Karten
Deelnemers:
-JEDI
-POSTMAN
-ESCAPE
-Morpheus
-FJD
-Diamond
-Rudy
-DrBravo
-Sickert
-Di3ki3
-(Kievit) moet nog bevestigd worden
Opgeven kan nog tot 15 April !!!!!!!
Nog 2 slaaplaatsen beschikbaar!!!!!!!
Nou, het lijkt me wel leuk!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Huh?! Waar komt die vraag nu vandaan?? Hoezo??
hey jou heb net nog vermoordquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Huh?! Waar komt die vraag nu vandaan?? Hoezo??
Vind het niet gek dat foxie zijn pc naar de kloten is zo als hij dit vaker heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef BattleLies het volgende:
Hier een filmpje van Foxie toen hij merkte dat BF2 het na de nieuwe patch niet meer doet![]()
http://www.dumpalink.com/(...)ent_Guy_In_The_World
Whahahahah hoezo verslaafd aan een spelletjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef BattleLies het volgende:
Hier een filmpje van Foxie toen hij merkte dat BF2 het na de nieuwe patch niet meer doet![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:37 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik heb zojuist bevestigd op de meel in je profiel
wij willen LIES!!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Thanks!
Je staat erbij!
Ik heb een topic aangemaakt op het bof forum. Mooi groepje denk ik zo!![]()
wat een klote jong met zn geschreeuw... ik kan het niet helemaal afkijken anders krijg ik de neiging om hem op te gaan zoeken en een nekslag te verkopenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef BattleLies het volgende:
neuquote:
door mij hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:05 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sorry Dries, ik ben al bezet!![]()
ze had bijna je moeder kunnen zijn mallootquote:
LoL!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ze had bijna je moeder kunnen zijn malloot
hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef BattleLies het volgende:
tja allebei zijn lelijk, tussen de 15 en 17 en hun hormonen kun je hier nog ruiken. Jedi maakt zelfs nog meer kans!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wie wordt het nu?
Foxie of Dries
Inzet is nu geopend... Kansen zijn nu 50/50- PLACE BETS
Malloot is de enige juiste term... Hi is tegenwoordig het holmaatje van Diamond heb ik venomen,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ze had bijna je moeder kunnen zijn malloot
LOL .. sja .. eigen schuld hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
haha
in de CoD-community was er ook zoiets eens. een clan (downforce) had een of andere war, en een speler van downforce speelde gewoon, was een beetje laat met reageren op de vijand, en een teammaat van hem op teamspeak begon hem helemaal af te katten, echt op een hilarische manier. een andere speler had dat opgenomen en de hele nederlandse community heeft dat afgeluisterd. iedereen in een deuk natuurlijk
*ahum*quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
Nu is battlefield weer leuk als we met z'n allen zo goed samen werken![]()
Als je sinds patch 1.2 je videokaart niet meer kunt gebruiken is het lastig samenspelenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat
Edit samen werken is misschien een groot woord![]()
Maar het ging wel lekker.
Jezus wat een kutjongquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef BattleLies het volgende:
hahaha je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Malloot is de enige juiste term... Hi is tegenwoordig het holmaatje van Diamond heb ik venomen,![]()
Jep, zeker. Heb de hele avond met plezier gespeeld in een BoF squad dat ook echt een squad was. Bovendien was de server helemaal lagvrij en zat hij heel de avond volquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
Nu is battlefield weer leuk als we met z'n allen zo goed samen werken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |