onweer? In het Brabantse heb ik nog niets gehoord vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef i2Them2 het volgende:
Eindelijk weer is echte onweersbuien. Niet in de buurt (Brabant/Noord-Limburg) maar toch. Zit trouwens maar weinig onweer in. Dat krijg je he, met deze temperaturen. Al genoeg energie voor wat fikse buien.
[afbeelding]
Heb al echt zin in de zomer![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
onweer? In het Brabantse heb ik nog niets gehoord vandaag![]()
Idd alleen de hele ochtend en stukje van de middag regen, regen en nog eens regen. Zeiknat was ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
onweer? In het Brabantse heb ik nog niets gehoord vandaag![]()
paar rommeltjes dus.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moet je je oren open doen![]()
jep, en nu is het alweer een tijdje droogquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:36 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Idd alleen de hele ochtend en stukje van de middag regen, regen en nog eens regen. Zeiknat was ik
Is toch nog een aardig stevige bui gewordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die paarse in Nederland was hier in Deventer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bron: knmiquote:Verwachting morgen:
Overdag is het wisselend bewolkt en vallen er enkele buien, vooral in de middag mogelijk met hagel en onweer. De middagtemperatuur ligt rond de 8 graden en de matige, aan de kust vrij krachtige wind blijft in de zuidwesthoek zitten.
Zielig hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vooral het zuiden maakt kans op onweer en hagel....ik kan maar weer toe kijken..
Joh ik zal voortaan wel niks meer melden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Zielig hoor![]()
Hey, het licht gaat uit hier.![]()
troost je, hier is het nog altijd droog.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vooral het zuiden maakt kans op onweer en hagel....ik kan maar weer toe kijken..
Leverde hier een korte maar hevige regenbui op. Helaas niet meer dan dat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Flinke buienlijn trekt van ZW naa NO!!!
Nieuwe radar
Zag hem op weerwoord staan ja. Staat bij mijn favorieten. De buien zwakke nu aardig af.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Flinke buienlijn trekt van ZW naa NO!!!
Nieuwe radar
Het wordt wellicht een stukje kouder, droger en rustiger qua wind.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef fratsman het volgende:
Iemand al enig idee hoe het weer voor volgend weekend eruit ziet?
Gister ook al, dikke buien, denk je goed te zitten, homaar. 0.5mm maarliefst WOW!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Buien die niet veel opleveren? Hier regent het er toch flink uit af en toe. Helaas zat ik er net in.
Iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
En weer een zooi buien wat hier weer niks gaat opleveren, ik verwacht er in iedergeval niet veel van. Laat hier straks de grote sneeuwval maar weer vallen zodat dan het zuiden dan alleen maar kan toe kijken net als in maart 2005
Ach ja, het blijft Nederland he. Maar ik vind het wel prima zo. De buien zijn kort en redelijk hevig soms.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gister ook al, dikke buien, denk je goed te zitten, homaar. 0.5mm maarliefst WOW!dit bedoel ik dus
Ach ik gun het jullie wel hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, het blijft Nederland he. Maar ik vind het wel prima zo. De buien zijn kort en redelijk hevig soms.
open maar een KLB topicquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef TommyGun het volgende:
Vies vuil hoerige KUT weer! KUT REGEN!
Waar? Hier niet.. Hier scheen net het zonnetje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef TommyGun het volgende:
Vies vuil hoerige KUT weer! KUT REGEN!
hier net ook .... 1 streepjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Waar? Hier niet.. Hier scheen net het zonnetje.
Beter 2x heftig weer dan 10x simpel regenbuitje toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ik gun het jullie wel hoormijn dagje komt nog wel.
17 juli 2004: 64mm, de meeste neerslag van heel NL![]()
2 maart 2005: Zegt genoeg
Bij mij zit het meestal erg tegen, maar als het hier los gaat, dan gaat het ook heel goed los!
Volgende onderwerpquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef Party_P het volgende:
[..]
Beter 2x heftig weer dan 10x simpel regenbuitje toch?
En 17 juli, ja dat was heftig. Ow wat mooi toen die rolwolk ineens over dak van het huis ging en me overviel toen ik er stond met me camera
Juist, dat was ook de dag dat ik jarig was.. steker nog, rond de tijd dat ik geboren werd ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef Party_P het volgende:
[..]
Beter 2x heftig weer dan 10x simpel regenbuitje toch?
En 17 juli, ja dat was heftig. Ow wat mooi toen die rolwolk ineens over dak van het huis ging en me overviel toen ik er stond met me camera
Geldrop, Eindhovenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Waar? Hier niet.. Hier scheen net het zonnetje.
Dat klinkt goed voor de carnaval!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het wordt wellicht een stukje kouder, droger en rustiger qua wind.
da's hier toch iets anders.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef aloa het volgende:
Lekker weer buiten. Geen zuchtje wind te bekennen en droog.![]()
Hier ook, heerlijke zon, je zou bijna naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef aloa het volgende:
Lekker weer buiten. Geen zuchtje wind te bekennen en droog.![]()
ja das helemaal mooi. Lekker zomertje weer en dan 's avonds een heftig onweerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:46 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Volgende onderwerp![]()
![]()
HIer vanmiddag een kwartiertje zon. Heb liever veel zon en soms een bui, maar ja.
Viel me gisteren hier in Maastricht ook al op jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:07 schreef Bloody_Hell het volgende:
De maas staat hier erg hoog, normaal op de plaats waar wij staan zo'n 7 meter onder het hoogste punt en nu nog maar ongeveer een meter.
Dat probleem met te weinig water is voor de maas dus in elk geval opgelost....
Dat is natuurlijk ook maar zéér tijdig van aard.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:07 schreef Bloody_Hell het volgende:
De maas staat hier erg hoog, normaal op de plaats waar wij staan zo'n 7 meter onder het hoogste punt en nu nog maar ongeveer een meter.
Dat probleem met te weinig water is voor de maas dus in elk geval opgelost....
Nou dat weet ik nog niet hoor. Het is nu al 2 weken iedere dag een beetje aan het stijgen. Voor zover ik weet staat de sluis open dus meer afvoer zal er niet komen. En veel meer erbij kan ook niet meer.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook maar zéér tijdig van aard.
Jep alleen maar regen, regen, regen hier. Weer zeik en zeik nat en zal morgen niet anders zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 08:36 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Wat een baggerweer de laatste dagen in Eindhoven. Het blijft maar regenen. Gistermiddag heb ik Nijmegen m'm 1e terrasje gepakt....heerlijk.
vieze koude wind inderdaad, maar wel al de hele dag droog in Amsterdam.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Geen spatje regen gezien tot nu toe. Wel echt verrot koud door die wind.
ik ben benieuwd of dat nog sneeuw gaat worden later vanavond/vannacht....quote:Op maandag 20 februari 2006 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier in Maastricht regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |