Ik heb hem ook hoor !!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef jpjedi het volgende:
Trouwens voor degene met een X-Fi geluidskaart hier nog wat nieuws:
http://www.soundblaster.c(...)nology/battlefield2/
Sickert en ik hebben deze kaart en dat is echt een beleving..![]()
invert mouse...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:35 schreef BaraCuda het volgende:
BF had gewoon al mijn instellingen weggetieft
En nu het lompste OOIT
Bij het keuze menu voor spawnpoint en wapen is muis naar boven bewegen naar beneden en naar beneden omhoogDIt is NOOIT zo geweest...
In alle andere menu's is het goed en ingame heb ik invert mouse aan staan dus is het ook goed
Kreeg EA maar een hartaanvalletje![]()
Nee het is alleen bij het keuze menu van wapens en spawnpoint...quote:
owkee, ga voor de PKM, en mn nieuwe rank is er hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik snap er niks van, jack, JP en ik zitten aan het aantal punten voor een nieuwe rank en er gebeurd geen flikker...
Ik zal toch voor de PKM gaan hoor, die AT is niet veel.
Ik sta ondertussen op 106,2%quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:23 schreef JumperJack het volgende:
[..]
owkee, ga voor de PKM, en mn nieuwe rank is er hoorff keer bf2 opnieuw opstarten en één of twee punten halen en hij is er hoor
wel gek dat hij er bij jullie dan nog niet is.
hij kwam bij mij trouwens ook pas toen mijn rank progress meer dan 102% was, maybe heb je die nog niet... maar dat kan natuurlijk ook klinkklare onzin zijn![]()
echt raar. zou ea ff mailen... of ff in de klassementen kijken in bfhq, en kijken of de mensen die om je heen staan wel de nieuwe rank hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik sta ondertussen op 106,2%
Straks even gespeeld en paar punten gehaald voor einde rondje. NADA NOPPES NAKKES NIKS.
heb denk ik het antwoord op je probleem...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik sta ondertussen op 106,2%
Straks even gespeeld en paar punten gehaald voor einde rondje. NADA NOPPES NAKKES NIKS.
Heb alle badges...zwaar voor gewerkt deze week..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:33 schreef JumperJack het volgende:
[..]
heb denk ik het antwoord op je probleem...
ik heb zojuist mn nieuwe rank gekregen: gunnery sergeant, en bij volgende rank stond first sergeant. ik heb het even nagezocht, en dat is de rank waar je alle basic badges voor nodig hebt. weet niet waarom de master sergeant er niet stond, maar denk dat je alle basic badges moet halen, in jouw geval waarschijnlijk alleen die van de knife nog![]()
dit kan natuurlijk ook onzin zijn hè, maar het lijkt me redelijk logisch![]()
Klopt!!! Je hebt je volgende rang dus dubbel en dwars verdientquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb alle badges...zwaar voor gewerkt deze week..
wat moet ik doen om het weg te halen danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:16 schreef jpjedi het volgende:
Foxie, De oplossing vooor je probleem:
- Some ppl got invisble buildings after installing 1.2, it has to do with shaders couse one guy forced them to 2.0 shaders and it worked after that:
http://imagecloset.com/8/02320714-untitled.JPG
Foxie is in staking tegen EA omdat hij sinds 1.2 alleen maar doorzichtige gebouwen heeft.![]()
Hangt er vanaf welke video kaart je hebt (ATI zeker?, ATI geeft problemen met patch 1.2). Je videokaart moet pixel/vertex 2.0 ondersteunen. Ik neem aan dat je de nieuwste Directx hebt? (minimaal 9.0C)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:35 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
wat moet ik doen om het weg te halen dan
Tnx,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:14 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Klopt!!! Je hebt je volgende rang dus dubbel en dwars verdient![]()
kom-in-bad badge?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef BattleLies het volgende:
Na ongeveer 10 potjes proberen heb ik eindelijk mijn Veteran Anti-tank combad badge!!![]()
Altijd welkom!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:00 schreef editor2 het volgende:
yo... beetje laat maar betekend dit nu dat jullie server niet meer te bereiken is om op te spelen? Ik wilde jullie net allemaal dik gaan ownen![]()
![]()
mijn stats![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |