abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35221738
Nu doet m'n muis en toetsenbord niks meer als ik spel geladen heb en ik een startpunt mag kiezen en wapen mag kiezen

Ik snap er echt geen zak van

DRgREEN05-10-2005, 01:32
Onlangs de meest wazige bug tegengekomen ooit....

Heb een tijd zonder problemen BF2 kunnen spelen, nu heb ik tegenwoordig een probleem met de multiplay modus (single player geen enkel probleem :huh ).

Als ik een spel doe laden en als ik in het spel kom dan loopt de muis vast als ik een team moet gaan kiezen, de achtergrond geluiden hoor ik nog prima en zelfs het beeld staat niet stil. Het enige wat ik nog doen is ALT+F4 drukken....

Heb al een aantal keer bf2 opnieuw geinstalleerd maar blijf het probleem houden.

Dit heb ik dus ook vies kut spel!

[ Bericht 48% gewijzigd door BaraCuda op 18-02-2006 15:15:31 ]
pi_35222288
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef jpjedi het volgende:
Trouwens voor degene met een X-Fi geluidskaart hier nog wat nieuws:

http://www.soundblaster.c(...)nology/battlefield2/

Sickert en ik hebben deze kaart en dat is echt een beleving..
Ik heb hem ook hoor !!!

Het is idd bizar geluid alhoewel ik hem eigenlijk nooit in game modus heb staan en ook niet op ultra high.

edit: heb hem net ff in game modus gezet met ultra high, teringgg... klinkt eigenlijk veel beter. Een hele andere wereld gaat er open, zeker met de Z5500 speakers Me broertje zei gelijk: he nu hoor ik de andere speakers ook... en ik hoor het brand nu fikken. (Karkand)

[ Bericht 21% gewijzigd door diamondvoodoo op 18-02-2006 15:39:38 ]
BF2: Diamond3d
pi_35222764
BF had gewoon al mijn instellingen weggetieft

En nu het lompste OOIT
Bij het keuze menu voor spawnpoint en wapen is muis naar boven bewegen naar beneden en naar beneden omhoog DIt is NOOIT zo geweest...

In alle andere menu's is het goed en ingame heb ik invert mouse aan staan dus is het ook goed

Kreeg EA maar een hartaanvalletje

[ Bericht 12% gewijzigd door BaraCuda op 18-02-2006 16:14:17 ]
pi_35224542
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:35 schreef BaraCuda het volgende:
BF had gewoon al mijn instellingen weggetieft

En nu het lompste OOIT
Bij het keuze menu voor spawnpoint en wapen is muis naar boven bewegen naar beneden en naar beneden omhoog DIt is NOOIT zo geweest...

In alle andere menu's is het goed en ingame heb ik invert mouse aan staan dus is het ook goed

Kreeg EA maar een hartaanvalletje
invert mouse...
Narf!
pi_35225658
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:38 schreef Sickert het volgende:

[..]

invert mouse...
Nee het is alleen bij het keuze menu van wapens en spawnpoint...
Als ik aan het rondlopen ben is het goed.

Het begin menu met opties, mulityplayer en dat soort dingen is het ook gewoon goed.
ALLEEN dat spawnpoint menu is de muis fucked
pi_35225911
Foxie, De oplossing vooor je probleem:

- Some ppl got invisble buildings after installing 1.2, it has to do with shaders couse one guy forced them to 2.0 shaders and it worked after that:
http://imagecloset.com/8/02320714-untitled.JPG

Foxie is in staking tegen EA omdat hij sinds 1.2 alleen maar doorzichtige gebouwen heeft.
pi_35226029
Oh fijn ik mag voor de 2e keer al m'n knoppen opnieuw instellen
dat zou moeten werken blijkbaar....
Als het daarna nog niet goed is tief ik BF2 in een stoffig hoekje denk ik.
pi_35226187
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik snap er niks van, jack, JP en ik zitten aan het aantal punten voor een nieuwe rank en er gebeurd geen flikker...

Ik zal toch voor de PKM gaan hoor, die AT is niet veel.
owkee, ga voor de PKM, en mn nieuwe rank is er hoor ff keer bf2 opnieuw opstarten en één of twee punten halen en hij is er hoor wel gek dat hij er bij jullie dan nog niet is.

hij kwam bij mij trouwens ook pas toen mijn rank progress meer dan 102% was, maybe heb je die nog niet... maar dat kan natuurlijk ook klinkklare onzin zijn
pi_35226239
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:23 schreef JumperJack het volgende:

[..]

owkee, ga voor de PKM, en mn nieuwe rank is er hoor ff keer bf2 opnieuw opstarten en één of twee punten halen en hij is er hoor wel gek dat hij er bij jullie dan nog niet is.

hij kwam bij mij trouwens ook pas toen mijn rank progress meer dan 102% was, maybe heb je die nog niet... maar dat kan natuurlijk ook klinkklare onzin zijn
Ik sta ondertussen op 106,2%

Straks even gespeeld en paar punten gehaald voor einde rondje. NADA NOPPES NAKKES NIKS.
pi_35226279
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:25 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Straks even gespeeld en paar punten gehaald voor einde rondje. NADA NOPPES NAKKES NIKS.
echt raar. zou ea ff mailen... of ff in de klassementen kijken in bfhq, en kijken of de mensen die om je heen staan wel de nieuwe rank hebben
pi_35226347
BASIC KNIFE COMBAT HELP HELP HELP!!!!!

heb echt de hemel gevonden. 24/7 Karkand server. geen één teamkiller in 6 uur achter elkaar!!! en commanders waar je U tegen kunt zeggen... die niet voor de punten gaan, maar echt om te winnen
pi_35226538
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:25 schreef jpjedi het volgende:

[..]

heb denk ik het antwoord op je probleem...

ik heb zojuist mn nieuwe rank gekregen: gunnery sergeant, en bij volgende rank stond first sergeant. ik heb het even nagezocht, en dat is de rank waar je alle basic badges voor nodig hebt. weet niet waarom de master sergeant er niet stond, maar denk dat je alle basic badges moet halen, in jouw geval waarschijnlijk alleen die van de knife nog

dit kan natuurlijk ook onzin zijn hè, maar het lijkt me redelijk logisch
pi_35226763
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:33 schreef JumperJack het volgende:

[..]

heb denk ik het antwoord op je probleem...

ik heb zojuist mn nieuwe rank gekregen: gunnery sergeant, en bij volgende rank stond first sergeant. ik heb het even nagezocht, en dat is de rank waar je alle basic badges voor nodig hebt. weet niet waarom de master sergeant er niet stond, maar denk dat je alle basic badges moet halen, in jouw geval waarschijnlijk alleen die van de knife nog

dit kan natuurlijk ook onzin zijn hè, maar het lijkt me redelijk logisch
Heb alle badges...zwaar voor gewerkt deze week..
pi_35227880
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:40 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Heb alle badges...zwaar voor gewerkt deze week..
Klopt!!! Je hebt je volgende rang dus dubbel en dwars verdient
Altijd blijven lachen!!
pi_35228529
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:16 schreef jpjedi het volgende:
Foxie, De oplossing vooor je probleem:

- Some ppl got invisble buildings after installing 1.2, it has to do with shaders couse one guy forced them to 2.0 shaders and it worked after that:
http://imagecloset.com/8/02320714-untitled.JPG

Foxie is in staking tegen EA omdat hij sinds 1.2 alleen maar doorzichtige gebouwen heeft.
wat moet ik doen om het weg te halen dan
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_35229789
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:35 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

wat moet ik doen om het weg te halen dan
Hangt er vanaf welke video kaart je hebt (ATI zeker?, ATI geeft problemen met patch 1.2). Je videokaart moet pixel/vertex 2.0 ondersteunen. Ik neem aan dat je de nieuwste Directx hebt? (minimaal 9.0C)

Fijn van EA dat dit zo ineens problemen geeft sinds 1.2.

edit:
Pech voor foxie... hij heeft de ATI Radeon 8500 zoals ik al dacht en die ondersteund niet meer dan shader 1.4 . Met de groeten van EA.

[ Bericht 6% gewijzigd door jpjedi op 18-02-2006 19:34:27 ]
pi_35229836
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:14 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Klopt!!! Je hebt je volgende rang dus dubbel en dwars verdient
Tnx,

Als een debiel overal die claymores plaatsen. gelukkig kan je sinds 1.2 die dingen blijven plaatsen als je maar een support naast je hebt.
pi_35230762
Snik
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_35231422
Na ongeveer 10 potjes proberen heb ik eindelijk mijn Veteran Anti-tank combad badge!!
Altijd blijven lachen!!
pi_35231459
zo..en na een weekje in de sneeuw dan nu een.......................TEEEEVEEEEPEEEE !!!!!!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_35231538
mooi, ook geen last meer van foxie
pi_35231588
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef BattleLies het volgende:
Na ongeveer 10 potjes proberen heb ik eindelijk mijn Veteran Anti-tank combad badge!!
kom-in-bad badge?
pi_35231841
yo... beetje laat maar betekend dit nu dat jullie server niet meer te bereiken is om op te spelen? Ik wilde jullie net allemaal dik gaan ownen

mijn stats
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_35231980
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:00 schreef editor2 het volgende:
yo... beetje laat maar betekend dit nu dat jullie server niet meer te bereiken is om op te spelen? Ik wilde jullie net allemaal dik gaan ownen

mijn stats
Altijd welkom!
We hebben wat techische problemen helaas op het moment maar we hebben een nieuwe server in de lucht vanaf donderdag! Je bent welkom om ons daar te ownen! Je moet Domo vooral veel voor zijn kop knallen
pi_35232106
Kijk zo moeten we dat hebben!

Di3ki3 zet zijn pc aan na de wintersport en meld zich gelijk aan!

ing*

Update!

Het wordt dus een feest avond met alle mede Boffers in de regio Breda. De avond gaat hier plaatsvinden:
www.indoorfun.nl

Betaling vooraf en ik hou hier bij wie er inschrijven en betaald hebben (betalings details volgen natuurlijk nog)

We hebben democratisch besloten dat het dus wordt:

Datum:13 mei
Plaats: Breda
Activiteit: Karten

Deelnemers:
-JEDI
-POSTMAN
-ESCAPE
-Morpheus
-FJD
-Diamond
-Rudy
-DrBravo
-Sickert
-Di3ki3
-Kievit

Opgeven kan nog tot 15 April !!!!!!!

Nog 1 slaaplaats beschikbaar!!!!!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door jpjedi op 18-02-2006 20:37:40 ]
pi_35232380
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:53 schreef Incolumis het volgende:

[..]

kom-in-bad badge?
combaT natuurlijk! lol
Altijd blijven lachen!!
pi_35232968
Het ging weer zoals het hoort te gaan top 3 met 60 a 70 punten.
3e medic gun rocks
pi_35233346
Hier een filmpje van Foxie toen hij merkte dat BF2 het na de nieuwe patch niet meer doet

http://www.dumpalink.com/(...)ent_Guy_In_The_World
Altijd blijven lachen!!
pi_35233386
Battlelies, wil je verkering?
pi_35233424
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:35 schreef -Dries- het volgende:
Battlelies, wil je verkering?
Huh?! Waar komt die vraag nu vandaan?? Hoezo??
Altijd blijven lachen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')