Ga er maar niet van uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:33 schreef KillerDream het volgende:
Kunnen we nog onweer verwachten vannavond in Groningen?
Hm, daar sneeuwt 't dan toch redelijk. Hier in Maastricht duidelijk niet meerquote:Bussen tussen Sittard en Heerlen vertraagd door sneeuwval
Het busvervoer tussen Sittard en Heerlen vertraagd door de hevige sneeuwval.
Volgens een woordvoerder van busvervoerder Hermes is er op dit moment sprake van vertragingen tot maximaal een half uur. De sneeuwval is niet zo ernstig dat overwogen wordt de bussen binnen te houden. Hermes gaat er ook vanuit dat de overlast over een aantal uren voorbij zal zijn.
Niks voor het noordoosten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgen kans op 3 tot 5 cm sneeuw in westen/zuidwesten van het land. Aldus Reinier van der Berg bij het RTL Nieuws zojuist.
Voorlopig lijkt het meeste inderdaad richting het zuidwesten te trekken, maar je weet het nooit in dit soort situaties. Gisterenavond dachten wij dat wij hier in het westen alleen maar regen zouden krijgen, terwijl ik vanmorgen door een hele witte wereld naar mijn werk ben gefietstquote:
pics!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef WinkelKar het volgende:
5 a 6 cm hier in landgraaf, Zuid Limburg
wegen vol met sneeuw, ijsbanen op de hoofdwegen, auto's tegen verkeerslichten
net een mooie winterwandeling gemaakt met een stel vrienden
top![]()
Ik wil net zoveel als 2 maart 2005!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het meeste inderdaad richting het zuidwesten te trekken, maar je weet het nooit in dit soort situaties. Gisterenavond dachten wij dat wij hier in het westen alleen maar regen zouden krijgen, terwijl ik vanmorgen door een hele witte wereld naar mijn werk ben gefietst
jullie hebben al genoeg gehad, nu is Limburg aan de beurtquote:
Dat wil ik ook wel, in Amsterdam lag er ook een flink pak toen, fantastisch om doorheen te fietsenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wil net zoveel als 2 maart 2005!![]()
Ja, dus niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wil net zoveel als 2 maart 2005!![]()
Zuidwesten van Nederland kan zomaar meer dan 5cm sneeuw krijgen. Dat is het algehele plaatje.... verder kan er overal een bui vallen. Maar het zwaartepunt ligt voorlopig boven het ZW.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dus niet.![]()
Weet iemand hoeveel er nog te verwachten is vannacht en morgen ochtend?
wel een paar satbeelden met een buientrein vanaf de Noorse kust, die door het tolletje boven zuid Noorwegen aangevoerd wordt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Bloody_Hell het volgende:
Heeft niemand een mooi radarplaatje ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |