open maar een KLB topicquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef TommyGun het volgende:
Vies vuil hoerige KUT weer! KUT REGEN!
Waar? Hier niet.. Hier scheen net het zonnetje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef TommyGun het volgende:
Vies vuil hoerige KUT weer! KUT REGEN!
hier net ook .... 1 streepjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Waar? Hier niet.. Hier scheen net het zonnetje.
Beter 2x heftig weer dan 10x simpel regenbuitje toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ik gun het jullie wel hoormijn dagje komt nog wel.
17 juli 2004: 64mm, de meeste neerslag van heel NL![]()
2 maart 2005: Zegt genoeg
Bij mij zit het meestal erg tegen, maar als het hier los gaat, dan gaat het ook heel goed los!
Volgende onderwerpquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef Party_P het volgende:
[..]
Beter 2x heftig weer dan 10x simpel regenbuitje toch?
En 17 juli, ja dat was heftig. Ow wat mooi toen die rolwolk ineens over dak van het huis ging en me overviel toen ik er stond met me camera
Juist, dat was ook de dag dat ik jarig was.. steker nog, rond de tijd dat ik geboren werd ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef Party_P het volgende:
[..]
Beter 2x heftig weer dan 10x simpel regenbuitje toch?
En 17 juli, ja dat was heftig. Ow wat mooi toen die rolwolk ineens over dak van het huis ging en me overviel toen ik er stond met me camera
Geldrop, Eindhovenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Waar? Hier niet.. Hier scheen net het zonnetje.
Dat klinkt goed voor de carnaval!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het wordt wellicht een stukje kouder, droger en rustiger qua wind.
da's hier toch iets anders.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef aloa het volgende:
Lekker weer buiten. Geen zuchtje wind te bekennen en droog.![]()
Hier ook, heerlijke zon, je zou bijna naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef aloa het volgende:
Lekker weer buiten. Geen zuchtje wind te bekennen en droog.![]()
ja das helemaal mooi. Lekker zomertje weer en dan 's avonds een heftig onweerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:46 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Volgende onderwerp![]()
![]()
HIer vanmiddag een kwartiertje zon. Heb liever veel zon en soms een bui, maar ja.
Viel me gisteren hier in Maastricht ook al op jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:07 schreef Bloody_Hell het volgende:
De maas staat hier erg hoog, normaal op de plaats waar wij staan zo'n 7 meter onder het hoogste punt en nu nog maar ongeveer een meter.
Dat probleem met te weinig water is voor de maas dus in elk geval opgelost....
Dat is natuurlijk ook maar zéér tijdig van aard.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:07 schreef Bloody_Hell het volgende:
De maas staat hier erg hoog, normaal op de plaats waar wij staan zo'n 7 meter onder het hoogste punt en nu nog maar ongeveer een meter.
Dat probleem met te weinig water is voor de maas dus in elk geval opgelost....
Nou dat weet ik nog niet hoor. Het is nu al 2 weken iedere dag een beetje aan het stijgen. Voor zover ik weet staat de sluis open dus meer afvoer zal er niet komen. En veel meer erbij kan ook niet meer.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook maar zéér tijdig van aard.
Jep alleen maar regen, regen, regen hier. Weer zeik en zeik nat en zal morgen niet anders zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 08:36 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Wat een baggerweer de laatste dagen in Eindhoven. Het blijft maar regenen. Gistermiddag heb ik Nijmegen m'm 1e terrasje gepakt....heerlijk.
vieze koude wind inderdaad, maar wel al de hele dag droog in Amsterdam.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Geen spatje regen gezien tot nu toe. Wel echt verrot koud door die wind.
ik ben benieuwd of dat nog sneeuw gaat worden later vanavond/vannacht....quote:Op maandag 20 februari 2006 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier in Maastricht regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |