troost je, hier is het nog altijd droog.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vooral het zuiden maakt kans op onweer en hagel....ik kan maar weer toe kijken..
Leverde hier een korte maar hevige regenbui op. Helaas niet meer dan dat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Flinke buienlijn trekt van ZW naa NO!!!
Nieuwe radar
Zag hem op weerwoord staan ja. Staat bij mijn favorieten. De buien zwakke nu aardig af.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Flinke buienlijn trekt van ZW naa NO!!!
Nieuwe radar
Het wordt wellicht een stukje kouder, droger en rustiger qua wind.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef fratsman het volgende:
Iemand al enig idee hoe het weer voor volgend weekend eruit ziet?
Gister ook al, dikke buien, denk je goed te zitten, homaar. 0.5mm maarliefst WOW!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Buien die niet veel opleveren? Hier regent het er toch flink uit af en toe. Helaas zat ik er net in.
Iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
En weer een zooi buien wat hier weer niks gaat opleveren, ik verwacht er in iedergeval niet veel van. Laat hier straks de grote sneeuwval maar weer vallen zodat dan het zuiden dan alleen maar kan toe kijken net als in maart 2005
Ach ja, het blijft Nederland he. Maar ik vind het wel prima zo. De buien zijn kort en redelijk hevig soms.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gister ook al, dikke buien, denk je goed te zitten, homaar. 0.5mm maarliefst WOW!dit bedoel ik dus
Ach ik gun het jullie wel hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, het blijft Nederland he. Maar ik vind het wel prima zo. De buien zijn kort en redelijk hevig soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |